• Welcome to Brann Bataljonen Bergen. Please login or sign up.
 

Brann-moldefk

Started by T&G, March 21, 2004, 22:50:46 PM

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Go Down

T&G

hei hei!
har tenkt og prøve å komme på denne kampen...så var det bare noen små ting vi lurte på!
går det buss fra stadioen til flyplassen?
hvor lang tid ca tar det å komme seg dit?
hadde vært til kjempe hjelp hvis noen giddet å svare på det her :D

ole


abe78

Om jeg ikke husker helt feil (kommer fra ålesund) så ligger ikke nye molde stadion særlig langt fra flyplassen. 25 - 40 min høres sinnsykt mye ut. Jeg vil heller si 15 - 20 min gange. Det går buss og taxi også.  :)
.og husk!

abe78

...og ja - jeg heier på brann selv om jeg kommer fra ålesund!
.og husk!

KennethS

Quote from: "abe78"Om jeg ikke husker helt feil (kommer fra ålesund) så ligger ikke nye molde stadion særlig langt fra flyplassen. 25 - 40 min høres sinnsykt mye ut. Jeg vil heller si 15 - 20 min gange. Det går buss og taxi også.  :)


kem som har sagt noe om ny molde stadion? Brann stadion det e snakk om her så vidt Brann-Moldefk ikkje betyr at Molde spiller hjemme. Og Brann stadion ligger ca 30 min med buss fra flesland. info om flybussen og avganger kan fåes på www.gaiatrafikk.no
tå på Brann

Stoffi

Quote from: "T&G"hei hei!
har tenkt og prøve å komme på denne kampen...så var det bare noen små ting vi lurte på!
går det buss fra stadioen til flyplassen?
hvor lang tid ca tar det å komme seg dit?
hadde vært til kjempe hjelp hvis noen giddet å svare på det her :D


Flybussen kjører jo forbi Stadion i Inndalsveien. Det tar vel en 20-30 min med flybussen tipper jeg. Når du går av bussen, er det bare til å følge strømmen, umulig å ta feil. Stadion ligger 2-3 min fra busstoppet.
Flybussen går vel hvert 20. minutt fra Flesland.
Min bestemor er tilgjengelig som Branntrener, løp og kjøp!

GamleErik

Det er meg bekjent bare annenhver flybuss som kjører forbi stadion, halvparten kjører om Nesttun (velg denne) og halvparten om Fyllingsdalen.

Korriger meg om jeg tar feil.

Flybussruter:
http://www.gaiatrafikk.no/uploads/Flybussruter040204.pdf
ttaler seg kun som privatperson og har ingenting å gjøre med Brann Bataljonen Bergen sitt offisielle syn på ulike saker.

KennethS

Mellom 10 - 14 går bussen så snart som mulig etter at flyene (Sas, Braathens) har landet.

mellom 14.35 - 20.35 går bussene hvert 30 min via Nesttun.

mellom 14.20 - 20.20 går bussene hvert 30 min via Fyllingen.

mellom 14.15 - 20.35 går bussene hvert 15 min direkte til byn.
tå på Brann

Go Up