• Welcome to Brann Bataljonen Bergen. Please login or sign up.
 

Billettsalg

Started by Brannfrelst, April 03, 2004, 13:15:19 PM

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Go Down

Brannfrelst

Hadde vert fint om det kunne komt oppdateringer om hvor mange billetter som er solgt til kampene. Noen som vet?
2.10.07-Gullet kom hem!

KennethS

??????????????????????????????????????????????????
tå på Brann

Bjarte

Enig med deg KennthS. Hvorfor er det fint å vite hvor mange billetter som er solgt til kamp(ene)?

Er det fordi vi skal sammenligne oss med andre? Fordi vi skal skryte at vi "i det minste selger så og så mye" og dermed er bedre enn andre?

Ikke for å være spydig, men la oss slutte å være så opptatt av slike ting. Klanen, Kjernen, Kanarifansen og Hordene selger kanskje mer enn oss, men er de bedre for det?

NEI! Noen er opptatt av å tro at de er best, og at det måles i hvor mange som kjøper billetter eller hvor mange som er medlemmer av supporterklubben. Vi derimot, og da snakker jeg om Brannsupporterne, og ikke medlemmer av BBB, er bedre enn alle. Som mange av dere vet har jeg vært på mange stadioner i England og det er kun ett sted som kommer opp i mot "engelske tilstander"  i Norge (shit! Ikke i Norge men Bergen), og det er Bergen og Brann stadion. Så får de andre utenfor Bergen være opptatt av å være flest og tro de er bedre. Vi har i det minste Brann, bauekorps, småtøser, skillingboller, Hansa, Statsraaden, Bryggen, Ulrikken, Fløyen, skarre-R, og en seiersrekke på 30 år med gull før sesongen begynner som ingen andre har og aldri kommer til å ha. Så får heller de andre bare ha det så godt. Og så avslutter eg med en sang som eg tror e fra 1974 (noen som kan rette meg på det?); "Ka bryr du oss me, vi e best for det".

Brannfrelst

Sorry for at jeg intereserer meg for tilskuertallene på Stadion da...
2.10.07-Gullet kom hem!

KennethS

det e solg 5000 partoukort, utover det e det vel ikkje så lett og vite noe, du får vite tilskuertallene i 2 omgang i de evnt kampene, ellers skriver vel pressen at det e forhåndsalgt så og så mange billetter kampen før.
tå på Brann

Stoffi

Vi vinner serien i år, ja visst faen gjør vi det, ja, akkurat som i 1963.  :) Det tidige er at vi rykket ned sesongen etter.  :lol:
Min bestemor er tilgjengelig som Branntrener, løp og kjøp!

Zander:)

pff Tippeligaen 2014 ! :D

vel .. nei får håpe på at det blir gull eller sølv i år ! :D

Go Up