• Welcome to Brann Bataljonen Bergen. Please login or sign up.
 

Arouca FC - SK Brann 10.08.2023 kl 20:00

Started by Superjack, August 08, 2023, 20:05:09 PM

0 Members and 2 Guests are viewing this topic.

Go Down

Superjack

Quote from: krakra on August 10, 2023, 19:47:43 PMVi se Warming i andreomgang.

Og Kniklas. Her må det legges om til hurtige angrep
Brannsupporter.

krakra

Tipper Palle får en sekser i BA uansett.

SKBCPH

Quote from: Kagain on August 10, 2023, 19:45:34 PMJeg ser ellers at fansen har med seg et banner hvor det står Branns Gretne Gutter. Er det en splitt på gang i BGG?

Slik jeg har forstått på Twitter er det bare på gøy :)
- Vi har den treneren vi har.

Spelaren

GÃ¥ av.

SeLyren

Skremmende dårlig. Arouca ser skarp ut, selv om de er utenfor sesong.

SKBCPH

Jonas Grønner sine ubekymrede betrakninger om at Palle skulle spille i oppkjøringen til kampen må jo være oppsigelsesgrunn for BA...
- Vi har den treneren vi har.

Kagain

Quote from: SKBCPH on August 10, 2023, 19:49:58 PM
Quote from: Kagain on August 10, 2023, 19:45:34 PMJeg ser ellers at fansen har med seg et banner hvor det står Branns Gretne Gutter. Er det en splitt på gang i BGG?

Slik jeg har forstått på Twitter er det bare på gøy :)

I see. Selvironisk gjeng. Det kan man like.

Jeg må ellers legge til at den brøleren til Dyngeland tror jeg antageligvis ikke hadde hendt om Sery Larsen hadde vært på banen. Det ser for meg ut som Dyngeland forsøker å kompensere for farten (eller mangelen på sådan) til Pallesen Knudsen med å være enda litt mer sweeper-keeper, og da kan slike ting skje.

Lasaron

Her var jammen mye rufsete og dårlig. Tross tabben, takket være Dyngeland ligger vi bare under med ett mål. Kartum eneste utespiller med godkjent (ligner han litt på Morten Berre?)
Tren på langskudd

Kagain

Om det fortsetter slik håper jeg at Horneland la merke til Åsane-kampen i går hvor de gir tre tidlige bytter som hjalp Åsane til å vinne kampen mot Mjøndalen...

krakra

Heltne Nilsen er ikke en fyr som står fram i motgang, for å være ærlig. Verken på eller utenfor banen.

krakra

Quote from: Kagain on August 10, 2023, 19:53:37 PM
Quote from: SKBCPH on August 10, 2023, 19:49:58 PM
Quote from: Kagain on August 10, 2023, 19:45:34 PMJeg ser ellers at fansen har med seg et banner hvor det står Branns Gretne Gutter. Er det en splitt på gang i BGG?

Slik jeg har forstått på Twitter er det bare på gøy :)

I see. Selvironisk gjeng. Det kan man like.

Jeg må ellers legge til at den brøleren til Dyngeland tror jeg antageligvis ikke hadde hendt om Sery Larsen hadde vært på banen. Det ser for meg ut som Dyngeland forsøker å kompensere for farten (eller mangelen på sådan) til Pallesen Knudsen med å være enda litt mer sweeper-keeper, og da kan slike ting skje.
Dyngeland er da ute og sweeper med Sery Larsen også. Var det ikke nesten et selvmål tidligere i mål på grunn av kommunikasjonssvikt mellom dem? Men siden Sery Larsen er mye raskere enn Palle, så når han gjerne de ballene som Dynge ikke når.

Corran

Rotete og dårlig omgang. Synes ikke nivået er skremmende og er ikke at Brann møter et så veldig mye bedre lag, men det mangler litt fart og beslutsomhet + for mange personlige feil.

Dyngeland god, men feilvurderer på målet
Crone bedre enn TP har vært så riktig valg å få inn
Palle Skulle ikke vært utpå der og hvorfor skal han prøve å slå lange baller når han ikke får til noe annet enn å vinne hodedueller.
Kristiansen blir avslørt mer her enn i hjemlig serie og gjør noen uvante feil. Virket helt ferdig på slutten
Simba helt greit, men må få vekk en del enkle feil

SHN Roter mye Jobber mye Gjør noe bra og resten ikke bra nok
Felix og Kartum er de to beste
Finne farlig på frispark, men bør opp et hakk
Børsting er Børsting
Castro er ikke god nok for dette nivået i sin nåværende form. Bidrar med lite.

Men som sagt ikke skremmende nivå på portugiserne så om vi klarer uavgjort eller et mål tap så er det gode sjanser når vi har hjemmebane som er litt tung og maks 10 grader i luften. Gjerne litt surt regn og
In the beginning the universe was created. This made a lot of people angry and has widely been considered as a bad move.

SKBCPH

Pedersen og Warming inn virker det som.
- Vi har den treneren vi har.

