• Welcome to Brann Bataljonen Bergen. Please login or sign up.
 

Lillestrøm - Brann, Søndag 12. Mai 2024 kl 19:15

Started by Kagain, May 06, 2024, 11:56:18 AM

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Go Down

Finfin respons

Quote from: Lasaron on May 12, 2024, 19:16:22 PMPalle så groggy ut. Kanskje Ruben skyves inn som stopper? Trenger ikke være feil.
Venstrebeint stopper for første gang i år??
Kanskje.

Christian

Pallesen syk eller noe? Solstikk? Kunne ikkje se at det skjedde noe ila kampen.

Eivind


Finfin respons

For en vannvittig snert og dupp og fart i den corneren !!!!!! Fin nikk.
Kanskje.

nero

Lions led by donkeys.

Lasaron

Dette kan være prematurt av meg, men i min bok er nå Palle og Ulriken ute av laget. Castro ser ut til å ha funnet formen. Sol - Felix - Castro kan bli en fin trio til venstre, og stopperparet er plutselig mye bedre hvis planen er å vinne kamper.
Tren på langskudd

Finfin respons

Kanskje.

Christian


nero

Lions led by donkeys.

boven


Spelaren

GÃ¥ av.

Nixon

Ledelsen er vel mer tilfeldig med Fredriks ubehag enn coaching i verdensklasse?
Rød makt på Hansa

Finfin respons

Quote from: Nixon on May 12, 2024, 19:51:32 PMLedelsen er vel mer tilfeldig med Fredriks ubehag enn coaching i verdensklasse?

Er litt redd for det. Palle har ikke spilt seg ut. Men det er noe med frispilling en bakfra nå i andre omgang. Før målene. Og utvisningen.
Kanskje.

Superjack

Warming og Kartum er tydelig ikke førstevalg, eller andrevalg hos Horneland.

Blomberg gjør mye rare valg.

Soltvedt tilbake på laget?
Brannsupporter.

fortune

Quote from: Superjack on May 12, 2024, 20:04:25 PMWarming og Kartum er tydelig ikke førstevalg, eller andrevalg hos Horneland.

Blomberg gjør mye rare valg.

Soltvedt tilbake på laget?

Alltid merkelig når man ikke bytter spillere når man kan. Spesielt Warming og Kartum kan ikke kjenne på særlig tillit.
First is first, second is nothing

nero

Lions led by donkeys.

Lasaron

Deilig!

Nå syns jeg vi fremover skal starte med den backrekken vi startet med i dag. Og Castro på bekostning av Ulriken.
Tren på langskudd

Christian

Kartum har levert sÃ¥pass svakt at eg delvis  kan forstÃ¥ det. Litt mer rart at Warming ikkje fÃ¥r sjansen. Blomberg hadde en middels til svak kamp.

Uansett veldig gledelig med ny seier over LSK. Det smaker jo alltid godt.

Gulløl

Warming hadde vel en liten kjenning for et par uker siden. Kan det være derfor han ikke kom inn, at han merker den enda og ikke har hatt en full treningsuke ?
Livet blir ca. en milliard ganger morsommere når man heier på Brann

Superjack

Basert på kampen i dag. Hvem starter av Finne og Heggebø neste?
Brannsupporter.

Superjack

Quote from: Gulløl on May 12, 2024, 20:17:17 PMWarming hadde vel en liten kjenning for et par uker siden. Kan det være derfor han ikke kom inn, at han merker den enda og ikke har hatt en full treningsuke ?

Om han har kjenning igjen så er det vel snart på tide å sette kjeksstempel på fyren?
Brannsupporter.

esp123

Quote from: Superjack on May 12, 2024, 20:18:41 PMBasert på kampen i dag. Hvem starter av Finne og Heggebø neste?

Til og med BA melder Heggis fra start på 16. mai, så da er vel valget soleklart? :D

Ellers viser Soltvedt sin styrke som boksåpner. Den venstrefoten er det europaklasse på.

fortune

Quote from: Christian on May 12, 2024, 20:11:55 PMKartum har levert sÃ¥pass svakt at eg delvis  kan forstÃ¥ det. Litt mer rart at Warming ikkje fÃ¥r sjansen. Blomberg hadde en middels til svak kamp.

