• Welcome to Brann Bataljonen Bergen. Please login or sign up.
 

Treningskampar 2024

Started by osoerli, December 22, 2023, 14:44:39 PM

0 Members and 2 Guests are viewing this topic.

Go Down

Lasaron

I det store og hele var Brann mye bedre enn Rosenborg, så jeg er godt fornøyd. Og så startet Brann uten mange av de jeg mener hører hjemme på et toppet lag.
Tren på langskudd

andreas1989

Joda, men husk på at Felix spilte venstre indreløper frem til Kartum kom så det blir jo neppe et problem. Kornvig er høyrefotet han også så det er ikke umulig at han vil trives best i den høyre indreløper posisjonen.

Larsendos

Quote from: krakra on February 16, 2024, 23:12:13 PMHorneland sa jo at signeringen var delvis fordi de forventet et Horn Myhre-salg i sommer.

Blir 25 år, Myhre. Da kan man ikke forvente alt for mye i sommer? Alderen tatt i betraktning?



Lasaron

Kan fort bli en belgisk toppklubb eller lignende. Se på Rasmussen.
Tren på langskudd

krakra

Quote from: Larsendos on February 17, 2024, 13:27:47 PM
Quote from: krakra on February 16, 2024, 23:12:13 PMHorneland sa jo at signeringen var delvis fordi de forventet et Horn Myhre-salg i sommer.

Blir 25 år, Myhre. Da kan man ikke forvente alt for mye i sommer? Alderen tatt i betraktning?



Neppe, men de har nok en felles forståelse for at han skal få dra hvis det kommer et bra tilbud for ham. De lot Rasmussen gå for 12 millioner.

Hickok

Han går ikke for under 20 mill. Aldri i verden.

krakra

Han er yngre og mer komplett enn Rasmussen, i alle fall hvis han begynner å score. Så kan kanskje få 25 mill for ham.

Hickok

Quote from: krakra on February 17, 2024, 15:20:32 PMHan er yngre og mer komplett enn Rasmussen, i alle fall hvis han begynner å score. Så kan kanskje få 25 mill for ham.
100% enig. Det er målpoengene som holder han litt nede. Leverer han på det i år, så er det for 25 som gjelder.

andreas1989

Huseklepp melder at Wassberg og Hebbgø bør være klare til VIF kampen. Blomberg og Warming bør være klare for flere minutter.

Blir det da Tufekcic fra start?

Hickok

Quote from: andreas1989 on February 22, 2024, 11:50:14 AMHuseklepp melder at Wassberg og Hebbgø bør være klare til VIF kampen. Blomberg og Warming bør være klare for flere minutter.

Blir det da Tufekcic fra start?
Lite trolig. Det er vel mulig at Warming og Blom spiller en omgang hver.

krakra

Hvis Wassberg er klar sÃ¥ starter nok han.  Warming er neppe klar for en hel omgang. Han fÃ¥r nok samme spilletid som Blomberg fikk sist, mens Blomberg sikkert kommer inn etter pause.

Hickok

Quote from: krakra on February 22, 2024, 12:05:00 PMHvis Wassberg er klar sÃ¥ starter nok han.  Warming er neppe klar for en hel omgang. Han fÃ¥r nok samme spilletid som Blomberg fikk sist, mens Blomberg sikkert kommer inn etter pause.
Du har nok rett i dette når jeg tenker meg om. Da bytter nok Kniklas og Blom i pausen antar jeg, slik at Kartum da flyttes ned.

ostraume

Heggebø og Wassberg klare for kamptroppen var vel det han sa, så spørs vel om de går rett inn fra start? Særlig siden han snakket en del om Torsvik og Wassberg må få tid til å bygge seg opp til å tåle treningshverdagen.

Ellers veldig oppløftende at Warming og Blomberg begge er klar for flere minutter.
Sjekke faxen? Eg frykter det. Eg frykter det. Eg frykter det.

krakra

Wassberg startet jo første kamp, og det ble sagt at det var en liten greie som holdt ham ute sist kamp. Han trenger jo ikke spille mer enn en omgang, så kan Blomberg komme innpå og Kartum flyttes opp til kanten fram til Warming kommer inn.

Jeg tolket Huseklepp som at Wassberg trenger tid på å komme opp på toppnivået sitt. Ikke at han må matches så forsiktig i treningskampene. Torsvik må derimot bygge opp fysikken så han tåler treningen over tid.

andreas1989

Etter det jeg forstod i BA i går så har ikke Wassberg trent som normalt denne uken, derfor jeg tenker det kan bli samme lag som sist?

