• Welcome to Brann Bataljonen Bergen. Please login or sign up.
 

Vålerengen - Brann, søndag 8. okt. kl. 19:15

Started by Lasaron, October 02, 2023, 08:51:18 AM

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Go Down

SeLyren

Herlig!! Trommene til klanen fortsetter å dunke selvom de blir puttet på :/ Ser de ikke på kampen?

Finfin respons

Ufattelig bra vekting på pasningen fra Finne til Børsting der. Børsting trenger ikke å ta ekstra touch slik han ville gjort det 9 av 13 ganger.
Kanskje.

vekkreist

Børsting "asså"!! :=)  

Men pasningen og løpet fra Finne er jo ren klasse!

Håper dette er vitamin sprøyten gjengen trenger utover kampen!


SK BRANN

SeLyren

Forøvrig har norske dommere et utrolig markeringsbehov, de blåser jo i stykker kampene.

vekkreist

Hva er det egentlig Crone driver med utpå der?

Igjen nesten farlig pga hans dårlig touch og pasning.

Men vi har vel ikke noe alternativ..så

Finfin respons

Hvor mange ex Våler engen spillere har vi egentlig?

Dyng, sønnen, Feliks, Ulriken, hjelmen, Castro, Finne. Flere?

5 av 7 på banen. Spesielt mange synes jeg.
Kanskje.

opplett

Norling skryter likevel av oppholdet i Norge . - Menneskene i Brann var fantastiske. Klubben var vakker som s****.

esp123

Det må jo være straffe?!

VAR i Norge kan de bare legge på hyllen. Det funker ikke.

Nixon

Synes det er greit at det ikke blir straffe. Har armen tett nok inntil kroppen etter min mening.

Objektivt sett.
https://datesnow.life"]Actual Women[/URL]

SeLyren

Det er det som er med denne VAR, de er ikke konsekvent. Liknende er blitt blåst på flere mange ganger.

pidre

October 08, 2023, 19:03:41 PM #110 Last Edit: October 08, 2023, 19:07:42 PM by pidre
Mye hjemmedømming.
Saludar a los monos!

Billy Elliott

Fiffig at på Infertility så har også hjemmelagets utespillere lov til å redde med hendene.

Selv med VAR er dømmingen fullstendig bingo. Som også kommentator nevnte; Engen fikk straffe på en lignende situasjon forrige helg. Denne uken er reglene plutselig annerledes.
- You always get what you deserve.

Bill Elliott, Brann-trener 1974-1978

Kagain

I min egen verden så skal viljehands føre til straffe. Men det ser ikke ut som VIF-spilleren handser med vilje, det ser snarere ut som ballen blir skutt i hånden hans. Hånden er også knytte.

Det var noen som snakker om at Helland var så treg, men jeg kan ikke si at jeg har merket så mye til det. Det er ikke noe Insane Bolt, men han får da jobben gjort...

Finfin respons

Fint at sånne handser ikke dømmes som straffbar, selv om det enn så lenge er helt bingo.

For meg virker det som om Brann IKKE stoler på sin bakre firer og selvhemmer seg på grunn av det. Om de kan slippe seg litt løs og bli mindre forknytt så tror jeg relasjonene åpner seg rundt ballføreren.
Kanskje.

opplett

VAR er inkonsekvent, og legger listen forskjellig fra kamp til kamp. Det er det som er det verste.

Se for eksempel situasjonen der Molde skulle hatt straffe i dag. Det er straffe 10 av 10 ganger. Likevel ble det ikke dømt straffe.
Norling skryter likevel av oppholdet i Norge . - Menneskene i Brann var fantastiske. Klubben var vakker som s****.

Billy Elliott

Kartum prøver bevisst å få fri neste helg?
- You always get what you deserve.

Bill Elliott, Brann-trener 1974-1978

esp123

Jeg er litt fascinert over at Soltvedt faktisk er venstreback. Fyren er grusom en-mot-en defensivt.

Veldig strekk i laget nå.

esp123


Eivind


esp123

Heltne Nilsen skal stoppe den kontringen lenge før. Ta det gule...

