• Welcome to Brann Bataljonen Bergen. Please login or sign up.
 

Brann - Arouca, torsdag 17. august kl 19:00

Started by Lasaron, August 11, 2023, 07:54:27 AM

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Go Down

Dickens

Elendig magefølelse på denne kampen nå. Kampbildet er jo perfekt for "Arouca-fotball" som er helt ville på kontringene sine. Om Brann ikke får justert avstandene i laget skikkelig så blir dette krise imorgen og fort 0-2 til pause og god natt. En kompis sa at det er "ultras" fra Brann som prøver å finne ut hvilket hotell de bor på for å vekke de midt på natten. Så langt håper jeg virkelig ikke noen synker. Det skal ikke Brann og Bergen være bekjente av!

Kagain

Med fullstappet stadion høres det ut som en oppskrift på tap for Brann. Vi får se i morgen da.

Billy Elliott

Det gøyeste i dag blir det gode oppmøtet, solen og Store Stå tilbake der de hører hjemme (og ikke gjemt vekk under taket).

Resten blir som det blir. Har lite tro på noe positivt resultat, men faktorene nevnt over bidrar likevel til en god følelse totalt sett.
- You always get what you deserve.

Bill Elliott, Brann-trener 1974-1978

Dickens

Lenge siden jeg har grugledet meg så mye til kamp. Ingen tro på avansement, men håper til det ytterste at det er spenning hele veien og ikke at de har kontret inn 2-3 mål når det er spilt en time og halve Stadion går.

vekkreist

Grugleder meg også her. Så enig med dere ovenfor.


Etter alt å dømme, så har vi ikke store sjanser for å gå videre..desverre.

Men vi lever i håpet, og hvem vet, kanskje fullsatt stadion får Brann spillerene til å kjøre inn et ekstra gir?


Kampen skal uansett spilles, og ballen er fortsatt rund :)


KOM IGJEN BRANN!

Falkman

Klarer ikke  helt Ã¥ omprogrammere hjernen til Ã¥ tenke  at det ikke  spiller sÃ¥ stor rolle hvordan det gÃ¥r  i dag, med tanke pÃ¥  motstanden i neste runde ( utover at det blir kjekt Ã¥ se Wolfe igjen). men isolert sett kan det jo dette bli  en av  sesongens herligste kanper, utrolig gøy med  sÃ¥ mye folk!

Billy Elliott

Jeg er litt sen til Arouca-festen (fikk ikke sett bortekampen), men ser jo nå at de har både Mujica, Jason og Oriol Busquets i lagoppstillingen. Legender fra spansk fotball!

Troen sank litt nå.
- You always get what you deserve.

Bill Elliott, Brann-trener 1974-1978

Falkman

Quote from: Billy Elliott on August 17, 2023, 17:03:57 PMJeg er litt sen til Arouca-festen (fikk ikke sett bortekampen), men ser jo nå at de har både Mujica, Jason og Oriol Busquets i lagoppstillingen. Legender fra spansk fotball!

Troen sank litt nå.

Du tuller nÃ¥, ikke sant? Legender?  At de kan skape trøbbel for oss er sikkert helt rett,  det viste kampen for en uke siden

Billy Elliott

Quote from: Falkman on August 17, 2023, 17:17:40 PM
Quote from: Billy Elliott on August 17, 2023, 17:03:57 PMJeg er litt sen til Arouca-festen (fikk ikke sett bortekampen), men ser jo nå at de har både Mujica, Jason og Oriol Busquets i lagoppstillingen. Legender fra spansk fotball!

Troen sank litt nå.

Du tuller nÃ¥, ikke sant? Legender?  At de kan skape trøbbel for oss er sikkert helt rett,  det viste kampen for en uke siden

Hehe, litt satt på spissen selvsagt. Men legender i kraft av at de er velkjente navn.
- You always get what you deserve.

Bill Elliott, Brann-trener 1974-1978

Spelaren

GÃ¥ av.

Gud


Spelaren

La meg gjette. Tre nye sluser, én som fungerer.
GÃ¥ av.

Spelaren

De slapp inn folk pÃ¥ gamlemÃ¥ten etterhvert  :)
GÃ¥ av.

andreas1989

Neste år på denne tiden har vi forhåpentligvis høyreback. 🙃


andreas1989


andreas1989

Gjerne greit at det ble Børsting inn på 3-0. 😅

esp123

Kjipt med Warming. Han virker jo som en enorm ressurs!

