• Welcome to Brann Bataljonen Bergen. Please login or sign up.
 

Overgangsvinduet vinteren 2023/2024

Started by Lasaron, September 03, 2023, 09:22:40 AM

0 Members and 4 Guests are viewing this topic.

Go Down

krakra

Vet ikke om VIF er så dumt for Heggebø. Han driter vel i hvordan de gjør det, så lenge han tar de rette stegene individuelt og selv i fjorårets fiaskosesong var det jo spillere som tok gode steg i VIF. Blant annet spissen Heggebø eventuelt erstatter.

Leffen

Kjipt om Heggebø går til VIF men det er jo forståelig for hans egen utvikling.

Det Finne-hatet lever definitivt sterkt fortsatt (særlig på Store Stå vel) Absurd hva en liten finger mot klubbemblemet kan skape av sinne. Barnslig hele greien.

Superjack

January 30, 2024, 14:00:04 PM #1802 Last Edit: January 30, 2024, 14:02:34 PM by Superjack
Hva er nødvendigvis rett for Heggebø?

En ting er spilletid, en annen er vel at han får spille der han brukes på styrkene sine.

Om VIF henter Heggebø på grunn av at han er sterk på hodet, eller type som Serberen, så tror jeg de bommer.

Heggebø er råsterk, og sterk å vinne og holde ball, men sterk på avslutninger på hodet er han overhodet ikke.

Å gå til en klubb i kaos er vel heller ikke nødvendigvis der lureste. Nå er det bare januar, og kan jo hende Vif klarer å samle seg mot et felles mål og reise seg. Men akkurat nå virker det meget usikkert hele prosjektet.

Personlig tror jeg Heggebø vil passe meget godt i ES i Brann. Holde på ball og gjennvinne ball. Scorer mindre enn Finne, men jeg er trygg på at han ville skapt såpass med rom at det hadde blitt mye mer muligheter for mål og målpoeng fra indreløpere og kantspillere.
T
Brannsupporter.

Corran

Heggebø til vif er en liten skandale.
Om Brann ønsker ham med videre så bør han leve med å konkurrere med Finne.
Er han skadefri så kommer det mange sjanser.

Finne hatet er jo bare latterlig. Ja jeg var en av dem som ikke var helt fornøyd med avgangen hans når han gikk fra Brann. Men jeg pep ikke på ham når han kom utpå for Brann, men skjønte det litt.
Jeg var også blant dem som var litt morsom ang hans gode treningshverdag og "godtet" meg litt på forum o.l. UTEN at det stakk dypt og at jeg i virkeligheten ønsket ham noe vondt.
At han gikk til vif reagerte jeg ikke på og spesielt siden Brann ikke ville ha ham da.
At han pekte på logo og kom med noen dårlige uttalelser lot jeg meg fyre litt opp på der og da for det er en del av supporterlivet ;-)
Men når han kom til Brann så endrer jo det meste seg. Han har aldri gjort noe som gjorde at vi ikke skulle ta vel i mot en hjemvendt sønn. Jeg var ikke overbevist om at det var en god signering når han kom, men det har jo han vært. I Obos spilte han en viktig annen fiolin rolle uten å lage kvalm ang lite kamper fra start. Og i fjor gjorde han masse bra for Brann.
Da fortjener han sang og hyllest og det som har skjedd før er vann under broen.
Nå har han i tillegg vist at han ikke bare løper etter penger, men sier nei til tilbud for å bli hos oss.
Finne er blitt en av oss
In the beginning the universe was created. This made a lot of people angry and has widely been considered as a bad move.

fortune

Jeg tror ogsÃ¥ Heggebø kan gjøre det svært godt i Brann, men han mÃ¥ spille  en klubb hvor han skadefri kan forvente Ã¥ starte 25 kamper denne sesongen. Det skjer ikke i Brann sÃ¥ lenge Finne er skadefri.
First is first, second is nothing

andreas1989

Det som er mest interessant her er jo egentlig pris? Vi skal da ha 15 mill + klausuler? Er VIF villige eventuelt kapable til å betale så mye for en enkeltspiller i OBOS?

