• Welcome to Brann Bataljonen Bergen. Please login or sign up.

Daouda Bamba

Started by Nixon, August 15, 2018, 13:51:03 PM

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Go Down

Nixon

Det meldes at Bamba er klar. Brann dyreste spiller på en liten mannsalder. Så mye å leve opp til med andre ord.

Velkommen!
Rød makt på Hansa!

osoerli

Yo no soy marinero
Yo no soy marinero, soy capitán
Soy capitán, soy capitán
Bamba, Bamba
Bamba, Bamba
Bamba, Bamba, bam
KUNSTGRAS ?? GLØYM DET !!

Spelaren

Daouda Karamoko Bamba - Elfenbenskysten (men forbundsutviklet) - 23 år.
Pris : 8-9 millioner
Kontrakt: Ut 2021 (i korteste laget til den prisen men ok...)

Velkommen!
Gå av.

Tom C

Han kommer nok til å være i italiensk eller engelsk liga lenge før den kontrakten utløper, etter å ha klinket inn haugevis av mål for oss i champions league-kvaliken 2019...
Aldri mer Obos....

Corran

Kan ikke se noen steder at det endelig er bekreftet?
In the beginning the universe was created. This made a lot of people angry and has widely been considered as a bad move.

Lasaron

Det er fordi det ikke er endelig bekreftet.
Heldigvis har vi skyhøye ambisjoner

Spelaren

De står og venter på dem nå, visstnok. Ballspark skal sende direkte og greier...
Gå av.

ACHTUNG

Det kunne blitt tidenes blue balls, i Brannsammenheng,  om det hadde skjært seg nå rett før livesendingen,  hehe!

Pelle

"Det er kjekkere å logre med halen en å gå rundt å bjeffe!"

- Pelle

Lasaron

Velkommen! Tror dette kan bli bra.

En toppet lagoppstilling i høst, der alle er friske og raske og vel assimilert i laget, kan se slik ut:

Radlinger
Teniste - Wormgoor - Acosta - Grøgaard
Haugen - Jenssen - Barmen
Koomson - Bamba - Gilli

Pettersen, Rismark, Skålevik, Ordagic, Marengo, Braaten, Kristiansen

På tribunen: Karadas, Johansen, Vega, juniorene

ACHTUNG

Willkommen!!

Mest psykomoro med Marengo, Banna og Jonsson!  De kunne ha snurret rundt med det meste.

Jose Arrogantio

Jonsson er vel i Island ;)

Kagain

Jeg er spent på hvor perforert det berømmelige lønnstaket er nå. Var det ikke Bamba som snakket om andre land i stedet for Norge? I alle fall, velkommen skal han være. La oss håpe at han innfrir prisen...

Superjack

Quote from: Kagain on August 15, 2018, 21:47:59 PMJeg er spent på hvor perforert det berømmelige lønnstaket er nå. Var det ikke Bamba som snakket om andre land i stedet for Norge? I alle fall, velkommen skal han være. La oss håpe at han innfrir prisen...

Se ballspark med intervjuet med Soltvedt. Holdt han på å forsnakke seg og har en avtale med Bamba om å gå om muligheten kommer?
Brannsupporter.

Superjack

Quote from: Tom C on August 15, 2018, 14:43:27 PMHan kommer nok til å være i italiensk eller engelsk liga lenge før den kontrakten utløper, etter å ha klinket inn haugevis av mål for oss i champions league-kvaliken 2019...

Siden han kommer til å bøtte inn mål i CL kvalik 2019 så kommer han jo til å gjøre det samme i CL for oss.

Når LAN klarer vinne cupen med Hødd, så blir det jo CL på LAN Brann neste år. Og Bamba blir solgt som tidenes dyreste norske eksport til Chelsea
Brannsupporter.

OmOssSjølOgHansaøl

.. men først og fremst så synger vi om fotballaget Brann!

Seriegull

https://m.youtube.com/watch?v=onvnMIjI2w4

Bytte ut Zaha med Daouda Bamba. Noen må være enig med meg ?

Norlings Hund 2

Litt vanskelig å bytte ut to stavelser med fire.

