• Welcome to Brann Bataljonen Bergen. Please login or sign up.
 

Partoutkort 2024

Started by Gulløl, November 03, 2023, 12:20:56 PM

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Go Down

Lasaron

Det er lurt å ha en grense iallfall. Og 10 000 er et rundt og pedagogisk fint tall. Jeg tror det er lurt.
Tren på langskudd

Hickok

De tjener mer på enkeltbilletter, så det er nok greit å sette en grense. Blir det solgt 10.000 partoutkort, så ryker nok de siste knappe 7.000 ganske fort til resten av kampene. Da begynner det å bli reell knapphet på billetter.

Corran

Med 10000 er det nok billetter til salgs så det ikke virker umulig å få billett samtidig som det alltid er godt med folk og kampene blir mer attraktive.
Negative med 10000 partoutkort er om det ikke spilles underholdende og folk sitter heme istedenfor å bruke paroutkort
In the beginning the universe was created. This made a lot of people angry and has widely been considered as a bad move.

Superjack

Også en verdi at Partoutkort også er litt eksklusivt. F.eks at det er garantert billetter til cupfinaler, evt stor mulighet for bortebilletter i Ecup osv.

10000 er en fin balanse. Fortsatt 6000 plasser ledig til de store kampene for vanlige folk
Brannsupporter.

Optimist

10.000 er fint ja. Billettangst har jo vært et hyppig brukt ord siste året. Tenk om det hadde blitt partoutkortangst de neste årene.
Kokende idiot

Hickok

Noen som har hørt noen oppdaterte tall på salg i det sist? Så vidt jeg kan se, så nærmer vi oss 9.000 solgte kort nå. Er nok et par hundre unna antakelig, men det virker som at det siger på sakte men sikkert. Spørsmålet er om vi når taket på 10.000? Jeg tipper at det skjer ikke, men vi kommer nok ganske nært.

Optimist

Har blitt sagt at det ganske snart skal komme oppdaterte tall som er rett. Så venter i spenning.
Kokende idiot

Nixon

https://www.brann.no/nyheter/partoutkortsalget-har-passert-9000--naermer-seg-utsolgt

Over 9000 partoutkort er solgt. Under 1000 igjen før Brann setter strek.

Også salget til damelaget går godt og er langt over fjoråret uten at tallet helt er klart.
https://datesnow.life"]Actual Women[/URL]

Hickok

Damelaget har passert 400 og stiger jevnt og trutt. Faktisk er det ikke helt umulig at fjorårets snittbesøk på hjemmekampene på 1075 nås med partoutkort alene.

Optimist

Selge 18 partoutkort hver dag frem til første hjemmekamp så er taket på 10.000 nådd:))
Kokende idiot

Optimist

Solid stigning på kvinnesiden også i det siste. Hadde vært artig å pushe firesifret antall partoutkort!
Kokende idiot

Gulløl

February 12, 2024, 13:02:27 PM #61 Last Edit: February 12, 2024, 13:05:10 PM by Gulløl
Quote from: Optimist on February 12, 2024, 12:21:59 PMSelge 18 partoutkort hver dag frem til første hjemmekamp så er taket på 10.000 nådd:))
Bør være mulig å klare det :). Brann burde laget til et "telleverk" på forsiden av hjemmesiden med oppdatering en gang daglig. Altså nedtelling av resterende billetter til en når 10.000. Da holder klubben billett-angsten fint vedlike fremover og signaliserer at partoutkort om ikke så lenge blir en mangelvare som det kan bli helt fullstendig tomt for.
Livet blir ca. en milliard ganger morsommere når man heier på Brann

Optimist

Bare i dag (til kl. 22) er det solgt 96 partoutkort. Da ligger vi i alle fall godt foran skjema når det kommer til å nå «taket» 😄
Kokende idiot

Superjack

Ny god prestasjon mot RBK og fortsatt fremsnakking av Brann i BT og BA så er det fort utsolgt for partoutkort til vinterferien.
Brannsupporter.

Hickok

Siden trekningen av kvartfinalen UWCL, så har det blitt solgt rundt 200 sesongkort for damene så vidt jeg kan se. Det kan bli tøft å få billetter til bortekampen i Barcelona!