Det at denne tv2 «profilen» allerede har solgt Heggebø fremstår som lite troverdig spør du meg.

Corran

Quote from: andreas1989 on January 30, 2024, 14:19:26 PMDet som er mest interessant her er jo egentlig pris? Vi skal da ha 15 mill + klausuler? Er VIF villige eventuelt kapable til å betale så mye for en enkeltspiller i OBOS?

Det at denne tv2 «profilen» allerede har solgt Heggebø fremstår som lite troverdig spør du meg.
VIF får jo masse penger inn nå så da må de bruke mye av dette om de skal ha Heggebø

Det morsomme er jo at Vif må jo bruke disse pengene ellers skal jo investoren deres ha de
In the beginning the universe was created. This made a lot of people angry and has widely been considered as a bad move.

Superjack

Quote from: fortune on January 30, 2024, 14:09:23 PMJeg tror ogsÃ¥ Heggebø kan gjøre det svært godt i Brann, men han mÃ¥ spille  en klubb hvor han skadefri kan forvente Ã¥ starte 25 kamper denne sesongen. Det skjer ikke i Brann sÃ¥ lenge Finne er skadefri.

Hvorfor må han starte 25 kamper?
Jeg mener han kan leve bra med å starte 10 av ca 40 kamper, så lenge han får mye spilletid i de andre.
Og det tror jeg han får uansett.

Og han er bare en strekk på Finne unna å være eneste spissvalg i Brann.

Finne var ekstremt nyttig i Obos der han startet få kamper men fikk vel jevnt ca 30 min i snitt.


Brannsupporter.

andreas1989

Quote from: Corran on January 30, 2024, 14:33:06 PM
Quote from: andreas1989 on January 30, 2024, 14:19:26 PMDet som er mest interessant her er jo egentlig pris? Vi skal da ha 15 mill + klausuler? Er VIF villige eventuelt kapable til å betale så mye for en enkeltspiller i OBOS?

Det at denne tv2 «profilen» allerede har solgt Heggebø fremstår som lite troverdig spør du meg.
VIF får jo masse penger inn nå så da må de bruke mye av dette om de skal ha Heggebø

Det morsomme er jo at Vif må jo bruke disse pengene ellers skal jo investoren deres ha de

Skal man tro Twitter så gjør de ikke det. Budet fra Cardiff innebærer delbetalinger så i første omgang får VIF 17 mill og så resten over de kommende årene. Uansett så er 15 mill for en enkeltspiller i OBOS latterlig og særlig for en klubb som har gjort så mye dumt tidligere.

Corran

Quote from: andreas1989 on January 30, 2024, 14:45:47 PM
Quote from: Corran on January 30, 2024, 14:33:06 PM
Quote from: andreas1989 on January 30, 2024, 14:19:26 PMDet som er mest interessant her er jo egentlig pris? Vi skal da ha 15 mill + klausuler? Er VIF villige eventuelt kapable til å betale så mye for en enkeltspiller i OBOS?

Det at denne tv2 «profilen» allerede har solgt Heggebø fremstår som lite troverdig spør du meg.
VIF får jo masse penger inn nå så da må de bruke mye av dette om de skal ha Heggebø

Det morsomme er jo at Vif må jo bruke disse pengene ellers skal jo investoren deres ha de

Skal man tro Twitter så gjør de ikke det. Budet fra Cardiff innebærer delbetalinger så i første omgang får VIF 17 mill og så resten over de kommende årene. Uansett så er 15 mill for en enkeltspiller i OBOS latterlig og særlig for en klubb som har gjort så mye dumt tidligere.
Økonmisk er vif en stor vits. Ja større enn Brann noensinne har vært.
De avtalene de har med investoren skjønner eg ikkje at medlemmene gikk med på
Og måten det styres på nå så er de kun en nærtagende riking i fra økonomisk kollaps.
Alt for litt kortsiktig suksess som de ikke fikk men isteden fikk et nedrykk

Så å få latterlig mye penger ut av vif er noe en bør klare
In the beginning the universe was created. This made a lot of people angry and has widely been considered as a bad move.

fortune

Quote from: Superjack on January 30, 2024, 14:39:59 PM
Quote from: fortune on January 30, 2024, 14:09:23 PMJeg tror ogsÃ¥ Heggebø kan gjøre det svært godt i Brann, men han mÃ¥ spille  en klubb hvor han skadefri kan forvente Ã¥ starte 25 kamper denne sesongen. Det skjer ikke i Brann sÃ¥ lenge Finne er skadefri.

