• Welcome to Brann Bataljonen Bergen. Please login or sign up.
 

Brann-Godset (møteplikt) sundag 07 august kl 18

Started by hasunds, August 01, 2016, 11:04:50 AM

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Go Down

Klaus_Brann

Skaanes e magisk.

Er på Flesland. Flyet til Godset er forsinka. Pedersen er gira på å bli igjen i Bergen. Spurte en av laglederne om han bare kunne fly hjem i morra i stedet.
Kanskje Barmen har invitert han med ut:)


Sent from my iPhone using Tapatalk
Det har gått i arv i fra far og til sønn, har du først falt i gryten, så er det ingen bønn!

blobby winters

Deilig med seier.
Vel fortjent var det og - burde faktisk ha vunnet med mer enn 1 mål.

Ble nervøs i 2. omg men nok engang til holder vi ut for en 1-0 seier hjemme.

Ninja-Bob

Fantastisk arbeidsseier! Eg meiner at dette var ein fullt fortjent seier sjølv om eg hadde rimelig høg puls dei siste tretti minutta. Me hadde to-tre store sjansar som var mykje større enn alt Godset klarte å skape.

Grønner spelte prikkfritt, for å sitere Jesper Mathisen, Barmen var bunnsolid og Skaanes var banas beste.

Ricky

Quote from: Klaus_Brann on August 07, 2016, 21:21:56 PM
Pedersen er gira på å bli igjen i Bergen.


1 mill i bonus hvis vi klarer topp tre? :)

Klaus_Brann

Quote from: Ricky on August 07, 2016, 21:35:07 PM
Quote from: Klaus_Brann on August 07, 2016, 21:21:56 PM
Pedersen er gira på å bli igjen i Bergen.


1 mill i bonus hvis vi klarer topp tre? :)


Kanskje det var det han tenkte. Hadde vært litt av en overgang:)
Det har gått i arv i fra far og til sønn, har du først falt i gryten, så er det ingen bønn!

Lasaron

Det er utrolig hvordan ting har snudd. Vi reiv oss i håret over at Pedersen gikk til en mye bedre klubb i en mye bedre liga og begynte å pøse inn med mål. Der så vi hvor god han egentlig er, og var frustrert over at han ikke var så god for oss. Nå er vi blitt bedre enn Godset. Pedersen spiller på et dårligere lag. Sånn er det blitt.
Tren på langskudd


Klaus_Brann

Keita skulle vært utvist om man ser på høydepunktene.


Sent from my iPhone using Tapatalk
Det har gått i arv i fra far og til sønn, har du først falt i gryten, så er det ingen bønn!

Kruxleiven

Spillere, ledere og trenere har åpenbart fått til dette her. Så bra tror jeg ikke noen hadde trodd det skulle gå. Likevel er jeg ikke lei meg for at jeg ikke har mulighet til å se kampene. Slik jeg kjenner det fra tidligere er det godt nok å sjekke ståa til laget på tekst TV.



Leffen

Det vet jeg Nixon:) Men det er bare humor at han absolutt skulle ut å slakte bergensk "overmot" i starten av sesongen. Så bastant. Ser litt dumt ut noen måneder senere


blobby winters

Quote from: Lasaron on August 07, 2016, 22:02:09 PM
Det er utrolig hvordan ting har snudd. Vi reiv oss i håret over at Pedersen gikk til en mye bedre klubb i en mye bedre liga og begynte å pøse inn med mål. Der så vi hvor god han egentlig er, og var frustrert over at han ikke var så god for oss. Nå er vi blitt bedre enn Godset. Pedersen spiller på et dårligere lag. Sånn er det blitt.


Godt oppsummert.
Synd at det ikke er en "likes" knapp her inne.
Pedersen lurer nok på om han tok riktig avgjørelse å signere for Godset isteden gor å holde litt ut i Brann. Er sikker på at Brann ikke lurer på om det var riktig beslutning å la han gå.
Orlov har mye å gå på foran mål. Men, det var en utrolig stor forskjell i innsats og løping for å stresse og presse forsvarsspillere mellom Pedersen og Orlov. Kan også nevnes kroppspråk. Orlov var kaptein og han oppmuntret andre hele tiden. Pedersen var bare sur og frustrert gjennom hele kampen.

Corran

Quote from: Klaus_Brann on August 08, 2016, 01:01:19 AM
Keita skulle vært utvist om man ser på høydepunktene.
Sent from my iPhone using Tapatalk

Den der skal NFF strengt tatt straffe ham for i etterkant selv om han ikke fikk rødt
Og spesielt etter å ha forsvart seg med at slikt er normalt. Da er det på tide å gi en liten lekse ;-)
Men imponert over Vega som ikke overspiller eller sutrer. Bare ser litt dumt på ham og løper videre
In the beginning the universe was created. This made a lot of people angry and has widely been considered as a bad move.

Go Up