Ellers må jeg gratulere Bataljonen med å faktisk agere for første gang på år og dag (ved å stenge den andre tråden), det eneste som mangler nå er en forklaring på hva i alle dager de drev med da forumet gjennomgikk en endring (f.eks. med en egen tråd eller i tråden «Nedgang på Bataljonsforumet») og de gjemte seg i skyttergravene.

Jeg synes alle som er aktive på dette forumet er skyldig en forklaring, om ikke til og med en unnskyldning.

Gulløl

TA DERE SAMMEN!!!

Superjack

Bamba blir meget bra neste sesong, når han blir spilt inn i LAN fotballen.
Brannsupporter.

Elfakiri

Kommer til å bøtte inn neste sesong. Bamba har vist mye spennende og vil bli en suksesshistorie.
I don't think you can the rules! - Mons Ivar Mjelde.

Spelaren

Den lille flikken med utsiden av foten, i fart, er en ren estetisk nytelse. Svupp forbi forsvareren så enkelt som bare det.
https://streamable.com/iv01g
Gå av.

ACHTUNG

Bamba er akkurat så god som jeg hadde håpe på, klassespiller, med stort videresalgspotensiale. Spissplassen bør være reservert til ham, så lenge han er i Brann.

Danny1

Kagain

Er det noen andre enn Hulsker som har hørt rykter om at Bamba var litt "strul" med gamle lagkamerater i Kristiansund?

Lasaron

Nixon

Svensk ord. Kan oversettes med trøbbel på norsk.
Rød makt på Hansa!

Finfin respons

Quote from: Kagain on April 09, 2019, 07:13:29 AMEr det noen andre enn Hulsker som har hørt rykter om at Bamba var litt "strul" med gamle lagkamerater i Kristiansund?

Jeg har hørt det. Husker ikke fra hvor hen. Enten forumet eller mediebransjen. At de var litt glad for å bli kvitt ham. Visstnok.

Tenker uansett at det ikke trenger å bety noe. Vil man spille i Brann må man spille etter Lan sine noter, enkelt og greit. Det er fair.
Kanskje.

Kagain

Ja, så lenge man signerer med det i bakhodet så burde jo det ikke være noe problem.

Jose Arrogantio

Bamba har vært skadet i oppkjøringen og fått kraftig konkurranse i Berisha. Ikke verre enn det. Uten Berisha eller ryggplagene hadde han nok spilt fra start mot Odd og Godset.

SKBCPH

Dauda Bamba med en kraftig salve mot LAN på Eurosport nå. Masse klaging om at Brann er noe helt annet enn hva han trodde han gikk til i fjor sommer. Kaller laget for hjernevasket av LAN til å spille defensivt.

Spiller nok ikke på søndag han. Forsvinner i sommer?

Gepard

Bamba og Komsoom kan gies vekk. Blir for dumt.

Billy Elliott

100% enig med Bamba, og for så vidt Koomson. LANs posisjon på Stadion er urokkelig. Da er spillerne nødt til å ta kritikken offentlig om den skal bli hørt.
- You always get what you deserve.

Bill Elliott, Brann-trener 1974-1978

Spelaren

Han tar kanskje ikkje feil, men snakk om å spille seg til tribunen. Noen åpenbaring har han ikkje vært.
Gå av.

krakra

Når var sist en spiss var en åpenbaring i Brann? Det har ikke skjedd under LAN i alle fall. Våre beste midtspisser under LAN har vært Skålevik og Orlov. Mens spisser som Pedersen(han var allerede sur riktignok), Hvilsom, Børven og Bamba har falt igjennom. Berisha har heller ikke vært noen åpenbaring. Men han har jo stort sett spilt kant.

opplett

Klønete eller ei, han sier jo det de fleste tenker på for tiden. Jeg går på stadion uke etter uke, men det har vært drita kjedelig den siste tiden. LAN liker sikkert ikke utspillet, og det er jo sånn sett et lite smart trekk. Men for å være ærlig synes jeg det er et friskt pust med noen som sier det de mener. Jeg synes også det er et positivt tegn at spillere reagerer på at et system må følges 100%. Ingen spillere er perfekte, og i hvert fall ikke i Eliteserien, så man vil aldri få til å følge LANs system 100%. Da vil jeg heller at spillere bruker den spontane friheten og kreativiteten som oppstår i øyeblikket.
Norling skryter likevel av oppholdet i Norge . - Menneskene i Brann var fantastiske. Klubben var vakker som s****.

