• Welcome to Brann Bataljonen Bergen. Please login or sign up.
 

Viking â?? Brann, onsdag 20.04.2016, kl.19.00 (runde 5)

Started by GullĂžl, April 17, 2016, 20:59:42 PM

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Go Down

GullĂžl

Under tre dÞgn til neste kamp, er vel pÄ tide med en kamptrÄd. Viking vant borte mot Aalesund i kveld, men har en hviledag mindre en Brann fÞr kampen. Lagene er naboer pÄ tabellen, Viking pÄ 4 plass og Brann pÄ 5 plass. Viking er favoritter i denne kampen, men laget Brann mÞter er et stykke unna RBK kvalitet sÄ muligheten for poeng er tilstede. Viking har enda ikke vunnet hjemme i Är og er i bunnen av "hjemmetabellen".

Haugen og Huseklepp har en fallende formkurve og bÞr benkes til denne kampen. Barmen er mest aktuell til Ä erstatte Haugen. En spillersugen SkÄlevik bÞr erstatte Huseklepp som virker sliten og ut av det.

               
Livet blir ca. en milliard ganger morsommere nÄr man heier pÄ Brann

Belfort

Quote from: GullĂžl on April 17, 2016, 20:59:42 PM
Viking har enda ikke vunnet hjemme i Ă„r og er i bunnen av "hjemmetabellen".

[/i]


Nettopp derfor vinner Viking denne

OmOssSjĂžlOgHansaĂžl

Nok en gang vil poeng vĂŠre en ren bonus.

Det bÞr definitivt gjÞres noe med venstresiden, men jeg er usikker pÄ om det er nÞdvendig Ä skifte ut bÄde Haugen og Huseklepp. For all del, det er ingenting galt i Ä skifte ut begge, men det er mulig Huseklepp kan bli mer involvert i spillet med en annen indrelÞper. Men hvem det skal vÊre, har jeg vanskelig for Ä si ...
.. men fÞrst og fremst sÄ synger vi om fotballaget Brann!

Corran

Eg vil si kjÞr pÄ med Huse Han har stort sett vÊrt bra bortsett fra siste kamp. Viktig Ä fÄ samspilt det offensive nÄ sÄ det er vel ikke tid for mye utskiftninger der
Haugen er jeg litt mer usikker pÄ, men ser ikke helt hvem som skal steppe inn for ham da ingen av alternativene har imponert.
De jeg har mest lyst Ă„ bytte ut er backene, men alternativene er vel ikke bedre
In the beginning the universe was created. This made a lot of people angry and has widely been considered as a bad move.

Ninja-Bob

Kva med å bytte ut Huseklepp med Hvilsom? Spelte han ikkje venstrekant når han scora så mykje i Danmark? Eg vil heller få inn Johansen på Haugen sin plass, han kan score, og eg har vondt for å sjå for meg at han gjer ein dårligare jobb enn Haugen.

osoerli

KUNSTGRAS ?? GLØYM DET !!

Torvanger

April 18, 2016, 10:07:21 AM #6 Last Edit: April 18, 2016, 10:09:52 AM by Torvanger
Viking har en dag mindre med hvile enn Brann, det kan faktisk gi litt utslag. For i dag fÄr Brann terpet og trent, mens Viking mÄ kjÞre letter restitusjonstrening. SÄ fÄr vi se om LAN og Brann er i stand til og ikke minst tÞr Ä utnytte denne fordelen.

En ting er sikkert, jeg vil ikke se Hvilsoms navn i lagoppstillingen, den skal vĂŠre som fĂžlger:

Piotr

Nouri, Demi, Acosta, Sivert

Remi, SHN, Braathen  (Haugen kamuflerer tjuvtriksene sine for dĂ„rlig og han skyter som en bestemor)

Vega, Orlov, Larsen  (om ikke Larsen er klar, bĂžr Hus fĂ„ ny tillit)

OmOssSjĂžlOgHansaĂžl

Quote from: Torvanger on April 18, 2016, 10:07:21 AM
Nouri, Demi, Acosta, Sivert
Remi, SHN, Braathen


Jeg er enig i at Sivert Heltne Nilsen har startet sesongen bra, men jeg vet likevel ikke om vi bĂžr starte med 10 mann og be unge Nilsen dekke to posisjoner samtidig. ;-)
.. men fÞrst og fremst sÄ synger vi om fotballaget Brann!

