• Welcome to Brann Bataljonen Bergen. Please login or sign up.
 

Magnus Warming

Started by Nixon, July 21, 2023, 19:57:34 PM

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Go Down

Falkman

Quote from: krakra on May 27, 2024, 21:43:06 PMAlle banene i 2. divisjon er da ikke elendige. Brann 2 spiller på Varden, som ikke er noe verre enn det Brann har trent på fram til i år.
Torsvik spilte i dag. Hvis han tåler det bør vel Warming også tåle det?

Joda, det kan man gjerne mene.  Men for øyeblikket fÃ¥r  jo Warming det til Ã¥ virke som at Trond Fredrik Ludvigsen var laget av granitt.

Lasaron

Quote from: Falkman on May 27, 2024, 21:41:24 PM
Quote from: Lasaron on May 27, 2024, 16:23:00 PMJo, la oss si at han klarer en hel treningsuke uten vondter. I stedet for at han da får bittelitt spilletid for A-laget, kan han starte for Brann 2. Der er det mindre intensitet. Det er jo det. Kanskje han kan få bygge seg opp der litt?

Hvorfor skal liksom ikke han spille der, mens Eivind Helland og Martin Hellan stadig gjør det? Var han for dyr? Derfor kan vi ikke være kloke? Eller er det en annen grunn?




Som det er blitt nevnt er det vanskelig Ã¥ se for seg  at  han  skal tÃ¥le belastningen  det er  Ã¥ spille pÃ¥ allverdens elendige kunstgressbaner.

Nei, nå må du ikke gjøre to fjær til 10 høns. Jeg foreslår at han skal spille noen kamper for Brann 2, og da har du "bestemt" deg for at han dermed må spille på allverdens elendige kunstgressbaner. Noe du sannsynligvis ikke har særlig oversikt over en gang, altså tilstanden til banene i Brann 2 sin avdeling, hvorav halvparten av kampene er på hjemmebane. Dette var litt tullete av deg.
Tren på langskudd

Falkman

Quote from: Lasaron on May 28, 2024, 06:02:27 AM
Quote from: Falkman on May 27, 2024, 21:41:24 PM
Quote from: Lasaron on May 27, 2024, 16:23:00 PMJo, la oss si at han klarer en hel treningsuke uten vondter. I stedet for at han da får bittelitt spilletid for A-laget, kan han starte for Brann 2. Der er det mindre intensitet. Det er jo det. Kanskje han kan få bygge seg opp der litt?

Hvorfor skal liksom ikke han spille der, mens Eivind Helland og Martin Hellan stadig gjør det? Var han for dyr? Derfor kan vi ikke være kloke? Eller er det en annen grunn?




Som det er blitt nevnt er det vanskelig Ã¥ se for seg  at  han  skal tÃ¥le belastningen  det er  Ã¥ spille pÃ¥ allverdens elendige kunstgressbaner.

Nei, nå må du ikke gjøre to fjær til 10 høns. Jeg foreslår at han skal spille noen kamper for Brann 2, og da har du "bestemt" deg for at han dermed må spille på allverdens elendige kunstgressbaner. Noe du sannsynligvis ikke har særlig oversikt over en gang, altså tilstanden til banene i Brann 2 sin avdeling, hvorav halvparten av kampene er på hjemmebane. Dette var litt tullete av deg.

Tullete, faktisk.  Jeg tror ikke det vil fungere. Verre er det ikke. Men det er jo helt nydelig hvis jeg tar feil.


Lasaron

Det får vi neppe vite. Hornis og de er ikke enig med meg i slike ting.
Tren på langskudd

Gulløl

May 28, 2024, 09:45:56 AM #154 Last Edit: May 28, 2024, 09:55:44 AM by Gulløl
BA har intervju med Warming og Horneland i dag. Warming innrømmer at det at problemene dukker opp igjen hele tiden setter seg litt i hodet. Går ut fra Brann ikke bare følger han opp i gymmen og på treningsbanen men også gir han den kompetansen og støtten han trenger for hodet og hvordan han skal bruke tankene og jobbe med det mentale i forhold til alle dei gjentatte skadene.

Et klipp fra artikkelen:
- Han varmet opp og fant ut at han var skadet. Jeg vet ikke noe mer enn det. Jeg har ikke peiling på hvor lenge han blir ute, sier Brann-trener Eirik Horneland til BA.
- Ja, jeg kjente noe i hamstringen (bakside lår). Det er skikkelig kjedelig, bekrefter Branns hurtigtog.
- Jeg skal prøve å trene i morgen (tirsdag), og så får vi se om jeg er klar til onsdag, sier Warming.
Livet blir ca. en milliard ganger morsommere når man heier på Brann

Leffen

May 28, 2024, 09:47:23 AM #155 Last Edit: May 28, 2024, 10:43:34 AM by Leffen
Feilpost

esp123

Noen som vet om Brann fremdeles har tilgang på mental trener? Virker som kanskje Warming bør ta seg en prat med en psykolog.

