• Welcome to Brann Bataljonen Bergen. Please login or sign up.
 

Kjøp Brann Drakt,Kjøp Flagg,For vi iBergen må ha samme plagg

Started by Mar1us, April 04, 2004, 18:56:00 PM

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Go Down

Mar1us

kte brann supporter som vil ha brann logo på Køllen

Erik

Tror ikke at det blir mer liv om alle har en drakt og et flagg... livet må vi ornde selv!

Brann-Peter!

orenet Hansatribune - sammen er vi sterke!

Mar1us

Ja, Vi skal vise at vi knuser vif og alle de andre såkalte " Fan Klubbene" Selv om alle vet at d bare finnes en Fanklubb, Og d e BATALJONEN!!!!
kte brann supporter som vil ha brann logo på Køllen

Brannfrelst

2.10.07-Gullet kom hem!

Kruxleiven

Jeg er blitt 26 år. Føler meg for gammel for å gå med drakt. Hadde sikkert gjort det på kamp i utlandet, men jeg har feelingen av at det bare er de aller yngste (jeg sa ikke fjortisser) som bruker det lenger. Jeg blir sett på som for fanatisk om jeg skal gå med drakt lenger. Det hjelper ikke stort at draktdesignen er den samme 3. året på rad. Kan jo kjøpe den siste da bare for å få Sparebanken Vest reklame fremfor DnB.

Zander:)

blir aldri for gammel til å gå med drakt.. spiller ingen rolle hvilken drakt ! Ny eller gammel branndrakt ! alle er fet :D

Stoffi

For gammel til å gå i Brann drakt? Det må være den dummeste kommentaren noensinne i dette forumet.
Min bestemor er tilgjengelig som Branntrener, løp og kjøp!

abe78

For gammel til å gå med drakt? Du føler deg dum i drakt på stadion?

Da har jeg en positiv melding:

"Du vil aldri få ryggproblemer da du ikke har ryggrad..."
.og husk!

sekto

Enig med at alder er ingen hindring for å stille opp i drakt, og om den er gammel, så gjør det ingenting, viser jo bare at du er en trofast supporter. De som ikke vil kjøpe drakt kan i hvert fall kjøpe en Branngenser eller noe lignende. Mener at skal man først stå på SS, så bør man kle seg i noe rødt.

Mar1us

Bare man har noe rødt, Noe som ses, og ikke noe svart, så er d ok, Men herregu, for gammel for drakt? D går ikke. . Er man brann supporter så erman brann supporter. . Får håpe det blir bra oppmøte på molde kampen da, for bataljonen hadde jo svunnet hen på ålesund kampen. . Ikke bra =(
kte brann supporter som vil ha brann logo på Køllen

Go Up