I_Medgang_Og_Motgang

Jeg synes det er ganske talentlÞst av NFF Ä ha et vestlandsderby som midtukekamp. Jeg finner to andre kamper denne runden som kanskje har samme "toppkamppreg" og mulighet til Ä trekke mange bortesupportere, StabÊk-StrÞmsgodset, hvor det tar mindre enn 3 kvarter Ä kjÞre fra Drammen til BÊrum. Den andre kampen er Molde-VIF, men engen har jo knapt tilskuere pÄ egne hjemmekamper ;D
Success is temporary, loyalty is forever

Torvanger

Quote from: OmOssSjĂžlOgHansaĂžl on April 18, 2016, 10:20:29 AM
Quote from: Torvanger on April 18, 2016, 10:07:21 AM
Nouri, Demi, Acosta, Sivert
Remi, SHN, Braathen


Jeg er enig i at Sivert Heltne Nilsen har startet sesongen bra, men jeg vet likevel ikke om vi bĂžr starte med 10 mann og be unge Nilsen dekke to posisjoner samtidig. ;-)


Sivert HĂžyem.

GullĂžl

Torvanger ,nÄ er det tredje gang pÄ én uke du kaller Ruben for Sivert. Begynner du Ä bli senil ? ;)
Livet blir ca. en milliard ganger morsommere nÄr man heier pÄ Brann

Torvanger

De som ikke har skjĂžnt at Ruben egentlig er Madrugadas sanger og Sivert HĂžyem solo, har en utfordring:


pidre

De 5 bakerste er vel greie, men lurer litt pÄ denne Hattaka. Han bÞr vel kunne utfordre Nouri, eller holder han ikke TL-nivÄ?

PÄ midten er Braathen og SHN bankers, men pÄ tide Ä sette ut Haugen. Vil ha inn lÞpsmaskin og boks-til-boks spiller Skaanes.

Kanter: Vega og Puseklepp. VĂ„re beste alternativer.

PÄ topp vÄr eneste ok spiss: Orlov.
Saludar a los monos!

Torvanger

Quote from: pidre on April 18, 2016, 12:20:37 PM
De 5 bakerste er vel greie, men lurer litt pÄ denne Hattaka. Han bÞr vel kunne utfordre Nouri, eller holder han ikke TL-nivÄ?

PÄ midten er Braathen og SHN bankers, men pÄ tide Ä sette ut Haugen. Vil ha inn lÞpsmaskin og boks-til-boks spiller Skaanes.

Kanter: Vega og Puseklepp. VĂ„re beste alternativer.

PÄ topp vÄr eneste ok spiss: Orlov.



Skaanes blir dyttet alt for lett unna.

GullĂžl

Hattaka bÞr vurderes og muligens snart fÄ sjansen. Uten Ä ha sett han for mye tror jeg han er bedre defensivt en Nouri, men svakere offensivt. Mulig det er riktig Ä styrke det defensive siden Braaten og Vega nÄ har god driv pÄ den hÞyrekanten og det er ikke om Ä gjÞre at alle tre skal lÞpe rundt 16 meteren pÄ den kanten. Med Hattaka fÄr vi en nytt vÄpen med de lange innkastene ogsÄ. Hattaka har ogsÄ bedre hodestyrke en Nouri og vil forhÄpentligvis tape mindre dueller i luften som Nouri har gjort noen ganger som har medfÞrt mÄl.
Livet blir ca. en milliard ganger morsommere nÄr man heier pÄ Brann

