• Welcome to Brann Bataljonen Bergen. Please login or sign up.
 

Partoutkort på plass

Started by sekto, April 07, 2004, 14:05:09 PM

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Go Down

sekto

Fikk til min store glede partoutkortet til SS for denne sesongen i posten i dag. Til min overraskelse, så var det vanlige plastkortet blitt erstattet av en hel haug med billetter, så nå må jeg vakte disse med livet for har en følelse at de fortere kan rotes vekk enn kortet som lå trygt plassert i lommeboken.

Venter fortsatt på bekreftelse av medlemsskapet til Bataljonen skal komme, men det er vel på vei det også.

Nå begynner virkelig følelsen av seriestart å komme!

Stoffi

Quote from: "sekto"Fikk til min store glede partoutkortet til SS for denne sesongen i posten i dag. Til min overraskelse, så var det vanlige plastkortet blitt erstattet av en hel haug med billetter, så nå må jeg vakte disse med livet for har en følelse at de fortere kan rotes vekk enn kortet som lå trygt plassert i lommeboken.

Venter fortsatt på bekreftelse av medlemsskapet til Bataljonen skal komme, men det er vel på vei det også.

Nå begynner virkelig følelsen av seriestart å komme!


Bra, da kommer vel det i posten.
Venter også på bekreftelse på medlemskap i BBB.
Min bestemor er tilgjengelig som Branntrener, løp og kjøp!

Branntilegdør

muligheten er vel større for å miste lommeboken og det ene kortet en en remse med billetter du har lagt fra deg på et lurt sted? Lommeboken har du med deg overalt regner jeg med, mens remsen kan låses inn i et skap, og rive av den billetten du trenger den og den dage...

Men ville personlig hatt 1 kort slik som du. har glemt billetten før, og måtte løpe hjem igjen.

sekto

Er vel kanskje mer det at jeg ikke er smart nok til å legge billettene på en fast plass, og om jeg faktisk klarer det, så glemmer jeg dem sikkert en eller annen gang, men men.. Skal ikke ta sorgene på forskudd..  :P

KjellMo

Verken Brann eller BBB har hatt plastkort som sesongkort. Så hvordan kan det da være erstattet når en aldri har hatt det før.
GGG Travel

sekto

Partoutkortet mitt til Store Stå har vært plastkort de siste 2 årene i hvert fall.. BBB har selvfølgelig ikke hatt noe systemet etablert enda.

Xminator

Om det er en trøst så kom sesongkort på sitte også som en papirremse til meg. Så nå har jeg 4 forskjellige sett med billetter å holde styr på ;)

sekto

greit, jeg gir meg, du har det verre enn meg.. ;0)

Erik

I dag er det onsdag og jeg har enda ikke fått mine kort... noen andre som ikke hat fått det? helt utrolig at d skal ta då jævla lang tid... hva skjer om jeg ikke får kortene da?? Jeg har jo kjøpt og betalt!

Brannfrelst

jeg har heller ikke fått det...
2.10.07-Gullet kom hem!

GamleErik

Hvis det var jeg som ikke hadde fått partoutkortet mitt så hadde jeg tatt kontakt direkte med Brann i og med at det enten er der eller hos Posten Norge problemet ligger.
ttaler seg kun som privatperson og har ingenting å gjøre med Brann Bataljonen Bergen sitt offisielle syn på ulike saker.

Brannfrelst

Er det noen som har kontaktet Brann eller Kari Larsen??
2.10.07-Gullet kom hem!

Brann e livet mitt :)

Skulle gjerne bestilt partoutkort eg også, men d e jo for seint no... En trenger vel ikkje kjøpe biletter til kampen, en kan vel betale seg inn?? Gjorde jo det i fjor, så regner med det går an i år også. E jo også selvsagt medlem i bataljonen.
Brann i mitt hjerte for alltid-

BYEN E BERGEN OG LAGET E BRANN!!!

(Altså, bare for å gjøre d klart: Eg e jente!)

Brannfrelst

Er det noen andre enn meg som ikke har fått partoutkortet på Store Stå? Jeg betalte det 6/2 og nå har de hatt mer enn 2 måneder på seg og de sendte de ut først på onsdag!! Dette er dårlig av Brann...
2.10.07-Gullet kom hem!

2rB

Quote from: "Brann e livet mitt :)"Skulle gjerne bestilt partoutkort eg også, men d e jo for seint no... En trenger vel ikkje kjøpe biletter til kampen, en kan vel betale seg inn?? Gjorde jo det i fjor, så regner med det går an i år også. E jo også selvsagt medlem i bataljonen.

Bare NESTEN for seint!!!
http://www.bataljonen.no/forum/viewtopic.php?t=1437
Lørdag 17. april kan det kjøpes på Brann Stadion.

Erik

Jaja freedag i dag.... har enda ikke fått partoutkort enda... kan noen som styrer fortelle meg hva faen som skjer??? tviler det vil bare poppe opp i posten i morgen... kampen er søndag!!

GamleErik

Nå er jeg, som signaturen min klart sier ifra om, ikke en del av styret i Bataljonen som slik jeg tolker det du retter din harme mot i innlegget Erik, men det er da faktisk ikke Bataljonen som selger partoutkort.

Ta nå til *sensurert* og ring opp på stadion og spør hvor partoutkortet ditt er blitt av.
ttaler seg kun som privatperson og har ingenting å gjøre med Brann Bataljonen Bergen sitt offisielle syn på ulike saker.

Kruxleiven

Quote from: "Erik"Jaja freedag i dag.... har enda ikke fått partoutkort enda... kan noen som styrer fortelle meg hva faen som skjer??? tviler det vil bare poppe opp i posten i morgen... kampen er søndag!!


Jeg ringte Brann for å fortelle dem at jeg hadde endret adresse. De sa at de var i ferd med å sende ut alle sesongkortene. Mitt sesongkort (eller bunke med billetter) kom før påsken. Kan ikke forstå at du ikke har fått det.

Go Up