• Welcome to Brann Bataljonen Bergen. Please login or sign up.
 

Cupfinale 2022: Brann - Lillestrøm 20.05.2023 Kl: 16:00

Started by Superjack, April 26, 2023, 21:21:43 PM

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Go Down

SKBCPH

Ja, håper og regner med Brann dedikerer alt av restbilletter til medlemmer av Brann/Bataljonen/Brann Øst/Diasporaen etc som enda ikke har fått.
- Vi har den treneren vi har.

andreas1989

Quote from: osoerli on May 08, 2023, 08:43:13 AMEr det sagt noko om Brann-medlemer (som ikkje har partoutkort) og billett?

Jeg ringte stadion i går og de sa at dette vil skje i løpet av uken, trolig onsdag.

Lasaron

Sikre kilder skal ha det til at de som kom svært langt i kjøpsprosessen i går, fikk mail av NFF i dag tidlig med tilbud om å fullføre kjøpet før de ble lagt ut for salg. Vår venn fikk billett på den måten. Det er konge! Og fint av NFF.
Tren på langskudd

SKBCPH

Quote from: Lasaron on May 09, 2023, 08:27:41 AMSikre kilder skal ha det til at de som kom svært langt i kjøpsprosessen i går, fikk mail av NFF i dag tidlig med tilbud om å fullføre kjøpet før de ble lagt ut for salg. Vår venn fikk billett på den måten. Det er konge! Og fint av NFF.

Ja, kudos til NFF sine ansatte som virkelig har gjort en innsats utover kvelden i går for å finne de som kom langt i kjøpsprosessen. Samtidig virker det helt tilfeldig hvem som kom seg gjennom og ikke kl 12 i går.
- Vi har den treneren vi har.

Nixon

Quote from: SKBCPH on May 09, 2023, 09:01:40 AMSamtidig virker det helt tilfeldig hvem som kom seg gjennom og ikke kl 12 i går.

Burde det ikke være tilfeldig?
https://datesnow.life"]Actual Women[/URL]

SKBCPH

Quote from: Nixon on May 09, 2023, 09:23:39 AM
Quote from: SKBCPH on May 09, 2023, 09:01:40 AMSamtidig virker det helt tilfeldig hvem som kom seg gjennom og ikke kl 12 i går.

Burde det ikke være tilfeldig?

Tja, er vel de som var inne på siden først som bør få mulighet til å kjøpe først, det er jeg ikke sikker på det var.
- Vi har den treneren vi har.

Lasaron

Det var vel mange tusen som prøvde samtidig, så da ender vi vel mer eller mindre opp med tilfeldig igjen. Kanskje disse hadde sterkest datamaskin/internet? Altså var rikest? At det var de rikeste som fikk kjøpe først?
Tren på langskudd

Superjack

Brannsupporter.

Gulløl

Quote from: Lasaron on May 09, 2023, 09:50:42 AMDet var vel mange tusen som prøvde samtidig, så da ender vi vel mer eller mindre opp med tilfeldig igjen. Kanskje disse hadde sterkest datamaskin/internet? Altså var rikest? At det var de rikeste som fikk kjøpe først?
Ryktes at rike nordmenn som bor i Sveits med hyperrask 5G og hypermoderne datamaskiner fikk mange billetter i går ; )
Livet blir ca. en milliard ganger morsommere når man heier på Brann

SKBCPH

Quote from: Gulløl on May 09, 2023, 11:25:45 AM
Quote from: Lasaron on May 09, 2023, 09:50:42 AMDet var vel mange tusen som prøvde samtidig, så da ender vi vel mer eller mindre opp med tilfeldig igjen. Kanskje disse hadde sterkest datamaskin/internet? Altså var rikest? At det var de rikeste som fikk kjøpe først?
Ryktes at rike nordmenn som bor i Sveits med hyperrask 5G og hypermoderne datamaskiner fikk mange billetter i går ; )

Alle norske rikinger med fine adresser er vel allerede sikret billett fra NFF via Klubb Ullevaal og Ullevaal Panorama, er jo helst et slikt klientell NFF vil ha på Cupfinalen virker det som ;)
- Vi har den treneren vi har.

pidre

Det er opprettet egen tråd for billett-diskusjoner! Takk til trådstarter BBB-mod.
Saludar a los monos!

pidre

Antar LSK kommer til legge eindel trøkk på vår høyreback.
Saludar a los monos!