Uansett veldig gledelig med ny seier over LSK. Det smaker jo alltid godt.

Akkurat for denne kampen har det selvfølgelig ikke noe å si om Kartum kommer inn eller ikke. Men han er jo bare en skade eller en utestengelse unna å starte neste kamp og da synes jeg det er rart at man ikke velger å gi han minutter i beina når man har mulighet.
First is first, second is nothing

Christian


Billy Elliott

Quote from: Superjack on May 12, 2024, 20:18:41 PMBasert på kampen i dag. Hvem starter av Finne og Heggebø neste?

Heggebø. Åpenbart. Nå fungerer laget igjen. Relasjonene sitter bedre.
- You always get what you deserve.

Bill Elliott, Brann-trener 1974-1978

Erlend

Heggebø på topp og en venstreside med castro og Soltvedt tror jeg er det vi trenger mot lag som Sandefjord

andreas1989

Veldig kjekt for Soltvedt med en opptur etter en del dårlige prestasjoner. Skulle jo hatt enda en assist, vi må klare å få satt opp Soltvedt i de situasjonene oftere og ikke minst få inn løpene i boks.

Alt i alt en grei seier sÃ¥ det ut til fra bortesvingen, selv om vi mÃ¥ ha et mÃ¥l pÃ¥ dødball og et langskudd for Ã¥ score. Jeg er ogsÃ¥ enig i at det er litt merkelig at vi ikke gjør flere bytter for Ã¥ fÃ¥ flere i gang, særlig nÃ¥r Blomberg igjen skuffer. 

opplett

Norling skryter likevel av oppholdet i Norge . - Menneskene i Brann var fantastiske. Klubben var vakker som s****.

Corran

En veldig bra kamp av Brann. Banemessig så følte jeg ikke at Brann var så dominerende og LSK kom ofte. Men sjansemessig var det vel 6/7-0 til Brann (tar ikke med offisdemålet)
Fult fortjent seier og fantastisk gjenoppstandelse av Soltvedt.
Han hadde tatt opp hansken etter Ã¥ ha blitt plassert pÃ¥ benken. Ikke  bare hadde han assist og mÃ¥l men han spilte ellers  veldig bra bÃ¥de framover og bak.

Blomberg er for meg i stikk motsatt del av skalaen. Skjønner ikke hvorfor han får starte.

Målene var pene, dvs det ene var utrolig vakkert og viser at de må få Sol i de posisjonene oftere.
Målet til SHN er vel det mest ensomme en spiller har fått gå opp i lsk sin 16 meter siden lsk ble stiftet. Men flott slått og flott satt.

Og Crone viser nok en gang at han har tatt store steg siden i fjor og fantastisk spill begge veier.

Heggebø var ikke like god i dag men gjør en god jobb og kjemper på. Lager mye plass til andre
In the beginning the universe was created. This made a lot of people angry and has widely been considered as a bad move.

Falkman

Quote from: Corran on May 12, 2024, 21:58:39 PMEn veldig bra kamp av Brann. Banemessig så følte jeg ikke at Brann var så dominerende og LSK kom ofte. Men sjansemessig var det vel 6/7-0 til Brann (tar ikke med offisdemålet)
Fult fortjent seier og fantastisk gjenoppstandelse av Soltvedt.
Han hadde tatt opp hansken etter Ã¥ ha blitt plassert pÃ¥ benken. Ikke  bare hadde han assist og mÃ¥l men han spilte ellers  veldig bra bÃ¥de framover og bak.

Blomberg er for meg i stikk motsatt del av skalaen. Skjønner ikke hvorfor han får starte.

Målene var pene, dvs det ene var utrolig vakkert og viser at de må få Sol i de posisjonene oftere.
Målet til SHN er vel det mest ensomme en spiller har fått gå opp i lsk sin 16 meter siden lsk ble stiftet. Men flott slått og flott satt.

