• Welcome to Brann Bataljonen Bergen. Please login or sign up.
 

Svenn Crone

Started by Kagain, February 27, 2022, 15:01:53 PM

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Go Down

krakra

Tviler på at større klubber enn Brann vil gi Crone et bedre tilbud enn han har her uansett. Får Crone signaler om at Brann vil forlenge hvis han holder nivået ut sesongen, så tviler jeg på at han signerer for noen andre. Det som kan få ham til å signere for en annen klubb er nok først og fremst hvis han frykter at han må finne seg ny klubb og vil sikre seg tidlig.

Lasaron

Tren på langskudd

pidre

Quote from: krakra on May 21, 2024, 08:31:46 AMTviler på at større klubber enn Brann vil gi Crone et bedre tilbud enn han har her uansett. Får Crone signaler om at Brann vil forlenge hvis han holder nivået ut sesongen, så tviler jeg på at han signerer for noen andre. Det som kan få ham til å signere for en annen klubb er nok først og fremst hvis han frykter at han må finne seg ny klubb og vil sikre seg tidlig.

Ja, men Crone er nå famliemann, og økonomi vil nok også være førende. Med en svak norsk krone er det mulig dansk lønnnivå og lang kontrakt vil være avgjørende.
Saludar a los monos!

krakra

Vi klarte jo å hente Crone da vi var i OBOS-ligaen. Siden den gang har vårt økonomiske situasjon løftet seg betraktelig, uten at jeg tror Crones verdi utenfor Brann har økt allverdens. Tror heller ikke Crone vil signere med noen bak ryggen på Brann, så jeg er ikke så bekymret for at vi skal miste ham mot vår vilje.

Jeg er mer skeptisk til om han bør få ny kontrakt i det hele tatt. Det var en voldsom hype etter tre gode kamper(syns disse danskene hypes mer og raskere enn noen unggutt noen gang har blitt), men i går var han tilbake til et ganske ordinært nivå. Det er nok lurt av Brann å se an hvilket nivå Crone stabiliserer seg på, og hva som skjer med Hellan. Holder Crone seg stabilt på det han har vist de tre kampene før denne, og Hellan ikke tar steget, er det greit å forlenge. Men selv ikke da er Crone på noen måte uerstattelig.

Gulløl

May 27, 2024, 13:36:18 PM #154 Last Edit: May 27, 2024, 13:47:45 PM by Gulløl
Renate Blindheim sier på Ballspark i dag at Martin Hellan var dårlig i forrige kamp for Brann 2. Han ble rundlurt flere ganger. Men han viste glimt innimellom at han var god med ball sier ho videre. Det går nok mot kontraktsforlengelse for Crone. Hellan trenger tydeligvis noe mer tid.
Livet blir ca. en milliard ganger morsommere når man heier på Brann

Go Up