• Welcome to Brann Bataljonen Bergen. Please login or sign up.
 

Felix Horn Myhre

Started by Gulløl, April 30, 2021, 14:37:13 PM

0 Members and 2 Guests are viewing this topic.

Go Down

Pete05

Quote from: Hickok on March 24, 2024, 22:00:11 PM
Quote from: Pete05 on March 24, 2024, 21:52:36 PMDet er flere som melder FHM tilbake mot slutten av april, samtidig som Thore P. Jeg mistenker at noen av de som har vært ute lenge med GG har hatt andre type skader samtidig som ikke er kommunsert så tydelig. Sjekket litt med både klinikken i Tyskland og den i England som opererer de fleste PL spillerne og de melder "bare" 4-6 uker ute før de er i kampform igjen. Det er FotMob og Fantasy som har faktisk midt april men det er nok vel optimistisk. Men burde absolutt være mulig mot slutten av måneden om alt går bra.

Ser en på alle andre i Brann som er operert for samme skade, så er dette veldig optimistisk. Fortsatt er vel etter junipausen det som er realistisk. Han er nok tilbake i trening før det, men neppe i kampform så tidlig.

SHN gikk jo rimelig fort? Blom og Japhet har jo andre skader som holder dem ute, ikke GG. Ruben vet jeg ikke så mye om. Men hvis du sjekker rene GG operasjoner så er ikke tiden så lang før man er er tilbake. Så jeg er optimist.

Corran

Ruben gikk det fort for første gangen han ble operert for slikt og han trodde det skulle gå like greit denne gangen også men det gjorde det ikke.
Han skyldte på alderen.
In the beginning the universe was created. This made a lot of people angry and has widely been considered as a bad move.

Kagain

Quote from: Hickok on March 24, 2024, 22:00:11 PMSer en på alle andre i Brann som er operert for samme skade, så er dette veldig optimistisk. Fortsatt er vel etter junipausen det som er realistisk. Han er nok tilbake i trening før det, men neppe i kampform så tidlig.

Ja, tror nok også at vi snakker junipausen. Spesielt siden Horneland for enkelte spillere ikke har vært veldig sugne på å la dem spille for tidlig. Jeg mener å huske at det har vel vært sagt at hverken Hellan eller Kornvig forventes å spille noe særlig før til sommeren...

andreas1989

Vi får bare håpe at vi får flyt og resultater i starten slik at Felix ikke skal hastes tilbake.

Go Up