• Welcome to Brann Bataljonen Bergen. Please login or sign up.
 

Billetter på SS

Started by Brannfrelst, April 11, 2004, 10:47:59 AM

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Go Down

Brannfrelst

Må man vere over 16 for å kunne kjøpe billett på felt B på SS? Jeg ble helt ødelagt når jeg fikk vite dette. Vær så snill å si at det ikke er sant??
2.10.07-Gullet kom hem!

Stoffi

Felt B er vel det i midten vil jeg tro, siden det er det som står på "partoutkortet" mitt.
I midten er det kun voksenpris og ingen barnepris, og du må være medlem av BBB for å komme inn, men det er ingen aldersgrense. Eneste kravet er medlemskap i BBB.
Min bestemor er tilgjengelig som Branntrener, løp og kjøp!

KennethS

på mitt står det inngang 8b, felt Q
tå på Brann

sekto

Om det skulle være noe tvil, så kan man sjekke her:
http://www1.ticnet.no/images/arena/norbra.jpg
Regner med at inngang B da vil føre inn til midten av Store Stå..

brannfrik

når eg kjøpte mitt partoutkort i resepsjonen under hansa ble eg bedt om både å vise medlemskort og legitimasjon fordi "de helst ikkje ville ha" folk under 16 på det feltet

sekto

Om du ser på kartet, så er jo planen at SS skal deles inn i voksen felt, BBB i midten og så felt for voksne og barn, så de som er under 16 vil de vel helst skal stå i foreldre feltet..
Så kan være derfor de har sagt det.. Men om du har kjøpt biletter til midten, så kan de ikke nekte deg inngang vil jeg tro..

Zander:)

hadde det bare vært så vell at det var 16 års grense..

Brannfrelst

Jeg er faktisk en av de som synger og skriker meg hes på Stadion. Er 14 år... Og når dere ikke kan respektere at folk som er under "voksenalder" kan synge like mye som dere er ikke dette bra... Skal på alle kampene i år,endå jeg bor ca en times kjøring nord for Stadion... Hvordan skal dere kunne rekruttere supportere når dere stenger oss yngre ute??
2.10.07-Gullet kom hem!

brannfrik

eg har ikkje nåkke imot fjortiser, og eg e enig i at fjortiser er en ressurs såvel som en plage. grunnen til at det har utviklet seg et sånt fjortisstempel e jo fordi de fleste fjortisene har stilt seg på midten og hemmet stemningen ved ikkje å synge sjøl.

du og alle andre "såkalte" fjortiser som har hjertet i brann skal bare drite i kommentarene og fortsette og komme på ss og skrike dåkkar hese for byen og laget.

med nye ss faller hele bunnen ut av et aldersgrenseopplegg.
det e jo ingen som har vettet i behold som betaler 200 for medlemsskap i bbb og 1000 kr for partoutkort på bbb-feltet bare for å stå der, når de kan betale halvparten på et tilgrensende felt... eller e eg helt på jordet her???

Zander:)

Som sagt , man skal ikke ha stemme igjen etter en kamp på staddaen ..

Det skal brukes opp på synging...

ble så utrolig sint på kampen mot vålerenga..
Kom 1 time før kampstart... kom inn på storestå og hva ser vi .. ?
20-30 småunger på 10-12 år som okkupert midten !

sånt er håpløst..  Det er sånne småunger jeg vil ha vekk og fjortiser
som er på storestå fordi "dt r qlt og stå med bataljonen" men driter
som oftes laaangt i fotball og alt som har med det og gjøre.

Mar1us

Godt Sagt Zanduus! Var der Ikke Selv Da, Men Unner folk en god siste kamp mot vålerenga, Men så kommer de og klager på at de små "fjortisene" sto og "sang"


Sånt er Patetisk, Fjortiser bør ikke få adgang til Storestå
Får håpe vi får slutt på dette etter at man må bli medlem i bataljonen. For på store stå skal man SYNGE av full hals =)[/code]
kte brann supporter som vil ha brann logo på Køllen

Brannfrelst

Jeg er en av de få som er såkalt "fjortis" og synger meg hes... etter stabæk og tromsø kampen i fjor trillet tårene av sorg... Etter sandefjord kampen i 2002 som jeg skulket et skolearrangemant for og fikk gjennsitting på 2 timer på trillet tårene av glede...

Kall meg hva dere vil men jeg er Brann supporter på heltid!!
2.10.07-Gullet kom hem!

Branntilegdør

så dere synger dårligere fordi dere ikke står midt på liksom?? enkelte lager store problemer av ingenting. Hadde alle som klager på stemningen sunget sjøl, noe sikkert ikke alle gjør tenker jeg, så hadde det blitt bra.

Xminator

Tror ikke det er aldersgrense på midtfeltet. Det er derimot likt for alle, må være BBB medlem, og betaler samme pris for å komme inn. Regner egentlig med at de som kom en time før kamp i fjor er de samme som kommer en time før kamp i år jeg.

Forskjellen blir vel at det er stort sett de samme som kommer (ikke som i "storkampene", der SS fylles av de som bare er på et par kamper i året).

