• Welcome to Brann Bataljonen Bergen. Please login or sign up.
 

SK Brann - AZ Alkmaar, torsdag 31.08.2023 kl 19:00

Started by Kagain, August 25, 2023, 07:16:46 AM

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Go Down

Spelaren

Quote from: Lasaron on August 31, 2023, 22:45:04 PMOg så må det nevnes at Japhet var veldig, veldig god.

BT gir ham 9, BA 8. Han var virkelig påskrudd i går. Thore Pedersen var også god, sammen med Børsting som gønnet på i hele kampen. Brutalt å være den som bommer på avgjørende straffe, men de kan gå med hevet hode på treningsfeltet i dag.

Men det er bittert, dette.
GÃ¥ av.

Gulløl

September 01, 2023, 07:00:41 AM #201 Last Edit: September 01, 2023, 07:06:37 AM by Gulløl
Fantastisk kamp som hadde ALT. Utrolig stemning, engasjement og kok på tribunene helt på høyde med LSK kampen i 95 og Lyn kampen i 2007. I desibel på de største stemnings toppene var denne godt mulig nr.1. Det var ikke bare meg som måtte holde meg for ørene foran noen av AZ straffesparkene, pipekonserten var massiv. Scoringsjubelen var enorm. Denne går inn på topp fem av mine største Stadion opplevelser over noen noe tiår, til tross for tap. Hadde ganske lave forventninger før kampstart og var sikker på tap, dette ble en opptur opplevelsesmessig og blir ikke en kamp jeg glemmer. Takk til spillerne og publikum.
Livet blir ca. en milliard ganger morsommere når man heier på Brann

SeLyren

Quote from: Gulløl on September 01, 2023, 07:00:41 AMFantastisk kamp som hadde ALT. Utrolig stemning, engasjement og kok på tribunene helt på høyde med LSK kampen i 95 og Lyn kampen i 2007. I desibel på de største stemnings toppene var denne godt mulig nr.1. Det var ikke bare meg som måtte holde meg for ørene foran noen av AZ straffesparkene, pipekonserten var massiv. Denne går inn på topp fem av mine største Stadion opplevelser over noen noe tiår, til tross for tap. Hadde ganske lave forventninger før kampstart og var sikker på tap, dette ble en opptur opplevelsesmessig og blir ikke en kamp jeg glemmer. Takk til spillerne og publikum.
Nydelig! Skulle ønske jeg var der...

Spelaren

Det ble en kamp eg alltid kommer til Ã¥ huske, og sannsynligvis overdrive etterhvert som Ã¥rene gÃ¥r  :P  . Tross billige baklengs, kjempet klubben vÃ¥r seg tilbake mot et lag med godt over det doble i lønnsbudsjett pÃ¥ spillerstallen. Det kokte, folk stod nesten like mye som de satt (felt D) og været, flomlyset og et Ulriken farget av solnedgangen rammet det hele inn til et uforglemmelig kunstverk.
GÃ¥ av.

Nixon

Ja, det var en kamp for historiebøkene. Når vi kommer bakpå og ser sjanseløse ut, og så henter spillerne styrke fra et sted bak de raske brillene til Horneland, og så går det bare nesten. Det er sånt man kommer til å huske.

Så jeg kan skjønne de som ble litt irritert når de kommer hjem og ser at en liten gjeng med sofasupportere er mye mer opptatt av spillere som ikke er her, enn de som jobbet som slaver i 120 minutter.
https://datesnow.life"]Actual Women[/URL]

Erlend

Knut Høibraaten gjorde vel noe sÃ¥ sjeldent som Ã¥ oppsummere det pÃ¥ en veldig god mÃ¥te etter kampslutt i gÃ¥r:  En enorm skuffelse og en enorm følelse av tomhet, men samtidig en enorm stolthet over alle involverte.  Og med alle involverte sÃ¥ menes samtlige 15 000 som var til stede.  Det varmet i hjerteroten nÃ¥r spillerne kom bort til tribunen og det første man hører er at Børsting-sangen runger over stadion.

