• Welcome to Brann Bataljonen Bergen. Please login or sign up.
 

Haugesund - Brann, lørdag 11. november kl 18:00

Started by Lasaron, November 06, 2023, 08:19:07 AM

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Go Down

Superjack

Quote from: Churchill on November 09, 2023, 15:16:18 PMSer at Norsk Tipping gir lusne 1,75 i odds på Brann-seier, mens FKH står med 4,10 i odds. Er vi virkelig så store favoritter i denne kampen? Har en følelse av at dette er en 50-50 kamp...

Odds har også med sannsynlighet for hvor folk setter pengene sine også. For helt nøytralt høres det veldig skjevt ut, og Brann er nok ikke så store favoritter.
Brannsupporter.

Pete05

På tv2 under Fotballfeber så friskmeldes både Thore P og Warming. Begge klare for denne kampen. Blomberg og Ruben er eneste ute.

Billy Elliott

Quote from: Pyton on November 10, 2023, 12:29:37 PMPå tv2 under Fotballfeber så friskmeldes både Thore P og Warming. Begge klare for denne kampen.

Av hvem? Horneland, eller dem selv?
- You always get what you deserve.

Bill Elliott, Brann-trener 1974-1978

Hickok

Quote from: Billy Elliott on November 10, 2023, 12:58:51 PM
Quote from: Pyton on November 10, 2023, 12:29:37 PMPå tv2 under Fotballfeber så friskmeldes både Thore P og Warming. Begge klare for denne kampen.

Av hvem? Horneland, eller dem selv?

Det er sitat Huseklepp.

Pete05

Quote from: Billy Elliott on November 10, 2023, 12:58:51 PM
Quote from: Pyton on November 10, 2023, 12:29:37 PMPå tv2 under Fotballfeber så friskmeldes både Thore P og Warming. Begge klare for denne kampen.

Av hvem? Horneland, eller dem selv?

Av Huseklepp.

Superjack

I følge TV2 og Huse er alle mann klar for tropp, utenom Blom og Kristiansen, sammen med Palle som er ute med karantene.

Brannsupporter.

Kagain

Quote from: Superjack on November 10, 2023, 13:41:57 PMI følge TV2 og Huse er alle mann klar for tropp, utenom Blom og Kristiansen, sammen med Palle som er ute med karantene.



Satser på at Brann klarer å holde seg fra å starte med spillere som nettopp har kommet tilbake fra skade. Om formen er god og slikt så kan de kanskje få noen innhopp de siste 30 minuttene for å få kjenne på kroppen i kamp.

Superjack

Tipper Warming blir benket hele kampen, med mindre noe spesielt skulle skje.

Thore P starter nok sammen med Japhet.

Om Kniklas og Torsvik har hatt en full treningsuke er nok de to nærere å komme inn enn Warming.
Brannsupporter.

Miller

Noen som har en-to billetter til kampen? Klart å få ordnet meg fri, så nå mangler bare billett

Gulløl

November 11, 2023, 09:34:02 AM #59 Last Edit: November 11, 2023, 09:37:50 AM by Gulløl
Quote from: Miller on November 11, 2023, 08:08:25 AMNoen som har en-to billetter til kampen? Klart å få ordnet meg fri, så nå mangler bare billett
Da har jeg den gledelige nyheten at det er ledige billetter å få kjøpt på F2 og F3 under linken. Selv om billettene der selges på FKH sin hjemmeside er dette "Brann-land" der nærmere 100 % er Brann fans. Men synlige Brann effekter ved inngangen er ikke lov.

https://ticketco.events/no/nb/events/279443/seating_arrangement/d8bc/



Livet blir ca. en milliard ganger morsommere når man heier på Brann

Optimist

Quote from: Miller on November 11, 2023, 08:08:25 AMNoen som har en-to billetter til kampen? Klart å få ordnet meg fri, så nå mangler bare billett

Jeg ville, som Gulløl sier, kjøpt på F2-feltet. Der er det fortsatt litt ledig, og du er nok omringet av flest Brannfans. Og heldigvis er temaet for Brannsupportere svartedauen, så du kan trygt kle deg i svart 🤠
Kokende idiot

andreas1989

BT:

QuoteSlik starter Brann
Keeper: Mathias Dyngeland.
Forsvar: Svenn Cronehore, Thore Pedersen, Japhet Sery Larsen, Joachim Soltvedt.
Midtbane: Felix Horn Myhre, Sivert Heltne Nilsen, Frederik Børsting.
Angrep: Ulrik Mathisen, BÃ¥rd Finne, Niklas Castro.