Corran

Brann bør definitivt ha en mental trener/psykolog ansatt og nå når de har 2 a-lag og 2 b-lag så tenker jeg det er vel anvendte penger.

Warming kan jeg ikke helt fri meg fra følelse av at det er litt psykologisk med da han hele tiden har kjenninger men så trener han fint dagen etter
In the beginning the universe was created. This made a lot of people angry and has widely been considered as a bad move.

krakra

Horneland virker litt irritert i intervjuet. "Fant ut at han var skadet" er jo en litt rar måte å formulere det på.
Vi vet jo at Horneland har veldig lite til overs for spillere som står over trening og kamp fordi de har vondt.

Superjack

Både BA og BT er inne på at Warming kan ha utfordringer når det gjelder det psykologiske.

Kanskje ikke så rart, om han stort sett har vært skadet siste 2-3 årene.

Kanskje han kommer på banen i dag?
Brannsupporter.

Nixon

Quote from: Superjack on May 29, 2024, 11:44:05 AMBåde BA og BT er inne på at Warming kan ha utfordringer når det gjelder det psykologiske.

Kanskje ikke så rart, om han stort sett har vært skadet siste 2-3 årene.

Det er kanskje noe der. Dersom han flere ganger har opplevd at småvondter som ikke har blitt tatt hensyn til, har blitt langvarige skader, så legges sannsynligvis listen lavere en hos andre som bare løper det av seg.
Rød makt på Hansa

Corran

Skaffet straffe og gikk av med skade og ispose og feiring på et ben
In the beginning the universe was created. This made a lot of people angry and has widely been considered as a bad move.

Erlend

Horneland sa til TV2 etter kampen at det var en solid lÃ¥rhøne i taklingen, sÃ¥ ikke noe problem sÃ¥nn i det store bildet.  Men friskt innhopp

Lasaron

Hans beste kamp i år.
Tren på langskudd

Norlings Hund 2

Quote from: Superjack on May 29, 2024, 11:44:05 AMBåde BA og BT er inne på at Warming kan ha utfordringer når det gjelder det psykologiske.

Kanskje ikke så rart, om han stort sett har vært skadet siste 2-3 årene.

Kanskje han kommer på banen i dag?

Kan det virke som om det har skjedd noe der? Synes han trøkket til i dag.

Rossi

Quote from: Norlings Hund 2 on May 29, 2024, 22:11:45 PM
Quote from: Superjack on May 29, 2024, 11:44:05 AMBåde BA og BT er inne på at Warming kan ha utfordringer når det gjelder det psykologiske.

Kanskje ikke så rart, om han stort sett har vært skadet siste 2-3 årene.

Kanskje han kommer på banen i dag?

Kan det virke som om det har skjedd noe der? Synes han trøkket til i dag.
Ikke bare det, han gjorde noen gode valg.
An argument's a collective series of statements to establish a definite proposition. No it isn't. Yes it is! Look, if I argue with you, I must take up a contrary position. But it isn't just saying, "no it isn't." Yes it is!

Brannfan23

Kan Warming omskoleres til spiss? Finne scorer ikke. Heggebø har visst at han kan score mer enn Finne, men trenger kanskje en makker ved siden av? Warming som spiss med Heggebø på topp kan bli en dødelig kombinasjon.

Superjack

Warming har vel vært diskutert som spiss, både i bt og litt her.

Men at Brann går over til 2 spisser tviler jeg på, så da blir Warming å konkurrere med Heggebø og Finne om den ene spissplassen.

Brannsupporter.

Erlend

Jeg ser han gjerne gå rett inn for Blomberg, han har vært det svakeste punktet i angrepsrekken i en del kamper nå

Lasaron

Jeg kan allerede slå fast at Warming ikke får en slik sesong som jeg "spådde." Men han kan fortsatt bli så god som jeg håpte på, bare litt senere. På tross av det han viste i går, mener jeg han ikke skal starte på lørdag. Men jeg vil han skal få et lengre innhopp enn i går.
Tren på langskudd

ostraume

Hørte Pamer i Ballspark forrige uke, og det høres jo ikke spesielt lovende ut når han melder seg unfit ene dagen og trener fullt den andre. Krysser fingrene, og plassen på laget er jo virkelig up for grabs. Enig i at Blomberg ikke har vært spesielt god denne sesongen.
Sjekke faxen? Eg frykter det. Eg frykter det. Eg frykter det.

Churchill

La Warming starte og ha Blomberg i bakhånd og ikke motsatt, for en gangs skyld.
...we shall never surrender.

Corran

Warming var ikke så god når han kom inn sist og han er skjør så en omgang holder tenker jeg
In the beginning the universe was created. This made a lot of people angry and has widely been considered as a bad move.

Go Up