• Welcome to Brann Bataljonen Bergen. Please login or sign up.
 

Ã?sane - Brann 7/2

Started by paperboy, February 03, 2004, 15:25:27 PM

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Go Down

paperboy

Får håpe mons får ut litt mer av de 11 utvalgte enn det vi fikk se mot haugesund!
Kanskje vi fÃ¥r se den nye kjempespissen fra Australia i aksjon ogsÃ¥    :P

Kampstart er kl 1500 førstkommende lørdag i vestlandshallen. Møt opp alle mann!
Har du en fotball, så har du alt!

GamleErik

ttaler seg kun som privatperson og har ingenting å gjøre med Brann Bataljonen Bergen sitt offisielle syn på ulike saker.

Grey

Hva er da billettprisen på den kampen?
Maybe a Greyhound could be my way

GamleErik

Ikke godt å si, vi får høre med Brann om de kan opplyse oss om dette.
ttaler seg kun som privatperson og har ingenting å gjøre med Brann Bataljonen Bergen sitt offisielle syn på ulike saker.

GamleErik

I følge min hemmelige kilde i sportsklubben er prisene som følger:
70.- for voksne
30.- for barn
ttaler seg kun som privatperson og har ingenting å gjøre med Brann Bataljonen Bergen sitt offisielle syn på ulike saker.

KennethS

tå på Brann

GamleErik

Quote from: "KennethS"
tilskuere ca 1000


Har ikke hørt noe offisiellt tilskuertall, men antar vi at det var 1117 mot Haugesund og at det var betydelig trangere på tribunene i dag vil jeg tippe mellom 1300 og 1500 tilskuere.
ttaler seg kun som privatperson og har ingenting å gjøre med Brann Bataljonen Bergen sitt offisielle syn på ulike saker.

Ã?rnen


Bergen Sin Gutt

Quote from: "KennethS"


Kan du fortelle mer? FÃ¥r han kontrakt etter kampen i dag?

Erik

Hvis ikke han får det kan Per ove kysse seg godt bak, tror Macaen kan bli bra i brann... tanke på hvor lite han har vert i Brann og det han viste i dag... Jeg håååper Brann gir han en kontrakt!!


GhostDog

 Beer a day keeps the doctor away!

KennethS

tå på Brann

GhostDog

Quote from: "KennethS"
fortjent ledelse? Brann hadde ballen 97% før målet til åsane kom, åsane scoret på sin første sjangse, faktisk første gangen de var innenfor 16 meteren, så litt research før mann slenger ut slike kommentarer bør vel være lov og forlange?


Vel, starter med følgende; "Må få blåse ut litt frustrasjon"... Og jeg var tilstede på kampene.. Så ikke noen fra nettavisen der. ;-) OG eg forventer faktisk at SK Brann skal slå et 2'dre div. lag selv om de e fra Bergen!
Når det gjelder resten av sesongen så regner jeg med at det tar seg opp, men det er f... ikke noe sandkasse disse spillerene leker i - for en feita lønning - så noe mer må vi kunne forlange av de!

Som sagt, frustrasjonen er der! - For gale at eg mÃ¥ begynne pÃ¥ Valiumen allerede i Januar.  :D

Ps! Intet lag har fått tildelt seier pga ballbesittelse - ennå..
 Beer a day keeps the doctor away!

Branntilegdør

den nye assistenttreneren til rosenborg, han som kommer fra en eller annen svensk klubb mener at det laget som har ballen minst vinner flest foballkamper. Og det var ut i fra den filosofien han trente laget sitt. Ala Drillo, som helst vil gi vekk ballen bare for å vinne den igjen..

GhostDog

 Beer a day keeps the doctor away!

Go Up