• Welcome to Brann Bataljonen Bergen. Please login or sign up.

Magnus Warming

Started by Nixon, July 21, 2023, 19:57:34 PM

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Go Down

Falkman

Quote from: krakra on May 27, 2024, 21:43:06 PMAlle banene i 2. divisjon er da ikke elendige. Brann 2 spiller på Varden, som ikke er noe verre enn det Brann har trent på fram til i år.
Torsvik spilte i dag. Hvis han tåler det bør vel Warming også tåle det?

Joda, det kan man gjerne mene.  Men for øyeblikket får  jo Warming det til å virke som at Trond Fredrik Ludvigsen var laget av granitt.

Lasaron

Quote from: Falkman on May 27, 2024, 21:41:24 PM
Quote from: Lasaron on May 27, 2024, 16:23:00 PMJo, la oss si at han klarer en hel treningsuke uten vondter. I stedet for at han da får bittelitt spilletid for A-laget, kan han starte for Brann 2. Der er det mindre intensitet. Det er jo det. Kanskje han kan få bygge seg opp der litt?

Hvorfor skal liksom ikke han spille der, mens Eivind Helland og Martin Hellan stadig gjør det? Var han for dyr? Derfor kan vi ikke være kloke? Eller er det en annen grunn?

Som det er blitt nevnt er det vanskelig å se for seg  at  han  skal tåle belastningen  det er  å spille på allverdens elendige kunstgressbaner.

Nei, nå må du ikke gjøre to fjær til 10 høns. Jeg foreslår at han skal spille noen kamper for Brann 2, og da har du "bestemt" deg for at han dermed må spille på allverdens elendige kunstgressbaner. Noe du sannsynligvis ikke har særlig oversikt over en gang, altså tilstanden til banene i Brann 2 sin avdeling, hvorav halvparten av kampene er på hjemmebane. Dette var litt tullete av deg.
Optimaliser trenings- og kampfasiliteter. Optimaliser dyktighet på å utvikle egne spillere og trenere.

Falkman

Quote from: Lasaron on May 28, 2024, 06:02:27 AM
Quote from: Falkman on May 27, 2024, 21:41:24 PM
Quote from: Lasaron on May 27, 2024, 16:23:00 PMJo, la oss si at han klarer en hel treningsuke uten vondter. I stedet for at han da får bittelitt spilletid for A-laget, kan han starte for Brann 2. Der er det mindre intensitet. Det er jo det. Kanskje han kan få bygge seg opp der litt?

Hvorfor skal liksom ikke han spille der, mens Eivind Helland og Martin Hellan stadig gjør det? Var han for dyr? Derfor kan vi ikke være kloke? Eller er det en annen grunn?

Som det er blitt nevnt er det vanskelig å se for seg  at  han  skal tåle belastningen  det er  å spille på allverdens elendige kunstgressbaner.

Nei, nå må du ikke gjøre to fjær til 10 høns. Jeg foreslår at han skal spille noen kamper for Brann 2, og da har du "bestemt" deg for at han dermed må spille på allverdens elendige kunstgressbaner. Noe du sannsynligvis ikke har særlig oversikt over en gang, altså tilstanden til banene i Brann 2 sin avdeling, hvorav halvparten av kampene er på hjemmebane. Dette var litt tullete av deg.

Tullete, faktisk.  Jeg tror ikke det vil fungere. Verre er det ikke. Men det er jo helt nydelig hvis jeg tar feil.

Lasaron

Det får vi neppe vite. Hornis og de er ikke enig med meg i slike ting.
Optimaliser trenings- og kampfasiliteter. Optimaliser dyktighet på å utvikle egne spillere og trenere.

Gulløl

May 28, 2024, 09:45:56 AM #154 Last Edit: May 28, 2024, 09:55:44 AM by Gulløl
BA har intervju med Warming og Horneland i dag. Warming innrømmer at det at problemene dukker opp igjen hele tiden setter seg litt i hodet. Går ut fra Brann ikke bare følger han opp i gymmen og på treningsbanen men også gir han den kompetansen og støtten han trenger for hodet og hvordan han skal bruke tankene og jobbe med det mentale i forhold til alle dei gjentatte skadene.

Et klipp fra artikkelen:
- Han varmet opp og fant ut at han var skadet. Jeg vet ikke noe mer enn det. Jeg har ikke peiling på hvor lenge han blir ute, sier Brann-trener Eirik Horneland til BA.
- Ja, jeg kjente noe i hamstringen (bakside lår). Det er skikkelig kjedelig, bekrefter Branns hurtigtog.
- Jeg skal prøve å trene i morgen (tirsdag), og så får vi se om jeg er klar til onsdag, sier Warming.
Livet blir ca. en milliard ganger morsommere når man heier på Brann

Leffen

May 28, 2024, 09:47:23 AM #155 Last Edit: May 28, 2024, 10:43:34 AM by Leffen
Feilpost

esp123

Noen som vet om Brann fremdeles har tilgang på mental trener? Virker som kanskje Warming bør ta seg en prat med en psykolog.