Hvorfor må han starte 25 kamper?
Jeg mener han kan leve bra med å starte 10 av ca 40 kamper, så lenge han får mye spilletid i de andre.
Og det tror jeg han får uansett.

Og han er bare en strekk på Finne unna å være eneste spissvalg i Brann.

Finne var ekstremt nyttig i Obos der han startet få kamper men fikk vel jevnt ca 30 min i snitt.




Heggebø må ha mye kamper fordi han er ung og i utvikling, samtidig som han knapt nok spilte i fjor. 10 av 40 betyr fort 4 kamper mot breddelag i cupen og i snitt 20 minutter i resten av kampene. For vi vet alle at Horneland ikke rullerer unødvendig.

Det er alt for lite spilletid med tanke på fjoråret, så da må Heggis søke lykken andre steder. Og så må Brann heller søke en erstatter som kan spille flere posisjoner for å få tilstrekkelig med minutter.
First is first, second is nothing

Hickok

Erstatter har de muligens allerede. Warming skal jo visstnok også kunne spille spiss, så da er Myrlid det tredje alternativet som burde være tilstrekkelig.

andreas1989

Som nevnt tidligere så skal det spilles 12 serierunder + cup før sommerpausen. I sommer blir det 7 serierunder + cup + europa før vinduet stenger i slutten av august. Er Heggebø frisk, rask og positiv så vil ha få muligheter. Men det handler om å plukke opp hansken å vise sin verdi. Klubben bør utfordre Heggebø til å vise seg frem i første halvdel av sesongen og heller gå med på å selge han i sommer vinduet dersom spilletiden uteblir.

Husk på at Heggebø var skadet fra mai og gjennom nesten hele sommeren i fjor, når han kom tilbake så var han ikke akkurat så veldig imponerende før formen kom utover høsten.

Lasaron

Warming backup som spiss. Kanskje. Holder han seg skadefri blir han iallfall Branns beste spiller.
Tren på langskudd

andreas1989

BA også på banen vedrørende Vesterlund, Utrecht har bydd 6 mill, Tromsø ønsker seg litt mer så de blir nok enige.

Men de har også snakket med Felix Horn Myre.

Quote from: BA- Jeg er ganske sikker på at jeg blir værende i Brann. Akkurat nå er et ingenting som tyder på noe annet, sa en munter Myhre etter treningen i Vestlandshallen.

andreas1989

Har gått litt rykter om at Strandberg kunne komme til å legge opp, og nå er det bekreftet. Er nok veldig greit for VIF med den lønnsposten.

andreas1989

January 30, 2024, 18:28:54 PM #1816 Last Edit: January 30, 2024, 18:35:16 PM by andreas1989
Snakkes nå om en overgangssum på rundt 1 million euro for danske Vesterlund. Hadde vel vært litt i overkant å betale for en spiller inne i siste kontraktsår. Men hadde han måtte selges internt i Norge etter at det europeiske vinduet stengte hadde vel det blitt en annen pris, om dansken i det heletatt hadde vært interessert i en overgang til Brann.

Kjell249

Quote from: andreas1989 on January 30, 2024, 18:28:54 PMSnakkes nå om en overgangssum på rundt 1 million euro for danske Vesterlund. Hadde vel vært litt i overkant å betale for en spiller inne i siste kontraktsår. Men hadde han måtte selges internt i Norge etter at det europeiske vinduet stengte hadde vel det blitt en annen pris, om dansken i det heletatt hadde vært interessert i en overgang til Brann.
Hvem er det som snakker om 1 million euro? Har du noen hemmelig kontakter :)?