Regner også med at det blir solgt medlemskap til BBB ved inngangen? Om ikke er det jo en god måte for BBB å øke medlemsmassen sin på ;)

DaffyAnd

Quote from: "brannfrik"eg har ikkje nåkke imot fjortiser, og eg e enig i at fjortiser er en ressurs såvel som en plage. grunnen til at det har utviklet seg et sånt fjortisstempel e jo fordi de fleste fjortisene har stilt seg på midten og hemmet stemningen ved ikkje å synge sjøl.

du og alle andre "såkalte" fjortiser som har hjertet i brann skal bare drite i kommentarene og fortsette og komme på ss og skrike dåkkar hese for byen og laget.

med nye ss faller hele bunnen ut av et aldersgrenseopplegg.
det e jo ingen som har vettet i behold som betaler 200 for medlemsskap i bbb og 1000 kr for partoutkort på bbb-feltet bare for å stå der, når de kan betale halvparten på et tilgrensende felt... eller e eg helt på jordet her???
   




Det er en skam at det ikke er tilgang for alle på StoreStå, som alle vet så det alltid vert supporterene som har samlet seg der, de som ikke synger har ikke plaget meg. Jeg er en av de som har sunget hele tiden. Problemet er ikke 14tissene som ikke synger men hele horden. Man kan ikke forvente at noen som nettop har fått lov av sine foreldre til å gå på StoreStå før skal synge på sanger som de ikke kan. De må få muligheten til å lære seg sanger først.  Ved en slik oppdeling så vil det være en haug med 16årigner som står og synger sanger som de ikke kan.
*** DaffyAnd ****

Formica

De er felt A som blir tingen i år.

Grey

Quote from: "DaffyAnd"

Det er en skam at det ikke er tilgang for alle på StoreStå, som alle vet så det alltid vert supporterene som har samlet seg der, de som ikke synger har ikke plaget meg. Jeg er en av de som har sunget hele tiden. Problemet er ikke 14tissene som ikke synger men hele horden. Man kan ikke forvente at noen som nettop har fått lov av sine foreldre til å gå på StoreStå før skal synge på sanger som de ikke kan. De må få muligheten til å lære seg sanger først.  Ved en slik oppdeling så vil det være en haug med 16årigner som står og synger sanger som de ikke kan.


Hvem har sagt at det ikke er tilgang for alle på SS? Er tross alt bare å betale medlemskontigenten til BBB, så kan man gå hvor man vil. Og man kan faktisk forvente at dem som ikke kan tekstene lærer seg det i løpet av i alle fall en kamp, de er tross alt ikke så kompliserte. Hele plassprisingen er jo laget slik at det skal være fordelaktig for dem som lever av lommepenger å oppholde seg på feltet der man får kjøpt barnebillett. Med andre ord så vil alderssnittet øke betraktelig på felt B.
Maybe a Greyhound could be my way

BL

blir det kun solgt bill. til ss (midten) på kampdagen? ikkje noe forhåndssalg?
Hansa-
Felt Z

Veronica

Jeg skjønner egentlig ikke helt poenget med denne inndelingen.. eller jeg gjør jo forsåvidt det, men dere sier jo at alle "fjortissene" samler seg på midten fordi det er det kule. Det kan jo de fortsatt gjøre, er jo bare å betale 200 kr for medlemsskap!! Så kem vet? kanskje det blir like mange "fjortisser" i år som ifjor!
 Stolt og kry

supporter78

Jeg har ikke noe problem med fjortisser generelt, men de som bare er massefyll.... de kan stå et annet sted (på siden kanskje  :)  ).

KjellMo

Det forhånd selges billetter på Fotballpuben og på Brann Stadion
GGG Travel

2rB

Quote from: "Veronica"Jeg skjønner egentlig ikke helt poenget med denne inndelingen.. eller jeg gjør jo forsåvidt det, men dere sier jo at alle "fjortissene" samler seg på midten fordi det er det kule. Det kan jo de fortsatt gjøre, er jo bare å betale 200 kr for medlemsskap!! Så kem vet? kanskje det blir like mange "fjortisser" i år som ifjor!
Men på BBB sitt felt får dei ikkje "barnebillett"... Spørs om dei er interressert i å betale så mykje meir for å stå i midten?

Stoffi

Quote from: "2rB"
Quote from: "Veronica"Jeg skjønner egentlig ikke helt poenget med denne inndelingen.. eller jeg gjør jo forsåvidt det, men dere sier jo at alle "fjortissene" samler seg på midten fordi det er det kule. Det kan jo de fortsatt gjøre, er jo bare å betale 200 kr for medlemsskap!! Så kem vet? kanskje det blir like mange "fjortisser" i år som ifjor!
Men på BBB sitt felt får dei ikkje "barnebillett"... Spørs om dei er interressert i å betale så mykje meir for å stå i midten?


nettopp
Min bestemor er tilgjengelig som Branntrener, løp og kjøp!

Brann e livet mitt :)

Men en kan vel betale seg inn på kampene, en trenger vel ikkej kjøpe billett hver gang for å komme inn på bbb i midten?? For eg har ikkje kjøpt noe billett...
Brann i mitt hjerte for alltid-

BYEN E BERGEN OG LAGET E BRANN!!!

(Altså, bare for å gjøre d klart: Eg e jente!)

Go Up