Superjack

Alle som hadde partoutkort fikk cupfinalebillett. Så også meg.
Selvfølgelig surt å ikke få tak i billett til nær familie som også hadde veldig lyst, men slik er det.

Når det gjelder dette med partoutkort = cupfinalebillett.
Om 7700 har partoutkort så er vel det omtrent maks av hva Brann kan love bort så nå bør det kanskje fjernes lovnad om cupfinalebillett på partoutkort?

Kan jo komme en cupfinale allerede til høsten igjen, og jeg tror antallet partoutkort fort blir enda høyere til neste sesong om Brann fortsetter i dagens stil. Både mtp prestasjoner og publikumsinteresse.
Brannsupporter.

pidre

Quote from: Superjack on May 09, 2023, 12:33:52 PMAlle som hadde partoutkort fikk cupfinalebillett. Så også meg.
Selvfølgelig surt å ikke få tak i billett til nær familie som også hadde veldig lyst, men slik er det.

Når det gjelder dette med partoutkort = cupfinalebillett.
Om 7700 har partoutkort så er vel det omtrent maks av hva Brann kan love bort så nå bør det kanskje fjernes lovnad om cupfinalebillett på partoutkort?

Kan jo komme en cupfinale allerede til høsten igjen, og jeg tror antallet partoutkort fort blir enda høyere til neste sesong om Brann fortsetter i dagens stil. Både mtp prestasjoner og publikumsinteresse.

Egen tråd for billett-greier nå.
Saludar a los monos!

Superjack

Ok, men den anser jeg som en tråd for kjøp/salg bytte. Men mulig jeg tok feil?
Min var mer ment på den generelle problemstillingen SKB risikerere å få fremiver til nye finaler, om de fortsatt promoterer forkjøpsrett på partoutkort.

Brannsupporter.

BBB-mod

Quote from: Superjack on May 09, 2023, 13:22:36 PMOk, men den anser jeg som en tråd for kjøp/salg bytte. Men mulig jeg tok feil?
Min var mer ment på den generelle problemstillingen SKB risikerere å få fremiver til nye finaler, om de fortsatt promoterer forkjøpsrett på partoutkort.



Ja, den var ment som en ren praktisk tråd med kjøp, salg og logistikk. Så enig at ditt spørsmål ikke helt passer der. Så det kan bare stå her etter min mening, det er jo uansett en stund til det sportslige overtar diskusjonen.

Men man kan jo også bruke NM 2023-tråden for mer langsiktige cupfinale-diskusjoner.

Mvh
BBB-mod

RepublikkenBergen

Viser cupfinalen på storskjerm på Torgallmenningen
Lørdag 20. mai møtes Brann og Lillestrøm i cupfinalen på Ullevaal. Den kampen har Bergen kommune nå besluttet å vise på storskjerm på selveste Torgallmenningen.

Nixon

https://www.brann.no/nyheter/oppdatering-cupfinalebilletter-siste-frist-og-ny-runde-med-promokoder

Fra og med onsdag formiddag vil nye koder bli sendt ut. Denne gang til medlemmer i Sportsklubben Brann og Bataljonen som ikke fikk tilbudet i første runde.

Disse kodene vil ha kortere frist, og de vil bare fungere frem til onsdag 10. mai klokken 14.00.