osoerli

Quote from: Gulløl on April 18, 2016, 12:32:53 PM
Hattaka bør vurderes og muligens snart få sjansen. Uten å ha sett han for mye tror jeg han er bedre defensivt en Nouri, men svakere offensivt. Mulig det er riktig å styrke det defensive siden Braaten og Vega nå har god driv på den høyrekanten og det er ikke om å gjøre at alle tre skal løpe rundt 16 meteren på den kanten. Med Hattaka får vi en nytt våpen med de lange innkastene også. Hattaka har også bedre hodestyrke en Nouri og vil forhåpentligvis tape mindre dueller i luften som Nouri har gjort noen ganger som har medført mål.


Du tror?
Eg har sett han alt for lite, men Pamer nevnte etter å ha sett han på eindel treningar i vinter at han var alt for lett å runde.  Så eg TROR han er eindel svakare enn Nouri defensivt.  Eg TROR Hatakka må matches forsiktig og jevnlig.  10-15 minutt på slutten av annakvar kamp i vårsesongen i alle fall.  Så får me sjå.  Han er nok først og fremst henta for å halda Nouri på tå hev denne sesongen.  Og som kan overta etterkvart.
KUNSTGRAS ?? GLØYM DET !!

pidre

Quote from: Torvanger on April 18, 2016, 12:27:21 PM
Quote from: pidre on April 18, 2016, 12:20:37 PM
De 5 bakerste er vel greie, men lurer litt pÄ denne Hattaka. Han bÞr vel kunne utfordre Nouri, eller holder han ikke TL-nivÄ?

PÄ midten er Braathen og SHN bankers, men pÄ tide Ä sette ut Haugen. Vil ha inn lÞpsmaskin og boks-til-boks spiller Skaanes.

Kanter: Vega og Puseklepp. VĂ„re beste alternativer.

PÄ topp vÄr eneste ok spiss: Orlov.

Skaanes blir dyttet alt for lett unna.

TĂžv, Skaanes har bra tyngdepunkt, beveger seg raskt og smetter forbi. Skal han dyttes blir det frispark. Den som derimot dyttes lett unna er Larsen. Hvor ofte ser vi ikke han utenfor sidelinjen veivende med armene.
Saludar a los monos!

GullĂžl

April 18, 2016, 13:16:28 PM #17 Last Edit: April 18, 2016, 13:30:28 PM by GullĂžl
Et alternativ som ogsÄ kan vurderes er Ä bygge en ny venstreside, ikke nÞdvendigvis til denne kampen men en av fÞrste kampene deretter. Forslaget er Ä flytte Braaten til venstre indrelÞperplass og Vega pÄ venstrekant. Tror de vil fungere like godt der og beholde det gode samarbeidet seg i mellom. Vega er jo ogsÄ naturlig venstrefot. Om dette blir gjort ville jeg bygget en ny hÞyreside med Skaanes pÄ hÞyrekant. Skaanes var vÄr beste spiller i 2014 sesongen og scoret 5 mÄl og er nÄ endelig blitt skadefri og bÞr snart fÄ sjansen igjen. Som hÞyre indrelÞper bÞr Remi Johansen satser pÄ og gis tillit over flere kamper, en indrelÞper som historisk har scoret MYE mer mÄl en Haugen siste Ärene. Remi Johansen hadde 20 mÄl til sammen i 2013-14-15 sesongene. Sammenlignbart hadde Haugen 7 mÄl i de samme sesongene. Da blir det alternative laget slik:

Dette laget benker bÄde Huseklepp og Haugen, men tror det vil gjÞre laget mer fungerende pÄ begge kanter og mer mÄlfarlig.
Livet blir ca. en milliard ganger morsommere nÄr man heier pÄ Brann

