• Welcome to Brann Bataljonen Bergen. Please login or sign up.
 

Cupfinale 2022: Brann - Lillestrøm 20.05.2023 Kl: 16:00

Started by Superjack, April 26, 2023, 21:21:43 PM

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Go Down

Nixon

Quote from: RepublikkenBergen on May 05, 2023, 19:02:05 PMHer er det bare å kjøre free seating på kokefeltene!


Kan ikke tenke meg annet enn at det vil bli free seating siden det vel kun var de som har partoutkort på Store Stå som kunne kjøpe der? Og de kjenner ikke til noe annet. Feltene var låst for meg i alle fall.
https://datesnow.life"]Actual Women[/URL]

Nixon

Quote from: opplett on May 05, 2023, 19:07:44 PMForferdelig billettsystem. Og jeg fikk kun velge lokomotivfeltet. Ikke at det gjør noe, men skulle gått an å ha det forhåndsvalgt, og evt velge andre felt om man ville.

Høres rart ut. Jeg har partoutkort på Hansa og fikk velge mellom alle feltene på kortsiden utenom de to kokefeltene. Men endte opp på lokomotivfeltet jeg også.
https://datesnow.life"]Actual Women[/URL]

RepublikkenBergen

Quote from: Nixon on May 05, 2023, 19:11:21 PM
Quote from: RepublikkenBergen on May 05, 2023, 19:02:05 PMHer er det bare å kjøre free seating på kokefeltene!


Kan ikke tenke meg annet enn at det vil bli free seating siden det vel kun var de som har partoutkort på Store Stå som kunne kjøpe der? Og de kjenner ikke til noe annet. Feltene var låst for meg i alle fall.

Jeg har på store stå.. Jeg ble plassert på kokefeltet.. Ei venninne av meg har partoutkort for første gang på store stå. Hun ble plassert på lokomotivet... Her tror jeg tilfeldige har blitt plassert over alt..

Superjack

Til dere som ikke fikk velge. Bestilte dere via telefon eller PC? Jeg fulgte råd tidligere i tråden og tok det pc basert. Virket som jeg kunne velge alle feltene på Bendit. Oppe som nede. Valgte oppe, valgte sete. Første gang fikk jeg beskjed at plassen allerede var solgt, valgte da på nytt, 2 seter lenger opp.
Brannsupporter.

Nixon

Quote from: RepublikkenBergen on May 05, 2023, 19:14:58 PM
Quote from: Nixon on May 05, 2023, 19:11:21 PM
Quote from: RepublikkenBergen on May 05, 2023, 19:02:05 PMHer er det bare å kjøre free seating på kokefeltene!


Kan ikke tenke meg annet enn at det vil bli free seating siden det vel kun var de som har partoutkort på Store Stå som kunne kjøpe der? Og de kjenner ikke til noe annet. Feltene var låst for meg i alle fall.

Jeg har på store stå.. Jeg ble plassert på kokefeltet.. Ei venninne av meg har partoutkort for første gang på store stå. Hun ble plassert på lokomotivet... Her tror jeg tilfeldige har blitt plassert over alt..

Men da er det sannsynligvis færre plasser på kokefeltene enn det er partoutkort på Store Stå. Og da må jo noen nødvendigvis plasseres på feltet over.
https://datesnow.life"]Actual Women[/URL]

RepublikkenBergen

Quote from: Nixon on May 05, 2023, 19:17:30 PM
Quote from: RepublikkenBergen on May 05, 2023, 19:14:58 PM
Quote from: Nixon on May 05, 2023, 19:11:21 PM
Quote from: RepublikkenBergen on May 05, 2023, 19:02:05 PMHer er det bare å kjøre free seating på kokefeltene!


Kan ikke tenke meg annet enn at det vil bli free seating siden det vel kun var de som har partoutkort på Store Stå som kunne kjøpe der? Og de kjenner ikke til noe annet. Feltene var låst for meg i alle fall.

