• Welcome to Brann Bataljonen Bergen. Please login or sign up.
 

Bodø//Glimt - Brann 29.04 kl 18:00

Started by Superjack, April 22, 2023, 22:54:56 PM

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Go Down

Superjack

Brann gikk veldig tom til slutt.

De fikk ikke til å angripe og ta overganger, eller å flytte opp når Heggebø klarte vinne ballen.

Spesielt Rasmussen og FHM var tom siste 15 minuttene.

Det ideelle i denne kampen ville vært å kunne bytte ut Rasmussen etter 60, men det var ikke noen friske og bra nok å sette innpå.

Men, Brann bestod svenneprøven i ES i dag.
De er et topplag.

Tipper faktisk RBK får merke det på onsdag.
Brannsupporter.

Aspmyra

Utrolig sterk førsteomgang av Brann. Etter de to siste kampene for Glimt kan jeg ikke si annet enn at jeg tror Brann og LSK er større medaljekandidater enn Rosenborg. Blir topp fire i alle fall.
odø/Glimt førr evig!

Nixon

Quote from: Superjack on April 29, 2023, 19:54:57 PMTipper faktisk RBK får merke det på onsdag.

Det burde vært mulighet for ekstraomganger mellom Odd og Rosenborg i morgen!:)
Rød makt på Hansa

RepublikkenBergen

Quote from: Nixon on April 29, 2023, 19:56:29 PM
Quote from: Superjack on April 29, 2023, 19:54:57 PMTipper faktisk RBK får merke det på onsdag.

Det burde vært mulighet for ekstraomganger mellom Odd og Rosenborg i morgen!:)

Heldigvis har Brann 1 dag ekstra hvile..

Superjack

Quote from: RepublikkenBergen on April 29, 2023, 20:06:26 PM
Quote from: Nixon on April 29, 2023, 19:56:29 PM
Quote from: Superjack on April 29, 2023, 19:54:57 PMTipper faktisk RBK får merke det på onsdag.

Det burde vært mulighet for ekstraomganger mellom Odd og Rosenborg i morgen!:)

Heldigvis har Brann 1 dag ekstra hvile..

Tror det behøves.
Også veldig oppløftende å se Kniklas tilbake.

Tipper Kniklas og Børst også startet mot RBK
Brannsupporter.

RepublikkenBergen

Quote from: Superjack on April 29, 2023, 20:10:17 PM
Quote from: RepublikkenBergen on April 29, 2023, 20:06:26 PM
Quote from: Nixon on April 29, 2023, 19:56:29 PM
Quote from: Superjack on April 29, 2023, 19:54:57 PMTipper faktisk RBK får merke det på onsdag.

Det burde vært mulighet for ekstraomganger mellom Odd og Rosenborg i morgen!:)

Heldigvis har Brann 1 dag ekstra hvile..

Tror det behøves.
Også veldig oppløftende å se Kniklas tilbake.

Tipper Kniklas og Børst også startet mot RBK

Unngår de noe skader, så starter samme laget på onsdag..

Hickok

Det blir nok litt rullering. Jeg tipper Heggebø kommer inn for Børsting, evt. for Rasmussen.

Superjack

Så lenge alle er fit er det ingen grunn å endre startoppstilling.

Brann i dag fungerte 100% første 45 min.

Hadde 2 omgang vært kopi av 1. Kunne ingen spillere fått mindre enn 8 på børsen.

2. Omgang var Brann tydelig sliten og at Glimt fikk gjort byttet med Vetlesen like før pause og Elabdellaui og Sjøvold inpausen gjorde at Glimt kom på banen med vesentlig friskere ben en Brann.

De som kom inn hevet ikke Brann.
Brannsupporter.

Leffen

Jeg var i sjokk etter første 45. Med fare for å bli historieløs tro jeg nesten aldri jeg har sett en bedre omgang.

Sprøtt å være skuffet etter uavgjort mot Glimt men det var måten det skjedde på. Hadde målet kommet i 78. hadde det vært greit. Men skulle vært mer kyniske siste fem og MR skulle selvfølgelig spilt den ballen...

Uansett, dette er virkelig et lag å bli glad i. Uansett hvor vi havner på tabellen er det en fryd å følge Brann for tiden. Og gulroten ligger der noen uker frem i tid. GKJH!!

Corran

Som mange har sagt så har en lov å være skuffet etter uavgjort mot b/g og det er veldig gledelig.
Det er ikke slik at vi kjempet oss til et poeng etter å ha tilpasset oss motstanderen.
Nei Brann kommer til Aspmyra og spiller sitt eget spill og rundspiller b/g 1 omgang.
Synd ikke kreftene holder.

Og alle spilte godt og noen spilte ekstremt godt.

Så får vi se hvor mange runder de klarer å spille sånn før det er tomt.
Det er et jævlig hardt program nå og det ble ikke enklere ved at midt i det travleste programmet så putter nff inn en ekstra kamp mot rbk som skulle vørt spilt etter  sommeren

In the beginning the universe was created. This made a lot of people angry and has widely been considered as a bad move.

Gulløl

Quote from: Corran on April 30, 2023, 10:50:25 AMDet er et jævlig hardt program nå og det ble ikke enklere ved at midt i det travleste programmet så putter nff inn en ekstra kamp mot rbk som skulle vørt spilt etter  sommeren
Heldigvis har Brann en mer hviledag frem til onsdag, en liten positiv ting i det harde programmet.
Livet blir ca. en milliard ganger morsommere når man heier på Brann

Pete05

April 30, 2023, 17:48:40 PM #111 Last Edit: May 01, 2023, 17:01:02 PM by Pyton

Corran

In the beginning the universe was created. This made a lot of people angry and has widely been considered as a bad move.

Pete05

May 01, 2023, 16:48:50 PM #113 Last Edit: May 01, 2023, 17:01:23 PM by Pyton
Ståle Solbakken ble intervjuet før kampen VIF - Lillestrøm. Han skryter av vår kamp og mente det var noe av det beste han hadde sett av norsk fotball. Det lover jo godt.

Lasaron

Fikk med meg det. Og han gjorde det uoppfordret.
Tren på langskudd

Saltchipsen

Quote from: Pyton on May 01, 2023, 16:48:50 PMStåle Solbakken ble intervjuet før kampen VIF - Lillestrøm. Han skryter av vår kamp og mente det var noe av det beste han hadde sett av norsk fotball. Det lover jo godt.

Såg ikke det. På tv2?

Pete05

Quote from: Saltchipsen on May 02, 2023, 06:09:49 AM
Quote from: Pyton on May 01, 2023, 16:48:50 PMStåle Solbakken ble intervjuet før kampen VIF - Lillestrøm. Han skryter av vår kamp og mente det var noe av det beste han hadde sett av norsk fotball. Det lover jo godt.

Såg ikke det. På tv2?

Var i sendingen på tv2 før kampen men ble ikke sagt mye mer enn de ordene. Men han gjorde det helt uoppfordret og som et eksempel (slik jeg oppfattet det) på st norsk fotball gikk i riktig retning og at vår kamp virkelig var et bevis på dette.

Saltchipsen

Takk, fikk sett det. Likte det😊👍

Go Up