• Welcome to Brann Bataljonen Bergen. Please login or sign up.
 

30000 kr til landets beste supportere!

Started by teembe, March 16, 2004, 20:36:22 PM

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Go Down

teembe

http://www.vg.no/pub/vgart.hbs?artid=219356

dette eier vi jo...

hvis bare nff greier å ha en objektiv mening(<-- litt urealistisk kanskje) så får tifo-gruppen 30000 inn på konto

Erik

Piss i havet.. Bare NFF som skal prøve og gjøre norske supportere så snille og vennlige som mulig... lokke med peng for at vi skal oppføre oss er latterlig...

BL

skal litt til for at vi får de pengene... er vel litt for mye bråk med oss, eller andre
Hansa-
Felt Z

Zander:)

Ikke banne? Hva er det for no piss?

Vil jo ikke ha NFF til å styre oss!

Brann-Peter!

vi skal pokker ikkje bøye oss for de der... :x snarere tvert imot... vi oppfører oss ( eller hvertfall jeg ) akkurat slik det passer meg..


dermed basta... kan ikkje bli mer enig med dåkkar...
orenet Hansatribune - sammen er vi sterke!

C@Bøe_79

Erik har helt rett..
Nff kunne like godt gitt ut en håndbok for supportere..

En ekte supporter sier det som faller inn,viser engasjement ovenfor klubben i sitt hjerte og hører ikke på naboen om hvordan en supporter skal oppføre seg...

Vinneren av årets supporter-klubb blir den mest "kristne"(uten å mene noe spesielt om kristne),det avgjøres ikke av stemningen som blir skapt..
MEN av noe så merkelig som:Hvilken stemning som blir skapt...

Bataljonen har tatt avstand fra det hele,men ingen grunn til å holde kjeft på Stadion av den grunn...

MVH
Christian
Bergen og Hansa til eg dør!!!!!

Vær med og støtt tifo-gruppen med noen kroner, kontonummer 3628.52.72631

Brannfrelst

Det blir vel Saftkokardan som vinner om det ikke skal bannes tenker jeg... De har vel 6-7 stk i sin faste kjerne...
2.10.07-Gullet kom hem!

cybro

Greit nok at vi ikkje er så mange, men vi er over 6-7 stk for å sei det slik. Vi er ei fast kjerne på minst 30 stk.

Brannfrelst

Jeg har faktisk ingenting imot sogndal fotballklubb og bygd... Med tanke på at dere bor 6.000 mennesker der,er det jo bra med 3-4000 på kampene... 30 stk?? Jaja,det er litt... Har nesten blitt banket opp på storsenteret i sogndal av 4-5 engasjerte sogninger... Tips,aldri mobb sogndal drakten som blir sponset av gammelost...
2.10.07-Gullet kom hem!

cybro

Hehe... Stakkars deg!  :lol:

Velkommen tilbake til Sogndal i år!

Go Up