• Welcome to Brann Bataljonen Bergen. Please login or sign up.
 

Kvaliteten på postene...

Started by Bekkalokket, April 06, 2004, 10:57:40 AM

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Go Down

Bekkalokket

... er skremmende lav på dette forumet. Hva med å innføre aldersgrense på hovedforumet, og opprette et eget for den yngre garde? Orker ikke diskutere med 14 år gamle "ny-supportere" som tror de vet og kan alt. Min oppfordring blir å åpne et forum for supportere med hjerne. Det er nok bare å se på disse siste nedlastbare sangforslagene som er kommet. Skal dette liksom representere Branns supportere? Ikke bra...

Christian

Dumme folk burde avlives, eh?

Kem er idiot og kem er værdig? Kordan skal en bestemme kem som får poste kor? Først må en ha kriterier, så må en ha tekniske løsninger. Ingen enkel oppgave.

Nei, forumet bør være åpent for alle som oppfører seg. Folk som mener de har noe bra å fare med får heller gå foran med et godt eksempel og vise kordan det skal gjøres.

Sensur og klasseskille er ingen løsning.

2rB

Men - det må væra rom for diksusjon... Alle må få komma med sine forslag.

Og det er ikkje snakk om at kvar og ein representerer Brann...
Hadde alle vært enige hadde vel diskusjonssidene vært overflødige?
Husk at mange "tragiske" forslag kan fort bli til eit bra eit...

Stoffi

Dette var et tragisk forslag.
Min bestemor er tilgjengelig som Branntrener, løp og kjøp!

Superjack

Voksne folk er like flinke til å komme med idiotiske utalelser som unge.
Bare se på Ivar Hoff og så er aldersgrense argumentet slått dødt i bakken.
Brannsupporter.

Brannfrelst

Jeg er 14 år... Og jeg har vert på 35 tippeligakamper og 8 cupkamper samt 9 treningskamper... Var på samtlige kamper i byen i fjor... Har et årlig budsjett på partoutkort store stå 590 kroner,buss frem og tilbake,800 kroner for en sesong. Drakt,499kroner og diverse supporterutstyr 300 kroner. Det vil si at jeg bruker årlig 2200 kroner på Brann!! tjener rundt 3000 kroner i året... kan alle sangene,resultat,tilskuertall,spillere og mye mer... Jeg er kanskje ikke noe veteransupporter,men mitt mål er å ha gått på 500 Brann kamper før jeg ligger i graven,og nå mangler jeg 448 kamper...
Kall meg hva dere vil men jeg ELSKER SK Brann!!!
2.10.07-Gullet kom hem!

Branntilegdør

er talentløst å ha noen aldersgrense på forumet. Tror nok en del 14-17åringer kan skrive vel så gode innlegg som en voksen på dette forumet..

men skal ikke forundre meg om det skjer, at vi får aldersgrense her og, for makan til admin som vi har her skal man leite lenge etter. skal innlegg slettes bør dere ha en klarere rettningslinje for dette. småkritiske innlegg blir slettet fort  som faen.

sekto

Dette forslaget faller igjennom på sin egen urimelighet. Hvordan skulle man sjekket om folk ikke bare løy på alderen? Personlig så mener jeg at om man leser et idiotisk innlegg, så får man svare så fornuftig som man kan, så mister som oftes innlegget all sin tyngde og han som skriver det mister kred..

Erik

Dummeste forslaget jeg har lest her.... latterlig rett og slett... Forumet er og skal vere åpen for alle....

grei

Idiotisk forslag rett og slett. Men det med kvaliteten på innleggene stemmer bra. Veldig mange innlegg er preget av en fjortiss-stil (det hjelper ikke akkurat på når folk skriver dialekt) og det gir i det hele tatt et useriøst preg, ganske forskjellig fra det man finner på skbrann.org. Kremeksempelet er jo sangforumet der en bruker virkelig slår seg løs med fargestiftene når han skriver.

Men likevel, det er brukerne som bestemmer hvordan forumet skal være, ikke idiotiske regler. Hvis de som bruker forumet liker denne stilen, så får det bare være sånn, ingen kan klandres for det. Men resultatet blir nok at mange Brannsupportere ikke vil føle seg særlig hjemme. Omtrent sånn som på Store stå de senere årene altså.

Kagain

Quote from: "grei"Idiotisk forslag rett og slett. Men det med kvaliteten på innleggene stemmer bra. Veldig mange innlegg er preget av en fjortiss-stil (det hjelper ikke akkurat på når folk skriver dialekt) og det gir i det hele tatt et useriøst preg, ganske forskjellig fra det man finner på skbrann.org. Kremeksempelet er jo sangforumet der en bruker virkelig slår seg løs med fargestiftene når han skriver.

KennethS

må du ha bevis for og skrive her da? sende bevis til BBB 1 uke i forveien? hehe
tå på Brann

Go Up