Nixon

Eneste ulempen for oss med VIF-nedrykk i fjor er tirsdagens treningskamp. Fallhøyden blir en god del større når man spiller mot et OBOS-lag. Kampen kommer jo også helt på slutten av en lang og tøff treningsleir som kanskje kan påvirke både bein og hodet til spillerne.
https://datesnow.life"]Actual Women[/URL]

Gulløl

Quote from: Nixon on February 23, 2024, 13:24:21 PMEneste ulempen for oss med VIF-nedrykk i fjor er tirsdagens treningskamp. Fallhøyden blir en god del større når man spiller mot et OBOS-lag. Kampen kommer jo også helt på slutten av en lang og tøff treningsleir som kanskje kan påvirke både bein og hodet til spillerne.
VIF som kom ned til Marbella på mandag ser jeg skal kjøre ganske intensivt på sitt 10 dagers opphold, dei har mindre tid på seg enn Brann i sin lange treningsleir. Med doble økter annenhver dag i tillegg til to kamper tipper jeg at dei har noe mindre saft i bena enn Brann spillerne på tirsdag som over en så lang treningsleir har mer tid til å roe mer ned dagen før treningskampene. Men kampen vil vise hvem som har mest energi og mest å gi, blir enn spennende kamp.

Livet blir ca. en milliard ganger morsommere når man heier på Brann

Lasaron

Jeg mener å huske at Brann var_relativt_dårlige i siste treningskamp på den lange leiren i fjor. Ble en bra sesong likevel :)
Tren på langskudd

Pete05

Siden Molde gikk videre i går så ryker vel vår treningskamp mot dem 19.3? Jobbes sikkert med alternativer men dette var jo eneste reelle testen av alle kampene.

andreas1989

Returkampen mot Brugge er torsdag 13ende så det må vel være håp om de kan møte oss tirsdag 19ende? Eventuelt at matchen flyttes til onsdag eller torsdag?

Gulløl

Felix er ikke i troppen i morgen pÃ¥ grunn av sÃ¥rhet i lysken. Horneland vil være før var sier han. 
Livet blir ca. en milliard ganger morsommere når man heier på Brann

Lasaron

Jeg håper alle disse føre var-fraværene er det samme som at de er blitt mer forsiktige enn før. Da er det utelukkende bra.
Tren på langskudd

fortune

Quote from: Lasaron on February 26, 2024, 13:54:39 PMJeg håper alle disse føre var-fraværene er det samme som at de er blitt mer forsiktige enn før. Da er det utelukkende bra.

Det håper og tror jeg også. Det snakkes en dem om tilrettelagt trening også for tiden, spesielt for spillere som Warming, Blomberg, Heggebø og Kniklas. Dette tror jeg er fornuftig, sammenlignet med alternativet hvor alle trener likt og halvparten bryter sammen.
First is first, second is nothing

Hickok

Det kan jo bli interessant å se hvordan det blir, og hvordan vi løser en kamp uten FHM og hvor avhengig vi egentlig er av han. Første kamp i Europa vil jo bli slik, så dette er grei trening på den problemstillingen.

Lasaron

Jeg tror Brann spiller relativt dårlig i dag, at det skyldes at der er helt på tampen av en laaang treningsleir, og at de egentlig er i rute.
Tren på langskudd

Lasaron

Kornvig fra start. Blomberg også. Kniklas tilbake på benk, sammen med blant andre Warming, Hellan og Heggebø.

Brann.no fortsetter sin stolte tradisjon med å utelukke en eller annen spiller når de ramser opp hvem som ikke er med av ulike grunner. Denne gangen er det Jonas Torsvik som hverken er med i tropp eller nevnes blant de skadde.
Tren på langskudd

krakra

Strand ikke engang i førsteelveren til VIF, men la oss vente to år til han er 32 og hente ham da.

Lasaron

Brann best i første omgang, og leder fortjent. Dog hadde Engen en kjempesjanse.

Jeg er skuffet over at Brann ikke i større grad straffet Engen for alle forsvarsfeilene. Kornvig var veldig usynlig første kvarteret, men vokste utover kampen. Blomberg ikke like god som mot Rosenborg.

Jeg tipper det skjer 2-3 planlagte bytter i pausen.
Tren på langskudd

krakra

Syns ikke Kartum og Kronvig har overbevist. Håper Wassberg får en omgang og leverer langt bedre. Finne har også slitt mye. Soltvedt har vært svak, Crone har vært god sammen med Blomberg. Kristiansen har ryddet greit opp, men er litt feig i oppspillsfasen.

Syns ikke dette er en god omgang, selv om vi dominerer. Tamt og passivt angrepsspill.

Nixon

Vel har VIF rykket ned og RBK er en fallert storklubb, men vi dominerer veldig i disse kampene uten å (forhåpentligvis) spille opp mot vårt aller beste.

Vi må jo ha en del å gå på. Bare med trille-til-medspiller-Pallesen ut og inn med Japhet, vil kunne gjøre en forskjell.

Dette lover godt.
https://datesnow.life"]Actual Women[/URL]

Lasaron

Ja, jeg også tror vi har litt å gå på.
Tren på langskudd

Pete05

Den som har skapt omtrent alt av sjanser og muligheter de to første kampene er jo FHM. Tror han - og Castro - er mye savnet mot et lag som ligger så lavt.

Erlend

Er nok en del tunge bein utpÃ¥ der, men tror fortsatt at divisjonsforskjellen vil bli tydelig nÃ¥ utover i andre omgang.  Og der er Kniklas innpÃ¥, da fÃ¥r vi se

krakra

Kan Hellan spille venstreback?