Jeg har på store stå.. Jeg ble plassert på kokefeltet.. Ei venninne av meg har partoutkort for første gang på store stå. Hun ble plassert på lokomotivet... Her tror jeg tilfeldige har blitt plassert over alt..

Men da er det sannsynligvis færre plasser på kokefeltene enn det er partoutkort på Store Stå. Og da må jo noen nødvendigvis plasseres på feltet over.

Kanskje.. Men da burde jo folk få kunne velge ;)

Superjack

Brannsupporter.

RepublikkenBergen

Midterste feltet burde vært free seating. Både kokefelt og lokomotiv.


Nixon

Quote from: RepublikkenBergen on May 05, 2023, 19:18:47 PM
Quote from: Nixon on May 05, 2023, 19:17:30 PM
Quote from: RepublikkenBergen on May 05, 2023, 19:14:58 PM
Quote from: Nixon on May 05, 2023, 19:11:21 PM
Quote from: RepublikkenBergen on May 05, 2023, 19:02:05 PMHer er det bare å kjøre free seating på kokefeltene!


Kan ikke tenke meg annet enn at det vil bli free seating siden det vel kun var de som har partoutkort på Store Stå som kunne kjøpe der? Og de kjenner ikke til noe annet. Feltene var låst for meg i alle fall.

Jeg har på store stå.. Jeg ble plassert på kokefeltet.. Ei venninne av meg har partoutkort for første gang på store stå. Hun ble plassert på lokomotivet... Her tror jeg tilfeldige har blitt plassert over alt..

Men da er det sannsynligvis færre plasser på kokefeltene enn det er partoutkort på Store Stå. Og da må jo noen nødvendigvis plasseres på feltet over.

Kanskje.. Men da burde jo folk få kunne velge ;)

Kanskje "for første gang" var stikkordet her. Og at de som har vært med i flere år ble prioritert. Hvem vet.
https://datesnow.life"]Actual Women[/URL]

Christian

Gøy blir det uansett! :-D


Med partoukort på Fjordkraft kunne eg ikkje velge kokelokomotivfeltene. Om noen lurte...

opplett

Quote from: Superjack on May 05, 2023, 19:17:02 PMTil dere som ikke fikk velge. Bestilte dere via telefon eller PC? Jeg fulgte råd tidligere i tråden og tok det pc basert. Virket som jeg kunne velge alle feltene på Bendit. Oppe som nede. Valgte oppe, valgte sete. Første gang fikk jeg beskjed at plassen allerede var solgt, valgte da på nytt, 2 seter lenger opp.
Bestilte på PC (jeg som anbefalte :P )
Har partoutkort på Store stå, ble plassert på lokomotivfeltet. Så det er jo helt konge sånn sett, og flaks at de jeg skal med også fikk samme feltet.
Norling skryter likevel av oppholdet i Norge . - Menneskene i Brann var fantastiske. Klubben var vakker som s****.

Nixon

Quote from: Christian on May 05, 2023, 19:24:50 PMMed partoukort på Fjordkraft kunne eg ikkje velge kokelokomotivfeltene. Om noen lurte...

Så da har Brann og Bataljonen lagt føringer i et forsøk på å maksimere stemningen. Kan det virke som.
https://datesnow.life"]Actual Women[/URL]

Lasaron

NÃ¥r billettene var i boks (trodde jeg), fikk jeg valget mellom NFF-app eller et eller annet print@home. Siden jeg ikke hadde appen, valgte jeg det siste.

Da kunne jeg laste ned billetten på maskinen min. Som er en Mac. Den lot seg ikke åpne. Ikke når jeg sendte på mail heller. Ikke på mobilen heller, som er en iphone.

Jeg finner jo billettene inne på min side hos NFF, og kan printe de ut på jobb. Og jeg har tatt bilde av QR-kodene. Så jeg har jo kontroll.