Gulløl

February 14, 2024, 10:21:05 AM #65 Last Edit: February 14, 2024, 10:26:04 AM by Gulløl
Skal en ha partoutkort på sitteplass ved siden av hverandre på øvre Frydenbø må en virkelig skynde seg !!
Kun 23 plasser som har plass/plasser ved siden av hverandre igjen. Er nok kun et lite antall enkelt seter igjen på øvre når denne uken er ferdig. Om en f.eks. vil kjøpe enkeltbillett(er) på felt Z (D)på kamper i år fordi en alltid har gjort det slik blir det null muligheter for det.
Livet blir ca. en milliard ganger morsommere når man heier på Brann

Gulløl

February 14, 2024, 11:36:50 AM #66 Last Edit: February 14, 2024, 11:54:47 AM by Gulløl
Helt utsolgt i losjene, restaurantdelen begynner også bli fullt. Dette sier Kalvenes i Ballsparksendingen.
Enormt, vii er enda midt i februar !
Han sier videre at trøkket på å sikre seg adgangstegn er som inn mot en cupfinale !!
Livet blir ca. en milliard ganger morsommere når man heier på Brann

Gulløl

February 14, 2024, 12:57:09 PM #67 Last Edit: February 14, 2024, 12:59:44 PM by Gulløl
Muligheten for å passere 9400-9500 er tilstede før uken er ferdig. I hvert fall om Rosenborg blir slått på fredag.
Tror med den pågående billett-angsten og tempoet i jakten på adgangtegn at Brann klarer 10.000 til rundt 10 mars.
Da er det fremdeles fire uker til første hjemmekamp.
Håper Brann starter billettsalget av løssalget til Fredrikstad kampen rett etter at 10.000 kvoten er utsolgt.
Livet blir ca. en milliard ganger morsommere når man heier på Brann

opplett

Rimelig sikker på at første hjemmekamp blir utsolgt uansett hva som skjer
Norling skryter likevel av oppholdet i Norge . - Menneskene i Brann var fantastiske. Klubben var vakker som s****.

Optimist

Siden Brann meldte om over 9000 solgte partoutkort har det blir solgt rundt 180. Vanskelig å være sikker pga SS. Uansett enormt å selge ca 200 partoutkort på to døgn midt i februar (Blir sikkert over 200 partoutkort på to døgn, ettersom at det ikke har gått to døgn før morgen formiddag).
Sjukt spent på hvor kjapt Fredrikstadkampen selges.
Kokende idiot

Optimist

Quote from: opplett on February 14, 2024, 16:34:49 PMRimelig sikker på at første hjemmekamp blir utsolgt uansett hva som skjer

Garantert!
Kokende idiot

Hickok

Quote from: Optimist on February 14, 2024, 16:40:45 PMSjukt spent på hvor kjapt Fredrikstadkampen selges.

Den ryker nok på et par dager.

Optimist

February 14, 2024, 17:14:28 PM #72 Last Edit: February 14, 2024, 17:30:00 PM by Optimist
Så litt i arkivet her på forumet angående når første hjemmekamp har blitt utsolgt:

Ikke utsolgt i 2006 med litt over 13.000. Var vel redusert kapasitet, men fortsatt et godt stykke unna utsolgt.

I 2007 ble kampen faktisk ikke utsolgt før kampdag. Samtidig var det en del forvirring siden det (ifølge forumet) fortsatt var mulig å kjøpe billetter selv etter at klubben meldte om utsolgt stadion. Noe å gruble over.

I 2008 var det forvirring om stadion i det hele tatt ble utsolgt. Uansett ikke utsolgt før kampdag.

I årene etter fram til i dag har det vel aldri vært snakk om utsolgt. Eneste i nærheten er vel 2011 med 16.732, og 2009, 2010 og 2023 med over 15.000.
 
Kan vi i 2024 selge ut første hjemmekamp på rekordtid? Altså at Brann melder om utsolgt før 15.00 på kampdag. Eller enda bedre - før kampdag.
Kokende idiot

Optimist

Fant for øvrig et artig innlegg fra 2006:

Quote from: Motyka on April 17, 2006, 17:02:56 PMRosenborg vil vi nok ikke konkurrere med på mange år, men har et ørlite håp om å få høyere snitt enn VIF i år, men ganske sikker på at vi havner over Viking.
Viking sitt snitt beviser jo bare hvor viktig det er å ha en stadion i topp klasse.