Det ble sofakroken pÃ¥ meg denne gangen, men dette er utvilsomt en kamp jeg kommer til Ã¥ huske for alltid.  Og etter hvert blir det nok ogsÃ¥ med veldig positivt fortegn.

Ellers er det jo et artig poeng at vi har 3 mål av 3 forskjellige forsvarsspillere, det må jo være veldig unikt.


Superjack

Tror ikke mange har mye å utsette på Brannlaget etter kampen i går.

I går viste Børsting at han har store muligheter som indreløper. For meg var han Branns beste.

Nå er det ekstremt viktig å gå for ny opplevelse i 2024, for fotball er ferskvare, og det er viktig at denne stammen av spillere får komme seg tilbake i manesjen så snart som mulig.

Har vel aldri vært viktigere å nullstille.

Ellers er jeg overbevist om at denne kampen hadde Brann vunnet om det ikke var for den meget uheldige influensaen som rammer sentrale spillere.
På dette nivået er marginer veldig viktig.

Brannsupporter.

Billy Elliott

For å si noe om kampen - den levde virkelig sitt eget liv. Tre mål på dødball i samme kamp er nesten en statistisk umulighet, men det var et eller annet i luften i går. Det var liksom ment å være at det skulle bli spenning til siste slutt. Kanskje for å pine oss litt ekstra.

Stemningen på stadion var tidvis magisk, og jeg så folk jeg ikke har sett på årevis. Jeg regner med at de tar turen igjen på søndag?
- You always get what you deserve.

Bill Elliott, Brann-trener 1974-1978

Gulløl

September 01, 2023, 08:38:20 AM #208 Last Edit: September 01, 2023, 08:46:16 AM by Gulløl
Quote from: Superjack on September 01, 2023, 08:09:17 AMI går viste Børsting at han har store muligheter som indreløper. For meg var han Branns beste.
Børsting, mannen som mange har villet ha ut av laget. Den som har fått kanskje mest kritikk av supporterne og media i år.

Hva den mannen en bygget av kan en lure alvorlig på. Etter å løpt mest av alle og jobbet som en galeislave i hele kampen satte han ut i andre ekstraomgang i går inn en langspurt som ikke en eneste annen spiller på banen hadde vært i nærheten av å ha klart.

Børsting seiler opp til å bli en kulthelt i Brann sammenheng, noe som er fortjent. Neste år skal det stå BØRSTING på ryggen på min Brann drakt, ser en på feltet mitt har ordnet det allerede på sin drakt.

Ellers enig i at han er en veldig god indreløper, det kan være der fremtiden hans er.
Hadde ogsÃ¥ vært artig Ã¥ sett han pÃ¥ Sivert sin plass pÃ¥ DM. Han har temperamentet pÃ¥ plass allerede, det sÃ¥g vi pÃ¥ det gule kortet. Bak den snille fasaden  kan det være en ultraversjon av Sivert, men med betraktelig mindre dommersyting og rullingen pÃ¥ banen, hehe.
Livet blir ca. en milliard ganger morsommere når man heier på Brann

Erlend

Quote from: Gulløl on September 01, 2023, 08:38:20 AM
Quote from: Superjack on September 01, 2023, 08:09:17 AMI går viste Børsting at han har store muligheter som indreløper. For meg var han Branns beste.
Børsting, mannen som mange har villet ha ut av laget. Den som har fått kanskje mest kritikk av supporterne og media i år.

Hva den mannen en bygget av kan en lure alvorlig på. Etter å løpt mest av alle og jobbet som en galeislave satte han ut i andre ekstraomgang i går inn en langspurt som ikke en eneste annen spiller på banen hadde vært i nærheten av å ha klart.

Børsting seiler opp til å bli en kulthelt i Brann sammenheng, noe som er fortjent. Neste år skal det stå BØRSTING på ryggen på min Brann drakt, ser en på feltet mitt allerede har ordnet det.

