• Welcome to Brann Bataljonen Bergen. Please login or sign up.
 

Brann - Aalesund, søndag 20.08.2023 kl 17:00

Started by Kagain, August 18, 2023, 06:53:23 AM

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Go Down

ostraume

Hmm, ja, du har gjerne rett. Som det ble skrevet over så startet gjerne det meste i kombinasjonsspillet Castro, Thore(!) og FHM.
Sjekke faxen? Eg frykter det. Eg frykter det. Eg frykter det.

Lasaron

Jeg syns Castro var god. Ofte når han hadde ballen rundt hjørnet av 16-meteren, kom Thore på utsiden og Felix på løp på innsiden. Da varierte Castro fint mellom å bruke Thore, bruke Felix, drible, legge inn og skyte. Da blir det vanskelig å forsvare seg. Når han også begynner å legge inn med utsiden, så blir det veldig bra.

Castro imponerer meg, for han ser ikke god ut. Han gjør ikke det. Men han skaper forbausende mye, tar for seg i hodedueller, etc, selv om han sliter med småting.
Tren på langskudd

ACHTUNG

Castro lukter målpoeng, det er så mye genialt i det han foretar seg, Branns egen Maradona. For en fot han har, innlegget til Finn på 3-0 mot Arouca, jeg har ikke sett maken. Og skuddteknikken på 3-0 mot AAFK, INGEN i Brann gjør tilsvarende, INGEN. Finne har litt av det samme, men ikke helt. Castro er min soleklare favoritt i Brann om dagen.

ACHTUNG

Quote from: Lasaron on August 21, 2023, 08:55:58 AMCastro imponerer meg, for han ser ikke god ut. Han gjør ikke det.



Hva er det du skriver her? Er det Castros fysiske forfatning? Husker ikke du hva Kvisvik utførte, på tross av sin chubbyness? Og Castro er vel cirka 3 ganger mer mobil enn Kvisvik og han har den samme gudbenådede pasnings- og skuddfoten. På sitt beste er Castro Branns beste spiller.

Lasaron

Castro minner meg om Kvisvik på tre måter. Ferdigheter, svakheter, kropp og fotballhjerne. Det ble fire.
Tren på langskudd

Dickens

Castro er det nærmeste vi har vært Kvisvik siden han ga seg. Utrolig gøy når han har dagen.

boven

Greit nok at Ålesund stort sett var veldig svake, men når man leser denne tråden er det nesten som om man skulle tro Brann ble knust og gikk på direkte nedrykk

Go Up