• Welcome to Brann Bataljonen Bergen. Please login or sign up.
 

Billetter til enkeltkamper.

Started by larsenkje, April 02, 2004, 11:30:25 AM

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Go Down

larsenkje

Hei.
Jeg har et spørsmå anngående kjøp av billetter til midtfeltet på store stå. Har selv partout kort, men det er noen venner av meg, som lurer på om det bare er mulig å kjøpe desse billettene på stadion?? Vi bor på stord, så det er litt dumt å reise til bergen, for så å ikke få billetter. Er det mulig å kjøpe desse med medlemskort på narvesen på stord?

KennethS

alle billetter kan kjøpes på posten
tå på Brann

larsenkje

Regner med du mener Narvesen da.. På posten er det vel ikke mulig å kjøpe billetter lenger.

KennethS

tå på Brann

GamleErik

Brann bruker ikke billettservice/ticketmaster som samarbeider distribuerer gjennom posten lenger.

Ticnet.no som har avtale med Narvesen er den nye samarbeidspartneren på billetter. Midtre del av store stå er sperret for salg hos Ticnet.no som tyder på at du må kjøpe billetter på stadion. Men noen i styret kan kanskje komme med en uttalelse når de får tid.
ttaler seg kun som privatperson og har ingenting å gjøre med Brann Bataljonen Bergen sitt offisielle syn på ulike saker.

KjellMo

En får kjøpt billetter til midten av store stå på Stadion og engang ut i neste uke blir det også billetter å få kjøpt på Fotballpuben.
GGG Travel

larsenkje

Hjelper ikke akkurat meg det da.. Bor jo på stord, og det er ca 2,5t å reise hver vei.. Så det er litt dumt å måtte reise dit, for så å oppdage at det ikke er ledige billetter..

Yngve

sånn er det overalt i verden, og er det utsolgt på midtfeltet så får du stilla deg opp på nabofeltet, er ikkje verre med det. Er lov å synga sjølv om du ikkje står midt på SS...det er jo dette som er problemet, om folk ikkje står midt på ss så kan dei ikkje synga...

Plekter

Selvsagt ikke helt riktig, selv om det nok ligger noe i det. Men jeg skal stå på Store Stå felt C og har jammen tenkt å synge. Så den e grei.

Brannfrelst

Da er vi jaggu meg to om det. ALLE som står bør synge... Helst de som sitter og.. Men om noen prøver å ta tak i "folket" så bør det jo gå an å få en 2-3000 syngende??
Håper forresten på en god TIFO sesong :)
2.10.07-Gullet kom hem!

Bjarte

Quote from: "larsenkje"Hei.
Jeg har et spørsmå anngående kjøp av billetter til midtfeltet på store stå. Har selv partout kort, men det er noen venner av meg, som lurer på om det bare er mulig å kjøpe desse billettene på stadion?? Vi bor på stord, så det er litt dumt å reise til bergen, for så å ikke få billetter. Er det mulig å kjøpe desse med medlemskort på narvesen på stord?


Ser helt klart ett problem her og dette skal vi nok klare å løse. Jeg, og dette er min personlige tanke, ikke BBB, må finne en løsning på dette problemet. Det vil vi komme tilbake til i løpet av uken, så følg med på siden våres (www. bataljonen.no) og  så ordner det seg nok!

Go Up