MEN HVORFOR KAN DE IKKE BARE SENDE QR-KODENE PÅ VANLIG PDF PÅ MAIL SOM ALLE ANDRE? HVORFOR GJØRE DET SÅ BEDRITENT VANSKELIG?

Det lurer jeg på akkurat nå.
Tren på langskudd

YadaYada

Quote from: Lasaron on May 05, 2023, 19:38:48 PMDa kunne jeg laste ned billetten på maskinen min. Som er en Mac. Den lot seg ikke åpne. Ikke når jeg sendte på mail heller. Ikke på mobilen heller, som er en iphone.

Jeg finner jo billettene inne på min side hos NFF, og kan printe de ut på jobb. Og jeg har tatt bilde av QR-kodene. Så jeg har jo kontroll.

MEN HVORFOR KAN DE IKKE BARE SENDE QR-KODENE PÅ VANLIG PDF PÅ MAIL SOM ALLE ANDRE? HVORFOR GJØRE DET SÅ BEDRITENT VANSKELIG?

Det lurer jeg på akkurat nå.

Den laster ned en PDF. Så du kan åpne den på en Mac... Jeg fikk ihvertfall en pdf når jeg klikket på print-knappen.
Selv forbinder jeg Hansa med barnebesøk og positiv virksomhet."
-Harry Herstad, under Hansa/alkohol-debatten.

Erlend

Det setekartet og billettsystemet der sto i hvert fall til stryk...  Men men billett i boks gjennom ansiennitet i Bataljonen, og sÃ¥ lenge enden er god er allting godt som man sier

Lasaron

Quote from: YadaYada on May 05, 2023, 19:42:56 PM
Quote from: Lasaron on May 05, 2023, 19:38:48 PMDa kunne jeg laste ned billetten på maskinen min. Som er en Mac. Den lot seg ikke åpne. Ikke når jeg sendte på mail heller. Ikke på mobilen heller, som er en iphone.

Jeg finner jo billettene inne på min side hos NFF, og kan printe de ut på jobb. Og jeg har tatt bilde av QR-kodene. Så jeg har jo kontroll.

MEN HVORFOR KAN DE IKKE BARE SENDE QR-KODENE PÅ VANLIG PDF PÅ MAIL SOM ALLE ANDRE? HVORFOR GJØRE DET SÅ BEDRITENT VANSKELIG?

Det lurer jeg på akkurat nå.

Den laster ned en PDF. Så du kan åpne den på en Mac... Jeg fikk ihvertfall en pdf når jeg klikket på print-knappen.

Det gikk ikke hos meg. Og jeg har åpnet pdf på denne maskinen før.

Jaja. Jeg har vært inne på sidene deres på mobilen min, funnet igjen billettene der, og tatt skjermbilder. Skal vel gå det også.

Men hvorfor kunne de ikke bare sendt billetene direkte på pdf i mailen? Som lar seg åpne fra mailen? Slik som SK Brann gjør?
Tren på langskudd

YadaYada

Quote from: Lasaron on May 05, 2023, 19:47:38 PMMen hvorfor kunne de ikke bare sendt billetene direkte på pdf i mailen? Som lar seg åpne fra mailen? Slik som SK Brann gjør?

Sikkert en ekstra sikkerhetsmekanisme de vil ha der enn ved å sende QR-koder ut på mailsystemet. Men er enig i at det er unødvendig. Burde uansett vært et valg en kunne tatt selv.

Det mest irriterende med hele opplegget der inne var setekartet og handlevognen. Jeg fikk plutselig 4 billetter i handlevognen som jeg ikke klarte å fjerne uten å starte prosessen på nytt. Tok oss 30 min å få 4 personer ved siden av hverandre via Skype-call. Årets mest stressende halvtime så langt.
Selv forbinder jeg Hansa med barnebesøk og positiv virksomhet."
-Harry Herstad, under Hansa/alkohol-debatten.