Corran

Brann bør definitivt ha en mental trener/psykolog ansatt og nå når de har 2 a-lag og 2 b-lag så tenker jeg det er vel anvendte penger.

Warming kan jeg ikke helt fri meg fra følelse av at det er litt psykologisk med da han hele tiden har kjenninger men så trener han fint dagen etter
In the beginning the universe was created. This made a lot of people angry and has widely been considered as a bad move.

krakra

Horneland virker litt irritert i intervjuet. "Fant ut at han var skadet" er jo en litt rar måte å formulere det på.
Vi vet jo at Horneland har veldig lite til overs for spillere som står over trening og kamp fordi de har vondt.

Superjack

Både BA og BT er inne på at Warming kan ha utfordringer når det gjelder det psykologiske.

Kanskje ikke så rart, om han stort sett har vært skadet siste 2-3 årene.

Kanskje han kommer på banen i dag?
Brannsupporter.

Nixon

Quote from: Superjack on May 29, 2024, 11:44:05 AMBåde BA og BT er inne på at Warming kan ha utfordringer når det gjelder det psykologiske.

Det er kanskje noe der. Dersom han flere ganger har opplevd at småvondter som ikke har blitt tatt hensyn til, har blitt langvarige skader, så legges sannsynligvis listen lavere en hos andre som bare løper det av seg.
Rød makt på Hansa

Corran

Skaffet straffe og gikk av med skade og ispose og feiring på et ben
In the beginning the universe was created. This made a lot of people angry and has widely been considered as a bad move.

Erlend

Horneland sa til TV2 etter kampen at det var en solid lårhøne i taklingen, så ikke noe problem sånn i det store bildet.  Men friskt innhopp

Lasaron

Hans beste kamp i år.

Norlings Hund 2

Quote from: Superjack on May 29, 2024, 11:44:05 AMBåde BA og BT er inne på at Warming kan ha utfordringer når det gjelder det psykologiske.

Kan det virke som om det har skjedd noe der? Synes han trøkket til i dag.

Rossi

Quote from: Norlings Hund 2 on May 29, 2024, 22:11:45 PM

Kan det virke som om det har skjedd noe der? Synes han trøkket til i dag.
Ikke bare det, han gjorde noen gode valg.
World domination within 5 years.

Brannfan23

Kan Warming omskoleres til spiss? Finne scorer ikke. Heggebø har visst at han kan score mer enn Finne, men trenger kanskje en makker ved siden av? Warming som spiss med Heggebø på topp kan bli en dødelig kombinasjon.

Superjack

Warming har vel vært diskutert som spiss, både i bt og litt her.

Men at Brann går over til 2 spisser tviler jeg på, så da blir Warming å konkurrere med Heggebø og Finne om den ene spissplassen.

Brannsupporter.

Erlend

Jeg ser han gjerne gå rett inn for Blomberg, han har vært det svakeste punktet i angrepsrekken i en del kamper nå

Lasaron

Jeg kan allerede slå fast at Warming ikke får en slik sesong som jeg "spådde." Men han kan fortsatt bli så god som jeg håpte på, bare litt senere. På tross av det han viste i går, mener jeg han ikke skal starte på lørdag. Men jeg vil han skal få et lengre innhopp enn i går.

ostraume

Hørte Pamer i Ballspark forrige uke, og det høres jo ikke spesielt lovende ut når han melder seg unfit ene dagen og trener fullt den andre. Krysser fingrene, og plassen på laget er jo virkelig up for grabs. Enig i at Blomberg ikke har vært spesielt god denne sesongen.
Sjekke faxen? Eg frykter det. Eg frykter det. Eg frykter det.

Churchill

La Warming starte og ha Blomberg i bakhånd og ikke motsatt, for en gangs skyld.
...we shall never surrender.

Corran

Warming var ikke så god når han kom inn sist og han er skjør så en omgang holder tenker jeg

Nixon

La fyren få en tur til forumtoppen før han forsvinner!

Like greit at det nå blir en slutt på lidelsen. Og håper nå at folk slutter å gnure på hva som kunne vært med fyren. Han hadde definitivt ikke det som skulle til.
Rød makt på Hansa

Dickens

Quote from: Nixon on August 19, 2024, 12:07:02 PMHan hadde definitivt ikke det som skulle til.

Nei, ikke i Brann. Men jeg unner fyren alt godt. Håper han finner tilbake fotballgleden og herjer i Danmark.

opplett

Tenk at Warming har en sang, men ikke Felix! Skandale!
Norling skryter likevel av oppholdet i Norge . - Menneskene i Brann var fantastiske. Klubben var vakker som s****.

