• Welcome to Brann Bataljonen Bergen. Please login or sign up.
 

Aalesund - Brann, 3.runde NM, onsdag 07. juni 2023, kl 18:00

Started by Gulløl, June 02, 2023, 19:42:44 PM

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Go Down

Lasaron

Jeg kjenner meg ca like motivert og engasjert, relativt sett, som spillerne.
Tren på langskudd

Pete05


Nixon

Straffer: Finne, Felix, Rasmussen, Blomberg og Isak?
Rød makt på Hansa

fortune

Quote from: fortune on June 07, 2023, 19:06:09 PM
Quote from: Gulløl on June 07, 2023, 19:02:59 PMHvor mange bytter har lagene igjen ?


Ifølge VGLive får man to ekstra bytter ved ekstraomganger, totalt 7. Det har ikke så mye å si for Brann selvfølgelig, siden vi bare hadde 6 utespillere på benken..

Never mind, ville uansett ikke vært poeng å ta med flere når vi ikke bruker de vi har.
First is first, second is nothing

Lasaron

Tren på langskudd

Nixon

Har ikke vi tapt mot Aalesund på straffer opp til flere ganger tidligere?
Rød makt på Hansa

Lasaron

Tren på langskudd

Pete05

Ganske sikker på at Rasmussen og FHM bommer i dag ...

Billy Elliott

- You always get what you deserve.

Bill Elliott, Brann-trener 1974-1978

krakra

Tror dommeren fikk dårlig samvittighet for å pirke på ballen, for nå gir han faen i om keeeper er på streken

Billy Elliott

- You always get what you deserve.

Bill Elliott, Brann-trener 1974-1978

Nixon

Var Grytebust så mye bedre der enn Dyngeland i forhold til streken?
Rød makt på Hansa

krakra

Quote from: Nixon on June 07, 2023, 19:48:10 PMVar Grytebust så mye bedre der enn Dyngeland i forhold til streken?
Nei, og Dyngeland var ikke bedre på den påfølgende heller


Lasaron

Tren på langskudd

Billy Elliott

TAKK OG LOV for at alle disse kreftene brukt faktisk betalte seg med et resultat!

120 minutter og tap her tror jeg ville vært døden for moralen i laget før LSK-kampen (som Hjorteseth gjerne kan starte...)
- You always get what you deserve.

Bill Elliott, Brann-trener 1974-1978

Lasaron

Formsvikt for nye Brann = Vinner på dårlige dager
Tren på langskudd

krakra


ostraume

Når er det trekning 4. runde? Er jo en del overkommelig motstand man kan håpe på.
Sjekke faxen? Eg frykter det. Eg frykter det. Eg frykter det.

krakra

Quote from: ostraume on June 07, 2023, 20:03:21 PMNår er det trekning 4. runde? Er jo en del overkommelig motstand man kan håpe på.
Klokken 2200

RepublikkenBergen

Quote from: ostraume on June 07, 2023, 20:03:21 PMNår er det trekning 4. runde? Er jo en del overkommelig motstand man kan håpe på.

Får sikkert B/G borte....

opplett

Dette var en skikkelig drittkamp. Men vi vinner! Hipp hipp
Norling skryter likevel av oppholdet i Norge . - Menneskene i Brann var fantastiske. Klubben var vakker som s****.

krakra

LSK spilte forresten en storkamp og vant 3-1 mot Stabæk etter at de røk etter ektraomganger i cupen. Så tror ikke vi skal gi opp LSK-kampen ennå. Men det blir nok viktig med en god start.

Hatleking

Er det lov å håpe på at Hjorteset kan ta plassen til Rasmussen i neste kamp, eller er det for mykje forlangt?

Finfin respons

Quote from: krakra on June 07, 2023, 19:13:18 PMTo målgivende på Hjorteseth så langt

Det er totalt imponerende. Og straffetreff. Latterlig lave karakterer i børsene til bt og ba med et så produktivt innbytte!
Kanskje.

ostraume

Den assisten når han blir truffet i ryggen er vel sjenerøs, men assist er assist :-)

Spørsmål til dere som har sett Hjorteseth mer enn meg: Var det ikke et problem at han er/var for treg og med for lite intensitet i spillet sitt? Gode ballspiller, men lite Hornelandsk? Er jeg på bærtur her? Eller har han utviklet den delen av spillet?
Sjekke faxen? Eg frykter det. Eg frykter det. Eg frykter det.