AmatĂžren

Nouri har vÊrt for dÄrlig i Är, og heldig som ikke har noen reelle utfordrere. Vevatne og Hatakka er rett og slett ikke god nok. Hva med Ä prÞve GrÞnner pÄ hÞyreback? Husker han hadde en rufsete cupcamp mot Vard Haugesund som back under Norling, men synes egentlig det er en god ide. Han er u21 kaptein og en bedre fotballspiller enn nouri, men ikke god nok til Ä utfordre acosta og demidov pÄ stopperplass. LÞpskapasiteten og duellstyrken mÄ gjÞre han til en solid back, etter min mening. Faren for selvmÄl og/eller straffe minskes vel ogsÄ nÄr en flyttes ut pÄ siden...
Barmen army

pidre

Quote from: AmatĂžren on April 18, 2016, 13:33:22 PM
Nouri har vÊrt for dÄrlig i Är, og heldig som ikke har noen reelle utfordrere. Vevatne og Hatakka er rett og slett ikke god nok. Hva med Ä prÞve GrÞnner pÄ hÞyreback? Husker han hadde en rufsete cupcamp mot Vard Haugesund som back under Norling, men synes egentlig det er en god ide. Han er u21 kaptein og en bedre fotballspiller enn nouri, men ikke god nok til Ä utfordre acosta og demidov pÄ stopperplass. LÞpskapasiteten og duellstyrken mÄ gjÞre han til en solid back, etter min mening. Faren for selvmÄl og/eller straffe minskes vel ogsÄ nÄr en flyttes ut pÄ siden...

Ja hvorfor ikke, sÄ har han en god oppspillsfot.
Saludar a los monos!

krakra

Nouri har vÊrt grei og GrÞnner prÞvde seg pÄ hÞyreback i fjor uten all verdens suksess.

osoerli

Det er oftare at backar blir omskolert til midtstopper enn omvent.  GrĂžnner som hĂžgreback er eit ganske morsomt forslag.  Han manglar vel omtrent alt.  Ikkje er han ein veldig god pasningsspelar, ikkje har han noko driv med ballen i beina, ikkje er han sĂŠrleg rask, ikkje klarar han passere ein mann, ikkje har han lĂžpskapasiteten.  Han ville blitt den svakaste hĂžgrebacken i vĂ„re 2 Ăžverste divisjonar.
KUNSTGRAS ?? GLØYM DET !!

AmatĂžren

April 18, 2016, 17:30:02 PM #22 Last Edit: April 18, 2016, 22:17:39 PM by AmatĂžren
Quote from: osoerli on April 18, 2016, 17:08:17 PM
Det er oftare at backar blir omskolert til midtstopper enn omvent.  GrĂžnner som hĂžgreback er eit ganske morsomt forslag.  Han manglar vel omtrent alt.  Ikkje er han ein veldig god pasningsspelar, ikkje har han noko driv med ballen i beina, ikkje er han sĂŠrleg rask, ikkje klarar han passere ein mann, ikkje har han lĂžpskapasiteten.  Han ville blitt den svakaste hĂžgrebacken i vĂ„re 2 Ăžverste divisjonar.


Tenker fÞrst og fremst pÄ GrÞnners defensive kvaliteter. Her har nouri vÊrt svak og var bl.a skyld i to baklengs mot rbk. Ikke har han bidratt sÊrlig offensivt heller. HÞyresiden er kreativ og offensiv i form av vega/haugen/braaten, foruten nouri. Adegbendro og Bringaker utgjÞr trolig venstresiden til viking, og det er neppe nouri som kommer til Ä stoppe de. Blir ikke overrasket hvis det kommer mÄl i mot fra hÞyre pÄ onsdag.
Anser da GrĂžnnner som beste alternativ for Ă„ forsĂžksvis hindre dette.
Barmen army


