• Welcome to Brann Bataljonen Bergen. Please login or sign up.
 

Bodø//Glimt - Brann 29.04 kl 18:00

Started by Superjack, April 22, 2023, 22:54:56 PM

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Go Down

Lasaron

Det kan jo være Wolfe har instruks om å hive seg i kontringer. Han er litt rask.
Tren på langskudd

Lasaron

Kudos til TV2. Jeg merker at de klarer å fyre meg litt opp, her jeg sitter alene.
Tren på langskudd

fortune

Quote from: Lasaron on April 29, 2023, 16:53:37 PMDet kan jo være Wolfe har instruks om å hive seg i kontringer. Han er litt rask.

Det er han, men det er vanskelig å kontre effektivt fra venstrebacken.
First is first, second is nothing

opplett

De er glade i pyroeffekter på Aspmyra
Norling skryter likevel av oppholdet i Norge . - Menneskene i Brann var fantastiske. Klubben var vakker som s****.

vekkreist

Syns vi burde hatt flammer også på Stadion. Vi er tross alt BRANN  :)

Nixon

Oppløftende start. Vi har vel holdt unna i flere minutter enn de andre Glimt-motstanderne i de tre første rundene.
https://datesnow.life"]Actual Women[/URL]

Ustemten

Quote from: Nixon on April 29, 2023, 17:13:32 PMOppløftende start. Vi har vel holdt unna i flere minutter enn de andre Glimt-motstanderne i de tre første rundene.

Veldig oppløftende så langt! Tørr å gå ut å ta kontroll akkurat som Sivert sa vi skulle. Deilig å se at vi faktisk lykkes!

Nixon

https://datesnow.life"]Actual Women[/URL]


Finfin respons

Deilig at det er Wassberg som ble vårt hemmelige uventede våpen til denne kampen!
Kanskje.

osoerli

KUNSTGRAS ?? GLØYM DET !!

Nixon

https://datesnow.life"]Actual Women[/URL]

osoerli

KUNSTGRAS ?? GLØYM DET !!

vekkreist


Nixon

https://datesnow.life"]Actual Women[/URL]

krakra

Vi har et ballinnhav på 65% i første omgang. Mot Glimt. På Aspmyra. Dette må være en av tidenes sterkeste Brann-omganger. Wassberg er ekstremt god. Blir lang vei inn på laget for Castro når han blir frisk.

wintersleep

Best 45 minutes i´ve seen Brann play since I follow them (2010). Unbelievably good. Everyone knows exactly what their teammates are doing at any time. Rasmussen absolute class so far. Also, I fucking love Dyngeland. He´s almost a deep lying playmaker :)

Christian

Vilt bra omgang! Vi kan bare håpe Brann orker nok. Viktig å komme godt i gang med andre omgang.

Gulløl

En av tidenes beste Brann omganger !
Livet blir ca. en milliard ganger morsommere når man heier på Brann

Lasaron

JAMMEN FOR ET SPILL!!!!!!!!!!

Jeg er aldeles rystet, positivt. Sykt! For noen angrep, og for et tempo!!!!!

Aiaiai!!!
Tren på langskudd

Spelaren

53 slike omganger til og gullet er heme med god margin.
Gå av.

ZsoltKorcsmar

Enorm omgang av Kristiansen også. Det han bedriver her er landslagsklasse.


Nixon

Apropos fart fremme, så er det vel ingen tvil om at godt presspill og intensitet veier opp og vel så det for det som vi eventuelt mangler av andre ting.

Men jeg er jo av natur relativt skeptisk, så dette er langt fra over. Jeg frykter en tidlig Glimt-skåring i andre.
https://datesnow.life"]Actual Women[/URL]

Billy Elliott

- You always get what you deserve.

Bill Elliott, Brann-trener 1974-1978

Nixon

Nå har kampen skiftet karakter, som de pleier å si.
https://datesnow.life"]Actual Women[/URL]

Finfin respons

Brann har ikke mistet kontrollen synes jeg selv om Glimt er blitt så gode som man forventer. Brann gjør sin greie.
Kanskje.

Nixon

Dette klarer jeg ikke å se på. Dere finner meg på kjøkkenet der jeg kommer til å ta inn og ut av vaskemaskinen helt formålsløst!
https://datesnow.life"]Actual Women[/URL]

RepublikkenBergen

Heggebø har vært ubrukelig siden han kom inn..

