• Welcome to Brann Bataljonen Bergen. Please login or sign up.
 

Brann - �lesund pÄ mandag

Started by Plekter, April 02, 2004, 07:57:09 AM

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Go Down

Plekter

Avspark kl 17.00 pÄ Stadion.

To spÞrsmÄl:

1. Hva koster det?
2. Blir det mulig for oss Ä stÄ pÄ Store StÄ?

GamleErik

1. Vet ikke, skal sjekke med de borte pÄ stadion snart.

2. Det tviler jeg ganske sterkt pÄ da man ikke har fÄtt montert gjerder ved hullet til den nye inngangen pÄ store stÄ ennÄ.
ttaler seg kun som privatperson og har ingenting Ä gjÞre med Brann Bataljonen Bergen sitt offisielle syn pÄ ulike saker.

GamleErik

Som forventet:

Billettpriser: voksne: 100 kroner barn: 50 kroner

Kun hovedtribunen og Hansa-tribunen vil vĂŠre i bruk pga byggearbeidene
ttaler seg kun som privatperson og har ingenting Ä gjÞre med Brann Bataljonen Bergen sitt offisielle syn pÄ ulike saker.

Plekter

Kommer vel neppe mer enn et par tre tusen, sÄ det skulle vel holde. Men litt synd at ikke Store StÄ fÄr varmet skikkelig opp fÞr sesongen. Det blir vel Hansasvingen da tenker jeg....

atlascopo

bilettprisen er vel som forventet. men vi som har parturkort slipper jo inn gratis. og alle som elsker klubben burde jo kjĂžpe partukort. selv om du jobber offshore Ă„ mister en del kamper slik som meg.

synest store stÄ har tapt seg sÄpass masse de siste 5 Ärene at tror ikke det hadde hjulpet sÄ mye med en oppvarmingskamp.

men har tro pÄ at bataljonen fÄr til noe nÄ i Ärene fremover. med en litt eldre kjerne burde vi klare Ä bli like stor som klanen. fylle hele hansa med stÄende syngende supportere.

Erik

Regner vell med at de som har sesongkort pÄ SS kommer inn for barnebillettpris her og??

Brann-Peter!

skal alle pÄ hansa nÄ eller??
greit det!! mÄ vi samles, (hÄper eg kan komme) fett blir det uansett
knuser Ă„lesund!!!

____________________

Brann for alltid!
orenet Hansatribune - sammen er vi sterke!

Erik

Syns heller vi kunne samles ved siden av VIPen mot hansa....

veum

Hvor skal BBB samles??

Vi mÄ varme opp skikkelig fÞr serien begynner... vet at det er mangen som er grise klar for Ä vise alle at vi er stÞrre og sterkere i Är

brannfrik

problemet med Ă„ samles ved siden av vipen e jo at det e der det blir fullt fĂžrst... og man kan jo ikkje forvente at hele bataljonen skal stille opp 1,5t fĂžr kampstart....

eg foreslÄr midt i nedre hansa der vi var mot godset i fjor...

Brannfrelst

Helt enig! Hansa,here vi come! Men nĂ„r blir det fastslĂ„tt om vi skal stĂ„ der? Oppfordrer alle til Ă„ ta pĂ„ seg drakten,stille opp med skjerf og flagg og varme opp strupen til 18.april!   :)
2.10.07-Gullet kom hem!

Brannfrelst

BrannButikken bÞr vere Äpen pÄ mandag for da skal jeg kjÞpe Ärtes drakt... Oppfordrer alle til Ä stille i supporterutstyr til denne kampen...
2.10.07-Gullet kom hem!

gamlefar

Medlemmer av BBB kommer vel inn pÄ barnebillett, slik som pÄ de andre treningskampene ikke sant??

Mar1us

Mange som kommer pÄ staddaren pÄ Mandag eller? BÞr komme noen da, hvis ikke alle er pÄ PÄske ferie. .
kte brann supporter som vil ha brann logo pÄ KÞllen

Christian

PÄ Brann.no stÄr det at kampen pÄ Stadion er avhengig av vÊrforholdene eller noe i den duren. Vel, no Þser det ned ute. Er den sjans for at kampen blir flyttet eller er det sikkert at det blir pÄ Stadion?

Stoffi

PÄ www.brann.no stÄr det at den spilles pÄ stadion.
Min bestemor er tilgjengelig som Branntrener, lĂžp og kjĂžp!

KRISA

FÄr satse pÄ det. Det e jo ganske sent Ä finne en ny arena no. FÄr hÄpe de hadde lagt plats dekket pÄ.

Kruxleiven

Begredelig kamp. Uinspirert lag ja. Vi vil fÄ se noe helt annet nÄr serien kommer i gang, men dette var mer eller mindre bortkastet tid. Var jo angrep pÄ angrep dette. Hvor var duellene pÄ midtbanen? Jeg vil selvfÞlgelig se offensiv og underholdende fotball, men begge midtbanene var helt fravÊrende og prÞvde ikke en gang Ä stoppe motstanderen fÞr de nÄdde 16 meteren. Da blir det mange sjanser til slutt. Jeg regner med at forsvaret skjerper seg og ikke slipper inn slike enkle mÄl nÄr serien begynner. Egentlig var vel alle enkle. Vi bÞr det for slike frispark setter ikke Raymond inn hver gang.

Fulgte spesielt Dylan Macallister. Fordi jeg kjenner jo nesten alle de andre spillerne fra forrige sesong. Jeg kan se at de har det samme inne denne sesongen ogsÄ. Martin var kanskje Þrlite bedre enn forventet. Men angÄende Dylan vil jeg si meg litt skuffet. Synes han foretar feile lÞp og posisjonerer seg dÄrlig. En litt dÄrlig heading som gikk svakt utenfor i andre omgang. Det regner jeg han fÄr kontroll pÄ med tiden, men som spiss skal han dra pÄ seg folk for Ä Äpne opp rom nÄr en annen fÞrer ballen nÊr ham. I stedenfor lÞp han oppÄ spilleren. Men det er altfor tidlig Ä si. Alt i alt en tam kamp. Synes fanatismen er dÞende. En treningskamp setter ikke mye fyr i publikum, men jeg er sikker pÄ at det var bedre fÞr.

BranntilegdĂžr

enig, langt fra fornÞyd.. han bÞr lÊre seg Ä bevege seg en god del mer. Gode passninger kommer aldri uten gode lÞp.. Men han har jo egentlig aldri bevist at han kan score mange mÄl fÞr, sÄ vi fÄr krysse fingrene

BrannMann_K

Ja, han hadde jo kun et par, tre gode lĂžp. Og han mener selv at det er hodestyrken som er hans beste egenskap.. Han tapte jo nesten alle hodeduellene jo..
Men hÄper han kan lÊre litt av Winters lÞp da, han e jo mesteren i Brann pÄ lÞp.

Brannfrelst

Han prÞvde jo Ä stikke i hÄplÞse posisjoner... Riktignok kom denne kampen i skyggen for meg,ettersom en venn ble pÄkjÞrt og drept... Sjekk ba og bt sine hjemmesider...
2.10.07-Gullet kom hem!

Erik

Var no heller han som krĂŠsjet i en buss... triste saker uansett....

Go Up