Og Crone viser nok en gang at han har tatt store steg siden i fjor og fantastisk spill begge veier.

Heggebø var ikke like god i dag men gjør en god jobb og kjemper på. Lager mye plass til andre

Svak kamp  av  Blomberg i dag. men synes du virkelig det  var rart at han startet etter  kampen sist?

Corran

Quote from: Falkman on May 12, 2024, 22:07:49 PM
Quote from: Corran on May 12, 2024, 21:58:39 PMEn veldig bra kamp av Brann. Banemessig så følte jeg ikke at Brann var så dominerende og LSK kom ofte. Men sjansemessig var det vel 6/7-0 til Brann (tar ikke med offisdemålet)
Fult fortjent seier og fantastisk gjenoppstandelse av Soltvedt.
Han hadde tatt opp hansken etter Ã¥ ha blitt plassert pÃ¥ benken. Ikke  bare hadde han assist og mÃ¥l men han spilte ellers  veldig bra bÃ¥de framover og bak.

Blomberg er for meg i stikk motsatt del av skalaen. Skjønner ikke hvorfor han får starte.

Målene var pene, dvs det ene var utrolig vakkert og viser at de må få Sol i de posisjonene oftere.
Målet til SHN er vel det mest ensomme en spiller har fått gå opp i lsk sin 16 meter siden lsk ble stiftet. Men flott slått og flott satt.

Og Crone viser nok en gang at han har tatt store steg siden i fjor og fantastisk spill begge veier.

Heggebø var ikke like god i dag men gjør en god jobb og kjemper på. Lager mye plass til andre

Svak kamp  av  Blomberg i dag. men synes du virkelig det  var rart at han startet etter  kampen sist?

Nei egentlig ikke :-D
Men han har vært veldig mye dårligere i år enn i fjor vår.
Skrev det nok litt i affekt siden han var så dårlig fra start i dag. MEN ja han var god mot rbk
SÃ¥ litt tÃ¥pelig skrevet av  meg
In the beginning the universe was created. This made a lot of people angry and has widely been considered as a bad move.

Dickens

Quote from: fortune on May 12, 2024, 20:08:52 PM
Quote from: Superjack on May 12, 2024, 20:04:25 PMWarming og Kartum er tydelig ikke førstevalg, eller andrevalg hos Horneland.


Lurer på hva som skjer med Warming, egentlig. Trenerteamet snakket jo i vinter om at han herjet på trening. Men han får jo ikke særlig sjanser i kampene heller. Kan det bli den nye Demba Nyrén?

Lasaron

Blomberg var da ikke særlig dårligere enn Ulriken. Dessuten har han et høyt toppnivå inne, og tåler 90 minutter. Det gjør kanskje ingen av de andre vingene våre.

Dessuten er han hovedmotiv i Norgeshistoriens kanskje flotteste idrettsbilde. Det må da telle for noe.
Tren på langskudd

David

I overkant teatralsk opptreden av Kornvig på utvisningen. Kortet var helt greit uavhengig av det, men jeg håper han får beskjed om å roe seg med de tingene der.

Erlend

Må kanskje regne med såpass når man handler fra italiensk fotball.

Men Horneland har tidligere uttalt at han ikke alltid liker hvordan Heltne holder på, så det blir nok tatt tak i

David

Huseklepp nevnte vel faktene til Heltne Nilsen etter kampen også, uten at jeg vet om det kan tolkes som et hint.

krakra

Syns vi spilte en grei kamp. Ikke så mye mer enn det. Et stykke ned fra RBK-kampen. Strålende innhopp fra Soltvedt, i alle fall offensivt. Hadde jo en handssituasjon han var heldig med å slippe unna, og en nedriving av Gabrielsen som en streng dommer kunne gitt straffe på.

Forresten en veldig fin involvering av FHM i forkant av Soltvedts scoring. Evnen hans til å holde roen og ha overblikk i trange situasjoner er unikt i dette Brann-laget. Gull verdt.

