• Welcome to Brann Bataljonen Bergen. Please login or sign up.
 

Treningskampar 2024

Started by osoerli, December 22, 2023, 14:44:39 PM

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Go Down

Spelaren

GÃ¥ av.

Lasaron

Jeg syns høyresiden vår har fått mye rom, men utnyttet det skikkelig dårlig. Dårlig straffe av Finne. Typisk Ulriken å konstruere et straffe, bortsett fra det har han vært Branns dårligste.
Tren på langskudd

andreas1989

Høyresiden har fått til lite, det er det ingen tvil om. Synes også Kartum er anonym.

esp123

Lov å si at Finne virker litt off?

Nixon

Litt skuffet over at halve kampen har gått uten at Heggebø er nevnt her.

Skjerpings!
https://datesnow.life"]Actual Women[/URL]

Erlend

Er Finne rett og slett en dÃ¥rlig straffeskytter?  En straffe som nærmest ber om Ã¥ bli reddet.

Mathisen er typisk seg selv på godt og vondt, enorm involvering når RBK-forsvaret må pådra seg et oransje kort for å stoppe han, en god porsjon håpløse involveringer og avslutter omgangen med å skaffe en straffe.

Ikke noen forestilling å rope hurra for, men godt å se at vi likevel er et knepp bedre enn Rosenborg

andreas1989

Mulig Finne fikk ta straffen for å "komme i gang"?

Uansett bør vi bestemme oss for en fast staffeskytter, ikke dele de mellom Finne og SHN.


Lasaron

Quote from: andreas1989 on February 16, 2024, 18:57:02 PMMulig Finne fikk ta straffen for å "komme i gang"?

Uansett bør vi bestemme oss for en fast staffeskytter, ikke dele de mellom Finne og SHN.



Enig. En fast nummer 1 og en fast nummer 2. Osv. Rett og slett et hierarki. Et straffehierarki.
Tren på langskudd

Churchill

Håper på Warming inn for Mathisen og kanskje Blom inn for Tufecic etterhvert.
...we shall never surrender.

Optimist

Quote from: Erlend on February 16, 2024, 18:55:02 PMEr Finne rett og slett en dÃ¥rlig straffeskytter?  En straffe som nærmest ber om Ã¥ bli reddet.

NÃ¥r var sist han bommet?
Kokende idiot

krakra

Liten kollaps i starten av andre

esp123

Finne lider selvsagt også når han spiller med typene som er på topp idag. Han er best hvis vi har spillere på kantene som bidrar å skape overtall sentralt og knytter lagdelene sammen.

andreas1989

Kan like de sekvensene der vi får satt opp Felix på 16 meter.

Soltvedt må henge i bakover.

Lasaron

Tren på langskudd

krakra


esp123

Blomberg er en klassespiller. Skadefri kommer han til å bli enorm i år!

Erlend

Quote from: Optimist on February 16, 2024, 19:08:47 PM
Quote from: Erlend on February 16, 2024, 18:55:02 PMEr Finne rett og slett en dÃ¥rlig straffeskytter?  En straffe som nærmest ber om Ã¥ bli reddet.

NÃ¥r var sist han bommet?

Han bommet i hvert fall pÃ¥ en i fjor, men det gikk litt under teppet siden vi vant kampen.  Han har jo ikke tatt veldig mange, sÃ¥ skal ikke spikre i stein at han er dÃ¥rlig.

Nixon

Nå skjedde det mye her. Fine mål med gode bevegelser.
https://datesnow.life"]Actual Women[/URL]

andreas1989

Hvor mye betaler egentlig Rosenborg denne Henriksen for å gå rundt utpå der?

Spelaren

GÃ¥ av.

Lasaron

Sønnen har lagt nye moment til spillet sitt. C-moment.
Tren på langskudd

Larsendos

2024 starter altså der 2023 sluttet.

Krakra melder kollaps spillemessig, samtidig som vi tar ledelsen 2-0.

Tenk om vi får en ny sesong med flyt, flaks og medalje.

andreas1989

Kunne jo vært interessant å se Soltvedt som venstre indreløper?

esp123

Quote from: Larsendos on February 16, 2024, 19:29:13 PM2024 starter altså der 2023 sluttet.

Krakra melder kollaps spillemessig, samtidig som vi tar ledelsen 2-0.

Tenk om vi får en ny sesong med flyt, flaks og medalje.

Og din besettelse for krakra fortsetter!

Lasaron

Tren på langskudd

Larsendos

Quote from: esp123 on February 16, 2024, 19:30:39 PM
Quote from: Larsendos on February 16, 2024, 19:29:13 PM2024 starter altså der 2023 sluttet.