Hickok

Er det noen som ikke har fått kode ennå, som har partoutkort?

stigh

Quote from: Hickok on May 05, 2023, 20:16:14 PMEr det noen som ikke har fått kode ennå, som har partoutkort?
Ja vet om 1 som har to kort som ikke fått

Christian

Quote from: stigh on May 05, 2023, 20:38:07 PM
Quote from: Hickok on May 05, 2023, 20:16:14 PMEr det noen som ikke har fått kode ennå, som har partoutkort?
Ja vet om 1 som har to kort som ikke fått
Har en kompis som også venter, ja.

Hansabyen

May 05, 2023, 21:01:17 PM #170 Last Edit: May 05, 2023, 21:04:22 PM by Hansabyen
Quote from: Lasaron on May 05, 2023, 19:38:48 PMNÃ¥r billettene var i boks (trodde jeg), fikk jeg valget mellom NFF-app eller et eller annet print@home. Siden jeg ikke hadde appen, valgte jeg det siste.

Da kunne jeg laste ned billetten på maskinen min. Som er en Mac. Den lot seg ikke åpne. Ikke når jeg sendte på mail heller. Ikke på mobilen heller, som er en iphone.

Jeg finner jo billettene inne på min side hos NFF, og kan printe de ut på jobb. Og jeg har tatt bilde av QR-kodene. Så jeg har jo kontroll.

MEN HVORFOR KAN DE IKKE BARE SENDE QR-KODENE PÅ VANLIG PDF PÅ MAIL SOM ALLE ANDRE? HVORFOR GJØRE DET SÅ BEDRITENT VANSKELIG?

Det lurer jeg på akkurat nå.

Last ned NFF app - billettene ligger der. Med Qr Kode som blir åpnet dagen før kamp.

Corran

Quote from: YadaYada on May 05, 2023, 20:06:51 PM
Quote from: Lasaron on May 05, 2023, 19:47:38 PMMen hvorfor kunne de ikke bare sendt billetene direkte på pdf i mailen? Som lar seg åpne fra mailen? Slik som SK Brann gjør?

Sikkert en ekstra sikkerhetsmekanisme de vil ha der enn ved å sende QR-koder ut på mailsystemet. Men er enig i at det er unødvendig. Burde uansett vært et valg en kunne tatt selv.

Det mest irriterende med hele opplegget der inne var setekartet og handlevognen. Jeg fikk plutselig 4 billetter i handlevognen som jeg ikke klarte å fjerne uten å starte prosessen på nytt. Tok oss 30 min å få 4 personer ved siden av hverandre via Skype-call. Årets mest stressende halvtime så langt.

Samme problem her. Bestilte på PC men det er det dårligste systemet jeg noensinne har vært borti
Faen så slit det var. Hver gang en gikk inn på et sete så kom det opp at det var reservert. Etter en stund refreshet eg siden og så kunne en velge setene igjen og de var ledige.
Ble borte i ene svingen, men 3 gode billetter som gir god oversikt over bane og kok
In the beginning the universe was created. This made a lot of people angry and has widely been considered as a bad move.

Spelaren

Gratulerer til alle som fikk billetter! Mal byen og tribunene rød, og ta bøtten hem.
GÃ¥ av.

Gulløl

Alt gikk som det skulle i forhold til billettene jeg/vi hadde rett til både på partoutkort og gjennom Bataljonen(uten partoutkort). Så billettene er i boks og lagret trygt på NFF sin app.

Er bare litt nysgjerrig på hvor lav ansiennitet som gav tilgang til billett gjennom Bataljonen. Er det noen av dere som har fått billett helt nede på to-tre års ansiennitet, eventuelt hvor lavt ?
Livet blir ca. en milliard ganger morsommere når man heier på Brann

Leffen

Det er kanskje ikke free seating men det er fri bevegelse på hele nedre kortside, ingen fysiske skiller. Så om det er noen som føler seg feilplassert er det bare å flytte.