Lasaron

Syns Sol har vært god på dødball i dag.
Tren på langskudd

opplett

Norling skryter likevel av oppholdet i Norge . - Menneskene i Brann var fantastiske. Klubben var vakker som s****.

opplett

Herregud for en fart på Warming
Norling skryter likevel av oppholdet i Norge . - Menneskene i Brann var fantastiske. Klubben var vakker som s****.

Lasaron

Brann har mange kandidater til årets spiller i eliteserien. Warming er en av dem.
Tren på langskudd

Superjack

Soltvedt - Kniklas - Warming.

Kan fort bli en trio ES lagene kommer til å frykte.
Brannsupporter.

krakra

Rar kamp. Syns ikke vi imponerer noe særlig, men vi vinner fortjent 3-0. Kombinasjon av rødt kort, svak motstander og et solid grunnspill. Warming viser prov på et ekstremt nivå, og er kanskje den eneste spilleren som utmerker seg i dag. Midtbanen var svak i førsteomgang, noe bedre med Wassberg i andreomgang, men han må også opp et par knepp.

VIF var defensive, primitive og stygtspillende. I god Bakke-Ã¥nd.

Erlend

Kontrollert seier pÃ¥ en dag der vi ikke er pÃ¥ vÃ¥rt beste.  Warming et enormt lyspunkt, Kniklas lovende nÃ¥r han etter hvert fikk orden pÃ¥ det etter en trÃ¥ start.  Skal bli godt med FHM inn igjen, sÃ¥ hÃ¥per jeg de to danner en farlig duo sammen.  Finne i overkant ego.  Gøy med ungdommene som avslutter kampen, selv om unge Eikrem hadde et par heller uheldige involveringer mot slutten.  Men gøy hvis han kan bekle Sivert sin rolle her og der

Lasaron

Ja, alt i alt en godkjent kamp. Og Warming får oss til å glede oss enda mer til seriestart.
Tren på langskudd

andreas1989

Hjem å hente energi nå, få en god gjennomkjøring mot Åsane så blir Molde kampen den virkelige testen.

Er jo ikke så mye å si om kampen, men jeg synes Wassberg igjen er livlig så det lover bra. Global Warming.

Pete05

Var egentlig Niklas så lovende i denne kampen? Han har bra drift fremover med ball men roter den stort sett bort. Mister også i farlige situasjoner. Moro å se på når han passerer spillere men det blir så sjelden noe ut av det. Mangler han litt oversikt? Bedre når han får stå rolig og spille på en touch spill.

andreas1989

February 27, 2024, 18:28:35 PM #244 Last Edit: February 27, 2024, 18:39:12 PM by andreas1989
Total prestasjonen og produktet kunne selvfølgelig vært bedre, men livlig vil jeg si at han var som mot Norrköping.

Superjack

Ikke en stor kamp, men veldig kontrollert og grei seier.

Tror Brann vil møte mange lag som stiller som VIF i årets ES, og av dårligere kvalitet.

Kombinasjon av mange relasjoner som ikke sitter og en treg bane gjorde nok sitt til at det ble litt tamt.

Men så langt, desidert best i 3 kamper og 2 seire og en uavgjort viser nok at Brann er på et ok sted.
Brannsupporter.

Corran

Som spiller og trener sa så var det ikke noe god kamp fra Brann sin side men de har full kontroll og vinner 3-0
Warming gleder jeg meg til å se mye
Crone vil jeg og trekke fram for det jeg har sett av ham i treningskampene så virker det som han igjen kommer mer med i angrep slik som han gjorde i Obos.

Flere som skuffet litt men en treningskamp på slutten av en 3 ukers intensiv treningsleir så er det helt greit. De var mye bedre enn fryktet
In the beginning the universe was created. This made a lot of people angry and has widely been considered as a bad move.

Billy Elliott

February 28, 2024, 10:33:52 AM #247 Last Edit: February 28, 2024, 10:35:28 AM by Billy Elliott
Quote from: Pete05 on February 27, 2024, 18:26:07 PMVar egentlig Niklas så lovende i denne kampen? Han har bra drift fremover med ball men roter den stort sett bort. Mister også i farlige situasjoner. Moro å se på når han passerer spillere men det blir så sjelden noe ut av det.

Han hadde jo målgivende på Warming sin scoring, og satt vel også opp på det andre raidet hans, så en del ble det jo ut av det da.
- You always get what you deserve.

Bill Elliott, Brann-trener 1974-1978

krakra

Han satte også Kartum opp til en fin mulighet. Han hadde noen gode pasninger inn i boksen, som ble dårlig utnyttet. Wassberg var ikke dominant i går, men han var bedre enn de to andre inderløperne.

esp123

For meg fremstår det som at Wassberg og Horn Myhre er de beste indreløperne. De spilte også i det som kanskje var den beste omgangen totalt sett så langt i vinter - 1. omgangen mot Norrkøping.



Go Up