Ellers enig i at han er en veldig god indreløper, det kan være der fremtiden hans er.
Hadde ogsÃ¥ vært artig Ã¥ sett han pÃ¥ Sivert sin plass pÃ¥ DM. Han har temperamentet pÃ¥ plass allerede, det sÃ¥g vi pÃ¥ det gule kortet. Bak den snille fasaden  kan det være en ultraversjon av Sivert, men uten all syting og rulling pÃ¥ banen, hehe.


Kankjse kampens høydepunkt for han nÃ¥r vi var inne i ekstraomgangene (tror jeg det var) og han med venstrefoten som scorte 0-2 ladet opp til skudd med hele laget vÃ¥rt pÃ¥ dÃ¥rlig distanse.  Hvem spurter ut og kaster seg foran det skuddet sÃ¥ det spretter opp til midtbanen?  Jo, Frederik Børsting.  Jeg jublet høyt, det var sÃ¥ deilig Ã¥ se

pidre

Vel, vi sitter igjen med erfaring og kanskje litt bedre koeffisient.
Saludar a los monos!

pidre

Ellers er det påfallende at keeper går på alle straffene, men når Børst skyter høyt midt i målet så står han.

Kanskje en tanke å trene straffer bak lukkede dører.

Saludar a los monos!

ostraume

Keeper står vel og på Simba sin straffe.

Deler ellers tankene til flere her. Latterlig å lese 10 grinebiterinnlegg på om stallsammensetninge i alle mulige tråder i etterkant av denne episke kampen.

Soltvedt sin fot kommer vi til å ha god nytte av i flere år fremover.
Sjekke faxen? Eg frykter det. Eg frykter det. Eg frykter det.

Nixon

Det er helt greit å ha sterke meninger om driften av klubben. Men merkelig at man ikke av og til kan stoppe opp og bare leve litt i øyeblikket etter kamper som i går. Det er nok av andre dager for å si det sånn.
https://datesnow.life"]Actual Women[/URL]

Christian

Klart vi er skuffet alle sammen. Når vi var så nære svir det jo ekstra. Men at Brann i det hele tatt var så nære i år er jo egentlig uhørt. Vi er nyopprykket og overhypet etter en god oppkjøring. Dette er ikke tiden for å surmule.

Og de som sier vi sitter igjen med nada, ser ikkje det større bildet her. Ja, vi kan kanskje tvile på hva det har å si for spillerne sånn erfaringsmessig. Eg tror jo det òg er viktig. Men viktigere er det at Brann har fylt Stadion til randen i to europakvallikkamper og gitt en haug med supportere minner for livet. Min erfaring med europacup på Stadion fram til no har stort sett vært glisne tribuner og laber interesse. Hjemmekampene mot Arouca og AZ har vist at europa kan og skal gi totalkok - og de beste fotballopplevelsene vi kan få her i Bergen.

krakra

Jeg var veldig happy og stolt fra 3-2 og til straffekonken i går jeg. Hadde jeg hatt mulighet til å være på Stadion så hadde jeg vært der og nytt stemningen slik jeg har gjort på alle kamper jeg har hatt mulighet til å gå på.

Men når det ryker så kommer det en ganske heftig skuffelse. Og den skuffelsen går etter hvert over til frustrasjon om at dette skal være høydepunktet de siste 15 årene - å nesten kvalifisere seg til Konferanseligaen. Og man ser tegn på at klubben er i ferd med å gjøre de samme feilene som har ført til at å nesten kvalifisere seg Konferanseligaen er det største vi har opplevd de siste 15 årene. Da øker frustrasjonen. I mellomtiden finnes det små klubber for utkants-Norge som spiller i denne ligaen, og større ligaer, hvert eneste år. En klubb fra en by på størrelse med Åsane, uten rike onkler, slo ut AZ i toppform etter å ha gått videre fra gruppespillet i denne ligaen.

Så griningen etter en kamp som denne kommer nettopp av at jeg mener at Brann er en klubb som burde levere slike opplevelser, og større, på jevnlig basis. Og frykten for at det neppe kommer til å skje denne gangen heller.


fortune

Quote from: Corran on August 31, 2023, 23:07:41 PMOg så også en i tråden som mente at Børsting måtte ut underveis i kampen. .Så du kampen?
Børsting var i dag Brann sin beste spiller fra start av. Det er litt synd han mangler litt fart for hadde han hatt det hadde han vært kanon god.