Veldig kort frist, men folk får følge med!
https://datesnow.life"]Actual Women[/URL]

Nixon

Brann melder at 1000 av 5000 billetter til cupfinalen er solgt. Kanskje man ikke bør vente for lenge dersom man ønsker plass på kokefeltet foran scenen!
https://datesnow.life"]Actual Women[/URL]

Nixon

https://www.bt.no/sport/i/4o0Wo6/slik-blir-finalehelgen-bergensere-elsker-jo-brann-og-folkefest

Info om det som skal skje cupfinalehelgen. Merk at det som tidligere nevnt legges opp til en kortere rute for marsjen opp til Ullevaal. Og at det blir fest på Torgallmenningen på søndag dersom Brann vinner.
https://datesnow.life"]Actual Women[/URL]

RepublikkenBergen

Bislett stadion ville vært en fint sted å samle alle på..

pidre

Quote from: BBB-mod on May 09, 2023, 13:41:21 PM
Quote from: Superjack on May 09, 2023, 13:22:36 PMOk, men den anser jeg som en tråd for kjøp/salg bytte. Men mulig jeg tok feil?
Min var mer ment på den generelle problemstillingen SKB risikerere å få fremiver til nye finaler, om de fortsatt promoterer forkjøpsrett på partoutkort.



Ja, den var ment som en ren praktisk tråd med kjøp, salg og logistikk. Så enig at ditt spørsmål ikke helt passer der. Så det kan bare stå her etter min mening, det er jo uansett en stund til det sportslige overtar diskusjonen.


Mvh
BBB-mod

Ok, bare for å klargjøre, så billett-innlegg skal altså i kamptråden for Cupfinalen og ikke i billett-tråden?
Saludar a los monos!

BBB-mod

Quote from: pidre on May 09, 2023, 16:11:36 PM
Quote from: BBB-mod on May 09, 2023, 13:41:21 PM
Quote from: Superjack on May 09, 2023, 13:22:36 PMOk, men den anser jeg som en tråd for kjøp/salg bytte. Men mulig jeg tok feil?
Min var mer ment på den generelle problemstillingen SKB risikerere å få fremiver til nye finaler, om de fortsatt promoterer forkjøpsrett på partoutkort.



Ja, den var ment som en ren praktisk tråd med kjøp, salg og logistikk. Så enig at ditt spørsmål ikke helt passer der. Så det kan bare stå her etter min mening, det er jo uansett en stund til det sportslige overtar diskusjonen.


Mvh
BBB-mod

Ok, bare for å klargjøre, så billett-innlegg skal altså i kamptråden for Cupfinalen og ikke i billett-tråden?

Ja, så lenge det ikke er om kjøp, salg eller bytte, men mer generelt, så kan det tas her. Samme med tanker om cupfinaleshow, marsj og slike ting. Det er mest naturlig her.


Mvh
BBB-mod

Nixon

Quote from: RepublikkenBergen on May 09, 2023, 16:07:14 PMBislett stadion ville vært en fint sted å samle alle på..

Spørs om det korter nok ned på tiden. Det kan bli en utfordring å finne en passende oppstillingsplass for toget. I så måte var jo Karl Johan ved Stortinget et bra sted.
https://datesnow.life"]Actual Women[/URL]

RepublikkenBergen

Quote from: Nixon on May 09, 2023, 16:49:52 PM
Quote from: RepublikkenBergen on May 09, 2023, 16:07:14 PMBislett stadion ville vært en fint sted å samle alle på..

Spørs om det korter nok ned på tiden. Det kan bli en utfordring å finne en passende oppstillingsplass for toget. I så måte var jo Karl Johan ved Stortinget et bra sted.

Om man ikke får lånt løpebanen rundt banen til å stille opp..

Finfin respons

Quote from: RepublikkenBergen on May 09, 2023, 15:46:18 PM
Quote from: SKBCPH on May 09, 2023, 15:44:04 PM
Quote from: RepublikkenBergen on May 09, 2023, 15:41:39 PM
Quote from: Superjack on May 09, 2023, 15:40:42 PMLaget skal hylles.
Under oppvarming, under kampen og etter kampen.
Kvelden før skal det hylles, men ikke med laget til stede.

