• Welcome to Brann Bataljonen Bergen. Please login or sign up.
 

Kenneth Store-Judas

Started by Per Hilmar, January 23, 2004, 15:58:34 PM

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Go Down

Per Hilmar

Sakset fra bt i dag:

"Dansk dumpekandidat vil ha Storvik  

Kenneth Storvik returnerte fra Danmark torsdag med et kontraktsforslag fra den nedrykkstruede Superliga-klubben Frem i kofferten.

- Det er et bra tilbud. Nå skal jeg bruke helgen til å tenke meg om. "


.....som bare beviser: En gang illojal, alltid illojal......

Bardehval

Dette stinker det av. Storvik er en illojal helvet og vil for alltid gå inn i historien som Bergensfotballens største sviker. Fyttihelvete at han tør!

DrMeland

Spiller det noen rolle? Han e' for gammal, for skadet og for dårlig. Han hadde ikkje hatt noe å tilføre oss denne sesongen uansett så eg e' bare gla vi e' kvitt han...
rMeland

BL

skjønner ikkje korfor folk hisser seg opp for dette... vi har hatt storvik i en sesong, han spilte lite og viste at han ikkje er god nok for laget. mye skader og dårlig form. brann hadde mest sannsynlig dumpet han om han ikkje hadde "lagt" opp! ingen vits å finne en judas bare for å ha en judas
dette syns eg det lukter litt fjortiss av
Hansa-
Felt Z

KennethS

enig, Storvik var ferdig i Brann, han hadde blitt en "Squadplayer" hvis han hadde blitt ett år til, koffor lage så mye oppstyr av at han vil prøve lykken i utlandet igjen.
tå på Brann

C@Bøe_79

Sier bare PENSJONSREFORM...

Han hadde ingenting annet enn rutine å tilføre Brann,og da er det bedre å tjene litt ekstra på utenlands spill enn 2.div...

Nå kan vi si at en av Bergens største spillere gjennom tidene faktisk har spilt på Brann..

Nei,jeg sier lykke til videre Kenneth...

Christian
Bergen og Hansa til eg dør!!!!!

Vær med og støtt tifo-gruppen med noen kroner, kontonummer 3628.52.72631

Bardehval

Sist jeg sjekket var Storvik mer enn sprudlende og på vei tilbake til sitt gamle jeg. Jeg er overbevist om at både helsen og det spillemessige hadde blitt radikalt forbedret i sesong nummer to. Skal like å høre reaksjonene når Storvik er tilbaker i godt gammelt slag i dansk fotball, blir nok en del som snur på flisen da. Mannen er kun 32 og kan meget vel ha 2-3 gode sesonger igjen.

BL

poenget her er jo at storvik har vært i brann en sesong. og han har ikkje noe ekstra å tilføre midtbanen til brann nå som vi har soma, Olofinjana, kvisvik, m.fl... hva skal vi satse på? storvik som er gammel og KANSKJE kommer til å gjøre det bra? eller "unge" spillere som vi vet har kvalitetene og som holder seg skadefri?
Hansa-
Felt Z

KennethS

så bardehval mener vi bør vrake Soma, haugen eller olifinjana for og stase på at Storvik "kansje" kommer tilbake i godt gammel slag?? til opplysning så e det ikkje slik det fungerer, håper storvik gjør det bra i Danmark eg, hvis han reiser, men i Brann har han ingenting mer og hente.
tå på Brann

Bardehval

Jeg vil heller ha tekniske finesser en flittig defensivt midtbanearbeid av Soma, ja. Soma i forsvar, Olofinjana og Storvik sentralt hadde vært en sann drøm å få oppleve. Fotball er for meg en øyblikksopplevelse, der en fantastisk vending, avdribling, tversoverpasning kan være vel så viktig mål. Storvik er i besittelse av denslags kvaliteter, det finnes svært få i landet som når ham til knærne når han er på sitt beste.

BL

storvik VAR så god! no er han blitt "gammel" og det går mest i skader og en-omgang kamper...
Hansa-
Felt Z

KennethS

Bardehval: Innse det, Storvik vil aldri komme tilbake i det slaget han var tidlig på 90 tallet.
tå på Brann

Rudi

Etter hva jeg har hørt og lest var det faktisk Brann som takket nei til Storvik etter at han hadde tilbudt sine tjenester et år til. Mannen har jo bare lyst å spille fotball og hvis han kan gjøre det å Danmark er det bare å ønske han lykke til!


- Rudi
Selv om du er en fyrig elsker, så er du ikke automatisk skikket til å være gynekolog!"
Ivar Hoff om at Kjetil Rekdal ønsket å bli Brann-trener i framtiden.

Henki

Det var vel Storvik som først valgte å takke nei til Brann og heller legge opp. Og når det er sagt tror jeg ikke Storvik ville hatt så mye å tilføre Brann, han har hatt for mye skadeproblemer de siste årene for det.
Jeg takker Storvik for innsatsen forrige sesong, han prøvde ihvertfall og det skal han ha kreditt for. Så får Brann heller bruke pengene sine på spillere for fremtiden!
Ballen skal fremover!

kenneth

Var først storvik som sa nei til Brann før storvik ombestemte seg og Brann sa nei til han.

Kagain

Vil ANTA at Storvik som dere sier sa nei til Brann FORDI de ikke kunne love han noe som kunne minne om fast førstelagsspill. Så ombestemmer Brann seg og finner ut at det er alltid plass for en midtbane-elegant, men da gidder ikke Storvik mere.

Der holder jeg faktisk litt med han, om jeg ført hadde fått beskjed om at det ikke var trang for min tilstedeværelse, for så å snuble seg til at vi kan nå ha han for sikkerhets skyld, i tilfelle den vi satser på istedet havner på sykehus med dobbelsidig lungebetennelse... Han kan jo sikkert gjøre et minstemål av arbeid...

Dernest tror jeg at mr. Storvik fikk litt godfølelsen igjen for å spille fotball og synes det var litt leit å gi seg med det. Derfor så han etter andre og grønnere gressmarker. JEg hadde gjort det samme hadde jeg hatt valget mellom å begynne på en snackbar eller få ansettelse i et mye mere krevende og, rett skal være rett, bedre betalt firma. Da hadde jeg gjort en Storvik

Men bevares, han har nok kanskje ikke oppført seg helt skikkelig npr han hadde sin storhetstid. Kanskje kanskje ikke.

Baitle

. JEg hadde gjort det samme hadde jeg hatt valget mellom å begynne på en snackbar eller få ansettelse i et mye mere krevende og, rett skal være rett, bedre betalt firma. Da hadde jeg gjort en Storvik

Kan ikkje samenligna vanlig arbeid og fotball uansett om det er jobben hans

Kagain

Quote from: "Baitle"
Kan ikkje samenligna vanlig arbeid og fotball uansett om det er jobben hans


Nja kanskje ikke. Jeg vet ikke, men jeg har egentlig aldri skjønt fotballspillere i England som syter og klager over at de ikke før spille når de kan sitte på benken og koste inn penger.

Men jeg mener fremdeles det at kunne jeg valgt mellom å begynne i "vanlig" arbeid eller cashe inn penger for å spille fotball i et år til, så hadde jeg valgt det siste. Da kunne jeg ha brukt det året til å øke mine sjanser for å komme ut i det "vanlige" arbeidslivet.

Go Up