Det er positivt for Brann i så fall, for det er vel lite sannsynlig at Utrecht dobler budet sitt, så da kan Brann kuppe når overgangsvinduet er stengt og Tromsø ikke har andre muligheter.
Chuck Norris and Superman once fought each other on a bet. The loser had to start wearing his underwear on the outside of his pants.

andreas1989

Nederlandske medier/Twitter. Overgangen går igjennom da Tromsø har akseptert budet ,så det blir ikke noe Vesterlund i Brann.

Morkel

Quote from: andreas1989 on January 30, 2024, 19:37:55 PMNederlandske medier/Twitter. Overgangen går igjennom da Tromsø har akseptert budet ,så det blir ikke noe Vesterlund i Brann.

Merkelig at Vesterlund går til en klubb hvor han ikke kommer til å være det opplagte førstevalget. Ter Avest vil jeg jo anta at vil bli foretrukket fremfor Vesterlund. Han er en eks-Serie A-back som de brukte litt penger på å hente og som har spilt ganske bra i den posisjonen. MEn hvem vet? Kanskje det er tenkt at Ter Avest forsvinner til sommeren. Uansett greit at Brann ikke ga 10 millioner her, det er litt i overkant for en spiller med et år igjen på det nivået.

ChristianC????

Da kan vi se at Jimmi Nagel Jacobsen er på jobb.

OB har lagt inn bud på Henrik Bjørdal (som jeg ønsker/ønsket til Brann tross alder) fra VIF, men budet er avslått.

ChristianC????

Kan også nevne at jeg ser Lille har kommet til en enighet for Tiago Morais.

Det betyr at de kanskje melder seg ut av Ilic saken.

Morkel

Quote from: ChristianC???? on January 31, 2024, 00:28:23 AMKan også nevne at jeg ser Lille har kommet til en enighet for Tiago Morais.

Det betyr at de kanskje melder seg ut av Ilic saken.

Quote from: ChristianC???? on January 31, 2024, 00:24:56 AMDa kan vi se at Jimmi Nagel Jacobsen er på jobb.

OB har lagt inn bud på Henrik Bjørdal (som jeg ønsker/ønsket til Brann tross alder) fra VIF, men budet er avslått.

Brann prøvde vel seg på ham når han var i Belgia.

Interssant spiller hvis man kunne fÃ¥tt ut potensialet hans. Men mildt sagt ujevn. 

Pete05

Meldes hos Viking at Hove stadig er aktuell for en retur til Norge. BÃ¥de Viking og Brann jakter

Churchill

Vi bør vel friste mer enn Viking? Europacup, en utviklingsorientert trenergruppe, bedre fans osv.

Og minst like mye penger.
...we shall never surrender.

Lasaron

Nå er vi nær å beholde alle våre beste.
Tren på langskudd

Superjack

Og akkurat nå tror jeg det at våre sentrale og beste blir, er det aller viktigste.

Brann MÃ… ikke ha inn noe som helst.

Brannsupporter.

andreas1989

Quote from: Morkel on January 31, 2024, 00:01:21 AM
Quote from: andreas1989 on January 30, 2024, 19:37:55 PMNederlandske medier/Twitter. Overgangen går igjennom da Tromsø har akseptert budet ,så det blir ikke noe Vesterlund i Brann.

Merkelig at Vesterlund går til en klubb hvor han ikke kommer til å være det opplagte førstevalget. Ter Avest vil jeg jo anta at vil bli foretrukket fremfor Vesterlund. Han er en eks-Serie A-back som de brukte litt penger på å hente og som har spilt ganske bra i den posisjonen. MEn hvem vet? Kanskje det er tenkt at Ter Avest forsvinner til sommeren. Uansett greit at Brann ikke ga 10 millioner her, det er litt i overkant for en spiller med et år igjen på det nivået.

10 mill hadde absolutt vært i overkant slik 6 mill for Soltvedt var det i sommer.
Skal bli spennende å se hvordan det blir med spilletid på Vesterlund og i hvilken poisjon.

Quote from: Superjack on January 31, 2024, 08:05:09 AMOg akkurat nå tror jeg det at våre sentrale og beste blir, er det aller viktigste.