Mangelen på fart i frontleddet tok fullstendig livet av oss i første omgang i går. Alkmaar satte linjen sin 40 meter fra eget mål og komprimerte den tilgjengelige spilleflaten såpass at vi knapt klarte å slå to pasninger på rad i midtbaneleddet. Så da måtte noe skje og det logiske var å sette inne Mathiesen.

Børsting leverer deretter en meget bra kamp som indreløper, vår kanskje beste spiller foruten Sery Larsen. Men jeg er ikke enig i at han hadde en spesielt god første omgang, man må forvente mer offensivt fra vingene i 433 enn at de jobber hardt og slår noen pasninger. Børsting burde permanent konverteres til indreløper.
First is first, second is nothing

SKBCPH

Ja det bør han, eller evt DM, nå har vi såpass mange alternativer på kantene også.
- Vi har den treneren vi har.

fortune

Quote from: SKBCPH on September 01, 2023, 09:51:35 AMJa det bør han, eller evt DM, nå har vi såpass mange alternativer på kantene også.

Personlig synes jeg Børsting er for svak i luften til å spille ensom DM. Han er ikke helt Yttergård Jenssen selvfølgelig, men jeg tror det blir veldig begrensende for laget.
First is first, second is nothing

Christian

Quote from: krakra on September 01, 2023, 09:35:19 AMSå griningen etter en kamp som denne kommer nettopp av at jeg mener at Brann er en klubb som burde levere slike opplevelser, og større, på jevnlig basis. Og frykten for at det neppe kommer til å skje denne gangen heller.
Er dette kanskje litt av problemet? At vi alltid reagerer basert på hva vi mener Brann burde levere og egentlig driter i realitetene? Og når Brann faktisk gjør det bra, så er det ikkje godt nok fordi andre lag gjør det bedre, Brann burde gjort det bedre, og i alle fall drevet klubben bedre.

På samme tid i fjor var det vel ingen som så for seg at Brann skulle være en straffekonk fra gruppespill i europa. Om denne sesongen ender opp med femteplass, er det helt sikkert mange som vil mene den har vært en fiasko. Til tross for at vi som nyopprykket har vunnet cupen og levert bedre i europa enn på lenge. Det er helt koko...

SKBCPH

Jeg mener vi bør havne på topp fire basert på hva realitetene er nå.
- Vi har den treneren vi har.

Superjack

Jeg skal ikke snakke for andre, men for min del kom frustrasjonen over den sure exiten ut som klaging på overgangspolitikken.

Beklageligvis så klarte jeg ikke være euforisk lykkelig etter denne kampen.

Og for å snu på det litt. Ofte etter sure nederlag er det enkeltspillere som får tyn. Det var ikke tilfelle i går.
Frustrasjonen ble rettet mot klubben. For det var ingen enkeltspillere å la frustrasjonen gå ut over.



Brannsupporter.

krakra

Quote from: Christian on September 01, 2023, 10:10:17 AM
Quote from: krakra on September 01, 2023, 09:35:19 AMSå griningen etter en kamp som denne kommer nettopp av at jeg mener at Brann er en klubb som burde levere slike opplevelser, og større, på jevnlig basis. Og frykten for at det neppe kommer til å skje denne gangen heller.
Er dette kanskje litt av problemet? At vi alltid reagerer basert på hva vi mener Brann burde levere og egentlig driter i realitetene? Og når Brann faktisk gjør det bra, så er det ikkje godt nok fordi andre lag gjør det bedre, Brann burde gjort det bedre, og i alle fall drevet klubben bedre.