17 år senere klarte vi endelig å få høyere snitt enn Rosenborg 🤠 For å ikke snakke om at vi har parkert Vålerengen og Viking for mange år siden!
Kokende idiot

Hickok

Det ser ut til at det er igjen maks 500 plasser på Frydenbø nå. Skal vi tippe at når den blir utsolgt, så er taket nådd? Det er i hvert fall ingen tvil om den blir det med det salgstempoet som er der nå. Det er i all hovedsak her billettene selges nå.

Optimist

Quote from: Hickok on February 15, 2024, 10:15:45 AMDet ser ut til at det er igjen maks 500 plasser på Frydenbø nå. Skal vi tippe at når den blir utsolgt, så er taket nådd? Det er i hvert fall ingen tvil om den blir det med det salgstempoet som er der nå. Det er i all hovedsak her billettene selges nå.

Så lenge de som kjøper partoutkort på den tribunen ikke bare er stemningsturister er jeg fornøyd :) Og ikke minst at de faktisk møter opp på alle kampene. Kjedelig med utsolgt tribune, men likevel mange ledige plasser pga folk som ikke benytter partoutkortet sitt.
Kokende idiot

ostraume

Baksiden med partoukort er selvsagt manglende oppmøte når det sommerferie/hyttehelger/etc.
Sjekke faxen? Eg frykter det. Eg frykter det. Eg frykter det.

Nixon

Quote from: ostraume on February 15, 2024, 13:20:17 PMBaksiden med partoukort er selvsagt manglende oppmøte når det sommerferie/hyttehelger/etc.

I så måte kunne Brann og TicketCo gjort det enklere og ikke minst tryggere å gi vekk/selge setet setet sitt til enkeltkamper. Jeg har bare en engere krets som jeg vil gi QR-koden min til. Og tipper mange føler det samme.
https://datesnow.life"]Actual Women[/URL]

Hickok

Dette er kanskje noe som kan tas opp på årsmøtet som er snart?

Superjack

Quote from: Nixon on February 15, 2024, 14:06:37 PM
Quote from: ostraume on February 15, 2024, 13:20:17 PMBaksiden med partoukort er selvsagt manglende oppmøte når det sommerferie/hyttehelger/etc.

I så måte kunne Brann og TicketCo gjort det enklere og ikke minst tryggere å gi vekk/selge setet setet sitt til enkeltkamper. Jeg har bare en engere krets som jeg vil gi QR-koden min til. Og tipper mange føler det samme.

Akkurat samme her.
Brannsupporter.

Hickok

Salget går fremover sakte men sikkert. Jeg tror det nå er solgt rundt 9400 kort, med andre ord ca 400 kort på 10 dager. Fortsetter det samme tempoet, noe det neppe gjør da de fleste av de 400 kortene ble solgt de to dagene etter sist nyhetssak fra Brann, så vil vi være i mål før påske. I praksis går det saktere nå, og i påsken blir det neppe solgt mange kort, så jeg tipper vi ikke når de magiske 10.000 før Tromsøkampen, men kan klare det før første hjemmekamp.

Gulløl

February 22, 2024, 13:41:30 PM #81 Last Edit: February 22, 2024, 13:46:46 PM by Gulløl
Quote from: Hickok on February 22, 2024, 13:09:32 PMSalget går fremover sakte men sikkert. Jeg tror det nå er solgt rundt 9400 kort, med andre ord ca 400 kort på 10 dager. Fortsetter det samme tempoet, noe det neppe gjør da de fleste av de 400 kortene ble solgt de to dagene etter sist nyhetssak fra Brann, så vil vi være i mål før påske. I praksis går det saktere nå, og i påsken blir det neppe solgt mange kort, så jeg tipper vi ikke når de magiske 10.000 før Tromsøkampen, men kan klare det før første hjemmekamp.
Seier og en god prestasjon mot Engen vil nok øke tempoet i salget noe. Ellers er det jevn og hyppig markedsføring fra Brann sin side frem mot seriestart som kan påvirke salget mest. Blant annet sende ut markedsføringsmail til alle som tidligere har hatt partoutkort mange år tilbake. "Vaske" diverse maillister og navnlister mot dei som allerede har kjøpt. Ikke alle som helt har våknet til igjen etter partoutkortsalget i 2008 som var på 13.000 og 3000 stod på venteliste ....
Livet blir ca. en milliard ganger morsommere når man heier på Brann


Optimist

Er jo helt hinsides. Solgt 750 på Store Stå (50 partoutkort til, pluss 200 satt av til åpent kjøp). Veldig bra at den kommer til å være fullsatt til hver kamp. Men frykter at mange av disse er stemningsturister.
Kokende idiot

Optimist

Quote from: Optimist on February 27, 2024, 19:54:01 PMEr jo helt hinsides. Solgt 750 på Store Stå (50 partoutkort til, pluss 200 satt av til åpent kjøp). Veldig bra at den kommer til å være fullsatt til hver kamp. Men frykter at mange av disse er stemningsturister.