Heltne Nilsen er tilbake i kapteinmodus også.

Så syns jeg Kornvigs oppførsel på utvisningen var pinlig. Håper det blir plukket raskt vekk.

Når det gjelder Heggebø vs. Finne så hadde ikke Heggebø en veldig god kamp i går, men syns spillet er bedre med ham. Dette kombinasjonsspillet inne i 16-meteren som er en av Finnes styrker savner jeg ikke.

ostraume

"Nedrivning" er helt feil beskrivelse. Det er en viss kontakt og Gabrielsen ruller seg ned og rundt. Straffe der ville vært feildømt.

Sjekke faxen? Eg frykter det. Eg frykter det. Eg frykter det.

Lasaron

Jeg la ikke merke til at Kornvig filmet. Men om han gjorde det, må han se til å slutte.
Tren på langskudd

krakra

Det kommer jo an på hva man mener med filming. Han fikk en liten dytt i armen og la seg ned og vred seg som om han var skutt i magen.

Nixon

Det var da mer enn en liten dytt. En klar og hard dytt som sender han i bakken. Men fikk neppe vondt og kunne reist seg med en gang, men overspillingen startet på bakken slik jeg ser det.
Rød makt på Hansa

pidre

Quote from: krakra on May 13, 2024, 16:23:50 PMDet kommer jo an på hva man mener med filming. Han fikk en liten dytt i armen og la seg ned og vred seg som om han var skutt i magen.

Så ut som Roseth traff Kornvik i rett solar plexus, og det merkes - den er grei. Forresten burde vel Gabrielsen hatt 2 gule. Så sånn sett, either way greit at LSK fikk et rødt.

Saludar a los monos!

Leffen

Utviklingen på bortefeltet på Åråsen, fra Osdal. Sterkt!

2010: 448
2011: 699
2012: 402
2013: 622
2014: 561
2016: 469
2017: 574
2018: 831
2019: 400
2023: 1166
2024: 1448

andreas1989

Imponerende! Godset første helgen i august kan vel fort bli en av de store bortekampene denne sesongen særlig mtp at Norway cup avsluttes samme helg. FFK 2 uker senere er fin og så har vi selvfølgelig Haugesund i september.

Hickok

Det begynner i det hele tatt å bli en utfordring å få plass på bortefeltet på østlandet i mange kamper, nå.

andreas1989

Absolutt! Særlig mtp at miljøet østpå nå er blitt ganske så organsiert. Sarpsborg borte er jo en lørdagskamp, men midt i fellesferien så det kan vel kanskje slå begge veier?

Skulle Brann virkelig henge med i toppen utover høsten så er det jo klart at det blir kok oppe i Trondheim i oktober.

Leffen

Tror det blir tilnærmet fullt på alle østlandskamper som gjenstår ja, også i Sarp.

Fredrikstad peker seg jo fort ut som den store kampen om begge lag fortsetter å prestere. Nydelig by, trivelige folk, interessen blomstrer. Sommerkveld i august. Kan bli stort

andreas1989

Vi får håpe FFK blir valgt ut til lørdagskamp og at været leverer. Ser dog at det er Kristiansund-Molde samme runde så da blir vel det fort lørdagskampen.

opplett

Quote from: andreas1989 on May 14, 2024, 10:55:16 AMAbsolutt! Særlig mtp at miljøet østpå nå er blitt ganske så organsiert. Sarpsborg borte er jo en lørdagskamp, men midt i fellesferien så det kan vel kanskje slå begge veier?

Skulle Brann virkelig henge med i toppen utover høsten så er det jo klart at det blir kok oppe i Trondheim i oktober.

Ja, og i fjor dukket det jo opp en drøss av studenter bosatt i Trondheim, på en onsdag. Selv om det ikke var like mye trøkk siden det ikke var like mange tilreisende, så var det fullt felt og folk som prøvde å lage liv.
Norling skryter likevel av oppholdet i Norge . - Menneskene i Brann var fantastiske. Klubben var vakker som s****.

Go Up