• Welcome to Brann Bataljonen Bergen. Please login or sign up.
 

Treningskampar 2024

Started by osoerli, December 22, 2023, 14:44:39 PM

0 Members and 3 Guests are viewing this topic.

Go Down

andreas1989

Det blir fryktelig venstrevridd med Wassberg som venstre indreløper og alltid passive Crone på høyreback.  

RepublikkenBergen


andreas1989


andreas1989


krakra

Baidoo er spennende. 18 år gammel i år.
Ellers en svak omgang fra Brann. Vi scorer på en av våre få sjanser. Det var et godt angrep, resten har vært tamt. Dommeren har også vært svak. Regner med Horneland er hissig.

Lasaron

Jeg syns denne omgangen var helt elendig av Brann. Wassberg den eneste som får ok-. Fint mål. Elendig dommer. Håper på bytter.
Tren på langskudd

Billy Elliott

Kniklas er god. Ellers er det skremmende å se hvor langt unna alle tre i angrepstrioen virker å være noe som ligner på form.
- You always get what you deserve.

Bill Elliott, Brann-trener 1974-1978

andreas1989

March 25, 2024, 16:55:03 PM #407 Last Edit: March 25, 2024, 16:56:43 PM by andreas1989
Her kunne man gjort 5 bytter, men mtp at dette er generalprøven så gir jo det lite mening.

Høyresiden helt død, skal man gjøre et bytte må det nesten bli inn med Kartum slik at Wassberg kan få litt liv på høyresiden. Blomberg er en veldig enkel fotballspiller, har ikke noe å gjøre på venstrekanten.

krakra

Syns denne dansken på midtbanen har vært svak så langt i brannkarrieren. Han scoret to mål, og det er jo fint, men han henger ikke med spillemessig. Hvis Kartum er dårligere, så er det ganske skremmende.

andreas1989

Har Skaanes blitt enda mer språkforvirret inne i Sogndal? Skulle ikke tro det var mulig. 

andreas1989

March 25, 2024, 17:04:06 PM #410 Last Edit: March 25, 2024, 17:06:09 PM by andreas1989
Warming inn for Blomberg.

Planlagt sies det.

andreas1989


krakra


Lasaron

Årets spiller i eliteserien 2024 markerer seg.
Tren på langskudd

krakra

Helt annet brann-lag etter pause. Warming fører an, men flere som har løftet seg.

andreas1989

Soltvedt meget delaktig på siste tredjedel og til og med inn i boks så langt, det trenger vi.

Lasaron

Jeg syns det lukter 3-1 til Brann nå.
Tren på langskudd

andreas1989

Er det fortsatt litt belastnings regulering på Wassberg?

Posession må jo være 90% i 2 omgang?

Superjack

Bare 2-1.

Warming fra start mot Tromsø?

Brannsupporter.

RepublikkenBergen

Finne og Heggebø milevis unna.. Warming bør starte uten tvil.

Lasaron

Totalt sett en dårlig kamp av Brann. Tross dominans. Men det er svært gledelig at skadesituasjonen ser lysere og lysere ut. Warming med 45 minutter og kvalitet. Japhet og Castro med spilletid. Ingen fikk skader (så vidt vi vet). Wassberg litt på gang.

Det er oppnåelig å slå Tromsø på mandag, men da må Brann opp et par knepp.
Tren på langskudd

Billy Elliott

Man kan si det er urovekkende at vi ikke scorer mer, men enda mer urovekkende er det at vi knapt skaper sjanser. Bedre med med Warming på banen, men fremdeles skapes det fint lite, og Sogndal kunne like gjerne utliknet på en av kontringene sine på slutten.
- You always get what you deserve.

Bill Elliott, Brann-trener 1974-1978

Lasaron

Nå fikk Warming en omgang i en dvask treningskamp mot Sogndal. Jeg tror ikke han skal starte mot Tromsø. Det er for tidlig. Han kan være innbytter i et par kamper til.
Tren på langskudd

andreas1989

Kartum må vel starte i Tromsø?

Lasaron

Det er ikke meg imot om Kartum starter på bekostning av Kornvig.

Jeg håper dagens kamp for spillerne og trenerne handlet om å vinne med minst mulig energibruk og skader.
Tren på langskudd

Churchill

En dårlig kamp av Brann i dag, men jeg sitter med en følelse av at de har et par gir til inne til serien starter. Tipper de feier over TIL om en uke.
...we shall never surrender.

Corran

Det var skrale greier, men det er bare treningskamp og spillerne verker etter at alvoret skal starte.
Men pr nå synes jeg at det lukter spissproblem i Brann.
Finne er langt fra formen og Heggebø ser ikke sharp ut han heller.
Kanskje Warming bør starte som spiss?

Blomberg skuffer også litt i dag.
Det er ikke langt unna at Warming og Castro starter på hver sin kant

Dagens var det særdeles høye hårfeste til dommeren. Tror aldri jeg har sett noe høyere og sjokkerende nok var det plass til en måne bak der igjen.
Tror han hadde gjort seg selv en tjeneste med å barbere av resten og.
Men han dømte som om han hadde lugg og hår i øynene innimellom.
Hadde vi hatt var hadde vi hatt et mål til og kanskje også fått Sogndal sitt annulert.
På den annen side om en hadde hatt var så hadde de sikkert ikke grepet inn i noen av situasjonene
In the beginning the universe was created. This made a lot of people angry and has widely been considered as a bad move.

Go Up