• Welcome to Brann Bataljonen Bergen. Please login or sign up.

Partoutkort 2024

Started by Gulløl, November 03, 2023, 12:20:56 PM

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Go Down

Gulløl

November 03, 2023, 12:20:56 PM Last Edit: November 03, 2023, 12:41:45 PM by Gulløl
Siden vi har hatt egen partoutkort-tråd for i år og enkelte av foregående år slenger jeg i gang en egen tråd for 2024 sesongen også. Brann starter salget nå, og alle de over 8000 som hadde partoutkort i 2023 får tilbud om å kjøpe samme plass i 2024.  
I tillegg til mail med lenke er det lagt ut info på hjemmesiden.
https://www.brann.no/nyheter/na-starter-partoutkortsalget-for-2024-sesongen

Tar meg den frihet å lime over to innlegg fra Billettsalgstall-tråden om emnet:

Quote from: aso008 on November 03, 2023, 11:08:53 AMUsikker på om riktig tråd - men prøver alikevel et spørsmål;
Ser at Brann nå har begynt å sende ut e-post/sms vedrørende fornying av partoukort for 2024 - er det / eller skal det tas stilling (status) til å flytte Store stå til nedre del av Frydenbø tribunen som det har vært diskusjon om tidligere ?

Quote from: Lasaron on November 03, 2023, 11:12:15 AMBrann har iallfall tatt stilling til om de skal øke prisen eller ikke. De øker.
Livet blir ca. en milliard ganger morsommere når man heier på Brann

RepublikkenBergen

Quote from: Gulløl on November 03, 2023, 12:20:56 PMSiden vi har hatt egen partoutkort-tråd for i år og enkelte av foregående år slenger jeg i gang en egen tråd for 2024 sesongen også. Brann starter salget nå, og alle de over 8000 som hadde partoutkort i 2023 får tilbud om å kjøpe samme plass i 2024. 
I tillegg til mail med lenke er det lagt ut info på hjemmesiden.
https://www.brann.no/nyheter/na-starter-partoutkortsalget-for-2024-sesongen

Tar meg den frihet å lime over to innlegg fra Billettsalgstall-tråden om emnet:

Quote from: aso008 on November 03, 2023, 11:08:53 AMUsikker på om riktig tråd - men prøver alikevel et spørsmål;
Ser at Brann nå har begynt å sende ut e-post/sms vedrørende fornying av partoukort for 2024 - er det / eller skal det tas stilling (status) til å flytte Store stå til nedre del av Frydenbø tribunen som det har vært diskusjon om tidligere ?

Quote from: Lasaron on November 03, 2023, 11:12:15 AMBrann har iallfall tatt stilling til om de skal øke prisen eller ikke. De øker.

Jeg går ut ifra at det vil komme endringer om SS flyttes ned...

Gulløl

November 03, 2023, 19:19:20 PM #2 Last Edit: November 03, 2023, 19:25:03 PM by Gulløl
Da har vi som kjøper i lag fornyet alle våre partoutkort. Oppfordrer alle andre til å gjøre det samme !
Det er lov med en julepresang på forskudd til seg selv så klart :)

Over 8000 solgte partoutkort i år melder Brann. Det beste salget siden 2012 da det var omtrent det samme som i år med 8200.

Skal vi sikte oss inn på 10.000 solgte neste år ? Årets stamme i laget pluss to-tre skikkelige gode forsterkninger kan legge grunnlaget for det, og så krydrer vi med litt gullfeber så klart.

Antall partoutkort solgt i årene før 2012 kan være noe å sikte seg inn på de nærmeste årene:

2012: 8 200
2011: 8 000
2010: 10 196
2009: 11 700
2008: 13 020
2007: 13 065

Livet blir ca. en milliard ganger morsommere når man heier på Brann

Optimist

10.000 partoutkort hadde vært vilt! Håper ikke at en konsekvens av dette er for mange gratispassasjerer på Store Stå blant annet.
Kokende idiot

Lasaron

To partoutkort fornyet på hybelsiden.

Kjør!
Tren på langskudd

brann:)

Det blir interessant å følge med på billettsalg twitter-boten gjennom vinteren. Selv om den ikkje teller ståbilletter, så er det vertfall en indikasjon. Såg vertfall ut som den skal følge med på salget. Med prisøkningen er jeg redd vi ikke når 10 000.. Men at vi Nermer oss tallet, kan fort skje.

"Fotball er ikkje bare ett spill, fotball e livet!!"

Spelaren

Tre i boks på hybelsiden. Honnør, voksen og barn.
Gå av.

Lasaron

Tren på langskudd

Corran

Venter bare på lønningen så fornyes det
In the beginning the universe was created. This made a lot of people angry and has widely been considered as a bad move.

Optimist

Twitter-boten vil nok gi oss et noenlunde realistisk bilde på salget f.o.m. 1. januar 2024. Nå teller den alle partoutkortene som er solgt i 2023, pluss nye plasser som blir solgt. Det vil si at ved forrige oppdatering ble det solgt 11 nye partoutkort på steder ingen har hatt partoutkort i 2023. 1. januar fjernes alle reserverte plasser som ikke er fornyet.
Kokende idiot

Optimist

Bet akkurat merke i at det ser ut som at billettkartet får nytt design fra 2024. Tanker om det? Personlig likte jeg at de har delt opp feltet i BT-svingen (mer oversiktlig) og at de ytterste feltene på SPV er slått sammen igjen, slik at det er flere billetter til grei pris. Liker også at de har slått sammen alle ståplassene på Fjordkraft. Der var det jo free seating langs hele tribunen i realiteten. Ellers er jeg mer usikker på at de har markert gangfeltet på Frydenbø 🤔 om det hadde blitt sluppet 100-200 ståplasser der ved behov hadde jeg støttet det.
Kokende idiot

Go Up