På samme tid i fjor var det vel ingen som så for seg at Brann skulle være en straffekonk fra gruppespill i europa. Om denne sesongen ender opp med femteplass, er det helt sikkert mange som vil mene den har vært en fiasko. Til tross for at vi som nyopprykket har vunnet cupen og levert bedre i europa enn på lenge. Det er helt koko...
Det er her stallsammensetting og spillerlogistikk kommer i bildet. For hadde vi hatt en stall som tilsa at dette var en gjeng som kommer til å ta steg etter steg i årene som kommer, så hadde jeg gledet meg over hvor langt vi allerede har kommet. Istedenfor er mitt inntrykk at man forlot utviklingsstrategien for å maksimere årets resultater. Nå har vi en stall "i sin beste alder", som jeg frykter vil levere sitt maksnivå i år og neste år. Uten at dette maksnivået innebærer Europa eller medaljer.

Snittalderen på laget som startet i går var 28 år. Nest yngste spiller var 27 år. Da føles det som at man har satset alt på denne sjansen, uten å lykkes.

fortune

Quote from: krakra on September 01, 2023, 10:44:07 AM
Quote from: Christian on September 01, 2023, 10:10:17 AM
Quote from: krakra on September 01, 2023, 09:35:19 AMSå griningen etter en kamp som denne kommer nettopp av at jeg mener at Brann er en klubb som burde levere slike opplevelser, og større, på jevnlig basis. Og frykten for at det neppe kommer til å skje denne gangen heller.
Er dette kanskje litt av problemet? At vi alltid reagerer basert på hva vi mener Brann burde levere og egentlig driter i realitetene? Og når Brann faktisk gjør det bra, så er det ikkje godt nok fordi andre lag gjør det bedre, Brann burde gjort det bedre, og i alle fall drevet klubben bedre.

På samme tid i fjor var det vel ingen som så for seg at Brann skulle være en straffekonk fra gruppespill i europa. Om denne sesongen ender opp med femteplass, er det helt sikkert mange som vil mene den har vært en fiasko. Til tross for at vi som nyopprykket har vunnet cupen og levert bedre i europa enn på lenge. Det er helt koko...
Det er her stallsammensetting og spillerlogistikk kommer i bildet. For hadde vi hatt en stall som tilsa at dette var en gjeng som kommer til å ta steg etter steg i årene som kommer, så hadde jeg gledet meg over hvor langt vi allerede har kommet. Istedenfor er mitt inntrykk at man forlot utviklingsstrategien for å maksimere årets resultater. Nå har vi en stall "i sin beste alder", som jeg frykter vil levere sitt maksnivå i år og neste år. Uten at dette maksnivået innebærer Europa eller medaljer.

Snittalderen på laget som startet i går var 28 år. Nest yngste spiller var 27 år. Da føles det som at man har satset alt på denne sjansen, uten å lykkes.

Denne støttes 100 %!

Og jeg tror selvfølgelig ikke at man kan hente en drøss med 18-åringer som skal ta Brann til neste nivå på egenhånd, men man burde nærmest utelukkende hente spillere som har gode forutsetninger til å bli bedre (og mer verdifulle) i Brann. Det vil si spillere på 21-24 år, ikke 27 år+
First is first, second is nothing

Christian

Quote from: krakra on September 01, 2023, 10:44:07 AMDet er her stallsammensetting og spillerlogistikk kommer i bildet. For hadde vi hatt en stall som tilsa at dette var en gjeng som kommer til å ta steg etter steg i årene som kommer, så hadde jeg gledet meg over hvor langt vi allerede har kommet. Istedenfor er mitt inntrykk at man forlot utviklingsstrategien for å maksimere årets resultater. Nå har vi en stall "i sin beste alder", som jeg frykter vil levere sitt maksnivå i år og neste år. Uten at dette maksnivået innebærer Europa eller medaljer.
Eg har egentlig ikkje noe problem med å se det samme, men eg finner det evindelige gnaget om dette i enhver anledning slitsomt. Spesielt når en er litt nedfor etter en kjip exit og så skal folk grave oss ytterligere ned og hevde at alt er galt. Det er en tid for alt. Nå har vi jo til og med en egen tråd for dette. La oss slippe når vi slikker sårene i alle fall.