Krakra melder kollaps spillemessig, samtidig som vi tar ledelsen 2-0.

Tenk om vi får en ny sesong med flyt, flaks og medalje.

Og din besettelse for krakra fortsetter!
Litt glimt i øyet må vi ha.

Jeg må få kose meg når logistikken til Jimmy gir fulle tribuner, pokaler, medaljer og penger i kassen.

Så får heller han godte seg når Brann rykker ned om 2-5 år.

krakra

Hadde vært greit om du kunne levere noe konstruktivt av og til og ikke -bare- trolling, men hver sin smak

Erlend

Skal faktisk være enig med Krakra i at vi var horribelt dÃ¥rlig de første 5-10 minuttene etter pausen.  Det mÃ¥ tas tak i av trenerteamet og det regner jeg med at blir gjort

Lasaron

Brann lider fortsatt av skuddvegring.
Tren på langskudd

Nixon

Merkelig omgang. Rundspilt til tider i starten, men totalt sett har vi vært mer overlegne enn i første.
https://datesnow.life"]Actual Women[/URL]

andreas1989

Skal det være noe spesifikt å peke på bakover i dag så må det være det at vi gir motstander mye rom bredt som de med sin hurtighet kan utnytte. Skal det sies at Sery Larsen med sin aksjonsradius vil kunne kompensere for dette, men her må det justeres.

Larsendos

Quote from: krakra on February 16, 2024, 19:34:44 PMHadde vært greit om du kunne levere noe konstruktivt av og til og ikke -bare- trolling, men hver sin smak
Trolling? Jeg mener Brann var gode spillemessig i høst. Ikke i alle kampene selvsagt. Du mener Brann var dårlige spillemessig. Hver sin smak.

opplett

Ikke en fantastisk kamp, men overall har vi ganske fin kontroll.
Norling skryter likevel av oppholdet i Norge . - Menneskene i Brann var fantastiske. Klubben var vakker som s****.

Erlend

Da begynte jeg å glede meg til sesongstart i hvert fall!!

FHM var Ã¥rets spiller for meg i fjor (intet vondt om Finne, han var ogsÃ¥ fantatisk) og han ser nesten enda bedre ut i Ã¥r.  
Tufekcic ser spennende ut
Mathisen fortsetter litt i samme spor
Sivert med herlig aggresjon i en treningskamp.  Spesielt sammenlignet med motstanderens kaptein...
Blomberg med veldig lovende innhopp
Soltvedt sine kryssere kan bli et veldig farlig våpen utover

Ellers solid utenom rett etter pause, etter at målene kommer er det tidvis overkjøring.

Og så er det jo litt å ta tak i, men det er fredags kveld og vi har slått RBK, jeg velger å kose meg med det

opplett

Felix Horn Myhre må få seg en sang!
Norling skryter likevel av oppholdet i Norge . - Menneskene i Brann var fantastiske. Klubben var vakker som s****.

krakra

Huseklepp enig i at Brann kollapset i starten av førsteomgang. Syns vi skaper litt få sjanser i førsteomgang, og det er jeg enig i.

Pete05

Quote from: krakra on February 16, 2024, 20:02:01 PMHuseklepp enig i at Brann kollapset i starten av førsteomgang. Syns vi skaper litt få sjanser i førsteomgang, og det er jeg enig i.

Hvis det er nivået vi skal prestere på så snakker vi GULL hver dag hele uken... Men liker ambisjonsnivået.

krakra

Vet ikke hvor gode RBK er da, og om de tar en treningskamp i februar like seriøst som Brann. Var de toppet?

Churchill

Quote from: opplett on February 16, 2024, 20:00:10 PMFelix Horn Myhre må få seg en sang!

Det haster, for slik han spiller nå kommer han til å bli solgt for 50 mill til sommeren.
...we shall never surrender.

Corran

Quote from: krakra on February 16, 2024, 20:04:55 PMVet ikke hvor gode RBK er da, og om de tar en treningskamp i februar like seriøst som Brann. Var de toppet?
De tar en kamp mot Brann som ydmyket de i fjor seriøst Selv i februar og selv i treningskamp.
Det så en på dem.
Og de stilte vel sitt beste tilgjengelige lag.

Spørsmålet nå er når de får panikk og om junior treneren står i det
In the beginning the universe was created. This made a lot of people angry and has widely been considered as a bad move.

Falkman

Quote from: Optimist on February 16, 2024, 19:08:47 PM
Quote from: Erlend on February 16, 2024, 18:55:02 PMEr Finne rett og slett en dÃ¥rlig straffeskytter?  En straffe som nærmest ber om Ã¥ bli reddet.