Litt for negativt innlegg for en som kaller seg «Optimist». At 10.000 partoutkort blir solgt ville jeg aldri sett for meg for 1-2 år siden. 10 partoutkort må selges hver dag for at taket blir nådd innen 7. april :)
Kokende idiot

Gulløl

February 28, 2024, 13:19:22 PM #85 Last Edit: February 28, 2024, 13:32:12 PM by Gulløl
Aftenposten har en artikkel i dag om sesongkortsalget til Rosenborg. Status er kun 5500 solgte.
Livet blir ca. en milliard ganger morsommere når man heier på Brann

Optimist

Quote from: Gulløl on February 28, 2024, 13:19:22 PMAftenposten har en artikkel i dag om sesongkortsalget til Rosenborg. Status er kun 5500 solgte.


Viking har solgt godt over 5600. Når var sist Viking solgte mer enn Rbk? Det har vel aldri skjedd siden årtusenskiftet?
Kokende idiot

Optimist

Ca 300. Partoutkort igjen på staddaen.
Kokende idiot

Corran

Quote from: Optimist on February 29, 2024, 13:33:41 PM
Quote from: Gulløl on February 28, 2024, 13:19:22 PMAftenposten har en artikkel i dag om sesongkortsalget til Rosenborg. Status er kun 5500 solgte.


Viking har solgt godt over 5600. Når var sist Viking solgte mer enn Rbk? Det har vel aldri skjedd siden årtusenskiftet?
De skriver vel om tidenes salg i Stavanger nå
In the beginning the universe was created. This made a lot of people angry and has widely been considered as a bad move.

Superjack

Siddisene har troen.
Jeg ønsker fulle tribuner i hele Norge, så dette er bare gøy.
Brannsupporter.

Hickok

Problemet med Viking er litt som Molde. Det hjelper ikke å selge masse sesongkort. Ikke sikkert de kommer på kamp av den grunn.


Optimist

Kokende idiot

Superjack

Går de siste etter en overbevisende forestilling mot Åsane? Eller før?
Brannsupporter.

Hickok

Quote from: Superjack on March 05, 2024, 07:29:53 AMGår de siste etter en overbevisende forestilling mot Åsane? Eller før?
Jeg blir veldig overrasket om de ryker før Åsanekampen. Spørsmålet er om de ryker før Tromsøkampen eller første hjemmekamp.

Hickok

Nå er det solgt en del kort siden 9750 og det ser ut til at det er holdt av noen felt i tillegg (nedre del av felt E på Fjordkraft og resten av felt B på BT), men uansett, så kan det umulig være mange igjen til 10.000 nå. Sånn det ser ut nå, så tipper jeg det blir annonsert senest på mandag.

Optimist

Rent hypotetisk: FFK-kampen blir utsolgt med en gang, da er det umulig for folk å kjøpe de resterende partoutkortene sant? Er vel slik at da må man vente til kampen er spilt.
Kokende idiot

Corran

Det er vel så få partoutkort igjen at de kanskje holder av de plassene
Og så får en partoutkort et sted men kanskje billett til FFK kampen et annet sted.
Men et sted må de jo gi slipp på dem, men med så få så trengs ikke det før kampdag
In the beginning the universe was created. This made a lot of people angry and has widely been considered as a bad move.

Optimist

Kokende idiot

Gulløl

March 08, 2024, 10:03:18 AM #99 Last Edit: March 08, 2024, 10:05:19 AM by Gulløl
Rest på 180 partoutkort og 30 salgsdøgn igjen gir et snitt på 6 partoutkort pr.døgn. Det går selvsagt lett.
Kneler serverene etter kl.12.00 i dag som gir utvidet lunch, stress og billettangst for mange vil flere se fordelen med å skaffe seg partoutkort.
Siste året jeg ikke hadde partoutkort var i 2007. Jeg vil personlig ikke tilbake til de tilstandene fra den gang der det var flere kamper med flere timer i billettkø og servere i knestående.
Livet blir ca. en milliard ganger morsommere når man heier på Brann

Go Up