Nixon

Pokker! Det er jo en fantastisk prestasjon i store deler av kampen. Men utrolig surt med det siste målet!
https://datesnow.life"]Actual Women[/URL]

Christian

Kjipt, men dette Brann-laget! For en herlig gjeng! Dette blir en bra sesong.

Billy Elliott

April 29, 2023, 18:56:23 PM #80 Last Edit: April 29, 2023, 18:58:19 PM by Billy Elliott
Så jævlig føkkings ufortjent.

Hvorfor i all verden, på 2-0, med 13 minutter igjen, velger Rasmussen (med sitt selvutnevnte eksellente syn) å sende en svak lompe rett på keeper, i stedet for å spille en enkel pasning til en av de tre (!) spillerne som var på vei igjennom alene med keeper.

Der og da visste jeg at vi ikke kom til å vinne denne kampen. Arrogant tøv.
- You always get what you deserve.

Bill Elliott, Brann-trener 1974-1978

stigh

Quote from: Billy Elliott on April 29, 2023, 18:56:23 PMSå jævlig føkkings ufortjent.

Hvorfor i all verden, på 2-0, med 13 minutter igjen, velger Rasmussen (med sitt selvutnevnte eksellente syn) å sende en svak lompe rett på keeper, i stedet for å spille en enkel pasning til en av de tre (!) spillerne som var på vei igjennom alene med keeper.

Der og da visste jeg at vi ikke kom til å vinne denne kampen. Arrogant tøv.

Viktigste er at viser at vi er på høyde med Norges beste lag.

opplett

Quote from: Billy Elliott on April 29, 2023, 18:56:23 PMSå jævlig føkkings ufortjent.

Hvorfor i all verden, på 2-0, med 13 minutter igjen, velger Rasmussen (med sitt selvutnevnte eksellente syn) å sende en svak lompe rett på keeper, i stedet for å spille en enkel pasning til en av de tre (!) spillerne som var på vei igjennom alene med keeper.

Der og da visste jeg at vi ikke kom til å vinne denne kampen. Arrogant tøv.

Ja, da skjønte jeg at det kom til å bli slik også. ALLTID spill til en bedre plassert om man kan!

Aune var jo nesten alene gjennom også, men treg som en skilpadde.
Norling skryter likevel av oppholdet i Norge . - Menneskene i Brann var fantastiske. Klubben var vakker som s****.

Lasaron

Veldig spennende kamp. Vi fikk et bonuspoeng, og viste et sjokkerende høyt toppnivå i første omgang. Et lag å bli glad i.

Jeg vil spesielt trekke frem Felix, Sønnen og Ruben. De var i det store og hele veldig, veldig gode. Herlig av Kniklas også. Blomberg med godt innhopp. Trengereid fikk verdifulle minutter. Hele laget!
Tren på langskudd

krakra

Jeg tror Heggebø trodde han var i offside.

Spelaren

Det gjekk ikkje veldig bra sist sesong me spelte 2-2 borte mot Bodø.  8)
Gå av.

Zolkan

Var Finne sluttkjørt? Mistet jo helt brodden offensivt når Heggebø kom inn. Han ser dessverre seigere ut enn noensinne

Billy Elliott

Quote from: Zolkan on April 29, 2023, 19:07:53 PMVar Finne sluttkjørt? Mistet jo helt brodden offensivt når Heggebø kom inn. Han ser dessverre seigere ut enn noensinne

Hvis du er i den villfarelse at Heggebø noensinne kan bli en bakromsspiss, så tror jeg du bør revurdere. Han gjorde mye bra av det han kan best, som å vinne dueller, holde oppe ballen og sende den videre, men det er jo åpenbart at han ellers ikke vil få så mye mer ut av et slikt kampbilde.

Heggebø er god som spiss inne i boksen, men der var ikke ballen særlig mye etter han kom inn.
- You always get what you deserve.

Bill Elliott, Brann-trener 1974-1978

Zolkan

April 29, 2023, 19:14:06 PM #88 Last Edit: April 29, 2023, 19:19:08 PM by Zolkan
Ah, trodde han var bakromsspiss eg. Min feil

Finfin respons

Trist VAR ikke griper inn på 2-2. Er jo et åpenbart frispark av han som har målgivende. Skubber med strak hånd Jeff bort fra duellen.
Kanskje.

stigh

Quote from: Finfin respons on April 29, 2023, 19:17:43 PMTrist VAR ikke griper inn på 2-2. Er jo et åpenbart frispark av han som har målgivende. Skubber med strak hånd Jeff bort fra duellen.