NÃ¥r var sist han bommet?

Mot Sarpsborg hjemme, i september.

esp123

Bommet også på Intility desember 2021....

pidre

Quote from: Churchill on February 16, 2024, 20:09:54 PM
Quote from: opplett on February 16, 2024, 20:00:10 PMFelix Horn Myhre må få seg en sang!

Det haster, for slik han spiller nå kommer han til å bli solgt for 50 mill til sommeren.

Nahh, altfor gammel.
Saludar a los monos!

Pete05

Quote from: pidre on February 16, 2024, 20:34:25 PM
Quote from: Churchill on February 16, 2024, 20:09:54 PM
Quote from: opplett on February 16, 2024, 20:00:10 PMFelix Horn Myhre må få seg en sang!

Det haster, for slik han spiller nå kommer han til å bli solgt for 50 mill til sommeren.

Nahh, altfor gammel.

Var vurdert i dette vinduet til en klubb i Nederland men siden de beholdt sin spiller ble dette satt på vent. De vurder rundt 2.5-3.0 mill euro

andreas1989

February 16, 2024, 22:24:05 PM #194 Last Edit: February 16, 2024, 22:54:51 PM by andreas1989
Greit nok, men vi kan og skal nok bli bedre enn dette utover våren. Vanskelig å bedømme motstanden også med ny trener, en del kids, mye bytter og to overbetalte statister på midtbanen.

Synes BT er vel positive til prestasjonen, skulle jo tro Parmer hadde fått resept på lykkepiller siden sist vi så han.

Dyngeland er det vel ikke noe å skrive om, Crone er Crone, Pallesen god med ball men sliter litt med aksjonsradiusen når Rosenborg kommer rettvendt. Kristiansen klarer seg greit men kunne vel tørt litt mer med ball? Soltvedt god fremover utover i kampen, men i den perioden etter avspark i andre omgang skjer det litt rundt han bakover som ikke var så oppløftende.

SHN banens klart beste i mine øyne, han holdt et gir høyere enn alle andre og så kanskje litt frustrert ut over det til tider. Felix var vel den som var nærmest, kan bli målpoeng på 2022 nivå i år? Kartum litt vel anonym i mine øyne, men legger jo for all del ned en innsats og blir som noen andre mer synlig i andre omgang. Synd Wassberg ikke kunne spille da han var livlig sist.

Mathisen spiller jo en litt typisk Mathisen kamp der man tenker han burde fått til mer, men fasiten er jo likefullt straffe, scoring og et par andre gode sjanser. Finne kommer ikke helt til sin rett og blir litt isolert. Tuckefic jobber godt, men er venstre kant posisjonen for han?

Blomberg er frisk, skal bli spennende å se han frem mot seriestart og naturligvis Warming.

Så alt i alt greit og kontrollert nok. Tidvis sliter man med å dekke opp for kantene til RBK så her må det justeres. Offensivt litt sånn på halv maskin selv om man ser tendensene til tider?

Pete05

Ganske enig din oppsummering. Ser du hvordan FHM legger opp til Blom før eget mål... Ekstrem
klasse. I tillegg den assistent til Mathisen. Totalt sett en bra kamp

andreas1989

Felix skal nok virkelig skinne denne sesongen. Spørsmålet er om den nye dansken er komfortabel med den venstre indreløper plassen eller om Felix må flyttes tilbake? Wassberg var jo livlig som venstre indreløper sist.

krakra

Horneland sa jo at signeringen var delvis fordi de forventet et Horn Myhre-salg i sommer.

Det er ikke gitt at dansken går rett inn på laget med en gang. Det er flere signeringer som har trengt tid på å slå skikkelig til, enten på grunn av skader eller at de ikke har tatt nivået med en gang.


andreas1989

Absolutt, jeg lever i håpet om at Wassberg skal klare å kapre den andre indreløper plassen.

Uansett så trenger vi litt ulike typer og det får vi nå i dansken som er mer fysisk enn de litt mer smidige og lettbente alternativene vi har i Felix og Wassberg. Så får vi se hvordan det blir med Kartum.

Pete05

Quote from: andreas1989 on February 16, 2024, 23:01:47 PMFelix skal nok virkelig skinne denne sesongen. Spørsmålet er om den nye dansken er komfortabel med den venstre indreløper plassen eller om Felix må flyttes tilbake? Wassberg var jo livlig som venstre indreløper sist.

Felix er vel kanskje Branns beste spiller totalt sett. Da tviler jeg på st de flytter på han. Det er pt bare en ledig plass på midten.

Go Up