Nixon

Quote from: Leffen on May 07, 2023, 16:46:29 PMDet er kanskje ikke free seating men det er fri bevegelse på hele nedre kortside, ingen fysiske skiller. Så om det er noen som føler seg feilplassert er det bare å flytte.

Jeg ville ikke flyttet meg ut på sidene og forventet at jeg bare kan overta en plass. Men sentralt på de såkalte koke- og lokomotivfeltene blir det nok sånn.
https://datesnow.life"]Actual Women[/URL]

Leffen

Ja, det var den veien jeg tenkte. Jeg har plass langt ute på siden. Kommer til å stå sentralt. Frigjør et sete:)

Superjack

Ikke ta for gitt at folk vil flytte seg.

Siden det er ståplasser så går det nok greit med litt flytting, men igjen, ikke ta det for gitt.
Kan bli litt ugreie av slikt.

Fullt mulig å heie frem laget om man ikke står rett ved siden av kompisene sine i 105 minutter.
Brannsupporter.

Nixon

Quote from: Superjack on May 07, 2023, 17:33:03 PMIkke ta for gitt at folk vil flytte seg.

Nei, man må komme i tillegg til, og ikke i stedet for. Så kommer man i god tid før kampstart ville jeg plassert meg på mitt eget sete og ventet til feltet blir et ståfelt.
https://datesnow.life"]Actual Women[/URL]

Candy King

Når man står så får man plass til flere personer enn det er seter, så tror ikke man skal være så bekymret over at man ikke får plass på det som blir free seating.

Noen som vet om det er fysiske skiller fra langsidene til vår kortside?

SKBCPH

Quote from: Nixon on May 07, 2023, 17:04:40 PM
Quote from: Leffen on May 07, 2023, 16:46:29 PMDet er kanskje ikke free seating men det er fri bevegelse på hele nedre kortside, ingen fysiske skiller. Så om det er noen som føler seg feilplassert er det bare å flytte.

Jeg ville ikke flyttet meg ut på sidene og forventet at jeg bare kan overta en plass. Men sentralt på de såkalte koke- og lokomotivfeltene blir det nok sånn.

Jeg har plass på "Syngefeltet" på ene siden av kokefeltet, vil nok prøve å bevege meg mer inn sentralt, så er bare å ta min plass :-D
- Vi har den treneren vi har.

osoerli

Er det sagt noko om Brann-medlemer (som ikkje har partoutkort) og billett?
KUNSTGRAS ?? GLØYM DET !!

Leffen

Quote from: Candy King on May 07, 2023, 22:35:05 PMNår man står så får man plass til flere personer enn det er seter, så tror ikke man skal være så bekymret over at man ikke får plass på det som blir free seating.

Noen som vet om det er fysiske skiller fra langsidene til vår kortside?

Ja, det er fysiske skiller der. Det du skriver er også det jeg mente.
Om man har et sete på siden og velger å flytte seg inn i midten hvor alle står tett i tett er jo det bare en bra ting. Å flytte andre veien er det som kan skape trøbbel. Håper forøvrig flest mulig på kortsiden har planer om å stå og synge (skjønner at ikke alle skal det altså:)

SKBCPH

Noen som vet når Brann legger ut restbilletter fra evt ubrukte koder etter kl 12 i dag?
- Vi har den treneren vi har.

Superjack

Quote from: SKBCPH on May 08, 2023, 09:06:26 AMNoen som vet når Brann legger ut restbilletter fra evt ubrukte koder etter kl 12 i dag?

Vil de ikke sa sende restbilletter til medlemmer i SKB/Bataljonen medlemmer?
Brannsupporter.

SKBCPH

Quote from: Superjack on May 08, 2023, 09:13:43 AM
Quote from: SKBCPH on May 08, 2023, 09:06:26 AMNoen som vet når Brann legger ut restbilletter fra evt ubrukte koder etter kl 12 i dag?

