• Welcome to Brann Bataljonen Bergen. Please login or sign up.
 

Niklas Castro

Started by Gulløl, March 28, 2022, 18:38:29 PM

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Go Down

Larsendos

Quote from: Hickok on November 27, 2023, 20:05:38 PM
Quote from: krakra on November 27, 2023, 17:54:39 PMSyns du det er for mange unge i stallen?
Nei, men det betyr heller ikke at jeg vil ha alle over 27 år vekk. Det må være en naturlig utskiftning over tid.
Det han mener er at man ikke skal kvitte seg med gode 27-åringer for å hente unge, for syns skyld.

Bassi har spilt 14 min på de siste 12 kampene til Glimt. Vært i tropp 11/12.

Men for all del, flott med ungdom som back-up for 33-åringer.

Lasaron

Quote from: Larsendos on November 27, 2023, 20:24:20 PM
Quote from: Hickok on November 27, 2023, 20:05:38 PM
Quote from: krakra on November 27, 2023, 17:54:39 PMSyns du det er for mange unge i stallen?
Nei, men det betyr heller ikke at jeg vil ha alle over 27 år vekk. Det må være en naturlig utskiftning over tid.
Det han mener er at man ikke skal kvitte seg med gode 27-åringer for å hente unge, for syns skyld.



Men det vil jeg. For syns skyld. Det er grunnen.
Tren på langskudd

Larsendos

De koster gjerne litt mer. Det er jo en grunn til at vi vil ha unge videresalgsobjekter. For å selge de videre, for litt mer.

Thore P kom gratis. Langås kostet Viking flere millioner.

ostraume

Morsomt og edgy, Lasaron.

Jeg synes det er rart å ta til orde for å kvitte seg med spillere i sin beste fotballalder (Palle, Castro) for å gi plass til tenåringer. Så må det selvsagt fornyes, og da er det å se mot benkefyllet i stigende alder. Type Moberg, type Remi Johansen.
Sjekke faxen? Eg frykter det. Eg frykter det. Eg frykter det.

krakra

Quote from: ostraume on November 27, 2023, 20:55:14 PMMorsomt og edgy, Lasaron.

Jeg synes det er rart å ta til orde for å kvitte seg med spillere i sin beste fotballalder (Palle, Castro) for å gi plass til tenåringer. Så må det selvsagt fornyes, og da er det å se mot benkefyllet i stigende alder. Type Moberg, type Remi Johansen.
Men hvem er disse i dagens stall ?

ostraume

Godt spørsmål.

Kan jo begynne med Holmen, men den er jo allerede gjort. Ellers er stallen såpass tynn at det kanskje ikke er det helt store behovet? Av de som ikke er utlånt så er nok Simba i faresonen. Ruben kan kanskje være aktuell i sommervinduet om det ikke ser ut som han kommer seg tilbake på laget. Ellers ville jeg tenkte Crone lå dårlig an dersom det kommer inn en forsterkning i den posisjonen (som vel er vår svakeste?). Kanskje rart å si det, men dersom Børsting forsvinner ut av laget så kanskje han (også til sommeren), evt. Kartum om han blir en benkespiller. Det kommer jo og an på hva som skjer med Kniklas.

Hva tenker du?
Sjekke faxen? Eg frykter det. Eg frykter det. Eg frykter det.

ostraume

Egentlig synes jeg jo stallen ser ganske bra ut, og håper på færrest mulig endringer (evt. en oppgradering på høyre back). Håper og Heggebø blir og tar opp kampen.
Sjekke faxen? Eg frykter det. Eg frykter det. Eg frykter det.

Falkman

Quote from: Lasaron on November 27, 2023, 20:23:40 PM
Quote from: Hickok on November 27, 2023, 20:05:38 PM
Quote from: krakra on November 27, 2023, 17:54:39 PMSyns du det er for mange unge i stallen?
Nei, men det betyr heller ikke at jeg vil ha alle over 27 år vekk. Det må være en naturlig utskiftning over tid.

Jeg vil det. Neste sesong bør ingen i stallen være født før 1997. Til nøds keeper Dyngeland, for keepere holder lengre, og Dyngeland er så god.

Dette blir altfor for  broiler-aktig for min del. Hvis det er sånn vi skal holde på finner jeg  meg heller en  klubb i 3.div å heie på.

andreas1989

November 27, 2023, 21:36:39 PM #108 Last Edit: November 27, 2023, 21:39:02 PM by andreas1989
Poenget må vel være at vi må gjerne beholde de "gamle" vi har som sportslig gir oss noe "ekstra" slik som Castro mens de "gamle" som ikke er klink i 11eren bør leve mer farlig når troppen skal settes sammen. Disse påfylls spillerne i feil alder står i veien for de yngre og de koster oss gjerne unødvendig mye penger. Pallesen går vel under den siste kategorien selv om han bidrar klart mer enn feks Holmen.

