• Welcome to Brann Bataljonen Bergen. Please login or sign up.
 

Eivind Helland

Started by Gulløl, December 19, 2023, 20:19:13 PM

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Go Down

Gulløl

Med signert A-lagskontrakt får han sin egen spillertråd.

Har allerede fire inntredener på A-laget i år, en av de fra start med en strålende  kamp mot Vålerenga.

Sønn til Roger som fikk 209 obligatorisk kamper og 23 mål for Brann fra 1993 til 1999.
Livet blir ca. en milliard ganger morsommere når man heier på Brann

Lasaron

Gratulerer med A-lag i verdens deiligste klubb!
Tren på langskudd

ACHTUNG

Helland og Holte kan bli Branns fremtidig stopperduo, helt klart!

Gulløl

February 23, 2024, 14:46:21 PM #3 Last Edit: February 23, 2024, 14:50:36 PM by Gulløl
Har sønnen til faren, unge lovende Eivind Helland vokst enda mer siden i sommer ?? Jeg blir ganske imponert over høyden hans når jeg ser på Ballspark sine lunch sendinger. Må vel begynne å nærme seg 2,00 meter, er nok ganske få cm som mangler tipper jeg. Brann har av en eller annen grunn ikke tatt frem målbåndet enda og fått høyden inn i spillerprofilen til 18 åringen på hjemmesiden.
Livet blir ca. en milliard ganger morsommere når man heier på Brann

Pete05

Quote from: Gulløl on February 23, 2024, 14:46:21 PMHar sønnen til faren, unge lovende Eivind Helland vokst enda mer siden i sommer ?? Jeg blir ganske imponert over høyden hans når jeg ser på Ballspark sine lunch sendinger. Må vel begynne å nærme seg 2,00 meter, er nok ganske få cm som mangler tipper jeg. Brann har av en eller annen grunn ikke tatt frem målbåndet enda og fått høyden inn i spillerprofilen til 18 åringen på hjemmesiden.

Ballspark meldte vel at han hadde passert 196 - and growing.

Go Up