• Welcome to Brann Bataljonen Bergen. Please login or sign up.
 

Brann - Molde FK, Lørdag 21.10.23 kl. 18:00

Started by Kagain, October 10, 2023, 14:45:28 PM

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Go Down

Finfin respons

Autstanding av Heggebø og forøvrig anonyme Feliks. Men hvem scoret?
Kanskje.

esp123

Min unpopular opinion er at laget Brann er bedre med en spiss som Heggebø enn en spiss som Finne.

andreas1989

Kvalifisert innhopp av fotballinvalide Simba.

Spelaren

Dette laget, altså. En kultur me aldri har sett MAKEN TIL!
GÃ¥ av.

Billy Elliott

Aune Heggebø! Var det noen som ymtet frempå om at han måtte byttes ut? Ta verdens største bolle.
- You always get what you deserve.

Bill Elliott, Brann-trener 1974-1978

Finfin respons

October 21, 2023, 19:12:13 PM #106 Last Edit: October 21, 2023, 19:22:31 PM by Finfin respons Reason: Kr.
Quote from: esp123 on October 21, 2023, 18:41:29 PMMin unpopular opinion er at laget Brann er bedre med en spiss som Heggebø enn en spiss som Finne.

Han er god til å tilrettelegge. Til og med Crone ser ut som kronen på verket med Heggebø på banen. Nesten mystisk.
Kanskje.

andreas1989

E det bare meg eller så Crone så ut som en million?

Erlend

Dette laget slutter aldri Ã¥ imponere meg.  Kommer under, sliter voldsomt, brenner straffe, men kommer seg inn i det.  Joda, mÃ¥lene vÃ¥re er litt preget av flyt, men vi trykker og trykker mens Molde skaper ingenting og da fÃ¥r vi mange  nok situasjoner til at ballen en gang iblant spretter vÃ¥r vei.  SÃ¥ noen kritiserte midtbanen til pause og det var fortjent, men de spiller seg enormt opp, spesielt indreløperparet.  Nei, dette var bare helt nydelig,  Eikrem er en spiller jeg har stor respekt for og han mener vi rundspiller de og er bedre i alle spillets faser.  Noe sÃ¥nt krever enorm mentalitet fra hele laget.

NÃ¥r det gjelder banens beste er det vanskelig Ã¥ finne en, at Kartum fÃ¥r prisen fra publikum er naturlig nÃ¥r han scorer to.  Børsting er sÃ¥ ufattelig deilig Ã¥ se pÃ¥, det ene øyeblikket sprinter han ned for Ã¥ stoppe Molde sin kontring, ikke lenge etterpÃ¥ har han løp opp i Molde sin boks og scorer mÃ¥l.  Sery Larsen er HELT enorm baki der, trøkker pÃ¥ i situasjoner der han mÃ¥ gÃ¥ all in og treffer hver gang.  SÃ¥ som en som hater Ã¥ utpeke èn sÃ¥ gir jeg de en topp tre uten at jeg klarer Ã¥ sette en rekkefølge pÃ¥ de.  Og de som har avskiltet Heggebø kan ta seg en bolle.


MÃ¥ ogsÃ¥ fÃ¥ litt skryt til Hobber Nilsen og teamet hans i dag, noe sÃ¥ sjeldent som en noenlunde høy list som holdes konsekvent, det ser man "aldri" i Norge og det er nydelig i en sÃ¥nn kamp. Og selv om det kanskje blir litt mange situasjoner med VAR sÃ¥ gÃ¥r det jevnt over veldig fort og blir riktig.  Og litt objektivt er det litt klønete at straffesituasjonen tar halvannet minutt, men han blÃ¥ser av rett etter avspark, men den tar vi.

Superjack

Dette var en gedigen lagseier.

Ã…rets mest imponerende.

Brannsupporter.

Superjack

Og Sivert drømmer ærlig om gull på TV2.

Blir ikke i år, men spent på fortsettelsen.
Brannsupporter.

Superjack

Quote from: andreas1989 on October 21, 2023, 19:16:46 PME det bare meg eller så Crone så ut som en million?

Vi var flere som så den
Brannsupporter.

esp123

Quote from: Superjack on October 21, 2023, 19:25:59 PMOg Sivert drømmer ærlig om gull på TV2.