Vil de ikke sa sende restbilletter til medlemmer i SKB/Bataljonen medlemmer?

Brann skrev dette forrige uke:

"De billettene som ikke hentes ut av de som er prioritert vil fordeles delvis i et åpent salg og delvis til medlemmer av Brann og Bataljonen som ikke ble prioritert i første omgang.

Dette kommer det mer info om i midten av neste uke."
- Vi har den treneren vi har.

Nixon

Nettsiden til NFF tålte ikke trykket nå klokken 12.00...
https://datesnow.life"]Actual Women[/URL]

fortune

Quote from: Nixon on May 08, 2023, 11:01:32 AMNettsiden til NFF tålte ikke trykket nå klokken 12.00...

Tipper majoriteten av billettene ender hos robotkjøpere og deretter på svartebørs.
First is first, second is nothing

Nixon

25 minutter nå, og siden er fortsatt nede.

Har det ikke vært påmelding og loddtrekning tidligere?
https://datesnow.life"]Actual Women[/URL]

Nixon

Billettsalget er flyttet til i morgen klokken 12.00, melder NFF.
https://datesnow.life"]Actual Women[/URL]

Superjack

Har vel vært sånn de gangene Brann er i cupfinalen, ellers ikke.
Kan ikke huske at det har vært loddtrekning.
Brannsupporter.

Superjack

Quote from: Nixon on May 08, 2023, 11:27:54 AMBillettsalget er flyttet til i morgen klokken 12.00, melder NFF.

Så da kan siden krasje i morgen også?
Brannsupporter.

Nixon

Quote from: Superjack on May 08, 2023, 11:29:40 AM
Quote from: Nixon on May 08, 2023, 11:27:54 AMBillettsalget er flyttet til i morgen klokken 12.00, melder NFF.

Så da kan siden krasje i morgen også?


Jeg vet ikke hva man kan gjøre for å øke kapasiteten i slike tilfeller, noe er det helt sikkert og noen bør skrive overtidstimer i kveld!
https://datesnow.life"]Actual Women[/URL]

Superjack

Men Brann kan nok få oversikt over hvor mange som er gått av Brann-kvoten, og kanskje sende ut meldinger til dem som ikke har blitt prioritert så langt.
Medlemmer i SKB og i Bataljonen.

Brannsupporter.

Gulløl

Quote from: Superjack on May 08, 2023, 11:29:40 AMSå da kan siden krasje i morgen også?
Ja hver dag til evig tid. Brann er i cupfinalen ! ;)
Livet blir ca. en milliard ganger morsommere når man heier på Brann

Andre

Eg fikk kjøpt billett idag før den kræsjet helt😊

Optimist

Quote from: Andre on May 08, 2023, 12:53:49 PMEg fikk kjøpt billett idag før den kræsjet helt😊

Faktisk? Da var du heldig! Jeg må prøve igjen i morgen.
Kokende idiot

Nixon

93 personer fikk kjøpt billett, skriver BA. Men ikke hvor mange billetter de hentet ut. Det var vel maks fire per person.
https://datesnow.life"]Actual Women[/URL]

SKBCPH

Det er solgt 7700 Partoutkort. Minus de som har både det og Bataljonen/Brann-medlemskap og minus alle de som ikke benyttet seg av forhåndssalget. Tror det kan være en 1000-1500 billetter igjen på Branns kvote på 8500 billetter?
- Vi har den treneren vi har.

Superjack

Det bør ikke være ett eneste ledig sete på Cupfinalen.

All NFF ansatte, styremedlemmer og samarbeidspartnere som heller tenker seg på hytten siden det er langhelg må jaggu se til å få solgt billettene sine unna/rett og slett si til NFF at de skal selge dem i det normale salget.

Brannsupporter.

Go Up