• Welcome to Brann Bataljonen Bergen. Please login or sign up.
 

TIFO

Started by C@Bøe_79, April 09, 2004, 15:26:46 PM

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Go Down

C@Bøe_79

Bergen og Hansa til eg dør!!!!!

Vær med og støtt tifo-gruppen med noen kroner, kontonummer 3628.52.72631

KennethS

høres bra ut med TIFO bøtten, eg e som vanlig i det gavemilde hjørnet etter noen bayer vettu :)
tå på Brann

Brannfrelst

Hvilken TIFO vil vi få mot Molde da? Håper på Kasteruller...
2.10.07-Gullet kom hem!

GamleErik

Nå skal man i utgangspunktet ikke avsløre tifo på forhånd. Det skal komme som en overraskelse.
ttaler seg kun som privatperson og har ingenting å gjøre med Brann Bataljonen Bergen sitt offisielle syn på ulike saker.

Brannfrelst

Jeg gler meg uansett... Trenger dere hjelp til noe så er det bare til å ta kontakt...
2.10.07-Gullet kom hem!

Zander:)

Quote from: "Brannfrelst"Hvilken TIFO vil vi få mot Molde da? Håper på Kasteruller...


kasteruller er gøy !

Nå er jeg medlem i bataljonen .. :)

vel får ikke medlemskortet før 1. hjemmekamp .. men kommer jeg inn ved å viste kviteringen på at jeg har betalt ?

2rB

Quote from: "C@Bøe_79"
(...)vi har lyst å introdusere "Tifo-bøtten" i år en bøtte til donasjoner,denne vil bevege seg rundt på stadion og muligens Pøbben,samt andre arrangement i BBB regi (...)

TIFO bøtte på Pøbben er vel sikkert ikkje 100% populært i og med at det fort kan gå utover tips som vanligvis dei i baren skulle hatt... Eller?

Når det gjelder på stadion, så hadde det vært fryktelig enkelt om det hadde stått ei sånn bøtte ved inngangene. Viss tyttebær-politiet er villige til å passe på den fram til kampstart - så hadde det jo vært strøkent... Kanskje litt urealistisk?

Ved å sette bøtter rundtom her, blir det ikkje nåken aktiv "pushing" på for å få penger, men eg har trua på folk på stadion... Og kanskje etterpå hadde det publisert her på sida kva av inngangene som gav mest, osv.?
Og på slutten av sesongen så kunne me sendt ein kreativ gave til supporterklubben til det bortelaget som gav mest? :P

Ser f.eks. ikkje for meg at det ska bli enkelt å få ei slik bøtte rundtom på SS...
Ein ting so kunne vært gjort var at i pausen stormer alle ut frå midtfeltet, og får kvar si bøtte, og så hadde me tatt eit felt kvar (evt. 2 på kvart felt). Raskt og effektivt...
(trur det kunne sett utrolig komisk ut at BBB-feltet hadde blitt "tømt" i pausen :lol: )

C@Bøe_79

Vi HAR lyst,det er ikke avklart og har heller ikke blitt spurt om..
Tifo-gruppen begynner i det små og tar det videre derfra...


Hilsen Christian
for Tifo-gruppen
Bergen og Hansa til eg dør!!!!!

Vær med og støtt tifo-gruppen med noen kroner, kontonummer 3628.52.72631

DJ_ADG

Bra at dere skriver når det arbeid md TIFO...eg stiler gjerne opp får klubben i mitt hjerte :wink:

Det hadde vært konge å spart litt på TIFO før 16.mai og heller ha et døds bra TIFO på 16.mei
ær med å støtt tifo-gruppen med noen kroner, konto nummer 3628.52.72631 (merk tydelig med TIFO)

Go Up