EDIT: Vet ikke hvem i BT som misliker Crone?

Lasaron

Kartum vrakes for første gang siden han begynte å starte. Brann har vunnet alle seriekampene Kartum har startet.

På den andre siden har Kartum overtatt Kniklas sin rolle i det å bli byttet ut først, og Brann er stort sett best i andre omgang.

Spennende med Castro fra start igjen. Og så to spillende stoppere. Dette kan bli offensivt bra.
Tren på langskudd

vekkreist

Jeg har en liten dÃ¥rlig magefølelse idag, denne kampen har blitt sÃ¥ hauset opp av "alle", inkl BT og BA, at jeg frykter poengtap....  eller, sÃ¥ er det kanskje fordi jeg fikk bot idag pÃ¥ Sletten senter . who knows? hehe

Uansett. Spennende med Castro fra start ja, får se hvor lenge han holder da.

Kartum kommer nok innpå som kant for Castro etterhvert, tipper ute i 60 min ish




Churchill

Quote from: andreas1989 on November 11, 2023, 16:47:41 PMBT:

QuoteSlik starter Brann
Keeper: Mathias Dyngeland.
Forsvar: Svenn Cronehore, Thore Pedersen, Japhet Sery Larsen, Joachim Soltvedt.
Midtbane: Felix Horn Myhre, Sivert Heltne Nilsen, Frederik Børsting.
Angrep: Ulrik Mathisen, BÃ¥rd Finne, Niklas Castro.

EDIT: Vet ikke hvem i BT som misliker Crone?

Drøyt.
...we shall never surrender.

Gud


krakra


Kagain

Quote from: Churchill on November 11, 2023, 17:15:10 PM
Quote from: andreas1989 on November 11, 2023, 16:47:41 PMBT:

QuoteSlik starter Brann
Keeper: Mathias Dyngeland.
Forsvar: Svenn Cronehore, Thore Pedersen, Japhet Sery Larsen, Joachim Soltvedt.
Midtbane: Felix Horn Myhre, Sivert Heltne Nilsen, Frederik Børsting.
Angrep: Ulrik Mathisen, BÃ¥rd Finne, Niklas Castro.

EDIT: Vet ikke hvem i BT som misliker Crone?

Drøyt.

Jeg vet ikke helt om jeg kjøper forklaringen deres 100%

https://www.ba.no/sjekk-den-blemmen-bare-a-beklage-til-svenn-crone/s/5-8-2438875

Den går i korthet ut på at lagoppstillingen var skrevet ned lenge på forhånd, men da med Thore Pedersen på høyreback. Så når han gikk inn som stopper prøvde de å fjerne han fra høyrebacken, men fjernet kun T og etternavnet. Det er nok elementer av sannhet i det, men kan også hende at det ble en intern vits som var tenkt å tas vekk før publisering men som ble glemt...

Norlings Hund 2

Bare å bytte ut Pedersen i pausen, er vel svært lite sannsynlig at han kan fullføre denne kampen uten å få enda et kort?

vekkreist

Faen sÃ¥ deilig fotball Brann spiller for tiden.. 

Lasaron

Det eneste Haugesundsupporterne roper/synger er Hater Bergen by.

Patetisk.
Tren på langskudd

krakra

Rar ting å synge når man er fra Haugesund.

Lasaron

Castro har vært et aktivum. Flott straffe. Intelligent. Underholdende.

Ulriken god på å konstruere straffer, rødt kort, etc.
Tren på langskudd

Erlend

Klasseforskjell etter det første mÃ¥let.  FKH-fansen pinlig Ã¥ høre pÃ¥ som nevnt over her.  Og sÃ¥ mÃ¥ man jo berømme cornere vÃ¥re en gang til.  3 av 3 ender i farlig situasjon, i vÃ¥r var corner til Brann en god anledning til Ã¥ gÃ¥ til kjøleskapet og hente seg en ny øl. 

vekkreist

Quote from: Lasaron on November 11, 2023, 18:43:38 PMDet eneste Haugesundsupporterne roper/synger er Hater Bergen by.

