• Welcome to Brann Bataljonen Bergen. Please login or sign up.
 

Radio 1

Started by megleren, February 26, 2004, 12:14:53 PM

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Go Down

megleren

Er det snart på tide å boikotte radio 1??Tror vi her på forumet må ringe å klage hos radio 1. De skal slutte å sende Brann sine borte kamper. Og jeg for min del har ikke anledning til å reise til for mange borte kamper og har hatt glede av radio 1 sine sendinger. Og visst vi klager til de, tror jeg de snur. De er avhengige av lytterne sine og kan sikkert snues i denne saken. Og visst de ikke snur, skru over på en annen kanal.
r og blir et sittesvin på Hansa

supporter78

Har selv ikke muligheten til å reise noe særlig. Vi skulle alle sendt mail til Radio1 og klaget

BL

sendingene til radio1 var jo ikkje noe og skryte av... 70% musikk og 30% fra selve kampen. det var nesten bedre og følge med på text tv spør du meg
Hansa-
Felt Z

KennethS

Radio tilhører fortiden, idag kan du se alle kampene live på nettet eller på tv, ikkje mange kamper som Brann spiller borte som du ikkje får sett, hvis du ikkje har annledning til og være personlig til stedet.
tå på Brann

Ricky

Aner vi "Bataljonen Webradio" sesongen 2004? :)

Xminator

Det er forskjell på en jævla same på NRK1 hvert 5 minutt (og som kan samtlige tromsøspillere på fornavn - og en brannspiller bommet på ballen), og Erik Hanøy som faktisk kommenterer kampen med en hvis inlevelse og som formidler kampen med samme røde filter som vi selv ser kamper med.

Musikk og avbrudd eller ikke, de kampene blir savnet. Takk og pris for Brann på TV!

Per Hilmar

I fjorårets sesong kunne man sitte i Bergen og se, med unntak av 1, alle kampene. Vær seg på Stadion, web-tv eller nrk/tv2.

Hva er problemet? Radioen er passè......

Xminator

Ja for alle har jo en 2Mbit linje rett hjem ikke sant?

Pulekenn

For min del resulterer dette i at jeg ikke kommer til å høre på Radio 1 i det hele tatt. Møkkaradio som spiller møkkamusikk.

Jeg støtter Ricky's forslag om Bataljonens webradio!!! :)
Den som har begge beina i bakken, står stille

supporter78

Web-TV fungerer "fint" ned til 704kb linje...

Grey

Hvis Radio 1 dropper Brann, så bør jo også Brann droppe Radio 1, så slipper vi den heslige musikken før hjemmekampene..
Maybe a Greyhound could be my way

supporter78

kunne ikke vært mer enig.

Go Up