Corran

Var det ingen som husker GrÞnner som back? Det var hÄplÞst og absolutt ingen god ide
GrĂžnner er ikke back
Og min mening er at de to svakeste spillerne vÄre er backene. Synes de gjÞr for mye feil defensivt/passive og ikke god nok offensivt. Ja de kommer pÄ mye lÞp og driver framover men det stopper som oftest opp og blir sjelden noe. Om de en sjelden gang slÄr innlegg sÄ er de for dÄrlige. Var vel i en treningskamp at Hattaka kom inn og i lÞpet av sine 10 minutter slo han flere innlegg enn Kristiansen og Nouri til sammen. Eg er for Ä gi bÄde Hattaka og Vevatne sjansen men gjerne ikke debut fra start i samme kamp.
Egentlig mest hissig pÄ Ä fÄ byttet ut Nouri.
In the beginning the universe was created. This made a lot of people angry and has widely been considered as a bad move.

aleksanderhjelleseth

Quote from: Corran on April 18, 2016, 19:53:30 PM
Var det ingen som husker GrÞnner som back? Det var hÄplÞst og absolutt ingen god ide
GrĂžnner er ikke back
Og min mening er at de to svakeste spillerne vÄre er backene. Synes de gjÞr for mye feil defensivt/passive og ikke god nok offensivt. Ja de kommer pÄ mye lÞp og driver framover men det stopper som oftest opp og blir sjelden noe. Om de en sjelden gang slÄr innlegg sÄ er de for dÄrlige. Var vel i en treningskamp at Hattaka kom inn og i lÞpet av sine 10 minutter slo han flere innlegg enn Kristiansen og Nouri til sammen. Eg er for Ä gi bÄde Hattaka og Vevatne sjansen men gjerne ikke debut fra start i samme kamp.
Egentlig mest hissig pÄ Ä fÄ byttet ut Nouri.

Hvorfor skal ikke GrÞnner spille back? At han vikariert som HB i en kamp og spillte dÄrlig betyr jo ikke at han ikke kan bli god der? Ser liksom ikke helt grunnen til at han ikke kan drilles der litt pÄ trening her og der, ihvertfall nÄr han er sÄ milevis unna en midtstopperplass. Kommer han inn for Acosta eller Demidov nÄr de blir skadet eller fÄr karantene vill han vÊre kamprusten som ville helvette og det er ikke gunstig.



aleksanderhjelleseth

Quote from: Jose Arrogantio on April 18, 2016, 20:15:48 PM
Quote from: krakra on April 18, 2016, 20:13:25 PM
Hent hjem Vindheim


Hvordan er situasjonen hans i MalmĂž?

Fra 10.04.15 var han involvert i 10 kamper derav 5 fra start
Etter 4 kamper i Är har han ikke vÊrt pÄ banen en eneste gang.

GullĂžl

Men er Vindheim bedre en Nouri ? Kanskje, men er ikke helt overbevist om det.
Livet blir ca. en milliard ganger morsommere nÄr man heier pÄ Brann

krakra

Offensivt syns jeg Vindheim gÄr et stykke utenpÄ Nouri. Raskere, mer lÞpssterk og en betydelig bedre innleggsfot. 5 mÄlgivende pasninger pÄ 21 starter i debutsesongen for et nedrykkslag stÄr det respekt av.
Nouri har bedre nĂŠrteknikk og er bedre en-mot-en defensivt, men syns ikke forskjellen der veier opp for forskjellene offensivt.

krakra

Quote from: aleksanderhjelleseth on April 18, 2016, 20:31:45 PM
Quote from: Jose Arrogantio on April 18, 2016, 20:15:48 PM
Quote from: krakra on April 18, 2016, 20:13:25 PM
Hent hjem Vindheim


Hvordan er situasjonen hans i MalmĂž?

Fra 10.04.15 var han involvert i 10 kamper derav 5 fra start
Etter 4 kamper i Är har han ikke vÊrt pÄ banen en eneste gang.
Eller benken sÄvidt jeg kan se. MalmÞ har en svensk landslagsback pÄ hÞyrebacken sÄ veien inn pÄ fÞrstelaget der er nok lang. Det blir heller ikke noe CL pÄ MalmÞ i Är, og neppe neste Är heller. SÄ han kan kanskje vÊre hypp pÄ en retur og det er ikke sikkert svenskene er sÄ vonde Ä be nÄr han er sÄpass langt unna laget.