Patetisk.


Jepp, helt krise. De er vel misunnelig på at hovedstaden Bergen er på besøk og kjøper opp hele deres stadion!

Finfin respons

Personlig halvtidsbørs:

Dynge 7

Krone 5
Pede 6
Larse 7
Szoltv 6

Børsteing 7
Vågane 9 han må vel ha drukket litt
Felik 8
Sønnen 7

Castero 7
Finne 6
Matiss 6
Kanskje.

Lasaron

Bytt ut Japhet nå, etter den smellen. Han kan få karantene ved gult kort. Skal han spille svimmel? Sett innpå Helland.
Tren på langskudd

Lasaron

Brannsupporterne som er til stede, er på sin side kanskje overdrevet opptatt av å synge at de synger det de vil.
Tren på langskudd

krakra

Syns egentlig Pedersen er mye bedre som stopper enn som back.

esp123

Syns godt Finne kan få hvile nå. Vi trenger mer power på topp, ellers kommer vi til å bli presset i senk.

Finfin respons

Kanskje.


Erlend

Skuffende andreomgang, men samtidig bra at vi har god kontroll siste kvarteret+tillegg og unngÃ¥r den obligatoriske baklengsen.  Veldig bra innhopp av Heggebø som laget mye kvalm for forsvaret til FKH.  Spennende runde i morgen!

krakra

Heggebø burde være aktuell for å starte igjen snart. God kamp mot Molde og gode spissinnhopp i etterkant, mens Finne har vært i ganske dårlig form.

esp123

Syns Heggebø fortjener å starte mot Glimt. Finne kan få en kvil.


Finfin respons

Quote from: Finfin respons on November 11, 2023, 19:07:26 PM...
Personlig heltidsbørs:

Dyng 7

Kron 5
Peder 6
Sery 7
Szolt 6

Børs 7
VÃ¥gan 5 anonym i andre
Felik 8
Sønn 7

Cast 7
Finn 6
Matt 6

Matten 9 den såg jo helt smashing ut.
Kanskje.

opplett

Norling skryter likevel av oppholdet i Norge . - Menneskene i Brann var fantastiske. Klubben var vakker som s****.

Lasaron

Dyngeland, Sønnen og Japhet Branns beste i dag. Thore P spilte kanskje ikke godt nok til å holde Palle utenfor. Men Crone spilte kanskje ikke godt nok til å holde Thore P utenfor.

Castro bør starte neste også. Han var god.
Tren på langskudd

Larsendos

Quote from: krakra on November 11, 2023, 20:03:29 PMHeggebø burde være aktuell for å starte igjen snart. God kamp mot Molde og gode spissinnhopp i etterkant, mens Finne har vært i ganske dårlig form.
p; Nok en gang delaktig i mål som avgjør en vanskelig bortekamp. 10/11 seire. Tenk når Finne er i god form!



Corran

En god kamp alt i alt.
Larsen er 2 stoppere i en.
Pedersen var rett og slett dårlig synes eg. Dvs han gjorde en del bra men så var det hjerne blødinger og feilplasseringer som var helt på trynet. Hva er det med de rundturen rundt seg selv?.
Og alle gangene han falt?
Men Brann kunne stå litt høyere. Men Palle kommer inn mot Bodø

Finne er også svak til tider. Litt tannløs og blir avslørt på manglende fart.
Heggebø fra start i neste er jeg med på.

Resten av laget som starter er bra. Gøy med innhopp av Wassberg

Med gode resultater i morgen tror jeg bronsen er i boks, men sølvet er ikke sikkert før siste runde tror jeg
In the beginning the universe was created. This made a lot of people angry and has widely been considered as a bad move.

krakra

Delaktig som i at han skjøt ballen inn i en FKH-spiller som tilfeldigvis spratt til Horn Myhre? Tviler på du hadde gitt Heggebø all verdens med skryt for den ;)

Forresten er det 9/10 seire. Han spilte jo ikke i vår kanskje beste kamp i denne rekken.