Gulløl

Quote from: Christian on September 01, 2023, 11:17:52 AMNå har vi jo til og med en egen tråd for dette.
Ja takk og pris. Og at den blir brukt .....
Livet blir ca. en milliard ganger morsommere når man heier på Brann

Lasaron

Krakra, jeg er jo enig med deg sånn saklig, men jeg er også litt enig i kritikken du opplever nå. Jeg mener å huske etter at Brann slo Rosenborg 6-3 borte, at du også da gikk rett i kritisk modus.

Jeg oppfordrer deg til å jobbe med å finne en bedre balanse mellom å glede deg, og å bedrive konstruktiv kritikk.

🙂
Tren på langskudd

Erlend

NÃ¥r jeg ser trekningen fra Conference nÃ¥ klarer jeg jo ikke Ã¥ la være Ã¥ tenke at 2-3 av de gruppene hadde vært helt overkommelig Ã¥ avansere fra.  Akk, det som kunne vært.

Og ja, jeg vet de hadde sett noe annerledes ut om vi hadde avansert men likevel

RepublikkenBergen

Quote from: Erlend on September 01, 2023, 14:27:14 PMNÃ¥r jeg ser trekningen fra Conference nÃ¥ klarer jeg jo ikke Ã¥ la være Ã¥ tenke at 2-3 av de gruppene hadde vært helt overkommelig Ã¥ avansere fra.  Akk, det som kunne vært.

Og ja, jeg vet de hadde sett noe annerledes ut om vi hadde avansert men likevel

Brann hadde endt i en gruppe som ikke hadde vært lett.. Men Villa borte kunne vært kjekt ;)

SKBCPH

Quote from: RepublikkenBergen on September 01, 2023, 14:31:01 PM
Quote from: Erlend on September 01, 2023, 14:27:14 PMNÃ¥r jeg ser trekningen fra Conference nÃ¥ klarer jeg jo ikke Ã¥ la være Ã¥ tenke at 2-3 av de gruppene hadde vært helt overkommelig Ã¥ avansere fra.  Akk, det som kunne vært.

Og ja, jeg vet de hadde sett noe annerledes ut om vi hadde avansert men likevel

Brann hadde endt i en gruppe som ikke hadde vært lett.. Men Villa borte kunne vært kjekt ;)

Tenkte først det samme, men Brann hadde vært i seeding-pott fire, så vi hadde ikke tatt over AZ sin plass som førsteseedet. Gudene vet hvordan gruppene hadde sett ut om det var Brann og ikke AZ som var med, og alle de rokkeringer det hadde medført i rangeringen av alle klubbene. :)
- Vi har den treneren vi har.

esp123

September 01, 2023, 15:16:36 PM #230 Last Edit: September 01, 2023, 15:20:40 PM by esp123
https://www.ba.no/plutselig-fikk-horneland-se-hva-motstanderen-gjorde-gjor-meg-fly-forbannet/s/5-8-2363212

Hvorfor får ikke noe slikt som dette konsekvenser? I en moralsk ideell verden burde Ryan her blitt utvist.

Merk at Ryan hadde gult kort fra før av.

Giles

Quote from: Pyton on August 31, 2023, 22:10:26 PMJeg vil vinne kamper. Vi var gode og det var kun tilfeldigheter som gjorde at vi ikke kom videre.

Så får alle som tror at vi samler opp spiller som kanskje er gode nok om 2-5 år leve videre.

Fotball er ferskvare. Vi må levere hvert sekund eller så forsvinner interessen. Alt annet er eventyr.
Sånn er det, og med resultater er du i posisjon til å tiltrekke deg yngre talenter, på riktig nivå og i riktig tempo.

Giles

Quote from: Christian on September 01, 2023, 10:10:17 AM
Quote from: krakra on September 01, 2023, 09:35:19 AMSå griningen etter en kamp som denne kommer nettopp av at jeg mener at Brann er en klubb som burde levere slike opplevelser, og større, på jevnlig basis. Og frykten for at det neppe kommer til å skje denne gangen heller.
Er dette kanskje litt av problemet? At vi alltid reagerer basert på hva vi mener Brann burde levere og egentlig driter i realitetene? Og når Brann faktisk gjør det bra, så er det ikkje godt nok fordi andre lag gjør det bedre, Brann burde gjort det bedre, og i alle fall drevet klubben bedre.