Finfin respons

Det blir nok et mindre "spenstig" lag enn dette til slutt.
Men i trÄd med mine innlegg den siste tiden - her er mitt forslag som har fÄtt navnet "like barn leker best".

Jeg velger mindre duellmuskelstyrke, mer sprettent og mye hÞyere balltempo fremst. Braaten som back er bare pÄ moro, men Skaanes er tilbake i venstrekantrollen han var sÄ god i vÄren 2014. Og Haugen og Barmen har byttet plass igjen, for Skaanes og Haugen har et bra samspill nÄr de er tett pÄ.

                        Piotr
   Braaten-Acosta-Demidov-Kristiansen
                       Heltne
        Vega-Barmen-Haugen-Skaanes
                       Larsen

Huseklepp skal selvsagt spille de siste 35 minuttene. Jeg ser for meg hele kampen allerede, en vakker 1-5-seier.
Kanskje.

AmatĂžren

Barmen army

Jose Arrogantio

Quote from: GullĂžl on April 18, 2016, 20:50:02 PM
Men er Vindheim bedre en Nouri ? Kanskje, men er ikke helt overbevist om det.


Slik jeg husker han, ja. I hvert fall pÄ vÄrparten i 2014. SÄ spÞrs det hvordan utviklingen har gÄtt siden, med sÄpass lite spill.

GullĂžl

Dette er visstnok nÞkkelen for Viking for Ä slÄ Brann. Interessant Ä se hvordan Brann sine svakheter vurderes.
http://www.aftenbladet.no/100Sport/fotball/eliteserien/Dette-er-nokkelen-for-a-sla-Brann-731208_1.snd
Livet blir ca. en milliard ganger morsommere nÄr man heier pÄ Brann

Torvanger




Paldan

Argumentasjonen var nok noe preget av irritasjon, det kan jeg medgi. Likefullt er det lite som tilsier at GrÞnner kan vÊre en god hÞyreback, slik jeg ser det. Og forslaget om Ä prÞve midtstopper GrÞnner pÄ backen i en viktig bortekamp i stedet for Ä beholde Nouri eller Ä prÞve hans backup Hatakka er pÄ grensen til useriÞst.

GullĂžl

Nouri har klart seg godt i hjemmekampene, det er mer i bortekampene han har rotet det til. Hadde det vÊrt en idé at Hatakka hadde spilt bortekampene der Brann ligger mer defensivt og at Nouri hadde spilt hjemmekampene der Brann spiller mer offensivt ? Forutsatt at Hatakka nÄ begynner Ä komme opp pÄ et hÞyere nivÄ en det han viste i starten og er blitt en reel konkurrent til Nouri. Dani Hatakka spilte 65 minutter for Brann 2 pÄ mandag, noen som sÄg kampen og kan si litt om hvordan han klarte seg ?
Livet blir ca. en milliard ganger morsommere nÄr man heier pÄ Brann

ostraume

GrÞnner ble jo testet som hÞyreback av Norling. Det fungerte dÄrlig, og GrÞnner sutret etterpÄ.
Sjekke faxen? Eg frykter det. Eg frykter det. Eg frykter det.

AmatĂžren

Hovedpoenget er at Nouri ikke har vĂŠrt god nok i Ă„r. For svak i avgjĂžrende situasjoner defensivt, og ikke betydelig involvert offensivt. Tenker at det viktigste er Ă„ demme opp bakover, og at GrĂžnner kanskje da kan vĂŠre et alternativ, ettersom de andre backene ansees som for dĂ„rlig. 
Barmen army

Nixon

Basert pÄ tidligere erfaringer er det ingenting som tyder pÄ at GrÞnner vil vÊre noe bedre defensivt som back. Og i alle fall ikke sÄ mye bedre at det vil veie opp for det vi vil miste offensivt.
RÞd makt pÄ Hansa