Churchill

Ser ikke kampen. Var det alvorlig skade på Warming?
...we shall never surrender.

Spelaren

GÃ¥ av.

pidre

Har Arouca noe å by på i 2. omg? Portugisere er vel ikkje kjent for superior moral, eller?
Saludar a los monos!

Billy Elliott

Warming så jævlig bra ut, så fryktelig synd at det nok blir en stund til vi ser han igjen. 2024?
- You always get what you deserve.

Bill Elliott, Brann-trener 1974-1978

Churchill

De ble jo dyktig slitne i andre omgang der nede. Jeg har trua...
...we shall never surrender.

Lasaron

Thore er på sporet.

Palle sin scoring minner om Per Ove Ludvigsen i 1998. Enormt!

Warming er ute i mange uker. Ultrakjipt.

Gøy at Finne scoret igjen.


Og veldig gøy at vi leder hele 3-0. Dette kan gå.
Tren på langskudd

Churchill

Quote from: Lasaron on August 17, 2023, 18:54:53 PMWarming er ute i mange uker. Ultrakjipt.



Da kommer nok Sande inn allerede i år. Koster oss en million.
...we shall never surrender.

vekkreist

Quote from: Lasaron on August 17, 2023, 18:54:53 PMThore er på sporet.

Palle sin scoring minner om Per Ove Ludvigsen i 1998. Enormt!

Warming er ute i mange uker. Ultrakjipt.

Gøy at Finne scoret igjen.


Og veldig gøy at vi leder hele 3-0. Dette kan gå.

Vi fÃ¥r hÃ¥pe det er ikke er en strekk skade pÃ¥ Warming, men heller en muskel "kjennelse"......  han har jo lange bein, og ikke 100% kampfit. sÃ¥ mulig noe der

pidre

Saludar a los monos!

andreas1989

Må jo komme bud på Felix i løpet av kvelden.

Superjack

Brannsupporter.

ZsoltKorcsmar

Quote from: andreas1989 on August 17, 2023, 19:16:36 PMMå jo komme bud på Felix i løpet av kvelden.

Enig. Har vært helt enorm. Internasjonalt snitt så det holder.

esp123

En periode rundt målet der vi ikke henger sammen, men etter byttene hadde vi brukbar kontroll.

Forferdelig dømming, men jeg tror nok nettoen var positiv for oss der...

Superjack

Brannsupporter.

Erlend

Satan sÃ¥ deilig!!!!  Og mitt fremste ønske til jul i Ã¥r er Ã¥ flytte store stÃ¥ ned igjen, jeg har ikke ord for hvor mye bedre det var i dag enn det har pleid Ã¥ være i Ã¥r

krakra

Fikk troen på at vi kan gi Wolfe og co match. Forhåpentligvis er Warmings skade kortvarig. Det er en klassespiller i emning der.

Gud

Quote from: krakra on August 17, 2023, 20:11:35 PMFikk troen på at vi kan gi Wolfe og co match. Forhåpentligvis er Warmings skade kortvarig. Det er en klassespiller i emning der.

Warming har internasjonalt snitt over seg, ingen tvil om det. Håper skaden er kortvarig. Må helt ærlig innrømme at denne seiren smakte bedre enn cupfinalen.

Billy Elliott

Quote from: Erlend on August 17, 2023, 20:06:41 PMSatan sÃ¥ deilig!!!!  Og mitt fremste ønske til jul i Ã¥r er Ã¥ flytte store stÃ¥ ned igjen, jeg har ikke ord for hvor mye bedre det var i dag enn det har pleid Ã¥ være i Ã¥r

Bør være en såkalt «no brainer». Store Stå var massiv i dag. For første gang siden de flyttet opp.
- You always get what you deserve.

Bill Elliott, Brann-trener 1974-1978

Billy Elliott

Warming sitt snitt hadde vært deilig å ha mot AZ. Dessverre blir nok det vanskelig.
- You always get what you deserve.

Bill Elliott, Brann-trener 1974-1978

Huff

Dette var gøy. Denne Warming virker som et kupp. Et e-kupp.

Pete05

Lenge siden vi ikke har mest ballinnhav på hjemmebane. 42/58. Dette laget var nok det beste vi har møtt noen gang med denne gjengen. Tempoet var rimelig tøft i første omgang og brukbart i andre. Herlig kamp.

Warming ute minst 10 dager. Vi mister han mao uansett til første play-off kamp.

Christian

Dette var ellevilt deilig. Ja, det skal mye til å nå gruppespillet, men vi får to kamper til.