Brann MÃ… ikke ha inn noe som helst.



Glimt og Molde har jo litt press på seg mtp å registrere spillere for europa. Men det norske vinduet er jo fortsatt åpent så det blir nok sirkus Heggebø.

Hickok

Jeg tror prisnivået i Norge har gjort et nytt hopp i vinter etter kjøret Moillle og B/G har drevet med. Når Godset betaler nesten 6 mill for Taaje og Kristiansund betaler borti 4 mill for Alte fra Ranheim, så er nok fort 10 mill for Vesterlund der markedet er nå.

andreas1989

Brann ville jo handlet i markedet etter at det europeiske hadde stengt. Så da hadde nok neppe Tromsø fått 10 mill, om Vesterlund i det hele tatt hadde vært interessert.

Kagain

Quote from: andreas1989 on January 31, 2024, 09:19:48 AMBrann ville jo handlet i markedet etter at det europeiske hadde stengt. Så da hadde nok neppe Tromsø fått 10 mill, om Vesterlund i det hele tatt hadde vært interessert.

Brann er jo sjenerøse på pengene for "spillere som har bevist noe". Så om Tromsø hadde gjort seg vanskelig nok, så kunne de kanskje latt seg friste. Brann betalte jo greit for Soltvedt, og som S08 nevnte brukt de noen av disse pengene til å kjøpe Hiim fra Sandnes Ulf. Jeg hadde heller håpt at Brann hadde gått for Hiim, men det var jo dette med risiko da. Det er kanskje fornuftig for en faktisk fotballklubb som inntil nylig hadde økonomiske problemer å være litt risikoavers; det er lettere å ta risikoer i Football Manager.

Hatleking

Hove inn hadde vore knall, og eit skikkeleg signal frå Brann. Stallen hadde vore rimeleg komplett, og eg skulle fint levd greitt med Pedersen og Crone som høgrebackar då.

Hickok

Quote from: Kagain on January 31, 2024, 10:47:46 AM
Quote from: andreas1989 on January 31, 2024, 09:19:48 AMBrann ville jo handlet i markedet etter at det europeiske hadde stengt. Så da hadde nok neppe Tromsø fått 10 mill, om Vesterlund i det hele tatt hadde vært interessert.

Brann er jo sjenerøse på pengene for "spillere som har bevist noe". Så om Tromsø hadde gjort seg vanskelig nok, så kunne de kanskje latt seg friste. Brann betalte jo greit for Soltvedt, og som S08 nevnte brukt de noen av disse pengene til å kjøpe Hiim fra Sandnes Ulf. Jeg hadde heller håpt at Brann hadde gått for Hiim, men det var jo dette med risiko da. Det er kanskje fornuftig for en faktisk fotballklubb som inntil nylig hadde økonomiske problemer å være litt risikoavers; det er lettere å ta risikoer i Football Manager.
Spørsmålet er jo om Hiim var rette spilleren. Han har vel ikke spilt fast for Sarpsborg etter at han kom, så om det er fordi han bare trenger tid eller om det er fordi han kanskje ikke er så god som mange trodde får vi vel kanskje svar på i løpet av sesongen i år.

Superjack

Hiim ble vel grundig vurdert av Brann, lenge før Soltvedt kom på banen, og funnet for dårlig.

Spent på hvordan de «nye» spillerene Warming og Blomberg fungerer når det blir litt treningskamper og slikt.

Brannsupporter.

Armann88

Quote from: ChristianC???? on January 31, 2024, 00:24:56 AMDa kan vi se at Jimmi Nagel Jacobsen er på jobb.

OB har lagt inn bud på Henrik Bjørdal (som jeg ønsker/ønsket til Brann tross alder) fra VIF, men budet er avslått.

Nei takk!

Kagain

Quote from: Hickok on January 31, 2024, 11:57:24 AMSpørsmålet er jo om Hiim var rette spilleren. Han har vel ikke spilt fast for Sarpsborg etter at han kom, så om det er fordi han bare trenger tid eller om det er fordi han kanskje ikke er så god som mange trodde får vi vel kanskje svar på i løpet av sesongen i år.