Blir ikke i år, men spent på fortsettelsen.

Nå har vi fire gresskamper på rad. Vi har bare ett tap på gress denne sesongen!

fortune

Må være trist å bruke så ekstremt mye penger på et lag som spiller klassisk Stoke-fotball. Kontringer og dødballer er beholdningen når de rike onklene spar ut 100 mill i året.
First is first, second is nothing

krakra

Usikker på hvor godt Molde-lag vi møtte. De har variert veldig, men tar vi utgangspunkt i at de var helt på det jevne så er dette den beste kampen vi har spilt siden mai. Vi rundspilte dem. Dominerte. Vi har best i førsteomgang og i andreomgang hadde de ingenting.

Heggebøs evne til å holde på ballen mens resten flytter seg opp er veldig undervurdert. De fleste henger seg opp i hva han gjør foran mål, men han er utrolig nyttig som oppspillspunkt. Usikker på om han eller Finne er best. Jeg tror i alle fall at det bør varieres mer. Bunnivået mer Heggebø fra start er høyt. Han bidrar også på dårlige dager.

nero

For en deilig kamp! Hvilken disiplin og vilje det er i dette laget. Og nå fikk man se hvorfor Børsting er fast på dette laget. Det returløpet hans i andre står det respekt av. En klassiker av en match!
Lions led by donkeys.

Lasaron

Dette var digg!

Jeg mente å huske at i kampene vi har slitt i år, har vi som oftest vært bedre i andre enn i første omgang. Dette gav meg håp i pausen, og det viste seg å vise seg. Sic. Det er imponerende hva dette laget får til, på tross av skader, karantener etc. Imponerende.
Tren på langskudd

esp123

Kartum på kant kan vel også sies å være et vellykket eksperiment!

fortune

Quote from: esp123 on October 21, 2023, 21:03:12 PMKartum på kant kan vel også sies å være et vellykket eksperiment!

Vi ble absolutt bedre da Kartum og Børsting byttet plass. Men er vanskelig å sammenligne mot kanter i andre kamper, for jeg tror vingene får mye gratis av å spille med Heggebø kontra Finne.

Mathiesen, Warming, Blomberg, Castro er uansett er mye mer potent sammensetning enn det vi har spilt med i mange kamper denne sesongen, så vi har mye å hente på vingspillet.
First is first, second is nothing

esp123

Kartum virker ihvertfall å ha egenskaper i og rundt boksen som ikke kommer til sin rett som indreløper (akkurat nå). God i kombinasjonsspillet og god venstrefot. Tror han kan passe bra i Castro-rollen.

Churchill

Dette laget imponerer hele Norge. For en fantastisk gjeng! Tenk de skadeproblemene vi har! Og like vel bare moser de all motstand. Dette ender med medalje og spill i Europa også neste år. Og da blir det gruppespill.
...we shall never surrender.

Corran

Dette var en fantastisk deilig seier og en fantastisk andre omgang og endelig masse mål mot Hansa.

Første omgangen begynte forferdelig og de fleste var godt under middels nivå. Eneste som spilte noenlunde var FHM og så var Jeff meget bra og reddet oss flere ganger.
Men halve førsteomgangen kom vi mer med selv om vi ikke skapte noe og andre omgangen hevet alle spillerne seg noe voldsomt.
Mathisen med målgivende og godt arbeid.
Crone kom på masse kombinasjoner med ham og FHM
Heggebøs sloss og skapte mye. Jobben før det ene målet skulle vært belønnet med målpoeng i boken.
Børsting jobbet som en slave og var over alt og hadde blant annet noen flotte løp nedover kanten. Den ene som han la ut til Kartum hadde fortjent at ble mål i stede for tverligger.
Men jeg tror ikke at Kartum og Børsting byttet posisjon, Børsting var bare over alt.

Soltvedt skuffer meg fremdeles, men var litt mer med han og i andre omgang og hadde en del bra

Men dette var en lagseier og vel fortjent
In the beginning the universe was created. This made a lot of people angry and has widely been considered as a bad move.

Belfort

Med tanke på alle skadeproblemene vi har hatt/har, så er det en mektig prestasjon det Brann driver med nå

Go Up