• Welcome to Brann Bataljonen Bergen. Please login or sign up.

Angående oblat

Started by Jani, March 26, 2004, 14:58:36 PM

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Go Down

Jani

Jeg bare lurer på en liten ting nå som seriestart nermer seg. Må man ha oblat på medlemskortet, eller holder det med kvittering fra bankterminal?

GamleErik

ttaler seg kun som privatperson og har ingenting å gjøre med Brann Bataljonen Bergen sitt offisielle syn på ulike saker.

Jo_

Jeg har ikke noe oblat bak på mitt medlemmskort.. må ha kastet det sammen med brevet da jeg fikk det.. noen som vet hvordan jeg kan få tak i et nytt??

Branntilegdør

kommer litt an på hvilken bank du har etc.. Med skandiabanken kan du finne regninger du har betalt osv, for så å skrive ut oblat hvis ikke jeg tar helt feil no

Stoffi

Du kan gå til nettbanken eller fysisk i banken og få en kvittering.
Min bestemor er tilgjengelig som Branntrener, løp og kjøp!

Thorleif

Eller dere kan stille opp utenfor nye inngangen før Moldekampen. Noen fra styret kommer til å være der med oblater. Nærmere info kommer på nett. Bare husk å ta med kvittering for innbetaling.

mini_mo

Thorleif

Går ut i fra at du også må til Bergen for å se kampen, så det går sikkert greitt å foreta billettkjøpet også når du er her :-) Billetter selges løst til BBB medlemmer i inngangen fra halvannen time før avspark, pluss at vi jobber med å få solgt billetter i løssalg fra FotballPuben....

2rB

Quote from: "Thorleif"Går ut i fra at du også må til Bergen for å se kampen, så det går sikkert greitt å foreta billettkjøpet også når du er her :-) Billetter selges løst til BBB medlemmer i inngangen fra halvannen time før avspark, pluss at vi jobber med å få solgt billetter i løssalg fra FotballPuben....
Et problem her kan jo bli på kampene 16. mai - og mot rbk... Kan vel fort bli problematisk med billett til oss som bor langt vekke?

Men - dersom disse er i salg i god tid før kampen (2 uker? / forrige hjemmekamp) så er det ikke fullt så stort problem.

Go Up