Det er sant. Ifølge transfermarkt har han 406 minutter fordelt på 9 kamper, så han har i gjennomsnitt spilt en omgang i disse 9 kampene. Samme side melder at Soltvedt har spilt 1049 minutter fordelt på 12 kamper, altså i gjennomsnitt 87 minutter på hver kamp.

Som jeg sier er det nok lettere for en etablert klubb å gi "etablerte spillere" tid på banen. Det ser ut som tidligere Brann-ungdom Sander Christiansen er venstreback (igjen i følge transfermarkt). Han har spilt 625 minutter fordelt på 16 kamper, eller i snitt 40 minutter. For hele sesongen. Han ble hentet i august 2022.

Så det blir spennende å se hva som skjer med Hiim. Poenget mitt var likevel at om man ser på det fra risikoperspektivet så var Hiim mindre aktuell enn Soltvedt for Brann. Det er derfor jeg ikke er så sikker på om ikke Brann hadde hostet opp 10 millioner for Vesterlund om de hadde blitt presset på det.

Morkel

Quote from: Hickok on January 31, 2024, 09:07:10 AMJeg tror prisnivået i Norge har gjort et nytt hopp i vinter etter kjøret Moillle og B/G har drevet med. Når Godset betaler nesten 6 mill for Taaje og Kristiansund betaler borti 4 mill for Alte fra Ranheim, så er nok fort 10 mill for Vesterlund der markedet er nå.

Objektivt sett er 10 millioner en fornuftig pris for Vesterlund, kanskje til og med mer. Men med et år igjen av kontrakten ville jeg trodd at det skulle ligge på ca. halvparten. Warming kom for 7-8 millioner med et år igjen og han er både bedre og yngre enn Vesterlund. Nå går Vesterlund inn på topp 10-lista over Utrechts dyreste spillere noensinne. Så er det jo klart at man kanskje ikke finner noen alternativer på det nivået som er så mye billigere, så det er vel alt i alt greit.

andreas1989

Dersom Tromsø ikke hadde fått solgt Vesterlund til europa nå så hadde jo prisbildet forandret seg betydelig til sommeren når Vesterlund i tillegg kunne fremforhandlet en kontrakt på free transfer i januar.

Derfor kunne nok Brann forhandlet frem en avtale til under 10 mill i februar.

Man kan jo få inntrykk av at Utrecht har strengt seg ganske så langt her og at Tromsø kan si seg ganske så fornøyde.

Kjell249

Det hjelper ikke at kronen er så svak, så billig for utenlandske klubber som vil kjøpe i Norge.

Bra hvis vi skulle selge spillere ut av landet, men vi ønsker ikke å selge nå...

1 MEuro er nesten 12 mill, det er mye for en høyreback!
Chuck Norris and Superman once fought each other on a bet. The loser had to start wearing his underwear on the outside of his pants.

Eivind

Jens Petter Hauge til Glimt. Da slipper vi noe bud på Blomberg.

fortune

Egentlig litt overraskende at ikke Botheim også returnerer til Glimt, men istedet skal til Malmø. På spissplassen er de tynne inn mot Ajax-kampene, med småskader på alle de tre spissene. Espejord er dessuten for dårlig til å bidra noe særlig.

Kanskje Glimt er redd for negativ påvirkning ifm rettssak/oppgjør med den russiske klubben de solgte Botheim til..
First is first, second is nothing

Erlend

Generelt for vinduet er det jo interessant å se hva som skjer i MLS, som har både prøvd seg på og ser ut til å raske med seg flere av norsk fotballs største profiler

Morkel

Quote from: Erlend on January 31, 2024, 14:28:16 PMGenerelt for vinduet er det jo interessant å se hva som skjer i MLS, som har både prøvd seg på og ser ut til å raske med seg flere av norsk fotballs største profiler

Ja, åpner vinduet der nå? Det kan vel i såfall være litt kritisk, hvis de skulle få øye på noen i Brann.

