• Welcome to Brann Bataljonen Bergen. Please login or sign up.
 

Brann - Viking, seriekamp, 30.07.23 kl 17:00. På Stadion og TV2 Play

Started by Lasaron, July 30, 2023, 12:21:19 PM

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Go Down

krakra

Tar gjerne litt motorvei på vår venstreside hvis det samtidig gir en venstreback som bidrar offensivt, Kristiansen i midtforsvaret og Crone på høyrebacken.

Corran

Quote from: krakra on July 30, 2023, 21:25:16 PMTar gjerne litt motorvei på vår venstreside hvis det samtidig gir en venstreback som bidrar offensivt, Kristiansen i midtforsvaret og Crone på høyrebacken.
Helt enig og er Ruben klar nok så dekker han godt opp for en back som er offensiv
In the beginning the universe was created. This made a lot of people angry and has widely been considered as a bad move.

Dickens

Enkelte supportere har tydeligvis blitt alt for godt vant etter herjingen i OBOS. Ingen forventet at Brann skulle fortsette i samme stil og være et topplag allerede første sesongen i ES. Det har blitt snakket om å etablere et stabilt topplag over de neste 2-3 årene. Alle var jo klar over at det kom til å svinge i årets sesong. Men det er latterlig å se på dette hylekoret som oppstår med en gang det butter litt i mot. Jeg kunne skjønt det om vi var i posisjonen til Glimt eller Molde. Nå har endelig klubben begynt å satse på unge, lokale spillere, som det har vært mast om i en årrekke. Atpåtil solgt en for flere titalls millioner. Brann blir aldri en stabil toppklubb om de ikke får arbeidsro. Trist, men sant.

Lasaron

Ja, den dynamikken har ødelagt for Brann flere ganger før.
Tren på langskudd

Christian

Det er jo ikkje noe unisont hylekor med forventninger om seriegull. Det det først og fremst stilles spørsmål om er noen av valgene som tas. Og SHNs håpløse sirkus.

Eg mener Brann på mange måter leverte en god kamp i går, men Viking var bedre på det viktigste: å score mål og å hindre mål.

Det må være greit å bli litt ekstra grinete når Viking, på Stadion, hekter oss av medaljekampen.

Giles

Jeg er fornøyd så lenge Brann følger de spillemessige prinsippene som har gitt suksess og lar det være klubbens varemerke i tiden framover. Men en må alltid søke å bli bedre det gjelder også på spillerfronten.

Go Up