• Welcome to Brann Bataljonen Bergen. Please login or sign up.
 

Haugesund - Brann 15.9.2018

Started by Gylleren, September 07, 2018, 21:54:07 PM

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Go Down

Nixon

Quote from: Billy Elliott on September 16, 2018, 21:37:24 PMog så bruker man kamptråden her inne til å diskutere hvordan den bør skrives om.

Rookie...
Rød makt på Hansa

osoerli

KUNSTGRAS ?? GLØYM DET !!

Gulløl

September 17, 2018, 15:13:30 PM #102 Last Edit: September 17, 2018, 15:19:03 PM by Gulløl
Om vi synger dette 28 oktober, er det over streken og blir betraktes som mobbing av en bartespiller som har det vanskelig ? Kan medføre bot fra NFF ?  ;)

Nicklas Bendtner e de bare meg
Eller kokar hele Bergen
For alt eg slår til blir til Seriegull
Livet blir ca. en milliard ganger morsommere når man heier på Brann

Gulløl

Fotballmandag på Max klarte i kveld å plukke ut blant flere klipp fra ferjeturen det med klart dårligst bilde og lydkvalitet. Imponerende.
Livet blir ca. en milliard ganger morsommere når man heier på Brann

Forvillet Bergenser

September 18, 2018, 23:34:37 PM #104 Last Edit: September 18, 2018, 23:36:26 PM by Forvillet Bergenser
Quote from: Utmedsnolken on September 16, 2018, 16:10:13 PMViktigste debatten er jo om Sivert heltne er første eller siste linjen i sangen? Gilbert Koomson passer jo forsåvidt bra inn.

Gilbert Koomson hadde passet bra inn ja.
Noen sang det på fergen da Gilbert kom ut av bussen

Sånn det synges er det «Sivert Heltne» siste linjen, før man starter på nytt med «E det bare meg...»

Nixon

Apropos Hjerteslag og den nye supportersangen. Jeg skulle finne noen gamle Hjerteslag-sanger på nett og kom over en anmeldelse fra Dagsavisen fra 2015: «Gode melodier, poetiske tekster, med ropende refrenger blir aldri umoderne. Hadde de skrevet kampsang for Brann ville det sett stygt ut for motstanderne».

Ikke dårlig spådom det der!
Rød makt på Hansa

ACHTUNG

Quote from: Forvillet Bergenser on September 18, 2018, 23:34:37 PM
Quote from: Utmedsnolken on September 16, 2018, 16:10:13 PMViktigste debatten er jo om Sivert heltne er første eller siste linjen i sangen? Gilbert Koomson passer jo forsåvidt bra inn.

Gilbert Koomson hadde passet bra inn ja.
Noen sang det på fergen da Gilbert kom ut av bussen

Sånn det synges er det «Sivert Heltne» siste linjen, før man starter på nytt med «E det bare meg...»


Komsoon, med sin scoringsvegring, som har kostet oss mange poeng og plussmål, bør ikke inn på noen som helst måte.

Go Up