• Welcome to Brann Bataljonen Bergen. Please login or sign up.
 

TIFO

Started by Brannfrelst, March 21, 2004, 14:47:41 PM

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Go Down

Brannfrelst

Jeg lurer på om det er lov å ta med seg egen TIFO på Stadion? Vi er noen gutter som har ca 50 kasteruller og 10000 konfettibiter. Dette er sikkert patetisk,men vi prøver å gjøre vårt beste. Om dere trenger hjelp til TIFO er vi 3-4 mann på 14 og 15 år. Og vi ELSKER SK Brann.
2.10.07-Gullet kom hem!

Skumling

Jeg vet ikke om det er lov, her må noen tifo-ansvarlige komme på banen. Men nei, det er for svingende ikke patetisk å ville gjøre noe for Brann og stemningen! Det er glimrende at dere har lyst til å bidra med noe.

Hvis noen kaller dere patetisk for dette, så hils dem fra meg og be dem ryke og reise.

(Men ikke oppgi mitt navn, tlf, adresse osv., takk)

Grey

Jeg er ikke lengre den rette til å uttale meg, men det burde ikke være noe i veien for det. Men vil råde deg / dere til å snakke med tifo-gruppen først så det ikke koliderer med et evt opplegg de måtte ha. Legg merke til at konfetti er et aldri så lite helvete å rydde opp igjen, og at noen type kasteruller har en plastbit i midten. Jeg personlig ville likt svært dårlig om Martin Knudsen ble skadet pga en plastsylinder jeg kastet / delte ut.
Maybe a Greyhound could be my way

Brannfrelst

Har TIFO gruppen noe å tilføye her?
2.10.07-Gullet kom hem!

Erik

Jeg har som medlem i Tifo-gruppen trekket meg i gruppen pga div uenigheter... Har og hørt de trenger litt flere menn på SS for og synge så jeg får heller bruke tid der..

Grey

Jeg har også trukket meg fra Tifogruppen pga div uenigheter.
Maybe a Greyhound could be my way

Yngve

Betyr detta at det ikkje er nokon TIFO gruppei bataljonen lenger? Eller betyr det at det er nokre medlemmer i TIFO gruppa som er veldig einerådande og ikkje tar i mot andre forslag enn sine eigne?

Kva skjer?kvba konsekvensar får dette?

Erik

Det er enda 1-2 stk i gruppen, vil folk vere med så må de gjerne kontakte Bataljonen.. har sikkert bruk gor hjelp=)

brannfrik

kommer de som har trukket seg fra tifo gruppen til å bli erstattet? og har den/de som e igjen nåkken planer for sesongen ?

KennethS

Quote from: "brannfrik"kommer de som har trukket seg fra tifo gruppen til å bli erstattet? og har den/de som e igjen nåkken planer for sesongen ?


ja, vi har allerede lagt inn bud på noen nye, en pyroback og en venstreflaggholder, e også på utkikk etter en krepprullfordeler på vingen ;)
tå på Brann

Go Up