PUNKTUM

Funket vel greit i 2004?? Tror ikke det var Spektrum som fucket ting til i 2011.. Det var helt noe annet.. Skarsfjord feks.........

Ja, og den gjengen som spiller på Brann nå er både mer profesjonell og mentalt sterkere... MEN, er stadig skeptisk selv.

Tror det skal gå helt fint. De har hatt 3 hjemmekamper med nærmest fullt hus før finalen.. De må nyte dette.. Er en opplevelse for de som for oss.. =)
(Fra den billettørtråden)

Ja. Hadde jeg vært spiller så ville jeg nok vært på showet. Det er vel en kommersiell side også, hvis det er Brann som selger billetter.

Men litt enig med bekymringen, så:

-Kom som et lag.
-Nikk og smil, gutter.
-Dra som et lag.
-Få hodet på plass med en spillersamling på hotellet, om nødvendig.

Ikke ta for gitt at spillerne er mer modne enn de faktisk er.
Kanskje.

Finfin respons

Quote from: Nixon on May 09, 2023, 16:49:52 PM
Quote from: RepublikkenBergen on May 09, 2023, 16:07:14 PMBislett stadion ville vært en fint sted å samle alle på..

Spørs om det korter nok ned på tiden. Det kan bli en utfordring å finne en passende oppstillingsplass for toget. I så måte var jo Karl Johan ved Stortinget et bra sted.

Google sier 52 minutter gange fra Stortinget via slottet. Tipper det tar halvannen time med et tog. Minimum.

Jeg mener et tog er en super idé. Det er noe med å komme samlet, skremme litt. Da må man tenke på tv-kamera, hva som er bra som bakgrunnsbilder, hvordan folkehav dominerer landemerker, osv.
Kanskje.

RepublikkenBergen

Quote from: Finfin respons on May 09, 2023, 17:07:22 PM
Quote from: Nixon on May 09, 2023, 16:49:52 PM
Quote from: RepublikkenBergen on May 09, 2023, 16:07:14 PMBislett stadion ville vært en fint sted å samle alle på..

Spørs om det korter nok ned på tiden. Det kan bli en utfordring å finne en passende oppstillingsplass for toget. I så måte var jo Karl Johan ved Stortinget et bra sted.

Google sier 52 minutter gange fra Stortinget via slottet. Tipper det tar halvannen time med et tog. Minimum.

Jeg mener et tog er en super idé. Det er noe med å komme samlet, skremme litt. Da må man tenke på tv-kamera, hva som er bra som bakgrunnsbilder, hvordan folkehav dominerer landemerker, osv.


Tingen er at dette toget har xx antall pauser. Alle skal på huk og ta bølgen osv.. Det blir ikke så mye kortet inn.. =)

Lasaron

Tren på langskudd

Sint balle

Quote from: RepublikkenBergen on May 09, 2023, 16:57:29 PM
Quote from: Nixon on May 09, 2023, 16:49:52 PM
Quote from: RepublikkenBergen on May 09, 2023, 16:07:14 PMBislett stadion ville vært en fint sted å samle alle på..

Spørs om det korter nok ned på tiden. Det kan bli en utfordring å finne en passende oppstillingsplass for toget. I så måte var jo Karl Johan ved Stortinget et bra sted.

Om man ikke får lånt løpebanen rundt banen til å stille opp..

Syns ikke Bislett var så dum ide jeg.

Er en liten kilometer mindre, oppstart utenfor hovedinngangen til Bislett i rundkjøringen. Hadde blitt bra kok der!

Toget er jo noe av det gøyeste den helgen!

RepublikkenBergen

Quote from: Lasaron on May 09, 2023, 17:13:48 PMBølgen må med.