Nixon

Sier litt om farten i midtforsvaret når spissen er den som (nesten) rekker tilbake...
https://datesnow.life"]Actual Women[/URL]

Dickens

Dette var unødvendig, Finne. Vi hadde hatt bedre sjanse med 2-2 og Finne på banen, enn 10 mann i en halvtime og miste ham mot Molde. Heggebø på topp er krise.

Finfin respons

Kanskje.

Nixon

Quote from: Dickens on October 08, 2023, 19:42:34 PMDette var unødvendig, Finne. Vi hadde hatt bedre sjanse med 2-2 og Finne på banen, enn 10 mann i en halvtime og miste ham mot Molde. Heggebø på topp er krise.

Men gjør han det med vilje? Eller bare prøver han bare å forstyrre nok?

Nå er vi uansett likt.
https://datesnow.life"]Actual Women[/URL]

pidre

Saludar a los monos!


Nixon

https://datesnow.life"]Actual Women[/URL]

Dickens

Quote from: Nixon on October 08, 2023, 19:46:45 PM
Quote from: Dickens on October 08, 2023, 19:42:34 PMDette var unødvendig, Finne. Vi hadde hatt bedre sjanse med 2-2 og Finne på banen, enn 10 mann i en halvtime og miste ham mot Molde. Heggebø på topp er krise.

Men gjør han det med vilje? Eller bare prøver han bare å forstyrre nok?

Nå er vi uansett likt.

Summa summarum er dette et stort tap for Brann med han som toppscorer og karantene.

esp123

Haha, er det ikke helt sykt å bare legge til tre min?

Nixon

Ufattelig deilig seier!!

Første honnør går til førstereisgutt Helland. Et usikkerhetsmoment før kampen, men leverte. Ellers mange andre som etterhvert ble gode.

Men hva gjør vi uten Finne? Heggebø eller en som kan gjøre litt mer Finne-jobb?
https://datesnow.life"]Actual Women[/URL]

opplett

Norling skryter likevel av oppholdet i Norge . - Menneskene i Brann var fantastiske. Klubben var vakker som s****.

Billy Elliott

JAAAAAA! Faen meg deiligste seieren i serien i hele år.
- You always get what you deserve.

Bill Elliott, Brann-trener 1974-1978

Christian

Deilig!

Helland leverer!

Blir tøft uten Finne.

3 minutter tillegg er jo vittig.

esp123

Quote from: Nixon on October 08, 2023, 20:05:22 PMUfattelig deilig seier!!

Første honnør går til førstereisgutt Helland. Et usikkerhetsmoment før kampen, men leverte. Ellers mange andre som etterhvert ble gode.

Men hva gjør vi uten Finne? Heggebø eller en som kan gjøre litt mer Finne-jobb?

Jeg heller mot Castro, hvis han er frisk nok. Herregud så seig Heggebø virker.

Finfin respons

For en latterlig deilig debut. Han var feilfri helt til det var 1 1/2 minutt igjen. Da jinxet kommentatoren hele greien og han tapte to dueller, som var forsåvidt kurant å tape (fifty fifty-situasjoner).

Så totalt sett: latterlig imponerende. Hellane!
Kanskje.

fortune

Quote from: Nixon on October 08, 2023, 20:05:22 PMUfattelig deilig seier!!

Første honnør går til førstereisgutt Helland. Et usikkerhetsmoment før kampen, men leverte. Ellers mange andre som etterhvert ble gode.

Men hva gjør vi uten Finne? Heggebø eller en som kan gjøre litt mer Finne-jobb?

Definitivt Heggebø, det flommer jo ikke akkurat over av angripere ellers.
First is first, second is nothing

Dickens

Quote from: Nixon on October 08, 2023, 20:05:22 PMUfattelig deilig seier!!

Første honnør går til førstereisgutt Helland. Et usikkerhetsmoment før kampen, men leverte. Ellers mange andre som etterhvert ble gode.

Men hva gjør vi uten Finne? Heggebø eller en som kan gjøre litt mer Finne-jobb?

Heggebø er det bare til å drite i resten av sesongen. Han må bruke vinteren beinhardt for å vise at han har noe i dette laget å gjøre.