Erlend

Quote from: Morkel on January 31, 2024, 15:11:58 PM
Quote from: Erlend on January 31, 2024, 14:28:16 PMGenerelt for vinduet er det jo interessant å se hva som skjer i MLS, som har både prøvd seg på og ser ut til å raske med seg flere av norsk fotballs største profiler

Ja, åpner vinduet der nå? Det kan vel i såfall være litt kritisk, hvis de skulle få øye på noen i Brann.

Jeg antok at de fulgte de europeiske landene, men gikk inn pÃ¥ transfermarkt for Ã¥ sjekke nÃ¥ siden du spurte.  USA og Canada er begge Ã¥pne fra i dag til 23. april.  SÃ¥ da er vi ikke "in the clear" for Ã¥ miste vÃ¥re største profiler likevel, selv om sannsynligheten faller en god del ved midnatt i dag

Hickok

Quote from: Erlend on January 31, 2024, 15:47:23 PM
Quote from: Morkel on January 31, 2024, 15:11:58 PM
Quote from: Erlend on January 31, 2024, 14:28:16 PMGenerelt for vinduet er det jo interessant å se hva som skjer i MLS, som har både prøvd seg på og ser ut til å raske med seg flere av norsk fotballs største profiler

Ja, åpner vinduet der nå? Det kan vel i såfall være litt kritisk, hvis de skulle få øye på noen i Brann.

Jeg antok at de fulgte de europeiske landene, men gikk inn pÃ¥ transfermarkt for Ã¥ sjekke nÃ¥ siden du spurte.  USA og Canada er begge Ã¥pne fra i dag til 23. april.  SÃ¥ da er vi ikke "in the clear" for Ã¥ miste vÃ¥re største profiler likevel, selv om sannsynligheten faller en god del ved midnatt i dag
Ved midnatt i morgen. Deadline er torsdag 01.02 kl. 23:00 GMT.

Erlend

Takk for korreksjon, det der finter meg ut hvert eneste vindu

BrannAnd

Quote from: fortune on January 31, 2024, 14:27:43 PMEgentlig litt overraskende at ikke Botheim også returnerer til Glimt, men istedet skal til Malmø. På spissplassen er de tynne inn mot Ajax-kampene, med småskader på alle de tre spissene. Espejord er dessuten for dårlig til å bidra noe særlig.

Kanskje Glimt er redd for negativ påvirkning ifm rettssak/oppgjør med den russiske klubben de solgte Botheim til..
Botheim oppriktig en jeg ikke mener er så voldsomt god. Klart, han gjorde en god figur, men synes han levde godt på det gode laget rundt seg. Tror de gjør riktig med å ikke hente han tilbake. Tror Høgh blir minst like bra, om ikke bedre.

Heispassasjer

Quote from: Pete05 on January 31, 2024, 02:00:17 AMMeldes hos Viking at Hove stadig er aktuell for en retur til Norge. BÃ¥de Viking og Brann jakter

Kilde? Stavanger aftenblad?

BrannAnd

Quote from: Heispassasjer on January 31, 2024, 19:57:47 PM
Quote from: Pete05 on January 31, 2024, 02:00:17 AMMeldes hos Viking at Hove stadig er aktuell for en retur til Norge. BÃ¥de Viking og Brann jakter

Kilde? Stavanger aftenblad?
Nei, "Oss mot resten av verden" på Twitter.

Gulløl

January 31, 2024, 20:26:48 PM #1849 Last Edit: January 31, 2024, 20:57:16 PM by Gulløl
Når overgangsvinduet åpner og stenger i de forskjellige land nå starten av 2024:

England: 01.01 -  01.02
Tyskland: 01.01 - 01.02
Frankrike: 01.01 - 01.02
Danmark: 01.01 - 01.02
Skottland: 01.01 - 01.02
Nederland: 02.01 - 01.02
Spania: 02.01 - 01.02
Italia: 02.01 - 01.02
Belgia: 05.01 -  01.02
Portugal: 03.01 - 02.02
Tyrkia: 11.01 - 09.02
Sverige: 01.02 - 28.03
Norge: 31.01 - 03.04
USA og Canada: 31.01 - 23.04
Livet blir ca. en milliard ganger morsommere når man heier på Brann

Go Up