På samme tid i fjor var det vel ingen som så for seg at Brann skulle være en straffekonk fra gruppespill i europa. Om denne sesongen ender opp med femteplass, er det helt sikkert mange som vil mene den har vært en fiasko. Til tross for at vi som nyopprykket har vunnet cupen og levert bedre i europa enn på lenge. Det er helt koko...
Touche!

Christian

Quote from: esp123 on September 01, 2023, 15:16:36 PMhttps://www.ba.no/plutselig-fikk-horneland-se-hva-motstanderen-gjorde-gjor-meg-fly-forbannet/s/5-8-2363212

Hvorfor får ikke noe slikt som dette konsekvenser? I en moralsk ideell verden burde Ryan her blitt utvist.

Merk at Ryan hadde gult kort fra før av.
BT har oppdatert saken og lagt til at i følge reglene strykes gule kort etter ekstraomgangene. Aner ikkje hvorfor. Men det betyr at det ikkje hadde hatt noe å si.

Finfin respons

Quote from: Christian on September 01, 2023, 18:33:49 PM
Quote from: esp123 on September 01, 2023, 15:16:36 PMhttps://www.ba.no/plutselig-fikk-horneland-se-hva-motstanderen-gjorde-gjor-meg-fly-forbannet/s/5-8-2363212

Hvorfor får ikke noe slikt som dette konsekvenser? I en moralsk ideell verden burde Ryan her blitt utvist.

Merk at Ryan hadde gult kort fra før av.
BT har oppdatert saken og lagt til at i følge reglene strykes gule kort etter ekstraomgangene. Aner ikkje hvorfor. Men det betyr at det ikkje hadde hatt noe å si.

Spesielt. Jeg kan se urettferdighet i å bli straffet med dagens 2.gule midtveis i en straffekonk for å sparke bort en ball i sinne e.l. men er noe annet å forlate banen uten lov. Når det er sagt bør man få lov å slå lens før en straffekonk, jeg er nok der, med min angst for pisserennen.
Kanskje.

Finfin respons

1. Etter den tapte straffekonken mot Jerv har Brann hatt tidenes reise. Fra Oboss til Nederlang.

2. Brann tapte med stil. Flere av spillerne våre ble besmittet i Az-land, og hadde de vært pittelitt i nærheten av på topp hadde vi tatt dette lett. Sivert var tom etter 20 minutt og løste oppgaven resten av kampen på taktisk posisjonering.

3. Etter torsdagens tapte straffekonk Brann gå på enda tidenes reise. Det vil innebære endel omskolering, endel vågemot til å bruke våre tre største u21-talenter, og at vi fortsetter å trene galnest av alle. Vi skal dominere eliteserien slik vi dominerte Obos. Da kommer vi til å dominere over az og Genk og hvem det skulle være.

4. Vi har tidenes kuleste måte å spille fotball på. Måtte bare klubben tørre å la våre råeste talenter og unge bli en del av relasjonsbyggefestreisen som begynner allerede på søndag.

Alea iacta est.
Kanskje.

Lasaron

Tren på langskudd

Churchill

Jeg har kommet meg etter skuffelsen. BØRSTING; dette var IKKE din feil. Det er faktisk uflaks at vikke tok oss videre og det skal vi være stolte av. I dette laget er det mye å bygge videre på. Håper bare vi klarer å slå så kraftig fra oss i serien som bare dette laget kan. Da blir det gøy resten av sesongen og mer Europa-spill til neste år.
...we shall never surrender.

Superjack

Enige med siste talere her.

Har plutselig en voldsom tro på at laget nå slår voldsomt tilbake.
Og at vi kommer til å se mer av det vi så i vår og i Obos i fjor.

Brannsupporter.

Go Up