Jeg husker da Finne var i god form. Da tok vi færre poeng og scoret færre mål. Horneland pekte selv på at medspillerne var alt for ivrige på å få ballen til Finne istedenfor å avslutte selv.

esp123

Quote from: Larsendos on November 11, 2023, 23:46:51 PM
Quote from: krakra on November 11, 2023, 20:03:29 PMHeggebø burde være aktuell for å starte igjen snart. God kamp mot Molde og gode spissinnhopp i etterkant, mens Finne har vært i ganske dårlig form.
p; Nok en gang delaktig i mål som avgjør en vanskelig bortekamp. 10/11 seire. Tenk når Finne er i god form!




Syns du Bård Finne har vært god siden sist landslagspause? Finne har spilt veldig mange kamper denne sesongen. Kanskje det er greit med litt ekstra krefter på slutten av sesongen med Aune Heggebø som åpenbart har en oppadgående formkurve.

Larsendos

Quote from: krakra on November 12, 2023, 00:04:30 AMDelaktig som i at han skjøt ballen inn i en FKH-spiller som tilfeldigvis spratt til Horn Myhre? Tviler på du hadde gitt Heggebø all verdens med skryt for den ;)

Forresten er det 9/10 seire. Han spilte jo ikke i vår kanskje beste kamp i denne rekken.

Jeg husker da Finne var i god form. Da tok vi færre poeng og scoret færre mål. Horneland pekte selv på at medspillerne var alt for ivrige på å få ballen til Finne istedenfor å avslutte selv.
Du mener kampen mot Europa-Molde? Hvor vi er gode i én omgang? Molde som tapte 1-4 mot Tromsø helgen etter. Så slo de Häcken 5-1 i mellomtiden. Sier sitt om prioriteringen og motivasjonen til Molde.

Lasaron

I mine øyne nærmer Finne seg en liten benk nå. Han har vært_relativt_svak lenge, og Heggebø er ikke så tung i beina lenger.
Tren på langskudd

Norlings Hund 2

Dessuten henger laget mye bedre sammen mot gode lag når Heggebø er på banen. Bodø-Glimt er definitivt en kamp der Heggebø bør foretrekkes.

Lasaron

Usikker på den siste der. Er det basert på fjorårssesongen i OBOS samt èn omgang mot et Molde i elendig eliteserieform?

La oss ikke glemme hvor fantastisk gode alle syntes Brann var i enkelte kamper i vår. Da var Finne spiss.
Tren på langskudd

Norlings Hund 2

Quote from: Lasaron on November 12, 2023, 08:59:37 AMUsikker på den siste der. Er det basert på fjorårssesongen i OBOS samt èn omgang mot et Molde i elendig eliteserieform?

La oss ikke glemme hvor fantastisk gode alle syntes Brann var i enkelte kamper i vår. Da var Finne spiss.

Nå var vel Finne spiss i den beste omgangen jeg har sett av oss i år, førsteomgangen borte mot Glimt, så det kan jo hende det er en sannhet med modifikasjoner :D

Lasaron

Tren på langskudd

esp123

Finne i vÃ¥rform er selvfølgelig undroppable, men det var sÃ¥ og si bare han som scorte mÃ¥l. Det er ikke bærekraftig. Fra og med første landslagsuttak og utover har han ikke levert godt nok. I gÃ¥r gjorde han sÃ¥ og si ingenting utenom involveringen som ledet til mÃ¥let. 

En spiss som Heggebø gjør laget bedre, den påstanden kommer jeg aldri til å gi meg på. Han er mye mer involvert i spillet, knytter lagdelene sammen på en helt annen måte og gir oss mer å spille på. Spesielt ved å kunne spille opp feilvendt på spiss. Det gir oss bedre forutsetninger for å dominere motstanderen og skape store målsjanser.

Og faktum er at vi scorer for lite mål fra åpent spill. Vi må ned til Godset på 8. plass for finne et lag som scorer mindre i åpent spill. Vi skaper lite store sjanser ift. de andre topplagene - og det er selvom vi har fått utrolige 11 straffespark denne sesongen. Tar vi vekk straffesparkene er vi på 15. plass over antall store sjanser skapt!! Det offensive spillet er ikke godt nok - det er de harde fakta. Og fortsetter vi slik som dette så vil neste sesong bli en skuffelse. Merk mine ord.



Go Up