Falkman

June 28, 2019, 15:21:54 PM #37 Last Edit: June 28, 2019, 15:24:49 PM by Falkman
Bamba virker dessverre som et gedigent feilkjøp. Det snodige er jo at man visste nøyaktig hva man fikk, en individualist, som så bra ut når han fikk tid og rom til å utfolde seg på egenhånd, men samtidig en spiller med klare mangler hva gjelder spilleforståelse, og med  problemer med tilpasse seg kollektivet.

Hos oss er forutsetningene, med tanke på (bak)rom og tid helt annerledes, og da faller han igjennom. Sliter litt med å se hva han er skikkelig god på. Ikke spesielt sterk eller rask, ganske medioker teknikk, og i beste fall en middels avslutter.

At LANs systemtekning kan bli i overkant rigid, er derimot fullt mulig.

Giles

Bamba ser ut til å ha noen begrensinger, greit nok. Men ellers har han helt rett og det er befriende at det blir sagt høyt.
Evnen til å ta selvkritikk eller kritikk overhodet virker fullstendig fraværende hos LAN.

bernu

Jeg tar parti med Bamba og Koomson hver gang i forhold til LAN.
Jeg er så lei strilen nå at jeg kan ikke få sagt det.
Få han ut.....
HANSA - Z

Giles

Bamba har ikke imponert noen, men utspillet hans i dag er jeg 100% enig i.

Superjack

Helt uenig. Bamba og Koms må ut
Brannsupporter.

SeLyren

Bamba har ikke imponert på noen måte, men nå er det slik med spisser i Brann, at ingen imponerer. De kunne like gjerne beholdt Skålevik visst det er knallhard arbeidsinnsats som gjelder, ingen jobbet hardere enn han. Det som eg noterer meg er at det er afrikanerene som kommer med kritikken, de blir oppriktig lei seg av å spille slik drittfotball uke ut og uke inn. De er ikke like redd for å si hva de mener som deres mer mediatrente og lydige kollegaer. LAN UT!
Barmen Army

Billy Elliott

Vraket til Molde-kampen.

Gulløl

June 29, 2019, 10:58:04 AM #44 Last Edit: June 29, 2019, 11:08:04 AM by Gulløl
En kan si mye om utspillet til Bamba men lett å være enig i at han ikke er klar til kamp. Bamba sin mangel på smartness og det å være høysensitiv og svært emosjonell er en kjempedårlig kombinasjon for å bli en toppspiller. Han er Brann spiller maks ut denne sesongen.

BA:
- Det jeg kan si er at jeg har sett intervjuet, og jeg synes han opptrer ydmykt og veldig frustrert. Jeg har snakket med gutten, og jeg føler ikke at han er klar for kamp, forteller trener Lars Arne Nilsen til BA på flyplassen.
TA DERE SAMMEN!!!

Nixon

Ser ut som spillerne har funnet et smutthull til en fridag...
Rød makt på Hansa!

Eivind

Dette begynner å bli en farse.

Gepard

Ganske smart måte LAN løser dette på, med begrunnelse av at hvordan Bamba uttaler seg viser at han ikke er klar til kamp, mot feks å si noe om innholdet i det han sier

Hva skal man si om Bamba da, lar seg åpenbart påvirke av hva som skrives om Brann i media og hva folk rundt seg(utenfra Brann) har av meninger, om at de spiller for lite offensivt osv.

Billy Elliott

Quote from: Gepard on June 29, 2019, 12:47:12 PMHva skal man si om Bamba da, lar seg åpenbart påvirke av hva som skrives om Brann i media og hva folk rundt seg(utenfra Brann) har av meninger, om at de spiller for lite offensivt osv.

Det er helt utenkelig at han uttaler seg slik fordi han faktisk mener det, altså? Han må åpenbart ha blitt påvirket av andre?

SK

Her er jeg enig med LAN. Bamba fremstår ikke som klar for kamp, fyren må ta en ryddejobb i eget hode.

Go Up