Blir litt som at han skulle blåst straffe på armen til Kristian på pellegrino. Så helt greit å ikke blåse. Vi må tåle såpass

Christian

Quote from: Zolkan on April 29, 2023, 19:07:53 PMVar Finne sluttkjørt? Mistet jo helt brodden offensivt når Heggebø kom inn. Han ser dessverre seigere ut enn noensinne
Husklekk forklarte det jo på direkten. Heggebø skulle inn og holde opp ballen sånn at Brann kunne flytte opp folk. Det gjorde han flere ganger, blant annet i situasjonen med Rasmussen. Det kunne fort endt med spikeren i kisten om Rasmussen hadde sentret i stedet for å skyte. Eller skutt i mål... Blomberg var vel den som skulle jakte bakrom. Sånn sett funket vel Heggebø bedre enn Blomberg.

Lett å være skuffet nå, men dette var en sterkt prestasjon fra Brann og absolutt noe å bygge videre på. Lerkendal neste!

krakra


fortune

Quote from: Christian on April 29, 2023, 19:20:09 PM
Quote from: Zolkan on April 29, 2023, 19:07:53 PMVar Finne sluttkjørt? Mistet jo helt brodden offensivt når Heggebø kom inn. Han ser dessverre seigere ut enn noensinne
Husklekk forklarte det jo på direkten. Heggebø skulle inn og holde opp ballen sånn at Brann kunne flytte opp folk. Det gjorde han flere ganger, blant annet i situasjonen med Rasmussen. Det kunne fort endt med spikeren i kisten om Rasmussen hadde sentret i stedet for å skyte. Eller skutt i mål... Blomberg var vel den som skulle jakte bakrom. Sånn sett funket vel Heggebø bedre enn Blomberg.

Lett å være skuffet nå, men dette var en sterkt prestasjon fra Brann og absolutt noe å bygge videre på. Lerkendal neste!

Blombetg har minst to, kanskje tre, løp i bakrom hvor han burde fått ballen. Brann er imidlertid ikke så gode på kontringsspill og man gjorde feilvalg ved å sentre til andre eller avslutte selv.

Vetlesen mot vår slitne midtbanetreer var det som snudde kampen, men vi hadde vel alle tatt ett poeng før kampen?
First is first, second is nothing

esp123

Jeg elsker Aune Heggebø, men at ikke Heggebø på 2-1 på overtid tar med seg ballen ned til cornerflagget for å drøye tid er så sinnsykt urutinert at jeg ikke har ord. Det er sånn valg som det som gjør at vi ikke vipper denne kampen i vårt favør.

RepublikkenBergen

Surt å miste 2 poeng på overtid.. Men 7 poeng på 4 kamper er innenfor.. Få håpe de kan levere like bra på onsdag..

Billy Elliott

Synes egentlig alle var veldig bra i dag, selv om noen selvsagt var bedre enn andre (Felix, SHN, Ruben, Kniklas - i første).

Men Rasmussen, selv om han stort sett er veldig bra, tar noen helt forferdelig merkelige valg med ballen innimellom, og det lompeskuddet i stedet for pasning i dag var dessverre utslagsgivende med negativt fortegn.
- You always get what you deserve.

Bill Elliott, Brann-trener 1974-1978

Lasaron

Scoringen til Finne. Klinisk. Han er notorisk.
Tren på langskudd

Bruiser

Jææævlig surt at det ikkje blei seier, men det sei ein del fordi 1 poeng på Aspmyra er råsterkt! Elsker innstillinga vår, og det var så mange gode individuelle prestasjoner ikveld at man blir stolt av mindre.

Eg synes vi skal ta med oss 1 poeng og storkose oss med prestasjonen. VI ER EIT TOPPLAG!
Ein flokk sauer leda av ei løve vil alltid slå ein gjeng løver leda av ein sau

Nixon

Glimt er vel det beste laget vi har møtt siden 5. desember 2021 da vi møtte nettopp Glimt sist. Siden den gang har det vært OBOS og treningskamper mot lag som ikke har vært helt der oppe. Mens Glimt har spilt mange storkamper siden den gang. Det gjør det hele litt ekstra imponerende.
https://datesnow.life"]Actual Women[/URL]

Go Up