• Welcome to Brann Bataljonen Bergen. Please login or sign up.
 

Brann-Viking laurdag 29.04 kl 18

Started by hasunds, April 23, 2017, 23:27:52 PM

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Go Down

Bataljonenspusekatt

Quote from: Billy Elliott on April 29, 2017, 19:17:36 PM
Quote from: Bataljonenspusekatt on April 29, 2017, 19:11:47 PM
Quote from: Billy Elliott on April 29, 2017, 19:04:21 PM
Et enkelt råd til alle Brann-spillere og -ansatte som var involvert i dagens fadese: legg opp. Dere skjemte dere ut i påsyn av hele fotballnorge. Elendig.

Merk: overdriver kanskje litt. Men fy faen, da. Skjerp dere.

Er ikke større fadese enn mot Tromsø. Men når Viking kan gruse Odd og holde RBK så er Brann greie. Men enig at de bør spille som mot godset det var morro


Mot Tromsø spilte vi godt, og var uheldige. I dag spiller vi grisedårlig i 90 min og er egentlig heldig som slipper med uavgjort.

Viking er gode til å presse høyt. Det skrev jeg allerede mange dager før kampen. At LAN ikke oppdaget det før langt ute i andreomgang, og gjorde grep for å endre på ting, er ganske utrolig.
Taktisk skralt egentlig av LAN

Hatleking

Det folk kanskje ikkje forstår, er at LAN ikkje vil at me skal synke langt bak i bana. Når me ikkje får spelet til å sitte mot eit aggresivt og godt Viking-lag er det håplaust å liksom kaste folk fram i fånytte. Viking er gode på å utnytte fatale feil. Viking hadde ein andreomgang utan målsjanser så vidt eg fekk med meg, så taktisk er det lite å utsette på kampen.

krakra

Fortjent poengtap. Møkkakamp. Og nei. Viking var ikke gode. Vi var dårlige

Falkman

Quote from: krakra on April 29, 2017, 20:17:24 PM
Fortjent poengtap. Møkkakamp. Og nei. Viking var ikke gode. Vi var dårlige


Så kortfattet og presist kan det faktisk oppsummers, ja. Kunne ikke blitt mer enig.

Lasaron

Jeg er utrolig skuffet over SHN i sluttminuttet der. Overrasket og skuffet.
Tren på langskudd

Ninja-Bob

Ikkje at det har noko å seie, men burde det vore dømt offside på pasninga som Nouri header unna før Viking-målet. Ser at speidaren vår tok til orde for at ja, det burde det på twitter i går kveld.

Lasaron

Det er vel en tja-situasjon, hvorvidt denne var delaktig nok i spillet og dro fordel av det osv. Det samme kan sies om handsen til Haugen i straffefeltet. Vi kunne fort krevd straffe for tilsvarende.
Tren på langskudd

Corran

Skulle vært offside og Viking skulle vel strengt tatt spilt med 10 mann etter overfallet på SHN som bare ble gult til vikingspilleren (kanskje strengt men etter boken)
Ellers satt jeg og ventet på den utligningen ganske lenge. Faktisk så lenge at jeg nesten begynte å tro det kunne gå. Skuffet over spillet men var meget sikker på tap i denne kampen så sånn sett litt fornøyd med 1 poeng
In the beginning the universe was created. This made a lot of people angry and has widely been considered as a bad move.

Spelaren

Quote from: Corran on April 30, 2017, 10:58:14 AM
Skulle vært offside og Viking skulle vel strengt tatt spilt med 10 mann etter overfallet på SHN som bare ble gult til vikingspilleren (kanskje strengt men etter boken)
Ellers satt jeg og ventet på den utligningen ganske lenge. Faktisk så lenge at jeg nesten begynte å tro det kunne gå. Skuffet over spillet men var meget sikker på tap i denne kampen så sånn sett litt fornøyd med 1 poeng


Nedrivningen av Nilsen virker noe mer brutalt enn det lille dasket Austin gav en siddis for noen år siden, men tror NFF slår meget mye hardere ned på det de definerer som slag enn riving. Eg er for øvrig lei av Nilsens frispark-jag. Det er risikofylt og usympatisk.
Gå av.

Ninja-Bob

Og Heltne Nilsen må aldri aldri aldri igjen ta frispark rundt midtstreken mens me leiar 1-0 og er halvanna minutt frå siger.

Superjack

Småsur over måten Brann aldri tok tak i kampen, alt i alt er 1 poeng i en elendig forestilling bra, men burde holdt unna siste minuttene.
Kanskje bare meg, og overhodet ikke giddet se kampen igjen, men jeg syntes Sivert ble ukonsentrert etter det gule kortet. Lurte på om han rett og slett mistet fokus på kampen og tenkte mer på RBK kampen som han ikke får spille.

Brannsupporter.

Go Up