Mot Molde bør vi ta en Pep og spille uten spiss. Kjør en 4-6-0. Vi har nok av spillere som kan åpne opp Molde og putte.

fortune

Quote from: Finfin respons on October 08, 2023, 20:08:12 PMFor en latterlig deilig debut. Han var feilfri helt til det var 1 1/2 minutt igjen. Da jinxet kommentatoren hele greien og han tapte to dueller, som var forsåvidt kurant å tape (fifty fifty-situasjoner).

Så totalt sett: latterlig imponerende. Hellane!

Det viser seg til stadighet at juniorene holder nivået når vi blir tvunget til å bruke dem. Så det burde ikke være skummelt å bruke dem ellers heller.
First is first, second is nothing

Billy Elliott

Får satse på at Warming er klar mot Molde. Han kan spille spiss.
- You always get what you deserve.

Bill Elliott, Brann-trener 1974-1978

krakra

Fin kamp for Helland å debutere i. VIF er jo en drittlag som har blitt hypet alt for mye etter noen ok kamper. De er et bunnlag i Eliteseriens desidert dårligste hjemmelag. Det så vi i dag også. Det ble forholdsvis rolig for forsvaret. Helland virker trygg og gjør jobben greit. Backene er det verre med. Soltvedt får pluss for målet, mens Crone regner jeg med forsvinner i vinter.

esp123

Ulrik Mathisen får 5 i BA. Det er helt sinnsykt.

opplett

Imponert av Helland. Lurt av han å spille trygt og behersket, får spilt på seg masse god selvtillit da.
Norling skryter likevel av oppholdet i Norge . - Menneskene i Brann var fantastiske. Klubben var vakker som s****.

Finfin respons

Ta dette med Spiss mot Molde i rette kamptråd. Men det er forskjell på å komme innpå som Finneerstatter og å være en brikke som man bygger en kampplan rundt. Heggebø kan gjøre dem rundt seg veldig veldig god. Det vet vi, og det er en mental prestasjon.
Kanskje.

esp123

Men Helland er ikke treig. Den må vi legge død.

fortune

Quote from: esp123 on October 08, 2023, 20:13:39 PMMen Helland er ikke treig. Den må vi legge død.

Utfordring: Vurder Brann-stoppernes fart fra 1-10 hvor 1 er Vegard Forren og 10 er Joel Mvuka
First is first, second is nothing

Finfin respons

Quote from: esp123 on October 08, 2023, 20:13:39 PMMen Helland er ikke treig. Den må vi legge død.

Den legger vi død. Ikke treig. Finfin fart.
Kanskje.

Gulløl

Helland er av god strileslekt, gode fotballgener, akkurat passe rask.
Livet blir ca. en milliard ganger morsommere når man heier på Brann

BrannAnd

Quote from: Dickens on October 08, 2023, 19:42:34 PMDette var unødvendig, Finne. Vi hadde hatt bedre sjanse med 2-2 og Finne på banen, enn 10 mann i en halvtime og miste ham mot Molde. Heggebø på topp er krise.
Her hadde vi mange muligheter til å stoppe kontringen på egen banehalvdel og pådra oss MAKS et gult kort, med riktig timing kanskje ingenting. Fryktelig irriterende å se på.

Men fy faen så deilig å lande denne kampen med seier altså.

krakra

Quote from: BrannAnd on October 08, 2023, 20:16:58 PM
Quote from: Dickens on October 08, 2023, 19:42:34 PMDette var unødvendig, Finne. Vi hadde hatt bedre sjanse med 2-2 og Finne på banen, enn 10 mann i en halvtime og miste ham mot Molde. Heggebø på topp er krise.
Her hadde vi mange muligheter til å stoppe kontringen på egen banehalvdel og pådra oss MAKS et gult kort, med riktig timing kanskje ingenting. Fryktelig irriterende å se på.

Men fy faen så deilig å lande denne kampen med seier altså.
Det gule kortet hadde jo SHN måtte tatt. Jeg tar heller en Finne-karantene enn en SHN-karantene mot Molde.

Christian

Han gjorde det samme seinere i kampen: lot VIF-spiller gå og unngikk kort og karantene. Bra vurdering spør du meg.

Go Up