Corran

Quote from: krakra on August 10, 2023, 19:56:45 PM
Quote from: Kagain on August 10, 2023, 19:53:37 PM
Quote from: SKBCPH on August 10, 2023, 19:49:58 PM
Quote from: Kagain on August 10, 2023, 19:45:34 PMJeg ser ellers at fansen har med seg et banner hvor det står Branns Gretne Gutter. Er det en splitt på gang i BGG?

Slik jeg har forstått på Twitter er det bare på gøy :)

I see. Selvironisk gjeng. Det kan man like.

Jeg må ellers legge til at den brøleren til Dyngeland tror jeg antageligvis ikke hadde hendt om Sery Larsen hadde vært på banen. Det ser for meg ut som Dyngeland forsøker å kompensere for farten (eller mangelen på sådan) til Pallesen Knudsen med å være enda litt mer sweeper-keeper, og da kan slike ting skje.
Dyngeland er da ute og sweeper med Sery Larsen også. Var det ikke nesten et selvmål tidligere i mål på grunn av kommunikasjonssvikt mellom dem? Men siden Sery Larsen er mye raskere enn Palle, så når han gjerne de ballene som Dynge ikke når.
Det er helt klart mitt inntrykk at Dyngeland står høyere når Palle spiller med en av de to andre enn når Ruben og Larsen spiller sammen.
In the beginning the universe was created. This made a lot of people angry and has widely been considered as a bad move.

Corran

Quote from: SKBCPH on August 10, 2023, 20:04:23 PMPedersen og Warming inn virker det som.
Hvem skal Pedersen inn for? Børsting?
In the beginning the universe was created. This made a lot of people angry and has widely been considered as a bad move.

krakra

Quote from: Corran on August 10, 2023, 20:04:34 PM
Quote from: krakra on August 10, 2023, 19:56:45 PM
Quote from: Kagain on August 10, 2023, 19:53:37 PM
Quote from: SKBCPH on August 10, 2023, 19:49:58 PM
Quote from: Kagain on August 10, 2023, 19:45:34 PMJeg ser ellers at fansen har med seg et banner hvor det står Branns Gretne Gutter. Er det en splitt på gang i BGG?

Slik jeg har forstått på Twitter er det bare på gøy :)

I see. Selvironisk gjeng. Det kan man like.

Jeg må ellers legge til at den brøleren til Dyngeland tror jeg antageligvis ikke hadde hendt om Sery Larsen hadde vært på banen. Det ser for meg ut som Dyngeland forsøker å kompensere for farten (eller mangelen på sådan) til Pallesen Knudsen med å være enda litt mer sweeper-keeper, og da kan slike ting skje.
Dyngeland er da ute og sweeper med Sery Larsen også. Var det ikke nesten et selvmål tidligere i mål på grunn av kommunikasjonssvikt mellom dem? Men siden Sery Larsen er mye raskere enn Palle, så når han gjerne de ballene som Dynge ikke når.
Det er helt klart mitt inntrykk at Dyngeland står høyere når Palle spiller med en av de to andre enn når Ruben og Larsen spiller sammen.

Jeg mener det har blitt påpekt at Dyngeland står ekstremt høyt med Sery og Kristiansen. Disse står jo gjerne mye høyere enn stopperparet gjør med Knutsen på banen.

krakra


SKBCPH

tørr kun et bytte ja. Hornelands bytteangst lever i beste velgående.
- Vi har den treneren vi har.

Kagain

Høyrebent herremann på venstre ja. Det kan fort bli interessant. Om ikke annet så kan man kalle det eksperimentelt og dristig. Så kudos for å tenke slik...

Edit: Hadde gjerne sett Warming inn for Børst'n da jeg syns sistnevnte ikke har fremstått helt overbevisende i dag. Fikk en glitrende sjanse men slet med nedtaket. Senere den greien med Crone. Men det kan jo hende at Børst'n hever seg da...

SeLyren

Vi har dårlige vinger. Ingen trussel.

SKBCPH

Ser bedre ut i andreomgang. Men kunne hatt to mål om Castro var bedre venn med ballen...
- Vi har den treneren vi har.

Spelaren

Det er så utrolig slurvete nå. Helt elementære assister gjøres om til umulige pasninger.
GÃ¥ av.

Erlend

Lovende takter ut av garderoben her.  Men feiler konsekvent pÃ¥ nest siste eller siste touch... Lukter 2-0 her


Lasaron

Tren på langskudd

Hickok

Vi kan jo trygt si at dette er vel det dårligste forsvaret vårt har vist i år. Palle blir overkjørt, Ruben spiller årets dårligste kamp, og Simba var ute på tynn is. Det har blitt bedre i 2.omg, men fortsatt blir vi overkjørt på fart og duellkraft.

Kagain

Thore P. har gjort en hederlig innsats så langt vil jeg si...

Hickok

Så har vi noen fullstendige naive hodemist innimellom, som vi HELDIGVIS ikke har blitt hardere straffet for så langt.