Dickens

Quote from: opplett on August 19, 2024, 12:31:17 PMTenk at Warming har en sang, men ikke Felix! Skandale!

Har han?

opplett

Quote from: Dickens on August 19, 2024, 12:40:20 PM
Quote from: opplett on August 19, 2024, 12:31:17 PMTenk at Warming har en sang, men ikke Felix! Skandale!

Har han?

Magnus Warming, global warming et eller annet... en dårlig sang.

Norling skryter likevel av oppholdet i Norge . - Menneskene i Brann var fantastiske. Klubben var vakker som s****.

Superjack

Han takket nei til Glimt for 3? år siden, fordi han hadde flyskrekk.

Flyskrekk og fotballspill i Norge er en elendig kombo.

Om det er Brann eller Glimt.

Kam vi da også konkludere med at megleren fra Danmark var en flopp også? All den tid at det ofte fremstod som Warming var den eneste signeringen i Brann som var en ren Jimmi signering?
Brannsupporter.

osoerli

August 19, 2024, 13:23:56 PM #179 Last Edit: August 19, 2024, 13:28:37 PM by osoerli
Kunne jo beholdt han og latt han spela kun heimekampane, og borte mot Haugesund, Viking og 2-3 første rundane i cupen   8)
Men spøk til side, har jo lurt på kvifor han omtrent aldri fekk sjansen, og så var det flyskrekk!!!
Høyrte Grønner i fotballpreik nemnte at grunnen til at han spelte lite var at han leita etter vondter.  Grønner er kanskje ikkje heilt velinformert?
KUNSTGRAS ?? GLØYM DET !!

krakra

Quote from: osoerli on August 19, 2024, 13:23:56 PMKunne jo beholdt han og latt han spela kun heimekampane, og borte mot Haugesund, Viking og 2-3 første rundane i cupen   8)
Men spøk til side, har jo lurt på kvifor han omtrent aldri fekk sjansen, og så var det flyskrekk!!!
Høyrte Grønner i fotballpreik nemnte at grunnen til at han spelte lite var at han leita etter vondter.  Grønner er kanskje ikkje heilt velinformert?
Mener at Pamer og Ballspark også har snakket om andre forklaringer enn flyskrekken.

Det har jo vist seg å være en del røde flagg med Warming, som gjør at man kan stille litt spørsmål med kartleggingen. Hvis fyren har en personlighet som ikke går så godt overens med Horneland, har en fysikk som ikke tåler treningsbelastningen, en spillestil som ikke passer inn i systemet og i tillegg en hemmende flyskrekk så er det jo vanskelig å slå til.

Selv om jeg da han ble signert mente det var en fornuftig risiko å ta.

Lasaron

Jeg må bare legge meg flat. Jeg så for meg Warming som eliteseriens store hit i år. Men da visste jeg ikke at han var_så_kjeks, eller om flyskrekken.

Jaja. Får håpe han får det kjekkere i Lyngby og Danmark.

Corran

Nå blir det litt ukvalifisert synsing men det har sett ut som han har vært litt forsiktig etter han kom tilbake etter siste skadene. Så om han har vært så mye skadet at han kjenner etter hele tiden og frykter nye skader så er det vel likt så greit å la ham gå.
Kanskje han selv mener at treningene er for harde og sliter for mye på ham?

Men det er synd Dette var en spiller som viste litt av noe som kunne vært veldig spennende.

Håper han får det bra i danmark og finner tilbake til seg selv

Kagain

Quote from: Lasaron on August 19, 2024, 15:40:43 PMJeg må bare legge meg flat. Jeg så for meg Warming som eliteseriens store hit i år. Men da visste jeg ikke at han var_så_kjeks, eller om flyskrekken.

Jaja. Får håpe han får det kjekkere i Lyngby og Danmark.

Ja, jeg håpet også på at Horneland skulle gi han sjansen. Men det ble etterhvert ganske klart at ett eller annet hadde skjært seg mellom Horneland og Warming.

Om Warming nå forlater Brann så blir han sikkert i etterkant plassert i samme klasse som Migaren...

pælida

Når han nå er solgt, er det klart at vi har fåt en ny Migaren. Han kunne blitt helt konge om ikke (fyll ut det som passer i samtalen)....

Lykke til videre.

Lasaron

Churchill

Tipper flyskrekken har plaget ham så voldsomt at han ikke har vært i stand til å spille kamper omtrent. Men det er en irrasjonell angst, so det er mulig å gjøre noe med. Lykke til videre!
...we shall never surrender.