Helt rett. Derfor blir det litt endringer slik at man kan gjøre det som alltid har blitt gjort :D

Gulløl

Gressmatten på Ullevål ser slett ikke bra ut. På Dagsrevyen nettopp.
Livet blir ca. en milliard ganger morsommere når man heier på Brann



Gulløl

Har Brann kanskje noe å lære fra cupfinaletapet i 2011 ? Noen teorier som ble nevnt i BT et par dager etter finaletapet:

- Brann dro til Oslo en dag før. Aalesund fire dager før.
- Brann spillerne dro på cupfinale-show og ble hyllet kvelden før.
- Tusener av oransje fans buet og pep ut Brann spillerne under oppvarmingen. Det var knapt en person i rødt å se under oppvarmingen.
- Nervøsiteten. Manglet Carl-Erik Torp som var en som kunne løse opp i slike situasjoner.
- Kamp-planen og utførelsen.
- Spillerne nevnte: Høye skuldre. Preget av stundens alvor. Urutinert lag.



Livet blir ca. en milliard ganger morsommere når man heier på Brann

Leffen

Quote from: RepublikkenBergen on May 09, 2023, 16:07:14 PMBislett stadion ville vært en fint sted å samle alle på..

Det blir nok ikke langt unna der skal du se

RepublikkenBergen

Quote from: Leffen on May 09, 2023, 19:15:19 PM
Quote from: RepublikkenBergen on May 09, 2023, 16:07:14 PMBislett stadion ville vært en fint sted å samle alle på..

Det blir nok ikke langt unna der skal du se

I know.. Blir et eventyr =)

vekkreist

Av de punktene du nevner der er de 3 første som bekymrer meg mest

- Brann dro til Oslo en dag før. Aalesund fire dager før.

Håper inderlig Brann reiser minst et par dager før inn til Oslo

- Brann spillerne dro på cupfinale-show og ble hyllet kvelden før.
Dette tror jeg hadde en negativ påvirkning ja .. at de følte allerede kvelden før kampen var over og de hadde vunnet cupen. VENT TIL etter kampen!!

- Tusener av oransje fans buet og pep ut Brann spillerne under oppvarmingen. Det var knapt en person i rødt å se under oppvarmingen.
Dette pkt har bekymret meg en stund, men ser nå at det planlegges en kortere rute opp til Ullevål. Men meget viktig punkt ! Dette må være koordinert og godt organisert


De resterende punktene tror ikke jeg er aktuell for dette Brann laget

- Nervøsiteten. Manglet Carl-Erik Torp som var en som kunne løse opp i slike situasjoner.
Verste som kan skje at SHN blir skadet ... men det tenker ikke vi på.

- Kamp planen og utførelsen.
ett ord. HORNELAND

- Spillerne nevnte: Høye skuldre. Preget av stundens alvor. Urutinert lag.
Dette laget har vært gjennom mye, så dette takler de fint. Om rammene ovenfor holdes.


Til slutt, LSK er et godt lag, så Brann må studere dem nøye. Veldig nøye. Ha en klar kamp plan!



RepublikkenBergen

Quote from: vekkreist on May 09, 2023, 19:21:21 PMAv de punktene du nevner der er de 3 første som bekymrer meg mest

- Brann dro til Oslo en dag før. Aalesund fire dager før.

Håper inderlig Brann reiser minst et par dager før inn til Oslo

- Brann spillerne dro på cupfinale-show og ble hyllet kvelden før.
Dette tror jeg hadde en negativ påvirkning ja .. at de følte allerede kvelden før kampen var over og de hadde vunnet cupen. VENT TIL etter kampen!!

- Tusener av oransje fans buet og pep ut Brann spillerne under oppvarmingen. Det var knapt en person i rødt å se under oppvarmingen.
Dette pkt har bekymret meg en stund, men ser nå at det planlegges en kortere rute opp til Ullevål. Men meget viktig punkt ! Dette må være koordinert og godt organisert


De resterende punktene tror ikke jeg er aktuell for dette Brann laget

- Nervøsiteten. Manglet Carl-Erik Torp som var en som kunne løse opp i slike situasjoner.
Verste som kan skje at SHN blir skadet ... men det tenker ikke vi på.