Kagain

Ja, det er flaks. Jeg må forsåvidt også si meg enig med kommentator i at balansen til enkelte av disse portugiserne er mer i linje med det jeg hadde forventet av bestemoren til Stoffi. Håper ikke de lider av beinskjørhet...

esp123

Gitt Aroucas strategi her, så har de nok ikke vannet banen mer enn helt nødvendig. Gjør det vanskeligere for Brann å spille sitt spill.

Erlend

Quote from: Kagain on August 10, 2023, 20:31:34 PMJa, det er flaks. Jeg må forsåvidt også si meg enig med kommentator i at balansen til enkelte av disse portugiserne er mer i linje med det jeg hadde forventet av bestemoren til Stoffi. Håper ikke de lider av beinskjørhet...

De så vel kampen vår mot Viking og plukket opp et par nyttige triks for å slå oss...

SKBCPH

Pedersen med markeringsblemme... Og horribelt forsvarsspill i etterkant...
- Vi har den treneren vi har.

Spelaren

GÃ¥ av.

Superjack

Brannsupporter.

SKBCPH

- Vi har den treneren vi har.

Hickok

Slipper vi unna med 1-2, så er det nesten som en seier kampen under ett. Det er heller ikke galt før hjemmekampen. Holde inn nå!

Spelaren

GÃ¥ av.

Kagain

Det var en sprek variant av en mur på frisparket i det 92. minutt...

esp123

Syns dette er bra. Bortekamp mot et slu og rutinert portugisisk lag. Banen innbydde åpenbart ikke til finspill. Dette kan vi ta!

Kagain

Må også sies at på overtiden hørte vi mer av kjeftingen til Dyngeland (tror jeg). Om Sønnen forsvinner så kan Dyngeland være en god kaptein...

Erlend

Fryktelig svak prestasjon, spesielt i første omgang.  Men et resultat som gjør at hÃ¥pet i aller høyeste grad lever til neste uke!  NivÃ¥et til Arouca heller ikke avskrekkende dersom vi kan komme opp mot vÃ¥rt eget toppnivÃ¥ til neste gang.

Indreløpetparet er vel de beste.  Kristiansen med noe sÃ¥ sjeldent som en rufsete kamp.  Sivert tilbake til juli-taktene sine, men han skal ha for at han gÃ¥r i krigen i hvert fall.  Thore Pedersen sÃ¥ ut til Ã¥ gÃ¥ mot et godt innhopp, men sÃ¥ blir han overivrig i kjent stil igjen utover.

krakra

Førsteomgangen var katastrofe, men når vi fikk justert til andreomgangen så syns jeg vi var minst like gode som portugiserne. Tror vi kan ta dem hjemme. Spesielt hvis Sery Larsen blir frisk.

SKBCPH

Greit resultat sett kampen i betrakning.

Dette er Europa, der blir sånne feil som på begge målene straffet. Håper virkelig Sery Larsen er tilbake om en uke.
- Vi har den treneren vi har.

Corran

Fryktelig kamp med sykt mange personlige feil
Spesielt ille fra Palle, Ruben og SHN
Kantene er for dårlige og upresise.
Warming gjorde mål og det var vel det. Mathisen burde hatt mål eller assist

2-1 målet kan være gull verdt for dette er ikke umulig. Et normalt hjemmenivå eller kanskje opp mot hvordan vi framsto fram til cupfinalen så kan vi ta dette

In the beginning the universe was created. This made a lot of people angry and has widely been considered as a bad move.

Churchill

Dette vinner vi på Stadion. Har skikkelig tro på det.
...we shall never surrender.

Pete05

Litt flaut å høre på J Grønner. Skal fremheve Palle ved enhver anledning. Kartum, ikke helt klok på han. Synses han gjør endel bra men er mye mindre dominant enn hva Rasmussen var. Ja, han hadde en scoring i første kamp men ellers var det helt på det jevne. Ikke så veldig involvert i dag.

Lasaron

Jeg mener å ha lagt merke til et mønster, men er ikke skråsikker. Det går ut på at i de kampene vi taper, så er vi ofte elendig i første omgang, og løfter oss en god del i andre.

Warming nærmer seg startoppstilling.

Dette kan gå.
Tren på langskudd

Corran

Synes Kartum gjør en god første omgang og er Brann sin beste.
Forsvinner litt mer i 2 omgang men får en del frispark
Forsvinner mer og mer og riktig bytte.
Men synes han var bedre i dag enn i første kampen
In the beginning the universe was created. This made a lot of people angry and has widely been considered as a bad move.

SKBCPH

Mathisen og Warming inn på kantene, og Sery bak, så tar vi de hjemme!
- Vi har den treneren vi har.

fortune

Quote from: SKBCPH on August 10, 2023, 21:13:08 PMMathisen og Warming inn på kantene, og Sery bak, så tar vi de hjemme!

I det minste må én av dem være på banen til enhver tid. Det er ekstremt vanskelig å presse motstander bakover når man ikke har en eneste spiller som er i stand til å true bakrom. Det hjelper heller ikke at man i praksis ikke utgjør noen kontringstrussel overhodet.
First is first, second is nothing

Go Up