Nixon

Fra nest øverst til nest sist på tabellen.
Warming må virkelig like Lyngby.
Rød makt på Hansa

Hickok

Quote from: Churchill on August 20, 2024, 13:27:03 PMTipper flyskrekken har plaget ham så voldsomt at han ikke har vært i stand til å spille kamper omtrent. Men det er en irrasjonell angst, so det er mulig å gjøre noe med. Lykke til videre!
Det er ikke alle som klarer å komme over det. Jeg vet også om folk der det bare har blitt verre med årene. Synd at det var det som skulle stoppe et ellers stort talent.

Morkel

Quote from: Nixon on August 20, 2024, 13:27:45 PMFra nest øverst til nest sist på tabellen.

Jeg tror sånne ting blir litt irrellevant når det er snakk om det mentale. Han var visstnok litt utbrent når han kom fra Italia, har slitt lenge med skader, har ikke helt fått det til etter det, har ikke trivdes helt og har itillegg en seriøs flyskrekk som tydeligvis kostet litt. Kombinasjonen av alle disse faktorene gjør nok at han har behov for å gå litt tilbake til start og finne seg selv igjen.

Man skal ikke kimse av det mentale og presset som er i fotball. Selv i Eliteserien. For Warming tror jeg det er viktig å bare ta vare på seg selv nå og da blir både tabellposisjon, lønn og alt som følger med litt mindre viktig.

Håper som Horneland sa at han lykkes i Danmark. Han har potensialet til å bli en god fotballspiller, synd at han ikke ble det i Brann.

osoerli

Kjøpt for 8 mill, solgt for 4 mill.  Så var nok kanskje målet hans i bortekampen mot Arouca tunga på vektskåla som gjorde at Brann gjekk vidare til å møte AZ, og som igjen førte til nokre kroner til inn på konto.  Så investeringa har totalt sett kanskje gått omlag i null?
KUNSTGRAS ?? GLØYM DET !!

krakra

Det er ingen krise investering uansett. Fire millioner pluss lønn i tap, ikke medregnet eventuelle inntekter han indirekte har sikret oss. Det er ikke så farlig. Man må tåle slike smeller hvis man skal kunne lykkes.

Kanskje ikke den beste kartleggingen, kanskje. Men jeg er fan av å ta sjanser på spillere med voldsomt potensiale. Og mener vi tåler å feile her. Så vil egentlig ikke slakte Jimmy, har jeg landet på.

krakra

Quote from: Nixon on August 20, 2024, 13:27:45 PMFra nest øverst til nest sist på tabellen.
Våre siste salg har vært Børsting til nivå 2. i Danmark, Heltne Nilsen til en middels skotsk klubb og Warming til bunnen av dansk superliga. Samt noen unggutter fra andrelaget som har gått til diverse halvproffe klubber.

Full kollaps etter salgene av Rasmussen og Wolfe.

opplett

Hvis Warming lykkes i Danmark så jubler jeg herfra. Unner fyren såpass. I et annet univers er Warming vår superstjerne.

Kagain

I en uttalelse på Lyngby sine nettsider så sier han det i alle fall slik

"Jeg har selv vært veldig klar på at jeg ønsket et bytte til nettopp Lyngby, så jeg er virkelig glad for at jeg igjen kan kalle meg kongeblå"

Dette er BA sin oversettelse av en sak på Lyngby sine nettsider

https://www.ba.no/magnus-warming-er-solgt-det-er-ingen-hemmelighet-at-jeg-ikke-liker-a-fly/s/5-8-2716754

Lyngby sin nettsider

https://lyngby-boldklub.dk/2024/08/20/lyngby-boldklub-skriver-fire-aar-med-magnus-warming/

Der er han sitert slik

"eg havde en fantastisk tid i Lyngby Boldklub sidst jeg var her, så jeg glæder mig virkelig meget igen at blive en del af fællesskabet og den særlige ånd, der er i klubben. Jeg har selv været meget opsøgende omkring skiftet til lige netop Lyngby, så jeg er bare virkelig glad for, at jeg nu igen kan kalde mig kongeblå"

Så jeg tenker at det er på sin plass å ønske fyren lykke til, så håper jeg at han herjer i Lyngby, blir solgt videre for en OK sum som monner i Brann sin klubbkasse,

Superjack

Denne bør vel flyttes?

Warming omtales i Bt i dag. Han hadde så store problemer med å fly at han måtte bruke medisiner for angsten når han skulle fly. Også prøvd hypnose.

Brannsupporter.

andreas1989

Beskriver seg selv som et "trygghetsmenneske", det kan vi vel trygt si er en treffende beskrivelse.

opplett

Synes det er fint å se at han tok dette initiativet selv. Oppi jaget etter en god karriere står det respekt av at man finner ut hvem man er som person og spiller og handler på det for å få en bedre hverdag.

Go Up