Felix var veldig god og kan fort bli lagt merke til etter dette. SHN var også bra i dag og ikke minst Thore Pedersen. Euro-Palle leverer jo på hele skalaen, men scoringen og den klareringen helt på slutten når Dyngeland lå og sprelte er sånt som skaper Brann-helter.

Veldig synd med Warming. Føler meg ganske trygg på at vi må sikre oss gruppespill for at vi ser han igjen i Europa i år. Friskt innhopp fra Mathiesen!

Og så Stadion, då! For et kok!

Lasaron

Jeg påstår at dette var Thore Pedersens og Palles beste kamp for Brann.
Tren på langskudd

Lasaron

Noen må si at vi var heldige som gikk videre, kampene sett under ett. Jeg tenker blant annet på den übersjansen de bommet på et stykke ut i andre omgang.
Tren på langskudd

esp123

Og de ble nok snytt for et straffe også.

pidre

Arouca er et bra lag, med gode ferdigheter. Vi hadde egentlig maksimal uttelling. Så er det klart, noen av våre sliter på dette nivået. Deilig med stang inn.
Saludar a los monos!

fortune

Quote from: esp123 on August 17, 2023, 19:59:02 PMEn periode rundt målet der vi ikke henger sammen, men etter byttene hadde vi brukbar kontroll.

Forferdelig dømming, men jeg tror nok nettoen var positiv for oss der...

Jeg tror mye av grunnen til at vi ikke henger sammen i den perioden er at vi spiller med Castro/Finne/Børsting i angrepsleddet. Da kan Arouca ukritisk stå høyt og de presser frem feil på feil. Alt kommer seg når Mathisen tar høyrevingen og Børsting flyttes ned som indreløper.
First is first, second is nothing

Superjack

Med Børsting på kant fungerer ikke Brann.

Han er for treg i press, og klarer heller ikke dra av noen en mot en.
Brannsupporter.

ACHTUNG

En enormt god prestasjon av Brann, spesielt når Warming måtte av og de klarte å ro det hele i land også med Finne litt på felgen, Heltne var vel også skral mot slutten, men likefullt stod de av og vant sammenlagt fortjent.

Og for et vanvittig mye mer trøkk det var med Store Stå nede bak mål! Nesten dobling av lydvolum og hvem skulle tro det, i og med at mange mener at det gir bedre lyd å stå like under taket. Gjør hele nedre om til ny Store Stå er mitt forslag.

Corran

Deilig med Palle sitt mål men at han var god i dag er jo ikke riktig.
Han lager masse tÃ¥pelige frispark der han kunne klarert lett om han kun  var pitte litt raskere.
Men motstanderen har sett Brann kamper og dro erfaring fra forrige kamp og satt mye fart mot og baller rundt Palle. Og hver gang førte disse til frispark o.l.
Og alternativet deres var å angripe mot venstrebacken, men der var det heldigvis litt bedre i dag selv om det ikke var en kjempe god back der heller.

Det er også sykt irriterende at Brann plutselig gjør en del junior feil og slipper dem inn igjen i kampen. Og det er slurvefeil. Noen feilpasninger, SHN ramler et par tre ganger helt ut av ingenting og noen billige frispark og plutselig får de litt troen etter at Brann har rundspilt de litt i starten på 2 omgang.

MEN fy faen så jævla deilig og for en syk bra stemning Dette var det beste i år etter cup finalen
In the beginning the universe was created. This made a lot of people angry and has widely been considered as a bad move.

Finfin respons

For de av oss som såg cupfinalen i opptak på en lomme-tv, så kan jeg i alle fall si at dette var en av de sykeste, gøyeste kampene jeg noensinne har opplevd, i alle fall stemningsmessig, nesten på høyde med semien i '95. Faktisk kok.
Kanskje.

Nixon

Skal si kampen sitter i. Skal opp om noen timer, burde lagt meg, men klarer ikke å la være å nyte alt som har vært sendt på internettet etter kampen!:)

Skåringene var forresten veldig utypiske Brann. Og med den svære stopperen de hadde der bak, så hadde jeg aldri trodd at vi skulle skåre mer eller mindre tre mål på hodet i akkurat denne kampen.

Men er redd for at dette kan straffe seg på søndag. Hvordan i all verden skal spillerne kunne fokusere mot Aalesund når de skal til Nederland ett par dager etterpå?
https://datesnow.life"]Actual Women[/URL]

Go Up