• Welcome to Brann Bataljonen Bergen. Please login or sign up.
 

Brann - Molde 01.07 kl 18:00

Started by ACHTUNG, June 20, 2018, 08:37:15 AM

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Go Down

krakra

Hvis Brann igjen ender på en uinteressant femteplass, ha det da overhodet ingen verdens ting å si at man ledet serien med fire poeng etter 15 runder.

Sint balle

Har vi overhodet glemt hvor vi var for tre år siden? Om det blir en kjedelig 5 plass i år for så være syns jeg, vil mye heller ha dette enn det meste annet Brann har levert de 30 årene jeg har levd.

krakra

Skal man sammenligne med hvor vi var for tre år siden, er det aller aller meste godt nok.

Spelaren

Siden det begynte å butte imot heime mot Haugesund har me spilt som en middelhavsfarer. To solide borteseire, men en grusomt svak statistikk på Stadion. Svakhetstegnene har vært soleklare, og Brann bør jobbe ræven av seg nå i sommer for å sørge for at stallen er god nok til at det kan være realistisk med fortsatt gullkamp ut sesongen.

16. mai var det ett lag som hadde flere scorede mål enn oss, i dag er det seks lag.
Gå av.

Corran

En grusomt svak statistikk var vel å ta litt hardt i om en har fulgt Brann noen år
In the beginning the universe was created. This made a lot of people angry and has widely been considered as a bad move.

Superjack

Personlig synest jeg diskusjonen om kollaps og elendighet er meningsløs, all den tid Brann leder med 4 poeng etter halvspilt.

Ja, Brann tapte mot Molde, som vel var antatt mest realistiske utfordrer til RBK i år.

Jeg er enig med at Brann bør forsterke for å holde momentet oppe, men svartmalingen virker på meg ut av de fleste proporsjoner, og ikke på sin plass.

Fokus, fremover, hva må gjøres for å komme tilbake der det var i våres? Teniste, Barmen og Kristiansen 100% og fit for mer høytrykksfotball + en forsterkning eller 2, så tror jeg det skal bli vondt for alle lag denne høsten også å ta poeng mot Brann.

Gulltoget møtte en liten hindring, men har overhodet ikke sporet av.
Og, ja, jeg har klokketro på LAN og prosjektet som han har startet.
Brannsupporter.

krakra

Det er jo like meningsløst å snakke om hvor vi ligger nå som om det betyr noe til slutt. Om vi ser en kollaps eller ikke gjenstår å se. Fortsetter vi med det samme poengsnittet vi har har hatt siden 16. mai, så tar vi ikke gull og kanskje ikke engang medalje. Da er det jo en kollaps. 

Pelle

Quote from: Superjack on July 04, 2018, 13:59:55 PMPersonlig synest jeg diskusjonen om kollaps og elendighet er meningsløs, all den tid Brann leder med 4 poeng etter halvspilt.

Ja, Brann tapte mot Molde, som vel var antatt mest realistiske utfordrer til RBK i år.

Jeg er enig med at Brann bør forsterke for å holde momentet oppe, men svartmalingen virker på meg ut av de fleste proporsjoner, og ikke på sin plass.

Fokus, fremover, hva må gjøres for å komme tilbake der det var i våres? Teniste, Barmen og Kristiansen 100% og fit for mer høytrykksfotball + en forsterkning eller 2, så tror jeg det skal bli vondt for alle lag denne høsten også å ta poeng mot Brann.

Gulltoget møtte en liten hindring, men har overhodet ikke sporet av.
Og, ja, jeg har klokketro på LAN og prosjektet som han har startet.

Det var godt sagt.
"Det er kjekkere å logre med halen en å gå rundt å bjeffe!"

- Pelle

ostraume

Quote from: krakra on July 04, 2018, 10:09:33 AMHvis Brann igjen ender på en uinteressant femteplass, ha det da overhodet ingen verdens ting å si at man ledet serien med fire poeng etter 15 runder.


Ikke helt enig i det. Sålenge vi kjemper i toppen skal man være litt spesiell for å være misfornøyd med resultatene. Og det jo mye mer artig å lede enn å ikke lede.

Og kollaps....? Nå har alle lag tunge downperioder i løpet av en sesong. Så får vi håpe vi ikke har startet en lang en nå.

Vi skal vel ikke lengre tilbake enn til seieren mot Odd formå finne en bunnsolid bortekamp og en fortjent seier.

Virkerlig noen som krøp ut av hiet her, med 100 nye innlegg, etter ett(!) tap.
Sjekke faxen? Eg frykter det. Eg frykter det. Eg frykter det.

Lasaron

Brann har ikke spilt deilig høytrykksfotball på lenge. Seieren mot Rosenborg var riktignok deilig, men kom på en litt annen måte.
Tren på langskudd

krakra

Quote from: ostraume on July 07, 2018, 13:56:51 PM
Quote from: krakra on July 04, 2018, 10:09:33 AMHvis Brann igjen ender på en uinteressant femteplass, ha det da overhodet ingen verdens ting å si at man ledet serien med fire poeng etter 15 runder.


Ikke helt enig i det. Sålenge vi kjemper i toppen skal man være litt spesiell for å være misfornøyd med resultatene. Og det jo mye mer artig å lede enn å ikke lede.

Og kollaps....? Nå har alle lag tunge downperioder i løpet av en sesong. Så får vi håpe vi ikke har startet en lang en nå.

Vi skal vel ikke lengre tilbake enn til seieren mot Odd formå finne en bunnsolid bortekamp og en fortjent seier.

Virkerlig noen som krøp ut av hiet her, med 100 nye innlegg, etter ett(!) tap.
Ser ingen grunn til å være fornøyd med en ny femteplass bare fordi vi hadde en god sesongstart. I fjor hadde vi en god start, en elendig midt og en middelmådig avslutning. Skal man liksom være godt fornøyd fordi vi hadde den gode starten? Jeg tror ikke folk vil være så veldig misfornøyd med en ny femteplass. Mer likgyldig og interessen vil nok falle videre. Særlig hvis spillet fortsetter som det har vært i sommer.

Lasaron

RBH fikk tyn for «...og så ledet vi 2-0 mot Vålerengen».
Tren på langskudd

Go Up