• Welcome to Brann Bataljonen Bergen. Please login or sign up.
 

Brann i Europa 2024

Started by Superjack, December 09, 2023, 14:09:31 PM

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Go Down

Superjack

Brann må bare vinne ES i år, så er det garantert minst EL gruppespill i 26.
Brannsupporter.

andreas1989

Da hjelper det med Glimt som må ut i andre kvalik runde i Champions League og Molde som må ut i første kvalikrunde i Europaleague.

Superjack

Jeg håper alle klubbene, Brann, Glimt, Molde og Tromsø kommer til å komme seg langt i Ecupene i år.  Og da helst «bare» konferanseligaen.

Siden sesongen som forsvinner fra rankingen var den elendige 19 sesongen så vil mange gode resultater i den kommende Ecupsesongen gjøre det meget realistisk at Norge kan komme helt opp på 11/12 plass. Og det tror jeg vil tjene Brann, for jeg tror Brann er på vei opp / i toppen fortsatt de neste årene.
Brannsupporter.

Hickok

March 15, 2024, 12:42:39 PM #53 Last Edit: March 15, 2024, 12:44:17 PM by Hickok
EDIT: *Les først*

ostraume

Quote from: Superjack on March 15, 2024, 10:35:25 AMJeg håper alle klubbene, Brann, Glimt, Molde og Tromsø kommer til å komme seg langt i Ecupene i år.  Og da helst «bare» konferanseligaen.

Siden sesongen som forsvinner fra rankingen var den elendige 19 sesongen så vil mange gode resultater i den kommende Ecupsesongen gjøre det meget realistisk at Norge kan komme helt opp på 11/12 plass. Og det tror jeg vil tjene Brann, for jeg tror Brann er på vei opp / i toppen fortsatt de neste årene.

Det blir vel tøft? Israel mister en enda mer elendig sesong, og det er mange der oppe som snuser på samme skiktet. Men absolutt mulig. ja.

Og så er det vel og sånn at jo tidligere Glimt kommer inn i kval desto bedre for koeffisienten? For da må de spille flere kamper = sanke mer koeffisientpoeng mot svakere motstand?

Forutsatt at de vinner, så klart.
Sjekke faxen? Eg frykter det. Eg frykter det. Eg frykter det.

Hickok

Det stemmer. Om en forutsetter at de vinner, så er det positivt for landskoefficienten at de kommer inn tidlig.

pidre

March 16, 2024, 06:37:39 AM #56 Last Edit: March 16, 2024, 06:39:33 AM by pidre
Dette kan være en gamechanger for norsk fotball. Det er nå klart, i 2025 får vi 2 lag til CL-kval, og 5 lag til Europa totalt.


https://www.tv2.no/sport/bekreftet-norge-far-to-lag-i-champions-league-kvalik/16538902/

Uberviktig sesong.
Saludar a los monos!

Go Up