• Welcome to Brann Bataljonen Bergen. Please login or sign up.
 

Tifo kontoen

Started by Drunkie, February 05, 2004, 12:45:35 PM

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Go Down

Drunkie

Har forstått det sån at det finnes oversikter over hvor mange som har betalt medlemskontigenten, men mitt sprøsmål er om hvor mye penger som har kommet inn til tifo fondet så langt.

Drunkie

C@Bøe_79

Vi vil oppgi dette på Kick-off partyet..
Foreløpig har jeg ikke oversikt over dette da noen av styrets medlemmer er bortreist...

Men jeg vil oppfordre alle til å fortsette å gi,mange kroner blir større/bedre tifo:)

MVH
Tifo-gruppen
Bergen og Hansa til eg dør!!!!!

Vær med og støtt tifo-gruppen med noen kroner, kontonummer 3628.52.72631

Ã?rnen


brannfrik

og det samme gjør oddrane her hjemme i norge. ingen dum ide......

http://oddrane.no/vis/?ID=1119&handling=Meny&type=1&x=vis

Brannfrelst

Jeg vil gjerne gi noe til TIFO kontoen. Men jeg er 14 år og min mor er imot det,hvordan kan jeg gjøre dette?
2.10.07-Gullet kom hem!

brannfrik

hvis du har egen konto er det jo bare å overføre penger til TIFO kontoen, ellers må du bare spa fram nåkken gode argumenter som moren din ikkje kan komme med nåkken gode svar på...

Grey

Brannfrelst skrev:

QuoteJeg vil gjerne gi noe til TIFO kontoen. Men jeg er 14 år og min mor er imot det,hvordan kan jeg gjøre dette?


Det er lettere å be om tilgivelse enn tilatelse
Maybe a Greyhound could be my way

howieh57

Ka med innsamlinger i samband med kamper? Hvis dere tar en kikk på ørebro supporterne(Kubanerna) sin hjemmeside står d ikkje vare kem som ga penger sist til tifofondet, men også hvor mye de har greid å samle inn på hver enkelt match. Dette kunne latt seg gjøre også på Brann stadion, det er alltid noen med no småpenger i lommene, og da er det viktig å huske at "Alle monner drar"
ra Sandsli, der teknikk og sleik fødes

Brannfrelst

Dette er jeg helt enig med... Kommer definitivt til å gi noen slanter på hver hjemmekamp... Bra forslag :) Kommer sikkert til å gi en 40-50 kroner på hver kamp... Blir jo rundt 600 kroner på en sesong... Og dersom 1000 stk gir en 10er blir jo dette 130000 kroner på en sesong! Dette bør la seg gjennomføre!
2.10.07-Gullet kom hem!

sekto

Jeg har gjort mitt bidrag for sesongen med 200kr, så det får holde med det, i hvert fall foreløpig. Men det å samle inn penger under kampene er ingen dårlig ide. Problemet kan bli å få noen som gidder å gjøre det, få det inn i et skikkelig system og så faktisk få det gjennomført.

Brannfrelst

Jeg kan gjerne gå med bøsser på noen kamper. (Er 14 år,har dette noen betydning???
2.10.07-Gullet kom hem!

Go Up