- Kamp planen og utførelsen.
ett ord. HORNELAND

- Spillerne nevnte: Høye skuldre. Preget av stundens alvor. Urutinert lag.
Dette laget har vært gjennom mye, så dette takler de fint. Om rammene ovenfor holdes.


Til slutt, LSK er et godt lag, så Brann må studere dem nøye. Veldig nøye. Ha en klar kamp plan!




Spillere ble hyllet som helter kvelden før i 2004.. Så ikke ut som det påvirket de noe særlig...

stigh

En artig ting å tenke på.
2004 møtte vi Stabæk  i semi.
var hjemmelag i finalen.

Samme i år.

Corran

La spillerne gå på showet Er ikke verre det enn alt annet de driver med den kvelden.
Er ikke så mange dager får de kan reise innover. Onsdag er 17 mai så tidligst reise inn himmelspretten på torsdagen.

In the beginning the universe was created. This made a lot of people angry and has widely been considered as a bad move.

Hansabyen

La Bataljonen gå først (som Ove Thue marsj) og tilslutt kan eventuelt gamlingene i buekorpset gå....🙈😎

Hickok

Det ser ut til at vi fort kan få en reprise av Nadderud i finalen. Jeg registrerer at NØFF mener at 4-5 dager med sol og varme skal gjøre underverker, men jeg er skeptisk. Det blir muligens grønnere, men neppe jevnt og fint. De kan stille krav til alle andre, men de gjelder tydeligvis ikke de selv.

https://www.nrk.no/sport/her-skal-det-spilles-cupfinale-om-11-dager_-_-hva-har-skjedd_-1.16403276

Superjack

Brann sin nye hettegenser har fin påskrift på ryggen.

Cupfinalen
Bergens stolthet.

Basert på hvordan resten av landet ikke klarer å behandle cupfinalen med den entusiasme som Bergensere / Brannsupportere kan så burde cupen endres til en cup der fotballnorge kjempes om å få møte Brann i finalen.

Brann automatisk kvalifisert.
Brannsupporter.

RepublikkenBergen

Quote from: Superjack on May 10, 2023, 16:08:28 PMBrann sin nye hettegenser har fin påskrift på ryggen.

Cupfinalen
Bergens stolthet.

Basert på hvordan resten av landet ikke klarer å behandle cupfinalen med den entusiasme som Bergensere / Brannsupportere kan så burde cupen endres til en cup der fotballnorge kjempes om å få møte Brann i finalen.

Brann automatisk kvalifisert.


Ble utsolgt på kort tid...

Lasaron

Apropos cupfinale.

I bilen på vei til jobb i dagmorges, rant Brann meg i hu. Det slo meg at starten på min supporterkarriere bare var lidelse.

Den første gangen jeg hørte om Brann var jeg seks år. Det var et lag som het Brann som skulle spille mot et lag som het Bryne i noe som het cupfinale. Jeg fikk beskjed om at vi heier på Brann, siden de er fra Bergen. Jeg var ute og lekte i stedet for å se kampen, men ble sur da jeg hørte at de tapte.

Den første, eller de første, kampene jeg så med Brann var cupfinalene i 1988. Tap der også.

Den neste Brannkampen jeg husker å ha sett (alt på tv selvsagt) var semifinalen mot Fyllingen i 1990. Tap.

Tap tap tap. Rosenborg som hatlag. Fyllingen som hatlag. Slik startet min reise med Brann.
Tren på langskudd

Corran

In the beginning the universe was created. This made a lot of people angry and has widely been considered as a bad move.

Nixon

Til info: Den røde marsjen skal starte fra St. Hanshaugen klokken 13.30.
https://datesnow.life"]Actual Women[/URL]

RepublikkenBergen

Quote from: Nixon on May 11, 2023, 22:35:30 PMTil info: Den røde marsjen skal starte fra St. Hanshaugen klokken 13.30.

St. Hanshaugen blir vel og samlingsted før marsjen..


Go Up