Lasaron

Det er gjerne ikke blant styrkene hans, men det er vel ikke blant styrkene til Rasmussen heller. Tipper de er ganske like der, og når Tomar er så ung som han er, kan han nok utvikle den delen litt. Særlig om han får spilletid i eliteserien.
Tren på langskudd

krakra

Han er treig, men han har utviklet en viss trøkk i spillet sitt. Best sentralt da. Tror ikke vi hadde vært noe svekket med ham der istedenfor SHN i kveld.

Lasaron

Sønnen er en av mine favoritter på Brann, og kanskje den viktigste for suksess. Men i dag var han helt elendig. Hornis får ta deler av skylden for det, for han har drevet uklok rovdrift på ham og andre, i stedet for å utvikle våre unge. Om jeg hadde fått bestemme hadde vi i dag startet med Castro (som viste seg å spille elendig), Tomar, Ulriken og Thore. Kanskje flere av ungdommene også.


Dyngeland gikk motsatt vei og hadde vel sin beste kamp for Brann i år. Kanskje sin beste i Brann i det hele tatt.
Tren på langskudd

krakra

Tror Heltne nevnte at han hadde eksamen denne uken også, og han er småbarnsfar, så det tærer nok mentalt selv for ham

Bruiser

Skal ikkje han gifte seg snart også? Trur han får godt av den komande miniferien.
Ein flokk sauer leda av ei løve vil alltid slå ein gjeng løver leda av ein sau

Superjack

Quote from: Finfin respons on June 07, 2023, 20:47:08 PM
Quote from: krakra on June 07, 2023, 19:13:18 PMTo målgivende på Hjorteseth så langt

Det er totalt imponerende. Og straffetreff. Latterlig lave karakterer i børsene til bt og ba med et så produktivt innbytte!

Tror Horneland er bedre å bedømme enn Ba og Bt.
Tror Hjorteseth får flere muligheter på ankerplassen i år.
Brannsupporter.

Spelaren

Quote from: Lasaron on June 07, 2023, 19:13:52 PMHaugesund røk ut mot Brattvåg. Det får være en eventuell trøst.

Artig sammentreff.
Gå av.

Billy Elliott

June 08, 2023, 07:18:59 AM #183 Last Edit: June 08, 2023, 08:42:11 AM by Billy Elliott
Quote from: Lasaron on June 07, 2023, 21:25:20 PMDyngeland gikk motsatt vei og hadde vel sin beste kamp for Brann i år. Kanskje sin beste i Brann i det hele tatt.

Synes du virkelig det? For all del, han var jo veldig god i straffekonken, men i kampen hadde han ikke akkurat bare gode involveringer. Var på halvdistanse og ble lobbet på 1-0-scoringen, senere ble han også slått tunnel på etter en utrusing som ga Diop åpent mål (som han utrolig nok bommet på). Relativt statisk på tredje målet til AaFK også.

Misforstå meg rett, jeg liker Dyngeland veldig godt, men å rangere dette som hans beste Brann-kamp virker merkelig for meg, totalt sett.
- You always get what you deserve.

Bill Elliott, Brann-trener 1974-1978

Lasaron

Jeg glemte den med Diop.

Jeg syntes han hadde så mange gode redninger, spesielt i straffekonken. Han var dagens mann, rett og slett.

At han var på halvdistanse: Er ikke det mer en konsekvens av at vi velger at han skal stå høyt når Brann har ballen i angrep? At det er oppsider og nedsider med den strategien, og at en av nedsidene er at han kan komme på halvdistanse på gode kontringer i mot? I så fall er det ikke en feil av Dyngeland. Tror jeg.
Tren på langskudd

fortune

Dyngeland står vel strengt tatt ikke sååå langt ute heller? En vanvittig avslutning fra Diop, som han sannsynligvis kunne forsøkt 10 ganger til uten å lykkes.
First is first, second is nothing

Go Up