Lasaron

At GrÞnner ikke har fungert sÄ godt pÄ backen tror jeg mest har med vane Ä gjÞre. Han har helt klart ferdigheter til Ä gjÞre det.
Tren pÄ langskudd

osoerli

Quote from: AmatĂžren on April 20, 2016, 08:55:59 AM
Hovedpoenget er at Nouri ikke har vĂŠrt god nok i Ă„r. For svak i avgjĂžrende situasjoner defensivt, og ikke betydelig involvert offensivt. Tenker at det viktigste er Ă„ demme opp bakover, og at GrĂžnner kanskje da kan vĂŠre et alternativ, ettersom de andre backene ansees som for dĂ„rlig. 


Ikke betydeleg involvert offensivt?
Brann har scora 5 mĂ„l i Ă„r, og av dei 5 har Nouri 2 assists.  Han har altsĂ„ assist pĂ„ 40% av Branns scoringer i Ă„r.  Det er ganske bra involvering i mi bok.  Eg syns Nouri jevnt over har spelt betre i Ă„r enn i fjor faktisk.

Kva i all verden er det GrĂžnner har som gjer han til ein betre back enn Nouri?  Eg skal lova deg at GrĂžnner ikkje er i LAN's tankar som hĂžgreback overhodet, og aldri kjem til Ă„ bli det.  MĂ„tte i sĂ„fall vera om halve laget var skada eller har karantene.  Trur faktisk Huseklepp, Hvilsom, Acosta, Skaanes, Larsen, Haugen, Skaalevik, Braaten, Vega og Johansen er nĂŠrare ein plass pĂ„ hĂžgrebacken enn det GrĂžnner er.
KUNSTGRAS ?? GLØYM DET !!

osoerli

Quote from: Lasaron on April 20, 2016, 11:33:09 AM
At GrÞnner ikke har fungert sÄ godt pÄ backen tror jeg mest har med vane Ä gjÞre. Han har helt klart ferdigheter til Ä gjÞre det.


Dette med ferdigheter pÄ backen trur eg du mÄ forklara nÊrare
KUNSTGRAS ?? GLØYM DET !!

Tom C

Er enig at Nouri er et bedre alternativ enn GrÞnner pÄ backen, men slik statistikk som det vises til blir kan jo brukes til sÄ mangt. Skal man ta det videre, sÄ kan man jo like godt si at Orlov scorer mÄl i 2 av 3 kamper, noe som er meget bra med tanke pÄ at han dermed vil ende opp med 20 mÄl nÄr sesongen er over.

Tror det er temmelig tilfeldig at Nouri har 2 assists pÄ de 5 mÄlene vi har og at det ikke er noe bevis pÄ at han er sÄ bra offensivt. Hvor mange assists eller mÄl hadde Nouri pÄ de 30 kampene han spilte i fjor i OBOS? Vet at han hadde null mÄl, og selv om jeg ikke fant noe statistikk pÄ assists, sÄ kan jeg ikke erindre at han var noen assistkonge akkurat.

Men misforstÄ meg rett. Jeg har sansen for Nouris bidrag fremover jeg altsÄ. Er mer misfornÞyd med det han gjÞr defensivt innimellom.
Aldri mer Obos....

Ninja-Bob

Nouri har eit høgare nivå i år enn i fjor og eg tykkjer det er galskap å bytte han ut. Han og Braaten og Vega byrjar å få ting til saman, det er meir enn ein kan seie om venstresida. Nouri har gjort ein bedre figur enn Kristiansen, spør du meg. Mitt forslag til å få i gang venstresida er å få inn Skaanes for Haugen, men eg anar ikkje om han er i kampform endå etter skaden. Johansen er vel også småskada.

stigh

Traff vadim pÄ butikken nÄ. SÄ han e ikke i Stavanger.

Men ikke lest at e skadet eller noe. SÄ litt sÄnn "mutt" ut

Go Up