• Welcome to Brann Bataljonen Bergen. Please login or sign up.
 

Kunstgress på Stadion i 2005?

Started by Bardehval, January 23, 2004, 09:29:14 AM

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Go Down

Bardehval

Det blir isåfall over mitt lik! Fotball skal spilles på gress ikke kunstgress. Her bør supporterne organisere seg og si kraftig ifra. Hva blir det neste, musikk under kampene?

Xminator

Helt greit for meg med kunstgress. Fotball på Stadion 365 dager i året? JA TAKK! Vinterkamper i nordisk liga og treningskamper på Stadion :)

Her ligger det også muligheter for finansiering. Kutt opp stadionmatten og selg den i biter :) Jeg kan godt tenke meg en bit stadion for en tusenlapp...

Ã?ge

Quote from: "Xminator"Helt greit for meg med kunstgress. Fotball på Stadion 365 dager i året? JA TAKK! Vinterkamper i nordisk liga og treningskamper på Stadion :)

Her ligger det også muligheter for finansiering. Kutt opp stadionmatten og selg den i biter :) Jeg kan godt tenke meg en bit stadion for en tusenlapp...


Helt enig!

Blææ

Kunstgress på stadda....blir like dumt som at Stabaek skal ha blått gress.
Naturgress er litt av sjarmen med fopall,idrett på plastdekke finner vi nok av i Haukelandshallen.
ont follow me,Im lost too

Stoffi

Det spiller vel ingen rolle. Vi ser ikke forskjell uansett.
Min bestemor er tilgjengelig som Branntrener, løp og kjøp!

DrMeland

Nå har jo utviklingen av kunstgress vært stor de siste år. Det blir ikke som å se Fyllingen spille på Varden hvis vi legger kunstgress på Stadion... (beklager at jeg brukte F-ordet)
rMeland

Bardehval


gamlefar

Det eneste som kommer til Ã¥ nytte i framtiden er kunstgress!  Det hjelper ikke Ã¥ tviholde pÃ¥ naturgresset!  Brann mÃ¥ uansett legge ned undervarme og nÃ¥r de først er i gang kan de legge pÃ¥ kunstgress ogsÃ¥!

Da slipper vi iallefall Ã¥ spille kampene i den nordiske ligaen i Vestlandshallen foran 5000 men pÃ¥ stadion med 18000.  Da kan vi vise svenske og danske klubber at Brann faktisk har best stemning pÃ¥ tribunen  i hele Nord-europa.

I tillegg trenger det ikke så mye vedlikehold og det kan brukes til konserter o.l. som da gir Brann ekstra penger i kassen!

Min mening!

BL

Quote from: "Stoffi"Det spiller vel ingen rolle. Vi ser ikke forskjell uansett.


viss du ikkje ser forskjell bør du ta deg en tur til optikker
Hansa-
Felt Z

Baitle

Ikkje faen om da e bedre me kunstgress. Blir drita kjedelig å sjå på fotball, blir likt for alle uansett kor ein spele og då vil dei beste alltid vera best og alle kamper blir like.

Skandale at Kunstgress blir lagt over alt, i staden for grus er ok men skikkelig fotballkamper skal spelast på naturgress, ellers blir ikkje da litt da samma.



Kruxleiven

Jeg har skrevet under på mot kunstgress. Jeg skjønner jo det at teknologien har kommet lenger enn Varden kunstgress tiden til Fyllingen i 1990. Ingen får brannsår av å ta sklitakling der og asfaltspretten er sikkert vekke. Men det hjelper bare ikke. Synes det høres supertragisk ut. I Trondheim klarer de å spille fotball i februar på vanlig naturgress. Så argumentet med helårsfotball holder vel ikke helt vann. Det er ikke så gale å spille noen av kampene i Vestlandshallen.

Erik

Varden sin er jo en skam da... kortklippet dørmatte.... Tror det kommer bedre saker på stadion!!!

Grey

Selv foretrekker jeg gresslukten, synet av skitne drakter etter saftige skitaklinger, og ikke minst varierende baneforhold ettersom hvilken årstid og hvilket vær det er. Det er det som er fotball..
Maybe a Greyhound could be my way

Stoffi

Quote from: "Baitle"Ikkje faen om da e bedre me kunstgress. Blir drita kjedelig å sjå på fotball, blir likt for alle uansett kor ein spele og då vil dei beste alltid vera best og alle kamper blir like.


Det der kan ikke være en seriøs kommentar.
Min bestemor er tilgjengelig som Branntrener, løp og kjøp!

Henki

Quote from: "Fiore9"Det er ikke så gale å spille noen av kampene i Vestlandshallen.


Er ikke enig med deg der altsÃ¥. Fotball skal spilles utendørs. Dessuten blir det jo litt lamt med bare 5000 pÃ¥  tribunen da.
Ballen skal fremover!

BL

Quote from: "Baitle"Ikkje faen om da e bedre me kunstgress. Blir drita kjedelig å sjå på fotball, blir likt for alle uansett kor ein spele og då vil dei beste alltid vera best og alle kamper blir like

haha!! eg håper det der er ironisk ment
Hansa-
Felt Z

Bardehval

Hva er dette babbelet om nordisk liga? Jeg har mine tvil til slike nyskapninger Dersom ikke samtlige klubber i alle land, Danmark, Norge og Sverige, tar det like seriøst tror jeg det lett kan bli noe B-preget. 15000 på Stadion i januar når Brann møter AIK? Utenkelig, rett og slett utenkelig. Holder plenty med 5000 i Vestlandshallen. Bruk hodet folkens!

Branntilegdør

håper du er en av mange som sitter igjen med skjegget i postkassen når det ikke er nok billetter da..

Bardehval

For min del er den hjemlige serien viktigst, ikke en wannabe-mellomsesongsløsning for Skandinaviske lag i vinterdvale. Vi har ingen garantier for at den bebudede ligaen fungerer.

kenneth

Den hjemmlige serien blir jo fortsatt viktigst, for e viktig å være med i den skandinaviske ligaen ettersom der e det MYE penger å hente. Media vil gjøre sånn at Brann - AIK og alle de oppgjørene vil bli meget intressang fra starten av. Eg e nesten sikker på at det vil ligge på rundt 10-12000 i gjennomsnittlig tilskuertall. Og det blir endel peng utav sånnt. + økt salgt på supporter efekter. Eg har virkelig troen på at det blir et bra opplegg.

Baitle

Quote from: "BL"
Quote from: "Baitle"Ikkje faen om da e bedre me kunstgress. Blir drita kjedelig å sjå på fotball, blir likt for alle uansett kor ein spele og då vil dei beste alltid vera best og alle kamper blir like

haha!! eg håper det der er ironisk ment


Da eg meine at baneforhold og årstider har null preg, og da vil gjera fotballkamper kjedlige over tid. Dåke vil vel meine at det blir bedre tempo og lettare å spille pass and move fotball, men vist alle kamper blir sånn blir jo da ingen særpreg me fotballen og kamper lenger.

BL

for det første vil ikkje eg ha noe kunstgress, langt der ifra...

men det er klart av kamper blir forskjellige og fotballen har særpreg! det er ikkje baneforholdene som bestemmer spillet. ög vi får jo ikkje så store forandringer på banen i løpet av en sesong. kanskje litt i starten og slutten av sesongen...
spansk, italiensk og delvis den engelske serien har veldig bra baneforhold og der er det nok av særpreg og forskjellig spill spør du meg
Hansa-
Felt Z

Go Up