Lasaron

For min egen del, med tanke på akkurat denne tråden, vil jeg runde av kveldens debatt med at jeg ønsker å beholde Castro.
Tren på langskudd

ACHTUNG

Quote from: Superjack on November 27, 2023, 14:14:03 PMOg selv om Castro er meget god for Brann, så mener jeg fortsatt at om Brann vurderer justeringer i troppen så er han en av dem som bør vurderes ut. På grunn av det at det bør settes inn spillere med større utviklingspotensial og rettere alder. F.eks Blomberg og Warming, kanskje også enda en.




Med all mulig respekt; vissvass, regulært vissvass fra ende til annen. Dette er så horribelt at jeg ikke kan kom med andre beskrivelser enn at det er salig vissvass. Du skal være j....g glad for at vi har en klassespiller som Castro i troppen, j....g glad, for han er en av spillerne som nå er i ferd med å sikre Brann e-cup. Og takk og lov for at vi supportere ikke har medbestemmelsrett og at avgjørelsen om stallsammensetning er opp til sportslig å avgjøre.

ACHTUNG

Quote from: krakra on November 27, 2023, 15:28:39 PMSier ikke at Castro er for gammel, men stallen er for stor og har for få unge spillere. Skal vi forynge og forsterke i vinter må noen ut og da havner naturlig nok en skadeplaget 27-åring i vår mest befolkede lagdel høyt på listen.

Kan ikke annet enn å le høyt.

ChristianC????

November 28, 2023, 18:58:28 PM #112 Last Edit: November 28, 2023, 19:13:34 PM by ChristianC????
Quote from: ACHTUNG on November 28, 2023, 09:01:47 AM
Quote from: krakra on November 27, 2023, 15:28:39 PMSier ikke at Castro er for gammel, men stallen er for stor og har for få unge spillere. Skal vi forynge og forsterke i vinter må noen ut og da havner naturlig nok en skadeplaget 27-åring i vår mest befolkede lagdel høyt på listen.

Kan ikke annet enn å le høyt.

Står bak deg her.
Alle som har et argument for at Castro skal gå fra Brann må ta seg en runde med seg selv.

Han har vært minst like god som i Obos, men folk ser ikke det pga han har vært skadeplaget denne sesongen.
I ES står han med
0,81 mål per 90 og 0,93 målpoeng per 90.

Til sammenligning med folkefavoritt Finne som er 1 år eldre står han med
0,60 mål per 90 og 1,06 målpoeng per 90.

Så en skadefri Castro er en av våre beste spillere.
Bare se på Obos tallene
1: Castro 22 målpoeng
1: Finne 22 målpoeng
1: Rasmussen 22 målpoeng
1: Gift Orban 22 målpoeng

Churchill

Castro skal SELVSAGT ingen steder. Det ville jo være glaskap å kvitte seg med en så god spiller som passer så godt inn i spillestilen til Hornisen.


Men vi har nok etablerte spillere i stallen nå. Skal noen inn, så er det unge talenter. Øverst på listen bør det stå en ung og rask stopper med stort potensiale samt en som kan utfordre Finne etterhvert.
...we shall never surrender.

opplett

Er det lov å si at Castro ser litt utrent ut? Får litt Charlie Miller-vibber av fysikken hans denne sesongen.
Norling skryter likevel av oppholdet i Norge . - Menneskene i Brann var fantastiske. Klubben var vakker som s****.

fortune

Quote from: opplett on April 17, 2024, 21:35:51 PMEr det lov å si at Castro ser litt utrent ut? Får litt Charlie Miller-vibber av fysikken hans denne sesongen.

Vi kommenterte det samme flere ganger i løpet av kampen. Ser både tung ut rent kroppslig og har foreløpig ikke vært i stand til å rykke seg fra fra motstander innover i banen. Sistnevnte er en kritisk faktor for Castro som fotballspiller, uten den egenskapen tilfører han veldig lite på vingen.
First is first, second is nothing

esp123

Han hadde vel en ganske så begrenset sesongoppkjøring. Han kommer til å komme seg utover i sesongen.

Corran

Castro blir det veldig tydelig når han er litt ute av form.
Må få litt tid på seg så kommer han
In the beginning the universe was created. This made a lot of people angry and has widely been considered as a bad move.

Go Up